بهترین هتل های میدان تکسیم؛ انتخابی عالی برای اقامت در استانبول

صدیقه شجاعی
صدیقه شجاعی یکشنبه، ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۵
بهترین هتل های میدان تکسیم؛ انتخابی عالی برای اقامت در استانبول

میدان تکسیم یکی از معروف‌ترین نقاط استانبول محسوب می‌شود که به‌دلیل وجود هتل‌های متعدد، انتخاب بسیاری از گردشگران برای اقامت است.

میدان تکسیم در منطقه بی اوغلو، مرکز شهر پرجنب‌وجوش استانبول قرار دارد که به‌لطف وجود پارک سرسبز گزی و خیابان استقلال با انواع کافه و رستوران و مرکز خرید، محلی ایدئال برای گشت‌وگذار است. بهترین هتل های میدان تکسیم استانبول طیف گسترده‌ای از هتل‌های دو ستاره، سه ستاره، چهار ستاره و پنج ستاره را شامل می‌شوند. اغلب گردشگرانی در این هتل‌ها اقامت می‌کنند که عاشق زندگی در کلان‌شهرها هستند و از شب‌های پرجنب‌وجوش و خیابان‌های شلوغ شهر لذت می‌برند.

هتل‌های میدان تکسیم در قلب یکی از قطب‌های ارتباطی و مناطق مهم تجاری، تفریحی و خرید شهر قرار گرفته‌اند و ازاین‌رو، بهترین راه برای استفاده بیشتر از زندگی شبانه و تماشای جاهای دیدنی استانبول به حساب می‌آیند. در ادامه به تعدادی از بهترین هتل‌های میدان تکسیم اشاره خواهیم کرد تا در برنامه‌ریزی سفر با تور استانبول مورد استفاده شما قرار بگیرد. 

بهترین هتل های میدان تکسیم:

هتل سی وی کی پارک بسفر

ساختمان سفید و مجلل یک هتل با فضای سرسبزی در مقابلش

منبع عکس: سایت booking.com

«هتل سی‌وی‌کی پارک بسفر» (CVK Park Bosphorus Hotel) در قلب شهر و ۱۵۰ متری میدان تکسیم قرار دارد و در نتیجه دسترسی به محبوب‌ترین جاذبه‌های شهر به‌راحتی امکان‌پذیر است. خیابان استقلال با انواع رستوران، کافه، مغازه و گالری هنری فقط ۴۰۰ متر با هتل فاصله دارد. با پنج دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به کاخ دلما باغچه برسید. مراکز خریدی همچون مرکز خرید جواهیر، مرکز خرید زورلو و مرکز خرید ایستینیه پارک به‌ترتیب در فاصله چهار، هفت و ۱۱ کیلومتری هتل قرار دارند.

اتاق‌های مجلل هتل مجهز به تلویزیون ال‌سی‌دی، اینترنت رایگان، کتری برقی با چای و قهوه رایگان هستند و در برخی از اتاق‌ها، وان آب‌گرم وجود دارد. سوئیت‌های پرستیژ سی‌وی‌کی پارک در مجاور ساختمان اصلی واقع شده‌اند و دارای آشپزخانه مجزا، ناهارخوری خصوصی و فضاهای نشیمن هستند. در این ۶۸ سوئیت‌ بزرگ و راحت از دکوراسیون سبک مدرن با کف کاشی و مرمر و مبلمان چوبی استفاده شده است و در همه آن‌ها از یخچال و فر تا توستر، مایکروویو و قهوه‌ساز، ماشین ظرفشویی و لباسشویی، ظروف غذاخوری و... به چشم می‌خورد.

اتاقی با مبلمان خاکستری و کف پارکت رو به دریا

منبع عکس: سایت booking.com

این هتل پنج ستاره مجموعه وسیعی از خدمات نظیر نگهداری از کودکان، خدمات اتاق ۲۴ ساعته، پارکینگ و بیزینس سنتر را ارائه می‌کند. همچنین امکانات تفریحی بی‌نظیری مانند استخر، اسپا، جکوزی و سونا، امکانات ماساژ، مرکز تناسب اندام و حمام ترکی نیز برای رفاه مهمانان در نظر گرفته شده است.

سه رستوران مختلف در این هتل فعالیت دارند. رستوران «Mezze Mave» با غذاهای دریایی تازه، رستوران «The Midd» با انواع کباب و غذاهای گوشتی و رستوران «Hitode» با طیف گسترده‌ای از سوشی‌ها پذیرایی خوبی از مهمانان به عمل می‌آورند. در کافه هتل نیز خود را به صرف یک فنجان نوشیدنی مهمان کنید و از تماشای چشم‌انداز تنگه بسفر، چشمه طلایی، کاخ توپکاپی و مناظر بخش آسیایی استانبول لذت ببرید.

  • آدرس: استانبول، بی‌اوغلو، تکسیم، خیابان اینونو شماره هشت، گوموسویو ماه، هتل سی‌وی‌کی پارک بسفر (نمایش روی نقشه)
  • درجه هتل: پنج ستاره

هتل گزی بسفر

استخر بزرگی در مقابل ساختمانی چند طبقه در شب

منبع عکس: سایت booking.com

«هتل گزی بسفر» (Gezi Hotel Bosphorus) در مرکز شهر استانبول، در کنار میدان تکسیم و ایستگاه مترو تکسیم قرار دارد. خیابان پرجنب‌وجوش استقلال در چند قدمی هتل است که به‌لطف وجود رستوران‌ها، کافه‌ها و مغازه‌های متعدد، بین گردشگران طرفداران زیادی دارد. مرکز خرید دمیرورن، نزدیک‌ترین مرکز خرید به هتل است که در یک کیلومتری آن واقع شده است و در دو کیلومتری هتل می‌توانید مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی را پیدا کنید. از هتل تا فرودگاه نیز ۵۰ کیلومتر فاصله است.

۶۷ اتاق این هتل پنج ستاره شامل کف چوبی و حمام‌های مرمری می‌شوند و حمام برخی از اتاق‌ها، چشم‌انداز زیبایی از بسفر را پیشکش شما می‌کنند. جالب اینکه هتل گزی بسفر بر اساس اصول سازگار با محیط زیست، به‌ویژه در زمینه صرفه‌جویی در مصرف انرژی و آب بازسازی شده است.

اتاق کوچکی با تخت دونفره و تلویزیون رو به فضای سبز

منبع عکس: سایت booking.com

در کنار استراحت در اتاق‌های هتل می‌توانید از ماساژ آرام‌بخش در اسپا استفاده کنید و از امکانات مرکز تناسب اندام، حمام ترکی، سونا، دوش‌های آروماتراپی، تخت آب‌درمانی و فواره یخ بهره‌مند شوید. در نهایت به رستوران مدیترانه‌ای بلو بروید که مناظر نفس‌گیری از تنگه بسفر را با فضا و طراحی دنج و دوستانه در هم آمیخته است. بی‌شک صرف غذاهای خوشمزه و نوشیدنی‌های گوارا در تراس رستوران، لذتی دوچندان را نصیبتان می‌کند.

اینترنت رایگان در سراسر هتل، اجاره خودرو، خدمات بلیط برای جاذبه‌های محلی،‌ بیزینس سنتر، صبحانه رایگان، خدمات اتاق ۲۴ ساعته و... از دیگر امکانات هتل هستند.

  • آدرس: استانبول، بی‌اوغلو، تکسیم، خیابان میت شماره ۳۴، هتل گزی بسفر (نمایش روی نقشه)
  • درجه هتل: پنج ستاره

هتل مارمارا تکسیم

ساختمان بلندی با علامت ام در بالای آن در کنار دریاچه

منبع عکس: سایت booking.com

«هتل مارمارا تکسیم» (Marmara Taksim Hotel) انتخابی عالی برای مسافران استانبول است؛ به‌خصوص که با محیطی خانوادگی و امکانات متعدد، اقامتی به‌یادماندنی را برایتان رقم می‌زند. علاوه بر این، جاهای دیدنی استانبول نظیر مسجد ایاصوفیه و مسجد سلیمانیه در فاصله حدودا سه کیلومتری از هتل قرار دارند و به‌راحتی می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید. ایستگاه مترو نیز در چند قدمی هتل است و با ۱۵ دقیقه پیاده‌روی به کاخ دولما باغچه خواهید رسید.

اتاق‌های مجلل هتل دارای کف پارکت، کمد لباس، میز کار، حمام مرمری با وان، تلویزیون صفحه‌تخت، مینی‌بار و تهویه مطبوع هستند و می‌توانید از اینترنت رایگان استفاده کنید. چشم‌انداز فوق‌العاده زیبای بسفر و شهر از اتاق‌های هتل نیز اقامتتان را به‌یادماندنی می‌کند.

اتاق کوچکی رو به دریا با تخت و میز کار و تلویزیون

منبع عکس: سایت booking.com

هنگام اقامت در این هتل به تراس پشت‌بام، کانسیرج، خدمات اتاق،‌ استخر روف‌تاپ، سونا، وان آب‌گرم، سولاریوم، سالن بدن‌سازی، اسپا و ماساژ همراه با حمام ترکی دسترسی خواهید داشت. سالن لانژ و پارکینگ، ‌سایر امکانات هتل مارمارا را تشکیل می‌دهند.

«رستوران توتی» (Tuti Restaurant) با منظره میدان تکسیم، غذاهای متنوعی را برای صبحانه، ناهار و شام در اختیار شما قرار می‌دهد. رستوران پانوراما با عرضه غذاهای منطقه‌ای و قومی آناتولی، به شما امکان می‌دهد تا ناهار و شام خود را از تراس آن و حین تماشای مناظر شهر میل کنید. شکلات‌فروشی این مجموعه نیز با شکلات‌های دست‌ساز، عاشقان شکلات را وسوسه می‌کند. در نهایت نیز به لابی لانژ سری بزنید و از نوشیدنی‌ها و پیش‌غذاهای آن بهره‌ ببرید. اگر اهل غذاهای ایتالیایی هستید، باید بدانید که در مجاورت هتل مذکور چندین رستوران ایتالیایی فعالیت می‌کنند که برای ذائقه شما مناسب هستند.

  • آدرس: استانبول، بی اوغلو، میدان تکسیم، هتل مارمارا تکسیم (نمایش روی نقشه)
  • درجه هتل: پنج ستاره

هتل اینترکانتیننتال استانبول

ساختمانی مرتفع در افق شهر استانبول در شب

منبع عکس: سایت booking.com

«هتل اینترکانتیننتال استانبول» (InterContinental Istanbul)، هتل مجلل و پنج ستاره‌ای در قلب شهر است که تنها ۱۵ دقیقه پیاده تا منطقه معروف خرید و سرگرمی نیشانتاشی فاصله دارد و در ۶۰۰ متری میدان تکسیم و چند قدمی ایستگاه مترو است.

هتل اینترکانتیننتال استانبول از هتل‌های پنج ستاره‌ مرکز شهر است

اتاق‌های هتل مجهز به تهویه مطبوع هستند و بسیاری از آن‌ها چشم‌انداز زیبایی از بسفر و میدان تکسیم را پیشکش مهمانان می‌کنند. هر اتاق ۳۲ تا ۳۶ متر مربع است و دسترسی به اینترنت ۲۰۰ مگابایت بر ثانیه، فضای کاری بزرگ، تلویزیون هوشمند ۴۹ اینچی و... وجود دارد.

تخت دونفره با مبلمان در اتاقی با کفپوش آبی رو به شهر و دریا

منبع عکس: سایت booking.com

در «رستوران و تراس زعفران» (Safran Restaurant &Terrace) می‌توانید غذاهای سنتی ترکی را همراه با موسیقی زنده ترکی و مناظر پانوراما از بسفر میل کنید. «رستوران و لانژ وراندا» (Veranda Restaurant & Lounge) نیز در محیط یک باغ، غذاهای بین‌المللی را سرو می‌کند. بهترین نوشیدنی، غذاهای اصلی و پیش‌غذا را می‌توانید در «رستوران سیتی لایتز» (City Lights Restaurant) امتحان کنید. در «قنادی آماندین» (Amandine Patisserie) نیز امکان چشیدن طعم لذیذ شکلات‌های دست‌ساز برایتان مهیا است.

اسپای اینترکانتیننتال با اتاق‌های ماساژ، مرکز تناسب اندام، استخر روباز، درمان صورت و بدن، کارکنان حرفه‌ای و تجهیزات مدرن، ساعاتی مملو از آرامش را برای شما به ارمغان می‌آورد. حمام ترکی و اتاق بخار برای مردان و زنان نیز در دسترس است.

  • آدرس: استانبول، بی اوغلو، تکسیم، خیابان Asker Ocagi، هتل اینترکانتیننتال استانبول (نمایش روی نقشه)
  • درجه هتل: پنج ستاره

هتل پوینت تکسیم

اتاق بزرگی با کفپوش راه راه و مبلمان و تخت

منبع عکس: سایت booking.com

«هتل پوینت تکسیم» (Point Hotel Taksim) دارای طراحی مدرن است و در گوشه‌وکنار آن عکس‌های فوق‌العاده‌ای از «آرا گولر» (Ara Guler)، عکاس مشهور جهان به چشم می‌خورد. این هتل در ۵۰۰ متری میدان تکسیم و ۲٫۵ کیلومتری منطقه نیشانتاشی واقع شده و از همین رو، گزینه‌های خرید و حمل‌نقل عمومی در اطراف هتل موجود است.

میز صبحانه در تراس رو به شهر

منبع عکس: سایت booking.com

این هتل دارای ۲۳۳ اتاق است که شامل ۴۸ اتاق اگزکتیو و ۱۹ سوئیت اگزکتیو می‌شود و برای آن‌ها اینترنت رایگان، دکوراسیونی با رنگ‌های روشن، پنجره‌های دو جداره و تلویزیون در نظر گرفته شده است. به‌عنوان مهمان این هتل پنج ستاره به اسپا، حمام ترکی، سونا، انواع ماساژ و درمان‌های زیبایی، استخر سرپوشیده و مرکز تناسب اندام مدرن دسترسی رایگان خواهید داشت. پارکینگ و خدمات ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه اضافی نیز در هتل ارائه می‌شود.

رستوران «ویو پوینت» (View Point) که در طبقه آخر قرار دارد، چشم‌انداز وسیعی از بسفر را در مقابل نگاه شما قرار می‌دهد تا لذت صرف صبحانه، ناهار و شام برایتان مضاعف شود. همچنین یک رستوران اصیل ژاپنی و دو کافه در این هتل وجود دارد.

  • آدرس: استانبول، بی اوغلو، تکسیم، خیابان Topcu، هتل پوینت تکسیم (نمایش روی نقشه)
  • درجه هتل: پنج ستاره

هتل گرند حیات استانبول

نمای ساختمان گرند حیات در شب

منبع عکس: سایت booking.com

«هتل گرند حیات استانبول» (Grand Hyatt Istanbul) در قلب شهر استانبول و در فاصله کمی از میدان تکسیم و مراکز اصلی همایش‌ها و نمایشگاه‌ها قرار دارد. از آنجا که ایستگاه مترو در ۴۰۰ متری هتل واقع شده است، دسترسی راحتی به سایر نقاط شهر خواهید داشت.

گرند حیات استانبول دارای اتاق‌های لوکس با رنگ‌های روشن است که در آن‌ها اتاق نشیمن، تلویزیون ال‌سی‌دی، حمام مرمری با وان حمام و دوش باران و... وجود دارد. ۳۶۰ اتاق و سوئیت آن چشم‌اندازی خیره‌کننده از شهر، باغ یا بسفر را پیش روی شما می‌گذارند.

اتاق هتل مجهز به تخت و مبل و میزکار رو به دریا و شهر

منبع عکس: سایت booking.com

این هتل مجلل دارای استخر روباز، مرکز اسپا و تناسب اندام است و در نتیجه می‌توانید خستگی گشت‌وگذار در شهر را از تن بیرون کرده و در طول سفر تناسب اندام خود را حفظ کنید. در ادامه برای صرف غذا به رستوران ۳۴ بروید که منوی غذایی متنوعی از غذاهای ترکی و مدیترانه‌ای را ارائه می‌کند. «لانژ مزانین» (Mezzanine Lounge) نیز می‌تواند انتخاب دیگر شما باشد که با محیط دنج و سرزنده خود و منظره باغ، حال‌وهوای شما را تغییر می‌دهد. در اینجا انواع نوشیدنی‌های بین‌المللی و محلی، قهوه‌های ایتالیایی و شیرینی‌های خانگی سرو می‌شود. در روزهای آفتابی این شانس را خواهید داشت که در کنار یکی از بهترین های استخر استانبول، خود را به نوشیدنی و باربیکیو دعوت کنید.

اتاق‌های جلسات مدرن، اینترنت رایگان، زمین تنیس، بیزینس سنتر، پارکینگ با هزینه اضافی و... از دیگر امکانات این هتل مجلل هستند.

  • آدرس: استانبول،‌سیسلی، خیابان تاسکیسلا، Harbiye Mah، هتل گرند حیات استانبول (نمایش روی نقشه)
  • درجه هتل: پنج ستاره

هتل آوانگارد میدان تکسیم

تخت دو نفره با تم بنفش رو به دریا و چشم انداز شهر

منبع عکس: سایت avantgardecollection.com

«هتل آوانگارد میدان تکسیم» (Avantgarde Hotel Taksim Square) در سال ۲۰۱۴ در ۱۰۰ متری میدان تکسیم فعالیت خود را آغاز کرد و بنابراین، با اقامت در آن می‌توانید از چشم‌اندازهای فوق‌العاده پارک گزی و تنگه بسفر لذت ببرید. این هتل چهار ستاره فقط به‌اندازه ۱٫۵ کیلومتر با منطقه شیک و زیبای نیشانتاشی؛ ۲۲ کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی آتاتورک و هشت کیلومتر با محله لونت (از مراکز تجاری اصلی شهر) فاصله دارد. ضمن اینکه ایستگاه مترو در چند قدمی آن قرار گرفته است.

این بوتیک هتل مدرن، هشت طبقه و ۶۱ اتاق مهمان دارد که شامل ۶ اتاق گاردن دلوکس، ۲۸ دلوکس پارک، ۲۴ دلوکس بسفر، یک سوئیت گاردن و دو سوئیت پنت‌هاوس بسفر می‌شود. اتاق‌های هتل مجهز به دکوراسیون زیبا، تلویزیون صفحه‌تخت، مینی‌بار و امکانات رایگان چای و قهوه هستند. فضای داخلی (شامل اتاق‌های مهمان) و نمای بیرونی هتل، آثار هنری معاصر بسیاری از هنرمندان برجسته ترک و بین‌المللی را به نمایش می‌گذارند.

سرویس بهداشتی با دوش در محفظه شیشه ای و توالت فرنگی

منبع عکس: سایت booking.com

رستوران «Ace» علاوه بر بوفه باز صبحانه با خوراکی‌های مغذی و سالم، امکان صرف ناهار یا شامی عالی در کنار دوستان یا خانواده را برایتان به ارمغان می‌آورد. دو اتاق جلسه چند منظوره، مرکز تناسب اندام مجهز، خدمات اتاق ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی ۲۴ ساعته، خدمات اجاره خودروی لوکس و لیموزین و ترانسفر فرودگاهی از جمله امکانات هتل هستند.

  • آدرس: استانبول، بی‌اوغلو، تکسیم، گوموسویو، خیابان میت شماره ۲۸، هتل آوانگارد میدان تکسیم (نمایش روی نقشه)
  • درجه هتل: چهار ستاره

هتل میدتاون

ورودی هتل میدتاون با نمای مرمری و در شیشه ای

منبع عکس: سایت booking.com

«هتل میدتاون» (Midtown Hotel) که در سال ۲۰۰۷ افتتاح شد، تنها ۱۰۰ متر از میدان تکسیم و ایستگاه مترو تکسیم فاصله دارد. به این ترتیب، با ۱۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به کاخ دلما باغچه و پنج دقیقه پیاده‌روی به برج گالاتا برسید.

۸۰ اتاق هتل علاوه بر دکوراسیون زیبایی که دارند، دارای مبلمان سفارشی، تلویزیون ال‌سی‌دی، میز کار، حمام مدرن با دوش باران و بطری آب رایگان هستند. اتاق‌های هتل شامل دلوکس دبل، سوئیت کرنر، دلوکس دبل با چشم‌انداز دریا، دلوکس تریپل، دلوکس فمیلی و دلوکس توئین می‌شود.

میدتاون تنها هتل چهار ستاره در ترکیه به حساب می‌آید که دارای آخرین استانداردهای ISO در زمینه کیفیت، رضایت مشتری، مدیریت محیط زیست و مدیریت غذا است.

تخت یک نفره و دو نفره با دو عدد مبل و تلویزیون در اتاق هتل

منبع عکس: سایت booking.com

رستوران منحصربه‌فرد هتل میدتاون با داشتن سرآشپزهای برنده جایزه و با استعداد، رویکرد مدرنی به غذاهای سنتی ترکی داشته‌اند که نتیجه آن غذاهایی با طعم‌های عالی و بی‌نظیر شده است. در کنار انتخاب غذاهای محلی می‌توانید از طیف گسترده‌ای از غذاهای مکزیکی، شرق دور، ایتالیایی و سوئدی لذت ببرید. روز خود را با یک صبحانه کامل شامل پنکیک و میوه‌های تازه شروع کنید. علاوه بر این، امکان استفاده از فضای باز کافه و صرف شیرینی‌های تازه، انجیر خشک و شیرینی‌های ترکی نیز برایتان مهیا است.

چهار سالن اجتماعات با ظرفیت ۲۴ تا ۱۱۰ نفر، خدمات اتاق ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان در سراسر هتل، امکانات لازم برای مهمانان معلول، راننده پارکینگ و... دیگر خدمات هتل را تشکیل می‌دهند.

  • آدرس: استانبول، بی‌اوغلو، تکسیم، خیابان لامارتین شماره ۱۳، هتل میدتاون (نمایش روی نقشه)
  • درجه هتل: چهار ستاره

هتل کوناک تکسیم

ساختمان هتل کوناک در شب

منبع عکس: سایت booking.com

«هتل کوناک تکسیم» (Konak Hotel Taksim) از هتل‌های چهار ستاره استانبول است که به‌اندازه هشت دقیقه پیاده‌روی با میدان تکسیم و ۴۰۰ متر با حمل‌ونقل عمومی فاصله دارد. کاخ دولما باغچه در ۷۵۰ متری و برج گالاتا در سه کیلومتری آن قرار گرفته‌اند. با ورود به هتل کوناک حس می‌کنید که به یک گالری هنری وارد شده‌اید؛ زیرا صدها اثر هنری در گوشه‌وکنار وجود دارد که جذابیتی دوچندان به آن بخشیده‌اند.

۱۱۷ اتاق‌ رنگارنگ هتل به دکوراسیون سنتی مزین هستند و امکاناتی نظیر تلویزیون ال‌سی دی، مینی‌بار، میز کار، چای و قهوه‌ساز در آن‌ها به چشم می‌خورد. همه اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل کوناک تکسیم ما با دقت طراحی شده‌اند تا شما حس بودن در خانه را داشته باشید.

این هتل دارای دو رستوران است. در رستوران کازان می‌توانید از بوفه صبحانه لذت ببرید که غذاهای شیرین و خوش‌طعم را از مواد فصلی تهیه می‌کند. برای ناهار و شام نیز رستوران «استرادا» (Strada) را از دست ندهید که غذاهای بین‌المللی را با نوشیدنی‌های معروف منطقه سرو می‌کند.

اتاق یک خوابه با مبلمان و تخت و تلویزیون

منبع عکس: سایت booking.com

امکاناتی همچون دسترسی به اینترنت رایگان در همه اتاق‌ها و مکان‌های عمومی، اتاق جلسات، بیزینس سنتر، صندوق امانات، بوفه صبحانه، تورهای دیدنی، کرایه خودرو، صرافی و خدمات اتاق ۲۴ ساعته در این هتل ارائه می‌شود.

  • آدرس: استانبول، تکسیم، خیابان Cumhuriyet، هتل کوناک تکسیم (نمایش روی نقشه)
  • درجه هتل: چهار ستاره

هتل تکسیم متروپارک

ورودی هتل متروپارک

منبع عکس: سایت hotelsoption.com

«هتل تکسیم متروپارک» (Taksim Metropark Hotel) در ۱۰۰ متری میدان تکسیم استانبول و ۶۰۰ متری تنگه بسفر واقع شده است. همچنین مرکز خرید جواهیر در ۳٫۵ کیلومتری و منطقه خرید نیشانتاشی در دو کیلومتری هتل قرار دارند. برای تردد در شهر و دیدن جاذبه‌های گردشگری می‌توانید از تراموا، مترو و اتوبوس استفاده کنید که در ۱۰۰ متری هتل واقع شده‌اند.

اتاق‌های بزرگ هتل با رنگ‌های گرم تزیین شده‌ است و علاوه بر اتاق نشیمن با میز و صندلی، گاوصندوق، اینترنت رایگان و تلویزیون در آن‌ها وجود دارد. برخی از این ۷۰ اتاق‌ و سوئیت دارای تراسی با چشم‌انداز دریا هستند.

اتاق کوچکی با مبل و تخت و تلویزیون

منبع عکس: سایت booking.com

خدمات نگهداری کودک، امکانات لازم برای برگزاری جلسات، اینترنت رایگان، ترانسفر فرودگاهی و پارکینگ، بخشی از امکانات هتل را تشکیل می‌دهند. در صورت تمایل می‌توانید از رستوران هتل استفاده کنید که با وجود تهیه غذاهای بین‌المللی، گزینه خوبی برای صرف غذا به حساب می‌آید.

  • آدرس: استانبول، بی اوغلو، تکسیم، شماره ۱۴، خیابان Osmanli، هتل تکسیم متروپارک (نمایش روی نقشه)
  • درجه هتل: چهار ستاره

هتل مستر کاس

اتاق بزرگی با دو پنجره و تخت و مبلمان

منبع عکس: سایت booking.com

«هتل مستر کاس» (Mr Cas Hotels) در خیابان معروف استقلال، در فاصله ۲۰۰ متری از کلیسای سنت آنتونی پادوا و ۷۰۰ متری میدان تکسیم قرار دارد و در نتیجه بسیاری از مغازه‌ها، کافه‌ها و جاذبه‌های تاریخی را در منطقه اطراف آن پیدا خواهید کرد. با استفاده از تراموای جلوی هتل می‌توانید به سفر کوتاه تاریخی در شهر بروید. ساختمان هتل نیز یکی از زیباترین بناهای خیابان استقلال است که با ورود به آن گویی از درهای تاریخ عبور می‌کنید.

۳۵ اتاق در این هتل وجود دارد که متراژ آن‌ها بین ۲۰ تا ۱۱ متر مربع است و مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی‌بار، صندوق امانات، تلفن، سشوار، میز و وسایل اتو هستند.

سالن بزرگی به رنگ آبی با مبلمان رنگی و پنجره های بزرگ

منبع عکس: سایت booking.com

به‌عنوان مهمانان هتل می‌توانید از رستوران و تراس «د پاپ آپ» (The Pop Up) لذت ببرید. علاوه بر این، صبحانه هتل را از دست ندهید که شامل غذاهای محلی از سراسر ترکیه و غذاهای بین‌المللی مشهور جهان می‌شود و به این ترتیب، شما را به یک تور جهانی کوچک می‌برد.

اینترنت رایگان در دسترس است و پذیرش ۲۴ ساعته، فروشگاه هدیه، اجاره خودرو، سالن مدرن برای ضیافت و همایش، ترانسفر فرودگاهی خصوصی با هزینه اضافی و... در این هتل ارائه می‌شود.

  • آدرس: استانبول، بی اوغلو، خیابان استقلال، هتل مستر کاس (نمایش روی نقشه)
  • درجه هتل: چهار ستاره

هتل روم میت امیر

راهرویی به رنگ صورتی با تعداد زیادی تابلو روی دیوار و صندلی های چرمی در گوشه آن

منبع عکس: سایت booking.com

«هتل روم میت امیر» (Room Mate Emir) در مرکز شهر و در ۱۰۰ متری خیابان استقلال قرار دارد و به بسیاری از مغازه‌ها، رستوران‌ها و حمل‌ونقل عمومی نزدیک است. همچنین با اقامت در این هتل شیک می‌توانید به‌راحتی از مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، کاخ توپکاپی و جاذبه‌های دیگر شهر دیدن کنید.

مبلمان طوسی و خردلی و یک تخت بزرگ در اتاق هتل

منبع عکس: سایت booking.com

هتل روم میت امیر در سال ۲۰۱۴ نوسازی شد؛ در حالی که نمای اصلی آن دست‌نخورده باقی ماند. طراح داخلی آن سعی کرد که با تلفیق حس زیبایی‌شناسی و آگاهی فرهنگی، حس لاکچری را برای فضای داخلی به ارمغان بیاورد. ۴۷ اتاق با دکوراسیونی شیک تزیین شده‌اند تا اقامت شما را به تجربه‌ای منحصربه‌فرد تبدیل کنند.

سالن بدن‌سازی، سونا، خدمات لاندری، کانسیرج، اینترنت رایگان در سراسر هتل و پذیرش ۲۴ ساعته از جمله امکانات هتل هستند.

  • آدرس: استانبول، بی اوغلو، تکسیم، خیابان سدری آلیسیک، هتل روم میت امیر (نمایش روی نقشه)
  • درجه هتل: چهار ستاره

هتل تایتانیک سیتی تکسیم

ورودی هتل تایتانیک

منبع عکس: سایت kayak.com 

«هتل تایتانیک سیتی تکسیم» (Titanic City Taksim) در مرکز شهر و ۵۰۰ متری میدان تکسیم واقع شده است و به‌دلیل فاصله بسیار نزدیک با جاذبه‌های دیدنی تاریخی و فرهنگی، مکانی ایدئال برای سفرهای تجاری و تعطیلات به حساب می‌آید. این هتل همچنین در فاصله کمی از خیابان استقلال و مراکز خرید استانبول با برندهای لوکس و محل‌های زندگی شبانه قرار دارد.

هتل تایتانیک سیتی تکسیم در فاصله کمی از خیابان استقلال و میدان تکسیم قرار دارد

هتل مذکور دارای ۲۰۲ اتاق در ۱۱ طبقه است که شامل سه سوئیت و دو اتاق معلول می‌شود. اتاق‌ها به سبک آرت دکو تزیین شده‌اند تا از استرس زندگی روزمره را از شما بزدایند. در اتاق‌های مدرن این هتل چهار ستاره، تلویزیون صفحه‌تخت، کف پارکت، حمام‌های شیک، مینی‌بار، میوه رایگان، اینترنت رایگان، صندوق امانات و... در نظر گرفته شده است.

امکانات تفریحی همچون اسپا با حمام رایگان، استخر سرپوشیده، سالن بدن‌سازی و همچنین ماساژ با هزینه اضافی، انتخابی عالی برای کسانی است که به‌دنبال حفظ تناسب اندام و زدودن خستگی سفر از بدنشان هستند.

اتاقی یک خوابه با مبلمان آبی و کفپوش پارکت

منبع عکس: سایت booking.com

روز خود را با صبحانه‌های «رستوران آلستا» (Alesta Restauran) شروع کنید که شامل تنوع زیادی از سالاد، تخم‌مرغ، انواع پنیر، ژامبون و میوه‌های تازه می‌شود؛ ضمن اینکه در این رستوران امکان صرف غذهای بین‌المللی برای ناهار و شام وجود دارد. در کافه هتل، انواع نوشیدنی‌ها از جمله چندین نوع قهوه و تنقلات تازه ارائه می‌شود و می‌توانید جلسات کوچکی در این محیط دنج ترتیب دهید و امور کاری خود را با یک فنجان قهوه و کیک و دسرهای خوشمزه پیگیری کنید.

پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، خدمات خشکشویی و اتوکشی با هزینه اضافی، چهار اتاق جلسه و... در این هتل لوکس ارائه می‌شود.

  • آدرس: استانبول، بی اوغلو، خیابان لامارتین، هتل تایتانیک سیتی تکسیم (نمایش روی نقشه)
  • درجه هتل: چهار ستاره

هتل اوی سوئیت

تخت و میز غذاخوری در اتاقی با پرده های سبزرنگ

منبع عکس: سایت booking.com

«هتل اوی سوئیت»‌ (Away Suite Hotel) در منطقه بی اوغلو استانبول و ۱۰۰ متری میدان تکسیم قرار دارد و فاصله آن تا خیابان استقلال فقط ۱٫۳ کیلومتر، کاخ دولما باغچه ۱٫۵ کیلومتر، برج گالاتا ۳٫۷ کیلومتر و کاخ توپکاپی پنج کیلومتر است.

اتاق کوچکی با میز کار و صندلی و پرده

منبع عکس: سایت booking.com

در این هتل از اتاق‌های کامفورت تا سوپریور با آشپزخانه، فمیلی کانکشن و اکونومی استودیو وجود دارد و همه اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه‌تخت، ماشین ظرفشویی، کتری، سشوار، حمام خصوصی با لوازم بهداشتی رایگان هستند. پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی و اینترنت رایگان در سراسر هتل از جمله امکانات این هتل سه ستاره هستند.

  • آدرس: استانبول، بی‌اوغلو، تکسیم، گوموسویو ماه، هتل اوی سوئیت (نمایش روی نقشه)
  • درجه هتل: سه ستاره

سام‌تایمز هتل تکسیم

ساختمانی چند طبقه با درهای شیشه ای و گلدانهایی در بیرون پنجره ها

منبع عکس: سایت booking.com

«سام‌تایمز هتل تکسیم» (Sometimes Hotel Taksim) شما را به قلب تکسیم دعوت می‌کند؛ جایی که مرکز فرهنگ، تاریخ، هنر، غذاخوری، خرید و زندگی شبانه در استانبول است و تنها با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به همه آن‌ها دسترسی پیدا کنید. این هتل در ۲۰۰ متری خیابان استقلال، ۴۰۰ متری میدان تکسیم و ۱۵ کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار دارد.

تخت دو نفره و میز و مبل آبی در اتاق هتل

منبع عکس: سایت booking.com

اتاق‌های هتل مجهز به مبلمان زیبا و تلویزیون صفحه‌تخت هستند و در برخی اتاق‌ها، اتاق نشمین وجود دارد که پس از یک‌ روز گشت‌وگذار می‌توانید در آن به استراحت بپردازید. امکان انتخاب اتاق‌های فمیلی، سوپریور دبل، سوپریور توئین و اکونومی دبل برای شما وجود دارد. در صورت اقامت در این هتل، امکاناتی از جمله اینترنت رایگان در سراسر هتل، پذیرش ۲۴ ساعته و صبحانه قاره‌ای در اختیارتان قرار می‌گیرد.

  • آدرس: استانبول، بی‌اوغلو، تکسیم، خیابان Katip Mustafa Celebi، سام‌تایمز هتل تکسیم (نمایش روی نقشه)
  • درجه هتل: سه ستاره

هتل بون سانت

نمای خیابانی شلوغ از پنجره یکی از ساختمان ها

منبع عکس: سایت bonnesantehotel.com 

«هتل بون سانت» (Bonne Sante Hotel) که در خیابان استقلال و ۱۵۰ متری میدان تکسیم قرار دارد، فعالیت خود را در ژوئن ۲۰۱۶ آغاز کرد. برای استفاده از مترو هیچ مشکلی نخواهید داشت؛ زیرا ایستگاه مترو فقط به‌اندازه ۳۵۰ متر با هتل فاصله دارد.

این هتل بوتیک با مجموع ۱۹ اتاق با هدف ارائه راحتی یک هتل پنج ستاره طراحی شده است. در آن از اتاق‌های یک نفره و دو نفره تا اتاق‌های بزرگ خانوادگی (با حداکثر ۱۰ نفر ظرفیت)، اتاق‌های استاندارد، سوئیت خانوادگی و یک سوئیت کینگ با تراس پیدا می‌شود و در نتیجه بسته به نیاز و انتظار خود می‌توانید یکی از اتاق‌های هتل را انتخاب کنید. تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، تلویزیون و مینی‌بار از جمله امکانات اتاق‌ها هستند؛ هرچند که در برخی آن‌ها، تراس یا بالکن به چشم می‌خورد.

اتاق کوچکی با تخت دونفره و صندلی و تلویزیون

منبع عکس: سایت bonnesantehotel.com 

پس از گشت‌وگذار در استانبول، در تختخواب‌های مجهز به تشک‌های ارتوپدی ضدباکتریایی حسابی استراحت کنید. برای اطمینان از محیط ساکت و آرام، سیستم‌های ضدصدا با بالاترین کیفیت فناوری از آلمانی در اتاق‌ها نصب شده است.

علاوه بر این، می‌توانید از رستوران موجود در هتل لذت ببرید. همچنین تعداد زیادی رستوران و کافه در اطراف وجود دارد که دستتان را برای انتخاب باز می‌گذارند.

  • آدرس: استانبول، بی اوغلو، خیابان استقلال، هتل بون سانت (نمایش روی نقشه)
  • درجه هتل: سه ستاره

هتل موکارناس تکسیم

ورودی هتل موکارناس در شب

منبع عکس: سایت booking.com

«هتل موکارناس تکسیم» (Mukarnas Taksim Hotel) در ۴۰۰ متری میدان تکسیم و ۷۰۰ متری خیابان استقلال واقع شده است. علاوه بر این، برج ساعت دولما باغچه فقط دو کیلومتر با آن فاصله دارد که با پای پیاده می‌توانید به آن برسید. فرودگاه آتاتورک استانبول، نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل است که در ۱۵ کیلومتری آن قرار دارد.

این بوتیک هتل کاملا جدید، تمیز، راحت و زیبا، گزینه‌ای عالی برای اقامت در قلب تکسیم است. صبحانه بوفه خوشمزه و متنوع هتل با کیفیت هتل‌های پنج ستاره، یکی از ویژگی‌های پرطرفدار هتل موکارناس به حساب می‌آید؛ اما این همه ماجرا نیست و با خدمات تناسب اندام، سونا و جکوزی دیگر مجبور به قطع برنامه تناسب اندام روزانه خود در طول سفر نخواهید بود.

اتاقی با تخت دو نفره و مبل آبی و تلویزیون

منبع عکس: سایت booking.com

اتاق‌های این هتل سه ستاره با رنگ ملایم و بهترین جزئیات تزیین شده‌اند و مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه‌تخت، کتری، مینی‌بار، سشوار، میز تحریر و کمد لباس هستند. این هتل دارای اتاق‌های خانوادگی است و به‌لطف وجود تراس، امکان تماشای چشم‌انداز شهر وجود دارد.

خدمات اتاق، اینترنت رایگان در سراسر هتل، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، بیزینس سنتر و خدمات اتو در این هتل ارائه می‌شود.

  • آدرس: استانبول،‌ بی اوغلو، تکسیم، شماره ۶، خیابان Katip Mustafa Celebi Mahallesi، هتل موکارناس تکسیم (نمایش روی نقشه)
  • درجه هتل: سه ستاره

هتل تکسیم نیس

خیابانی با ساختمان های چند طبقه در شب

منبع عکس: سایت booking.com

«هتل تکسیم نیس» (Taksim Nis Hotel) در منطقه مرمره و ۲۵۰ متری خیابان استقلال واقع شده و محله نیشانتاشی که کافه‌ها و رستوران‌های زیادی را در خود جای است، فقط ۸۰۰ متر با هتل فاصله دارد. ضمن اینکه دسترسی آسانی به ایستگاه مترو، منطقه بی اوغلو، منطقه پرا و برج گالاتا خواهید داشت. جاذبه‌های تاریخی معروف استانبول مانند ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، مسجد آبی و بازار بزرگ تنها ۲۰ دقیقه با تاکسی یا مترو، با هتل فاصله دارند.

تخت دو نفره و مبل خردلی و میز کار در اتاق هتل با کفپوش چوبی

منبع عکس: سایت booking.com

اتاق‌های هتل با سبک مدرن تزیین شده‌اند و مجهز به مینی‌بار، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال‌سی‌دی، اینترنت رایگان در اتاق‌ها و سراسر هتل، صندوق امانات و سشوار هستند. همچنین در اکثر سوئیت‌ها، آشپزخانه کوچکی با تجهیزات کامل آشپزخانه وجود دارد. برخی اتاق‌ها دارای فضای نشیمن هستند که می‌توانید در آن استراحت کنید. تراس یا بالکن نیز در یک سری از اتاق‌ها به چشم می‌خورد.

صبحانه به‌صورت بوفه در کافه هتل سرو می‌شود. این هتل همچنین دارای مرکز تناسب اندام و ماساژدرمانی،‌ پذیرش ۲۴ ساعته و رستوران است.

  • آدرس: استانبول، بی اوغلو، تکسیم، خیابان Kocatepe Mahallesi Feridiye، هتل تکسیم نیس (نمایش روی نقشه)
  • درجه هتل: سه ستاره

هتل پتروس

نمای دو ساختمان آبی و صورتی چند طبقه

منبع عکس: سایت booking.com

«هتل پتروس» (Petros Hotel) در فاصله ۵۰ متری خیابان استقلال و ۶۰۰ متری میدان تکسیم قرار دارد. برخی از جاذبه‌های استانبول نظیر برج گالاتا در فاصله ۲٫۳ کیلومتری، برج ساعت دولما باغچه در ۲٫۷ کیلومتری و کاخ دولما باغچه در ۲٫۹ کیلومتری هتل واقع شده‌اند.

اتاقی با تخت و کمد و میز سفید و کف پارکت در اتاق هتل

منبع عکس: سایت booking.com

هتل پتروس در سال‌های اولیه دهه ۲۰۰۰ میلادی برای اقامتگاه خانوادگی ساخته شد و بعدها مورد بازسازی قرار گرفت و به‌عنوان هتل شروع به فعالیت کرد. ۲۸ اتاق در این هتل ۶ طبقه وجود دارد که شامل اتاق کلاسیک دبل، دلوکس دبل یا توئین، دلوکس دبل با بالکن، سوئیت کینگ و سوپریور دلوکس دبل یا توئین می‌شوند. هرروز صبح می‌توانید از قهوه و چای رایگان هتل نهایت لذت را ببرید.

پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق و صرافی برای مهمانان فراهم است و در صورت تمایل می‌توانید از خدمات ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی بهره‌مند شوید.

  • آدرس: استانبول، ‌بی اوغلو، شماره ۳۰، خیابان بالو، هتل پترس (نمایش روی نقشه)
  • درجه هتل: دو ستاره

هتل آیرامین

ورودی هتل با درهای شیشه ای و چتری بالای در ورودی

منبع عکس: سایت booking.com

«هتل آیرامین» (Ayramin Hotel) که در ۲۰۰ متری خیابان استقلال و نزدیکی گالری‌های هنری، فروشگاه‌های طراحی، عتیقه‌فروشی‌ها، رستوران‌های شیک و کافه‌ها قرار دارد، انتخاب عالی برای مسافرانی است که به‌ تفریحات شبانه، غذا و خرید علاقه دارند. رستوران‌های مختلفی اعم از فست فود تا غذاهای محلی و بین‌المللی در نزدیکی هتل فعالیت می‌کنند و در نتیجه گزینه‌های غذایی متنوعی پیش روی شما است. از آنجا که ایستگاه مترو تکسیم فقط به‌اندازه پنج دقیقه پیاده‌روی تا هتل فاصله دارد، دسترسی آسانی به جاذبه‌های معروف شهر خواهید داشت. مرکز خرید دمیرورن در چند قدمی هتل و پل و برج گالاتا در فاصله ۱۵ دقیقه‌ای از آن قرار گرفته‌اند.

کفپوش پارکت، سقف بلند و مبلمان مدرن از ویژگی‌های دکوراسیون هتل مذکور به حساب می‌آیند. اتاق‌های این هتل دو ستاره مجهز به تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، سیستم گرمایش از کف و تلویزیون صفحه‌تخت است. همچنین در برخی از اتاق‌ها بالکن اختصاصی و اتاق نشیمن وجود دارد. شما از میان اتاق دبل و استاندارد تا سوپریور ترپیل، فمیلی پکیج، دلوکس با بالکن و سوئیت کینگ امکان انتخاب دارید.

علاوه بر ترانسفر فرودگاهی رایگان و نوشیدنی داغ رایگان در لابی هتل می‌توانید از بوفه باز صبحانه به سبک ترکی نهایت لذت را ببرید. بیش از ۲۰ مورد در منوی صبحانه به چشم می‌خورد؛ از جمله نان و شیرینی، مربا، عسل، مجموعه‌ای از پنیرهای محلی، زیتون ترکیه، ژامبون، سوسیس صبحانه، سیب‌زمینی سرخ‌شده، میوه و سبزیجات فصلی تازه که بسیاری از آن‌ها خانگی هستند. نوشیدنی‌های صبحانه شامل انواع قهوه، چای، چای سیب، چای‌های گیاهی و آب‌میوه می‌شوند.

  • آدرس: استانبول، بی اوغلو، خیابان آنادولو، Katip Mustafa Celebi Mah، هتل آیرامین (نمایش روی نقشه)
  • درجه هتل: دو ستاره

تختی بزرگ با میز و صندلی و تلویزیون در اتاق هتل

منبع عکس: سایت booking.com

در این مقاله از کجارو تعدادی از بهترین هتل‌های میدان تکسیم را به شما معرفی کردیم تا در سفر به استانبول، اقامتی به‌یادماندنی را برای خود رقم بزنید. اگر تجربه حضور در این هتل‌ها را دارید، نظر خود را با کاربران ما در میان بگذارید تا آن‌ها نیز بهترین انتخاب را داشته باشند.

پرسش‌های متداول

بهترین هتل های میدان تکسیم کدامند؟

هتل سی وی کی پارک بسفر، هتل گزی بسفر، هتل مارمارا تکسیم، هتل اینترکانتیننتال استانبول، هتل پوینت تکسیم، هتل گرند حیات استانبول، هتل آوانگارد میدان تکسیم، هتل میدتاون، هتل کوناک تکسیم، هتل تکسیم متروپارک، هتل مستر کاس، هتل روم میت امیر، هتل تایتانیک سیتی تکسیم، هتل اوی سوئیت، سام‌تایمز هتل تکسیم، هتل بون سانت، هتل موکارناس تکسیم، هتل تکسیم نیس، هتل پتروس و هتل آیرامین.

بهترین هتل های پنج ستاره میدان تکسیم کدامند؟

هتل سی وی کی پارک بسفر، هتل گزی بسفر، هتل مارمارا تکسیم، هتل اینترکانتیننتال استانبول، هتل پوینت تکسیم و هتل گرند حیات استانبول از جمله بهترین هتل‌های پنج‌ستاره میدان تکسیم هستند.

بهترین هتل های چهارستاره میدان تکسیم کدامند؟

 از جمله هتل‌های چهار ستاره میدان تکسیم می‌توان به هتل آوانتگارد میدان تکسیم، هتل میدتاون، هتل کوناک تکسیم،| هتل تکسیم متروپارک، هتل مستر کاس، هتل روم میت امیر و هتل تایتانیک سیتی تکسیم اشاره کرد.

بهترین هتل های سه ستاره میدان تکسیم کدامند؟

هتل اوی سوئیت، سام‌تایمز هتل تکسیم، هتل بون سانت، هتل موکارناس تکسیم و هتل تکسیم نیس از جمله بهترین هتل‌های سه ستاره میدان تکسیم هستند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه