اوت‌ لت‌ های استانبول؛ از ارزانترین تا بهترین ها + آدرس

زهرا مهری نیاری
زهرا مهری نیاری شنبه، ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۶
اوت‌ لت‌ های استانبول؛ از ارزانترین تا بهترین ها + آدرس

خرید در استانبول از جذاب‌ترین بخش‌های سفر به پایتخت فرهنگی ترکیه است؛ اوت‌لت‌های استانبول از گزینه‌های خرید ارزان در استانبول محسوب می‌شوند.

استانبول پایتخت توریستی ترکیه است که همواره گردشگران زیادی آن را به‌عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند. علاوه بر جاهای دیدنی استانبول، از بخش‌های جذاب سفر به این شهر، گشت‌وگذار در مجتمع‌های تجاری آن است که انواع برندهای ترک و بین‌المللی را در خود جای داده‌اند. از آنجا که اجناس برندهای معروف قیمت‌های بالایی دارند، بسیاری از افراد در فصل‌های حراج یا از اوت لت‌ها از آن‌ها خرید می‌کنند. در اوت لت‌ها محصولاتی که فصل استفاده از آن‌ها گذشته‌ یا سایزبندی آن‌ها ناقص شده است با قیمت مناسب‌تری به فروش گذاشته می‌شوند.

در مناطق مختلف استانبول نیز مراکز خرید متنوعی به همین منظور شروع به فعالیت کرده‌اند و علاقه‌مندان به برندهای روز دنیا می‌توانند اجناس مورد نظر خود از آن‌ها را با قیمت مناسب‌تری خریداری کنند. در این مقاله از کجارو به بررسی و معرفی چند اوت لت محبوب در استانبول پرداخته‌ایم. اگر شما نیز علاقه‌مند به خرید مقرون‌به‌صرفه در استانبول هستید، می‌توانید با سفر به استانبول به این اوت لت‌ها سری بزنید.

با بهترین اوت لت های استانبول آشنا شوید:

اوت لت ونیزیا استانبول

اوت‌لت ونیزیا

منبع عکس: shahrfarang.net

اوت لت ونیزیا از مراکز خرید دیدنی و ارزان قیمت در منطقه «قاضی عثمان پاشا» در استانبول است. این اوت لت با طراحی خاص و منحصربه‌فردش باعث شده است تا به مرکز خریدی پرطرفدار تبدیل شود. در طراحی مرکز خرید ونیزیا به‌طرز مبتکرانه‌ای از شهر ونیز ایتالیا، میدان‌ها، رستوران‌ها و کافه‌های آن الهام گرفته شده و در میان آن آبراهی به‌همراه قایق‌هایی به نام «گندولا» طراحی و ساخته شده است تا با اجاره آن‌ها از گشت در ونیزیا و خرید لذت ببرید.

در اوت لت ونیزیا فروشگاه‌های معروف و پرطرفداری مانند نایکی، آدیداس، کوتون، ماوی، یو‌ اس‌ پولو، ال‌ سی‌ وایکیکی، اسکچرز، فلو، دفکتو و... اجناس خود را که مربوط به فصل‌های گذشته است با قیمتی مناسب‌تر به فروش می‌گذارند.

در کنار فروشگاه‌های مرکز خرید ونیزیا، سینما، رستوران‌ها و کافه‌های معروف مانند برگر کینگ، استارباکس، مادو و... در نظر گرفته شده است تا لحظات خوشی را برای مشتریان رقم بزنند و آن را به یکی از جاذبه های گردشگری استانبول در شب بدل کنند. از دیگر امکانات این مجموعه می‌توان به دستگاه‌های خودپرداز بانک‌های مختلف، تاکسی سرویس، غرفه اشیای گمشده، ویلچر مخصوص توان‌یابان، مسجد، اتاق مادر و کودک و... اشاره کرد.

منبع عکس‌ها: .alhudarealestate.com

  • آدرس: استانبول، منطقه قاضی عثمان پاشا، محله‌ کارادنیز، خیابان اسکی ادرین، مرکز خرید ونیزیا (مشاهده روی نقشه)
  • ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
  • شماره تماس: ۹۰۲۱۲۶۱۸۸۱۰۱+
  • وب‌سایت: www.veneziamegaoutlet.com

اوت لت ویاپورت استانبول

نمای بیرونی اوت‌لت ویاپورت

منبع عکس: businessturkeytoday.com

اوت‌لت ویاپورت در سال ۲۰۰۸ میلادی در محله پندیک در بخش آسیایی استانبول شروع به فعالیت کرد و  که مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت. این مرکز خرید در جاده فرودگاه «صبیحا گوکچن» استانبول و در فاصله ۱۰ دقیقه‌ای تا فرودگاه و فاصله ۳۰ دقیقه‌ای تا میدان تکسیم قرار دارد.

طراحی مرکز خرید ویاپورت توسط معماران بزرگ به‌صورت روباز با الهام از بازارهای سنتی انجام شده و محوطه آن با در نظر گرفتن فضای سبز تلطیف شده است. با مجموع بیش از ۲۰۰ فروشگاه از قبیل انواع فروشگاه‌های زنانه، مردانه، بچگانه، انواع کیف، کفش، لوازم جانبی، طلا و جواهرات از برندهای روز دنیا مانند منگو، آدیداس، کوتون، نایکی، بنتون، پیر کاردین، پوما، کلوین کلین، دیزل، اکو و کلمبیا، این مرکز خرید به‌عنوان یکی از مرکزهای خرید محبوب استانبول شناخته می‌شود.

آبنما و فروشگاه‌های اوت‌لت ویاپورت

منبع عکس: tripadvisor

در اوت لت ویاپورت فعالیت‌های تفریحی و سرگرم‌کننده‌ای مانند شهربازی موضوعی، سینما، سالن اسکیت روی یخ، دریاچه و چندین رستوران و کافه معروف برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است که مکانی مناسب برای گذراندن اوقات فراغت در کنار خانواده و دوستان نیز به حساب می‌آید. مسجد، مسیر و خدمات توان‌یابان، کارواش، گل‌فروشی، اتاق مادر و کودک، دستگاه‌های خودپرداز تمامی بانک‌های استانبول، خدمات اورژانسی، پارکینگ و... از امکانات این مرکز خرید به شمار می‌آید.

  • آدرس: استانبول، ناحیه آسیایی پندیک، محله ینی‌شهیر، بلوار ددپاشا، مرکز خرید ویاپورت (مشاهده روی نقشه)
  • ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
  • شماره تماس: ۹۰۲۱۶۶۹۶۱۰۰۱+
  • وب‌سایت: www.viaport.com

اوت لت ۲۱۲ استانبول

اوت‌لت ۲۱۲

منبع عکس: turk0090.com

اوت لت ۲۱۲ از مراکز خرید ارزان و متنوع استانبول است که در سال ۲۰۰۹ و در زمینی به مساحت ۲۳۵ هزار متر مربع شروع به فعالیت کرد. طراحی این مرکز خرید در هشت طبقه و با زیربنای ۷۰ هزار متر مربع انجام شد. شامل ۱۷۵ فروشگاه از جمله لباس، لوازم جانبی، لوازم ورزشی، لوازم‌خانگی و لوازم آرایش برای هر رده سنی و جنسیتی و با قیمت‌های مناسب است. برندهای با کیفیت و محبوبی مانند آدیداس، نایکی، ماوی، ال سی وایکیکی، کلینز، فلو و... در میان این فروشگاه‌ها چشم می‌خورد.

این مجموعه علاوه فروشگاه‌ها به‌منظور ایجاد فضایی جذاب برای بازدیدکنندگان سالن‌های سینمای سه‌بعدی، سالن بولینگ، زمین اسکیت، محل بازی سرپوشیده کودکان و کافه‌ها و رستوران‌های مختلفی در حیاط مجموعه در نظر گرفته است. از کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های معروف آن می‌توان به برکت دنر، مک دونالد، برگرکینگ، گرین سالاد، کی‌اف‌سی، رامیز و... اشاره کرد.

فضای داخلی اوت‌لت ۲۱۲

منبع عکس: 212outlet.com

از مزایای این اوت لت، نزدیکی آن به هتل‌های مرکز شهر است که به‌ راحتی و با استفاده از اتوبوس برای گردشگران قابل‌دسترس قرار دارد. همچنین در نقاط مختلف شهر در ساعات مشخص سرویس‌های رفت و برگشت این مرکز خرید در حال خدمت‌رسانی به بازدیدکنندگان هستند. با مراجعه به وب‌سایت این اوت‌لت ۲۱۲ می‌توانید از ساعات دقیق حرکت سرویس‌های آن در مناطق مختلف شهر مطلع شوید. از امکانات دیگر این مجموعه به اینترنت رایگان، صندوق امانات، پارکینگ و... می‌توان اشاره کرد.

  • آدرس: استانبول، محله باجیلار، خیابان هالکالی، خیابان تاشاکوچی، مرکز خرید ۲۱۲ (مشاهده روی نقشه)
  • ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
  • شماره تماس: ۹۰۴۴۴۴۲۱۲+
  • وب‌سایت: www.212outlet.com

اوت لت کاله استانبول

اوت‌لت کاله در شب

منبع عکس: altkat.com

از دیگر مراکز خرید بزرگ و ارزان در استانبول اوت لت کاله است که سال ۲۰۰۷ در بخش اروپایی فعالیت خود را آغاز کرد. این مرکز خرید بیش از ۱۰۰ فروشگاه دارد که انواع مختلف لباس، کفش، کیف، لوازم ورزشی، جواهرات و... در آن به چشم می‌خورند. مجموعه کاله علاوه بر فروشگاه‌ها بخش‌های دیگری را از جمله بخش مسکونی، سینما، بخش‌های تفریحی، شهربازی و رستوران و کافی‌شاپ با غذاهای بین‌المللی و محلی را شامل می‌شود.

اوت‌لت کاله

منبع عکس: pinterest

برندهای معروفی از جمله آدیداس، نایکی، دفکتو، کوتون، فلو، دری مد و... در اوت لت کاله نمایندگی دارند. اگر به‌دنبال لباس مجلسی هستید فروشگاه «آلفا آبیه» گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. برای تکمیل خرید خود در مرکز خرد کاله می‌توانید از شعبه مواد غذایی کارفور و فروشگاه‌های برق و لوازم الکترونیکی دیدن کنید. تمام فروشگاه‌های مرکز خرید کاله معاف از مالیات هستند و قیمت مناسبی دارد. از نکات دیگر درباره این مرکز خرید قرار گرفتن در منطقه‌ای امن و بدون هیاهو و نزدیکی به ایستگاه تراموا است.

  • آدرس: استانبول، محله‌ گوون، خیابان اسکی لوندرا، مرکز خرید کاله (مشاهده روی نقشه)
  • ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
  • شماره تماس: ۹۰۲۱۲۵۰۲۹۰۴۰+
  • وب‌سایت: www.kalecenter.com.tr

اوت لت اولیویوم استانبول

اوت‌لت اولویوم

منبع عکس: outletscn.com

سال ۲۰۰۰ یکی از بزرگ‌ترین و بهترین مراکز فروش در بخش اروپایی استانبول در زمینی به مساحت ۴۵ هزار متر‌مربع افتتاح شد. این مرکز خرید مشهورترین و قدیمی‌ترین اوت لت در استانبول است که بیش از ۱۳۰ فروشگاه را در چهار طبقه جای داده است. اوت لت اولیویوم شامل جدیدترین و بهترین مارک‌ها و مدل‌های مناسب برای همه اعضای خانواده با قیمت مناسب و تخفیف‌های هفتگی است.

علاوه بر اوت لت بودن، این مرکز خرید سه‌شنبه‌ها را به‌عنوان روز حراج در نظر گرفته است که فروشگاه‌ها محصولات خود را با قیمت کمتری در این روز به فروش می‌رسانند. در این مجموعه به‌منظور سرگرمی بازدیدکنندگان ۶ سالن سینما، بولینگ، محل بازی کودکان، سوپرمارکت، رستوران و کافی‌شاپ در نظر گرفته شده است. از برندهای معروف ترک و دنیا که در اولیویوم مشغول به فعالیت هستند می‌توان به آدیداس، نایکی، کلینز، دفکتو، انگلیش هوم، کاراجا هوم، فلو، یو‌ اس‌ پولو، اسکچرز و... اشاره کرد.

فضای داخلی اوت‌لت اولویوم

منبع عکس: mapio.net

مرکز خرید اولیویوم در محله زیتین بورنو قرار گرفته و دسترسی به آن از تمام مناطق استانبول توسط تراموا، متروبوس و مترو امکان‌پذیر است. ایستگاه کازلی در خط متروی مارامارای و تراموای خط باهچه‌شهیر شما را به این مرکز خرید می‌رساند.

  • آدرس: استانبول، زیتین بورنو، خیابان پروفسور معمر آکسوی، پلاک ۳۰، مرکز خرید اولیویوم (مشاهده روی نقشه)
  • ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
  • شماره تماس: ۹۰۲۱۲۵۴۷۷۴۵۳+
  • وب‌سایت: www.olivium.com.tr

اوت لت آسیا پارک استانبول

اوت‌لت آسیا پارک

منبع عکس: yandex.com.tr

از دیگر اوت لت‌های معروف استانبول اوت لت آسیا پارک است که در سال ۲۰۰۷ در آسیایی استانبول افتتاح شد. این مرکز خرید در نزدیکی فرودگاه صبیحا، در منطقه عمرانیه واقع شده است و از مراکز خرید با کیفیت و ارزان استانبول محسوب می‌شود. اوت لت آسیا پارک در زمینی به مساحت ۳۳ هزار متر‌مربع و در هفت طبقه طراحی شده است که برندهای مختلف جهان را در خود جای داده است.

در مرکز خرید آسیا پارک، فروشگاه‌ها اجناسی که فصل خرید آن‌ها گذشته است را با تخفیف خوبی به فروش می‌گذارند. علاوه بر فروشگاه‌های متنوع امکانات دیگری در این مجموعه مانند سینما، فضای بازی کودکان، انواع رستوران و کافه به‌منظور رفاه بیشتر بازدیدکنندگان مشغول به خدمت‌رسانی هستند و لحظات مفرحی را برای آن فراهم می‌کنند. تبدیل دلار به لیر نیز از دیگر خدمات این مرکز خرید است که توسط صرافی برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

  • آدرس: استانبول، منطقه عمرانیه، فاضل نصیب، مرکز خرید آسیا پارک (مشاهده روی نقشه)
  • ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
  • شماره تماس: ۹۰۲۱۶۳۱۳۷۲۵۱+

اوت لت اپتیموم استانبول

اوت‌لت اپتیموم

منبع عکس: quotemaster.org

سال ۲۰۰۸ در بخش آسیایی استانبول اوت لت اپتیموم افتتاح شد. این مرکز خرید ارزان قیمت در منطقه آتاشهیر قرار گرفته است و در شهرهای ازمیر و آنکارا شعبه دارد. طراحی این اوت لت در پنج طبقه به‌صورت مدرن و جذاب انجام شده است پنل‌های آهنی پنجره‌های این مجموعه در فصل‌های مختلف سال تغییر حالت می‌دهند که جذابیت اپتیموم را بیشتر می‌کند. به‌دلیل جذابیت معماری و طراحی مدرن و لوکس، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

اگر به‌دنبال لباس و کیف و کفش زنانه، مردانه، بچگانه، جواهرات، عطر و لوازم آرایشی، لوازم الکترونیکی و کامپیوتری، زیبایی و بهداشتی با قیمت مناسب هستید، بهتر است به اوت لت اپتیموم سری بزنید. این اوت لت لذت خرید از برندهای معروف دنیا مانند زارا، یو‌ اس‌ پولو، بنتون، اچ‌ اند‌ ام، منگو، پوما، نایکی و... را با تخفیف‌های عالی برای مشتریان فراهم کرده است.

فضای داخلی اوت‌لت اپتیموم

منبع عکس: nenerede.com

در کنار آن‌ها امکانات تفریحی مانند ۱۱ سالن سینما، پیست اسکیت روی یخ و فودکورت را برای سرگرمی و رفع خستگی مردم در نظر گرفته است. در این مجموعه نمایشگاه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی، هنری و تئاتر به‌صورت دائمی برقرار است که اوقات سرگرم‌کننده‌ای برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند.

  • آدرس: استانبول، منطقه کادیکوی، محله آتاشهیر، ینی سحرا، مرکز خرید اپتیموم (مشاهده روی نقشه)
  • ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
  • شماره تماس: ۹۰۸۵۰۲۰۷۵۷۶۷+
  • وب‌سایت: www.optimumistanbul.com

اوت لت استار سیتی استانبول

اوت‌لت استارسیتی

منبع عکس:archilovers.com

از دیگر اوت لت‌های محبوب بین مردم محلی و گردشگران در استانبول، اوت لت استار سیتی در بخش اروپایی استانبول است که در سال ۲۰۱۶ شروع به کار کرده است. این مرکز خرید در محله ینی بوسنا و در فاصله سه دقیقه‌ای از فرودگاه بین‌المللی آتاتورک قرار دارد.

در اوت لت استار سیتی نیز مانند دیگر اوت لت‌ها و مراکز خرید استانبول فروشگاه‌های لباس، کفش، عطر، لوازم ورزشی و... با بهترین مارک‌های جهان با نرخ‌های مناسب‌تر ارائه می‌شوند. برندهای محبوب و باکیفیتی مانند ماوی، ال سی وایکیکی، کوتون، یو‌ اس‌ پولو، مادام کوکو، تیمبرلند، تامی، نایک، پوما، زارا و... در آن فعالیت می‌کنند.

از تفریحاتی که در این مجموعه در نظر گرفته شده است می‌توان به سینما، سالن بولینگ، محل بازی کودکان، رستوران‌ها و کافه‌های متنوع و درجه یک اشاره کرد. در نتیجه در کنار خرید می‌توانید از این سرگرمی‌ها استفاده و خستگی خود را رفع کنید یا در کنار دوستان یا خانواده خود از خوردن یک فنجان قهوه در این مرکز لذت ببرید.

  • آدرس: استانبول، منطقه ینی بوسنا، خیابان دیرمین باغچه، پلاک ۳۴، مرکز خرید استار سیتی (مشاهده روی نقشه)
  • ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
  • شماره تماس: ۹۰۲۱۲۶۰۳۴۰۴۰+
  • وب‌سایت: www.starcity.com.tr

اوت لت ایرپورت استانبول

اوت‌لت ایرپورت

منبع عکس: orayanasilgiderim.com

از مراکز خرید ارزان قیمت و به‌صرفه در بخش اروپایی استانبول به اوت لت ایرپورت می‌توان اشاره کرد. این مرکز خرید در محله آتاکوی و در نزدیکی فرودگاه قدیم استانبول به نام  آتاتورک قرار دارد. این اوت لت ۱۱۶ فروشگاه دارد و در طول سال تخفیف‌های بسیار مناسبی روی کالاها و اجناس لوکس برندهای ترک و اروپایی آن قرار می‌گیرد که می‌توانید خریدهای مورد نیاز خود و همچنین سوغات را از آن تهیه کنید. در این مرکز خرید انواع فروشگاه‌های کیف، کفش، اکسسوری، جواهرات و لوازم آرایشی و... به چشم می‌خورند و برندهای معروفی مانند سارار، ورساچه، بیمن، مودو، فابریکا، واکو، چیکو، آرمانی و... در آن شعبه دارند.

طراحی مرکز خرید ایرپورت در ۶ طبقه، به شکلی خاص و زیبا با سقف‌های متحرک طراحی شده است که به‌دلیل محبوبیت در بین بازدیدکنندگان سالانه افراد زیادی را جذب خود می‌کند.

فضای داخلی اوت‌لت ایرپورت

منبع عکس: orayanasilgiderim.com

رستوران و کافی‌شاپ‌های مجموعه ایرپورت از جمله برگر کینگ، بورسا کباب، گرین سالاد، مک دونالد، پاپایز و... آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان هستند. از امکانات اوت لت ایرپورت می‌توان به محل بازی کودکان، سینما، آمفی‌تئاتر، سرویس رفت و برگشت، مسجد، دستگاه خودپرداز، صرافی، غرفه اشیای گمشده و... اشاره کرد که همگی محیطی مفرح و جذاب را برای مراجعان فراهم کرده‌اند. همچنین شما می‌توانید شاهد ایونت‌هایی نیز باشید که هر از چند گاهی در این مرکز خرید برگزار می‌شوند. 

  • آدرس: استانبول، بزرگراه باکرکوی، محله کاراکوی، برج لندرا اسفالتی، مرکز خرید ایرپورت (مشاهده روی نقشه)
  • ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
  • شماره تماس: ۹۰۲۱۲۴۶۵۸۵۷۵+
  • وب‌سایت: www.airportavm.com.tr

اوت لت دیپوسایت استانبول

اوت‌لت دیپوسایت

منبع عکس: deltaban.com

اوت لت دیپوسایت از دیگر مراکز خرید پرطرفدار در بین گردشگران و شهروندان استانبول است که در منطقه ایکیتالی بخش اروپایی استانبول قرار دارد. در این مرکز خرید دو طبقه، ۱۱۰ فروشگاه از محصولات مختلف شامل پوشاک، کالاهای ورزشی، کیف، کفش، لوازم‌ خانگی و... فعالیت دارند که در طول سال پیشنهادها و تخفیف‌های هیجان‌انگیزی را ارائه می‌کنند.

اوت لت دیپوسایت مانند دیگر مراکز اوت لت‌ها نمایندگی برندهای معروفی مانند کوتون، رومن، بیمن، مانگو، بوینر، ال‌ سی‌ وایکیکی، سامسونگ و... را در خود جای داده است. همچنین ۱۲ کافه و رستوران با انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی در این مرکز خرید مشغول به خدمت‌رسانی به بازدیدکنندگان هستند. سالن‌های ورزشی و تفریحی نیز از جمله امکانات سرگرم‌کننده در این مجموعه محسوب می‌شوند.

  • آدرس: استانبول، محله ایکیتالی، بلوار آتاتورک، مرکز خرید دیپوسایت (مشاهده روی نقشه)
  • ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
  • شماره تماس: ۹۰۲۱۲۶۷۱۶۷۳۰+
  • وب‌سایت: www.deposite.com.tr

در این مقاله ۱۰ اوت لت پرطرفدار در استانبول را به‌منظور خرید اقتصادی‌تر معرفی و بررسی کردیم. اگر شما نیز تجربه خرید و بازدید از اوت لت‌های استانبول را دارد آن را در بخش نظرات با ما و کاربران کجارو به اشتراک بگذارید.

عکس کاور از tripadvisor

پرسش‌های متداول

اوت‌لت چیست؟

اوت لت‌ها فروشگاه‌هایی هستند که در آن‌ها محصولاتی که فصل استفاده از آن‌ها گذشته‌ یا سایزبندی آن‌ها ناقص شده است با قیمت مناسب‌تری به فروش گذاشته می‌شوند.

اوت لت‌های محبوب استانبول کدامند؟

اوت لت ونیزیا، اوت لت ویاپورت، اوت لت ۲۱۲، اوت لت کاله، اوت لت اولیویوم، اوت لت آسیا پارک، اوت لت اپتیموم، اوت لت استار سیتی، اوت لت ایرپورت  و اوت لت دیپوسایت از جمله اوت‌لت‌های مشهور استانبول هستند.

مشهورترین و قدیمی‌ترین اوت لت در استانبول کدام است؟

اوت لت اولیویوم شهورترین و قدیمی‌ترین اوت لت در استانبول محسوب می‌شود که بیش از ۱۳۰ فروشگاه را در چهار طبقه جای داده است.

کدام اوت لت‌ها در نزدیکی فرودگاه‌های استانبول قرار گرفته است؟

اوت لت استار سیتی، اوت لت ایرپورت و اوت‌لت ویاپورت در حوالی فرودگاه‌های استانبول قرار دارند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه