تفریحات جزیره بالی: بهترین سواحل برای ورزش های آبی

نگین توکلی
نگین توکلی دوشنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰
تفریحات جزیره بالی: بهترین سواحل برای ورزش های آبی

ورزش‌های آبی یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری در بالی هستند که هر سال علاقه‌مندان بسیاری را به‌سمت این شهر می‌کشد.

چشم‌اندازهای خارق‌العاده دریای بالی، سواحل خیره‌کننده و امواج بی پایان، محیطی عالی برای تولد، رشد و شکوفایی ورزش‌های آبی خلق کرده‌اند. هیچ چیز بیشتر از امتحان کردن ورزش‌های آبی، ماجراجویی شما در سفر در این جزیره را تکمیل نخواهد کرد. در این مقاله، کجارو بهترین ورزش‌های آبی در بالی را به شما معرفی خواهیم کرد.

برای تهیه انواع تور بالی می‌توانید بهترین و ارزان‌ترین آفر تور و بلیط را در کجارو پیدا کرده و از فروشنده‌های معتبر خریداری کنید.

تانجونگ بنوئا (Tanjung Benoa)

ورزش ابی تانجونگ بنویا

تانجونگ بنوئا با بیش از پنج کیلومتر خط ساحلی، اولین نقطه برای ورزش‌های آبی در بالی به شمار می‌آید. این مکان به‌عنوان شلوغ‌ترین مقصد پر از شرکت‌های ارائه‌کننده ورزش‌های آبی است که فعالیت‌های متعددی را با قیمت‌های رقابتی به بازدیدکنندگان ارائه می‌کنند. تانجونگ بنوئا محلی برای تجربه ورزش‌های آبی معمول، چون قایق بنانا (banana boat) یا فلایینگ فیش (Flying fish) و همچنین امتحان کردن سخت‌ترین و خلاقانه‌ترین آن‌ها مانند فلای بورد و غواصی اسکوبا است. گردشگران همچنین می‌توانند از دیگر فعالیت‌های دریایی مانند پیاده‌روی در کف دریا (sea walking)، تور مانگرو (جنگل‌های داخل دریا) و تور جزیره لذت ببرند.

سانور (Sanur)

کایت سرفینگ

ساحل سانور در جنوب شرقی بالی در نزدیکی مراکز شهری و دیگر جاذبه‌های گردشگری واقع شده است و به همین دلیل استراتژیک، یک مقصد محبوب میان موج‌سواران و دوستداران ساحل به شمار می‌آید. این محبوبیت منجر به تولد ورزش‌های آبی خلاقانه، جدید و بسیاری از جمله کایت سرفینگ (kitesurfing) شده است. کایت سرفینگ، همان طور که از نامش پیدا است، به موج‌سواری روی موج‌ها نه فقط با تخته موج‌سواری، بلکه با یک کایت، اطلاق می‌شود. این ورزش آبی در سانور، بسیار محبوب است، به‌خصوص برای مبتدیان؛ زیرا در این منطقه باد مداوم و نسبتا آرام است. دیگر ورزش‌ها مانند فلایینگ فیش، قایق بنانا و قایق دونات (donut boat) نیز در این مکان در دسترس علاقه‌مندان هستند.

نوسا دوئا (Nusa Dua)

فلایینگ فیش

نوسا دوئا، منطقه زیباترین و مجلل‌ترین هتل‌ها و اقامتگاه‌های بالی است که بیشتر آن‌ها برای مهمانان خود، فعالیت‌های آبی متعددی فراهم می‌کنند. سواحل نوسا دوئا حتی برای گردشگرانی که از دیگر مناطق به آنجا می‌روند، به‌اندازه هتل‌های آن منطقه مجهز است. گردشگرانی که برای تفریح به نوسا دوئا می‌روند مطمئن باشند که با امکانات کافی، یک ماجراجویی فوق‌العاده را تجربه خواهند کرد. پیدا کردن شرکت‌های ورزش‌های آبی در نوسا دوئا به هیچ وجه مشکل نیست؛ کافی است که در آنجا حضور پیدا کنید و آن‌ها خودشان با پیشنهادها مختلف مانند قایق‌سواری بنانا، دونات، اسکی روی آب، جت اسکی و حتی موارد پیشرفته‌تر مانند فلایینگ فیش و پاراسیلینگ به سراغ شما خواهند آمد.

اوبود (Ubud)

رافتینگ در یوبود

بله! اوبود، کوهپایه‌های فرهنگی در میان جزیره. بالی به غیر از خط ساحلی فوق‌العاده و اقیانوس، دارای رودخانه‌های چشمگیری است که بستری مناسب برای تجربیات ماجراجویانه دوستداران رافتینگ را فراهم می‌کنند. رودخانه آیونگ (Ayung) یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای رافتینگ در اوبود است. گردشگران در حین رافتینگ می‌توانند به تماشای مناظر مسحورکننده و باشکوه جنگل‌ها، آبشارها و حیات وحش بپردازند. میمون‌ها معمولا خودشان را نشان می‌دهند و از درختی به درخت دیگر می‌پرند. گردشگران می‌توانند انتخاب کنند که به یک رافتینگ آرام یا ماجراجویانه‌تر بروند و لیدرها طبق خواسته آن‌ها این سفر را هماهنگ می‌کنند.

مطالب مرتبط:

منبع theculturetrip

دیدگاه