ماه عسل رویایی در لوکس ترین هتل های کوالالامپور

الناز مرسلی
الناز مرسلی پنجشنبه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰
ماه عسل رویایی در لوکس ترین هتل های کوالالامپور

به فکر سفری رویایی برای ماه عسل هستید؟ هتل‌های لوکس کوالالامپور، لحظات رویایی را در خاطرات زوج‌های جوان ثبت می‌کنند.

شهر «کوالالامپور» (Kuala Lumpur)، جایگاه آسمان خراش‌های بلند، بزرگ‌ترین برج‌های دوقلوی جهان است و با داشتن جاذبه‌های بی‌شمار، گردشگران زیادی دارد. زوج‌های جوان می‌توانند با همراهی کجارو و آشنایی با هتل‌های لوکس این شهر مدرن، سفر خوبی رقم بزنند.

کشور زیبای «مالزی» (Malaysia) با محیط چند فرهنگی، بهترین انتخاب برای سفر ماجراجویانه‌ی عروس و دامادها است. زوج‌ها در کنار هم می‌توانند از تمام جاذبه‌های تماشایی دیدن کنند و طعم انواع غذاهای آسیایی را بچشند. در ادامه با کجارو همراه باشید تا با لوکس‌ترین هتل‌های پایتخت مالزی آشنا شویم.

فهرست هتل‌ها:

هتل «ویلا سامادهی» (Villa Samadhi)

هتل لوکس ویلا سامادهی کوالالامپور

مالزی با جاذبه‌ها، فرهنگ‌ها و غذاهای مختلف، لقب «آسیای واقعی» (Truly Asia) را یدک می‌کشد. هتل «ویلا سامادهی»، با تاثیر از فرهنگ مردم بالی، سبک‌های مینیمالیستی و مدرن مالزی را با موضوع‌ها و نقوش زیبای «اندونزی» (Indonesia) ترکیب کرده است. اگر به‌دنبال آرامش هستید و از هیاهوی شهر فرار می‌کنید، هتل ویلا سامادهی بهترین گزینه برای‌ شما است. هنگام ورود به هتل، با فضای خلوت باغ مخفی روبه‌رو خواهید شد که آرامش‌بخش است.

گفتنی است که خدمات هتل مخصوص بزرگسالان بوده و متاسفانه کودکان زیر ۱۲ سال و حیوانات اجازه‌ی ورود به این هتل لوکس را ندارند. ویلا سامادهی در نزدیکی «برج‌های دوقلو» (Twin Towers) قرار دارد؛ اما به‌خاطر وجود فاصله‌ی مناسب، از پشت پنجره‌ی اتاق نیز می‌توانید زیبایی این برج‌های سربه فلک کشیده را در افق تماشا کنید.

روز خود را با یک صبحانه‌ی سفارشی در کنار استخرهای خصوصی شروع کنید و سپس راهی مراکز خرید و گردش شوید.

بهتر است نگران رفت وآمد از فرودگاه به سوی هتل نباشید، ویلا سامادهی در مرکز شهر واقع شده است و خدمات ۲۴ ساعته شاتل در اختیار گردشگران قرار دارد.

هتل «شانگری لا» (Shangri-La Hotel)

هتل ۵ ستاره شانگری لا

«جیمز هیلتون» (James Hilton)، نویسنده‌ی بریتانیایی در رمانش به نام «افق گم شده» (Lost Horizon)، در مورد آرمان‌شهری خیالی که در دره واقع شده نوشته است، این شهر آرمانی، «شانگری لا» نام دارد.

گفتنی است که هتل شانگری لا، با الهام از آرمان‌شهر بهشتی در افق گم شده، نام‌گذاری شده است. اکثر گردشگران درباره‌ی اعتبار و شهرت برند این هتل شنیده‌اند. این هتل پنج ستاره‌ی لوکس محل تقاطع دو بخش قدیمی و مدرن شهر کوالالامپور محسوب می‌شود.

گردشگران می‌توانند هم‌زمان با تماشای چشم‌اندازهای رودخانه در قسمت قدیمی کوالالامپور و «مثلث طلایی» (Golden Triangle)، در بخش مدرن شهر از سفر خود لذت ببرند.

هتل شانگری لا در قلب محله‌ی «کی ال سی سی» (KLCC) واقع شده است. گفتنی است که مثلث طلایی مهم‌ترین مرکز خرید پایتخت به‌ شمار می‌رود، پس از گردش و خرید راهی برج‌های کوالالامپور و برج‌های دوقلوی پتروناس شوید؛ هر دوی این جاذبه‌ها تقریبا در فاصله ۵ دقیقه‌ای هستند

با میل کردن غذاهای فرانسوی و کانتون چین، در یکی از بهترین رستوران‌های مالزی که در شانگری لا واقع شده است، طعم غذاهای قاره‌ای را امتحان کنید. اگر کودکی به‌همراه دارید، شانگری لا با خدمات خوب گزینه‌ی مناسبی است. کودکان اجازه ورود به این بهشت زمینی را دارند و کودکان زیر ۱۱ سال بدون پرداخت هزینه می‌توانند در هتل اقامت داشته باشند و از خدمات شانگری لا استفاده کنند. این هتل لوکس امکانات مناسب کودکان را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

هتل «گرند حیات کوالالامپور» (Grand Hyatt Kuala Lumpur)

هتل گرند حیات و چشم انداز برج های دوقلو

«گرند حیات»، هتل ۵ ستاره‌ی معروفی است و بزرگ‌ترین اتاق‌‌ها را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد که مشابه آن را در سرتاسر کوالالامپور نمی‌توان یافت. گوشه و کنار اتاق به‌قدری بزرگ است که برای نمونه می‌توان درون کمد قدم زد. این هتل لوکس برای راحتی مسافران، استخری در پشت بام دارد که می‌توانید از تماشای چشم‌اندازهای افقی و آسمان‌خراش‌های پایتخت لذت ببرید.

در میان رستوران‌های شهر، رستوران معروف و محبوب «تیرتی ۸» (Thirty8) در این هتل قرار دارد و هنگام صرف غذا می‌توانید مناظر دیدنی شهر را به‌صورت پانورامای ۳۶۰ درجه تماشا کنید. از برج‌های دوقلو در محله‌ی کی ال سی سی گرفته تا برج کوالالامپور، همگی در دید گردشگران قرار دارند.

گرند حیات بهترین گزینه برای ماه‌عسلی به‌یادماندنی است. آشپزخانه‌ها در فضای باز رستوران قرار دارند و می‌توانید با همسرتان نحوه‌ی آماده شدن غذا توسط ماهرترین آشپزها را در مقابل‌ خود ببینید و با سبک آشپزی مالزی آشنا شوید.

مجموعه هتل‌های «ریتز کارلتون» (The Ritz-Carlton)

هتل لوکس د ریتز کارلتون کوالالامپور

شیک‌ترین لباستان را بر تن کرده و همسر خود را به تعطیلات آخر هفته در هتل «ریتز کارلتون» مهمان کنید. این هتل مجلل در منطقه‌ی مثلث طلایی قرار گرفته است.

گردشگران به‌راحتی و دور از شلوغی مراکز خرید، به‌راحتی می‌توانند به پاساژها و بوتیک‌های شیک در خیابان «بوکیت بینتانگ» (Bukit Bintang) سر بزنند و تجربه‌ای خاص و لوکس را در خاطرات خود ثبت کنند.

گفتنی است که هتل ریتز کارلتون در برخی از سوییت‌ها پیشخدمت شخصی در اختیار مسافران قرار می‌دهد. هتل ۵ ستاره ریتز کارلتون به داشتن مزیت‌ها و امکاناتش می‌بالد. در اتاق‌های هتل یخچال کوچکی با خوراکی‌ها و نوشیدنی در انتظار شما است.

این هتل لوکس مانند کتابخانه جامع بوده و تمامی نیازهای عاطفی زوج‌ها را فراهم کرده است. قبل از سفر توصیه می‌شود اتاق خود را رزرو کنید.

هتل‌ زنجیره‌ای «ماندارین اورینتال کوالالامپور» (Mandarin Oriental Kuala Lumpur)

هتل لوکس ماندارین اورینتال کوالالامپور

«ماندارین اورینتال کوالالامپور»، یک هتل معروف بین‌المللی است که بهترین امکانات استاندارد به‌همراه بهترین خدمات را برای راحتی شما و همسرتان فراهم کرده است. این هتل لوکس در مرکز پایتخت قرار دارد و با وجود رقابت گسترده در بازار هتلداری، ماندارین اورینتال مهمان‌نوازی در سطح بین‌المللی را تضمین می‌کند.

پنجره‌های اتاق هتل به چشم‌انداز زیبای «دریاچه‌ی سمفونی» (Symphony Lake) در محله‌ی کی ال سی سی اشراف دارد. با تماشای مناظر زیبا یا با استفاده از امکانات بی‌شمار هتل مانند اسپای استوایی معروف در سطح جهانی یا دیگر امکانات تفریحی، زمان خوشی را سپری کنید.

هتل «وستین کوالالامپور» (The Westin KL)

هتل لوکس وستین کوالالامپور

 

«وستین کوالالامپور» یکی دیگر از هتل‌های عالی برای ماه‌عسل است که اقتصادی و باصرفه بوده و برای اقامت خانواده‌ها مناسب است.

عروس و داماد‌هایی که به‌دنبال حریم خصوصی ساده و دور از هیاهو هستند، می‌توانند این هتل لوکس را با خدمات با کیفیتش انتخاب کنند.

وستین در محله‌ی بوکیت بینتانگ واقع شده است و با بهترین موقعیت استراتژیک به اکثر ایستگاه‌های حمل‌ونقل عمومی نزدیک است. گردشگران به‌راحتی می‌توانند در نقاط دوردست شهر و در کنار جاذبه‌های بکر ماجراجویی را تجربه کنند.

گفتنی است که این هتل با نزدیکی به مجلل‌ترین پاساژها و مراکز خرید، مناسب افرادی است که دوست دارند در کنار هم خرید کنند.

برای دریافت خدمات خاص، بهتر است هنگام رزرو بگویید که برای ماه‌عسل راهی این هتل می‌شوید، و برای غافلگیری در اتاق‌ خود آماده باشید.

هتل «جی دبلیو ماریوت کوالالامپور» (JW Marriott Hotel Kuala Lumpur)

خدمات لوکس هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور

منطقه بوکیت بینتانگ در قلب پایتخت قرار دارد و با وجود بسیاری از برندهای هتل در این منطقه، هتل «جی دبلیو ماریوت کوالالامپور» تلاش می‌کند بهترین خدمات لوکس را به زوج‌های جوان ارائه دهد.

ماریوت تمام طراحی‌های داخلی را ارتقا بخشیده تا همچنان یکی از مدرن‌ترین و راحت‌ترین اقامتگاه‌های پایتخت مالزی محسوب شود.

این هتل ۵ ستاره به خاطر برخی شباهت‌ها، خواهرخوانده‌ی هتل ریتز کارلتون است، از هر دوی این هتل‌ها می‌توان انتظار بهترین خدمات را داشت؛ اما ماریوت با موقعیت جغرافیایی خود یک استثنا دارد؛ با قرارگیری در بالای مرکز خرید «استارهیل گالری» (Starhill Gallery)، ماریوت موقعیت بهتری برای خود به دست آورده است.

گردشگران به‌طور مستقیم از هتل ماریوت به لوکس‌ترین مرکز خرید کوالالامپور دسترسی دارند. گفتنی است که زوج‌های جوان می‌توانند از خدمات آشپزی در رستوران‌های مختلف ماریوت لذت ببرند. 

مطالب مرتبط:

منبع culturetrip

دیدگاه