ویزاهای صادر شده توسط سفارت تایلند باطل شدند

زهره زرشکیان
زهره زرشکیان پنجشنبه، ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۵
ویزاهای صادر شده توسط سفارت تایلند باطل شدند

تمام ویزاهای صادرشده توسط سفارت تایلند در بازه اول فوریه ۲۰۲۰ تا ۱۱ مارس ۲۰۲۰ باطل اعلام شدند و برای ورود به این کشور معتبر نخواهند بود.

سفارت پادشاهی تایلند در تهران، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ویزاهای صادر شده توسط این سفارت از تاریخ اول فوریه ۲۰۲۰ تا ۱۱ مارس ۲۰۲۰ باطل هستند و برای ورود به خاک این کشور اعتبار ندارند. این تصمیم در پی شیوع کووید ۱۹ در ایران گرفته شده است. افرادی که ویزای تایلند آن‌ها باطل شده است بعد از بازگشتن شرایط به حالت عادی می‌توانند ویزای COURTESY دریافت کنند.

متن اطلاعیه سفارت تایلند به شرح زیر است:

مطابق اطلاعیه وزارت بهداشت همگانی پادشاهی تایلند با موضوع کشورهای خارج از پادشاهی تایلند که به عنوان مناطق آلوده به شیوع بیماری ویروس کرونا ۲۰۱۹ (کووید ۱۹) تعریف شده‌اند که در آن جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از مناطق آلوده به شیوع بیماری ویروس کرونا ۲۰۱۹ (کووید ۱۹) مشخص شده است و اطلاعیه سازمان هواپیمایی کشوری تایلند درباره راهکارهای عملی اپراتورهای هوایی مربوط به خدماتی که در کشورهای خارج از تایلند به عنوان مناطق آلوده به شیوع کرونا (کووید ۱۹) ارائه می‌شود، سفارت پادشاهی تایلند به استحضار می‌رساند تمام ویزاهای صادرشده توسط سفارت تایلند از تاریخ ۱ فوریه ۲۰۲۰ تا ۱۱ مارس ۲۰۲۰ باطل اعلام می‌شود. ویزاهای باطل‌شده برای ورود به کشور پادشاهی تایلند دیگر معتبر نیستند.

مسافران از مبدا ایران که ویزای توریستی آن‌ها در این بازه باطل شده است، پس از بازگشت شرایط به حالت عادی می‌توانند ویزای Courtesy درخواست کنند.

سفارت پادشاهی تایلند

۱۱ مارس ۲۰۲۰

سفارت تایلند پیش‌تر نیز اعلام کرده بود که از تاریخ ۱۹ اسفند تا اطلاع ثانوی تعطیل است و خدماتی ارائه نمی‌کند.

مطالب مرتبط:

منبع airc

دیدگاه