۱۳ کافه غذای سالم در دبی که باید امتحان کنید

حمیده کریمی
حمیده کریمی سه شنبه، ۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۰
۱۳ کافه غذای سالم در دبی که باید امتحان کنید

اگر رژیم غذایی سالم دارید، درطول سفر مجبور نیستید رژیم خود را رها کنید. در سفر به دبی برای خوردن غذا و صبحانه به یکی از این کافه‌ها و رستوران‌ها سر بزنید.

اکثر افرادی که رژیم غذایی خاص دارند فکر می‌کنند که در طول سفر نمی توانند رژیم خود را حفظ کنند. در حالی که این روزها در همه مقصدهای گردشگری دنیا، کافه‌ها و رستوران‌های فراوانی وجود دارد که غذاهای سالم، وگان، بدون گلوتن و انواع غذاهای مخصوص رژیم‌های غذایی خاص را عرضه می‌کنند.

اگر دوست دارید به دبی سفر کنید با کمک کجارو می‌توانید بهترین و ارزان‌ترین ??? ??? را جست و جو و خریداری کنید. در کجارو، تورهایی از معتبرترین آژانس‌های گردشگری عرضه شده است که با مقایسه آن‌ها می‌توانید بهترین تور مناسب خود را پیدا کنید.

??? ??? ???

هیچ‌وقت برای شروع یک رژیم غذایی سالم دیر نیست. حتی در سفر می‌توانید با تغییراتی در رژیم غذایی و سبک زندگی خود، قدمی در این راه بردارید. دبی درمجموع بیش از همیشه نسبت به سلامتی آگاه‌تر شده است. غذاخوری‌های سالم زیادی در دبی روز‌به‌روز در حال افتتاح شدن هستند.

در ادامه با ۱۳ کافه دبی آشنا می‌شوید که غذاهایی لذیذ و البته سالم سرو می‌کنند. در این کافه‌ها با خیال راحت می‌توانید غذاهای باکیفیت و لذیذ را نوش جان کنید.

کافه  Bounty Beets

۱۳ کافه غذای سالم در دبی که باید امتحان کنید

این کافه از زمان آغاز به کارش به‌عنوان یک کافه محبوب برای خوردن غذای سالم و تفریح، در دبی مارینا مشهور شد. فضای داخلی آن مدرن و شیک است و دارای تم صورتی است. اگر دوست دارید در یک آخر هفته، یک صبحانه دیروقت بخورید بدون اینکه نگران سلامتی غذا باشید، به این کافه سر بزنید. منوی کافه شامل مجموعه‌ای از غذاهای سالم است. انواع برگر وگان و دسرهای لذیذ مثلا چیزکیک نارگیل و کارامل هم در منو وجود دارد.

کافه HEAT

۱۳ کافه غذای سالم در دبی که باید امتحان کنید

این کافه در بین علاقه‌مندان به فیتنس و تناسب اندام، بسیار محبوب شده است. اسم کافه HEAT مخفف عبارت Healthy Eats & Treats است. مجموعه‌ای از غذاهای منو برای افرادی در نظر گرفته شده است که رژیم غذایی کم چربی، کم کربوهیدرات و پر از پروتئین دارند یا به‌طور کلی برای کسانی که رژیم غذایی سالم دارند.

این کافه نسبتا بزرگ است و یک محیط در فضای باز هم دارد که جلو رستوران قرار دارد. از محبوب‌ترین غذاهای آن می‌توان به پیتزاهای کم کربوهیدرات، پنکیک‌های طبیعی و کاسه‌های مخصوص بدنسازان اشاره کرد. به‌دنبال محبوبیت شعبه اول، شعبه دوم این کافه در خیابان Hessa به‌زودی افتتاح می‌شود.

کافه Pineapple Express

۱۳ کافه غذای سالم در دبی که باید امتحان کنید

کافه جذاب Pineapple Express برای خوردن غذاهای سالم و خلاقانه، بهترین انتخاب است. منوی کافه پر از غذاهای رنگارنگ و لذیذ است. علاوه بر سالم بودن، رنگ و تزیین غذاها توجه مشتریان کافه را جلب می‌کند.

کافه Vibe – The Retreat

۱۳ کافه غذای سالم در دبی که باید امتحان کنید

کافه Vibe – The Retreat بهترین جا برای خوردن ناهار سالم و خلاقانه است. منوی غذاها بسیار متنوع و مفصل است علاوه بر این می‌توانید تست رایگان DNA بدهید که رازهایی را در مورد وضعیت سلامتی شما مثلا امکان ابتلا به آلرژی‌ها و روش‌هایی برای کاهش وزن را فاش می‌کند.

انواع غذاهای لذیذ و سالم، سبزیجات تنوری، گوشت‌های خشک شده، سالمون و... در منوی بوفه وجود دارد. دسرهای کافه را فراموش نکنید که محبوب‌ترین آن‌ها کیک نوتلا و کرامبل انواع بری است. در نهایت می‌توانید غذای خود را با یک لیوان نوشیدنی یا آب‌میوه تازه تمام کنید.

کافه Wildflower

۱۳ کافه غذای سالم در دبی که باید امتحان کنید

کافه Wildflower یکی دیگر از کافه‌های شهر است که غذای سالم دارد. انواع غذاهای تازه و سالم ، انواع ساندویچ، ساندویچ‌های مرغ سرخ شده به سبک کره‌ای در منوی رستوان وجود دارد. بسته‌بندی غذاها هم کاملا دوستدار طبیعت است و تا جایی که ممکن است تولید زباله به حداقل رسیده است.

کافه Kave

۱۳ کافه غذای سالم در دبی که باید امتحان کنید

کافه Kave یکی از جدیدترین کافه‌های خیابان Alserkal است. این کافه نه‌تنها غذاهایی لذیذ با عطر و طعم خانگی دارد بلکه أن را در فضایی بدون پلاستیک عرضه می‌کند. این کافه بهترین جا برای خوردن غذاهای لذیذ و گپ زدن با کسانی است که شبیه شما فکر می‌کنند و برای محیط زیست اهمیت قائل‌اند. این کافه فضایی گرم و خلاقانه دارد و البته امکان بردن سگ‌ها هم به کافه وجود دارد.

کافه Zerofat

۱۳ کافه غذای سالم در دبی که باید امتحان کنید

کافه Zerofat ابتدا در العین کار خود را شروع کرد و اخیرا شعبه‌ای در دبی افتتاح کرده است. منوی کافه منویی مفصل از غذاهای سالم است. انواع صبحانه‌های لذیذ، ساندویچ، برگر، سالاد و غذاهای سالم و بدون گلوتن و پیتزاهای بدون چربی در منو دیده می‌شود. فعالیت‌های جذابی هم در این کافه وجود دارد از جمله کلاس‌های یوگا که می‌توانید از آن استفاده کنید.

رستوران Super Natural Kitchen

۱۳ کافه غذای سالم در دبی که باید امتحان کنید

کافه Super Natural Kitchen در دبی مال قرار دارد. یک رستوران کاملا وگان است که در آن هیچ محصول حیوانی، عسل، گلوتن، لبنیات، شکر مصنوعی یا نگه‌دارنده پیدا نمی‌شود. بسیاری از غذاها جایگزین‌هایی برای مواد اولیه غیروگان دارند. همه با همه ذائقه‌ها از غذاهای این رستوران لذت می‌برند. نوعی محصول تهیه شده از بادام هندی به‌عنوان پنیر کاربرد دارد. به‌جای سالمون از پاپایای مارینه شده استفاده می‌شود.  

کافه The Acaí Spot

۱۳ کافه غذای سالم در دبی که باید امتحان کنید

کافه The Acaí Spot در دبی مارینا واقع است. انواع صبحانه‌های لذیذ از تست آووکادو گرفته تا رپ‌های سالمون و مرغ را می‌توانید اینجا نوش جان کنید. این کافه سه اوت لت دارد. فضای داخلی آن‌ها بسیار جذاب است و غذاها را با تزییناتی زیبا و چشم‌نواز سرو می‌کند. غذاها علاوه بر تزیینات زیبا، بسیار سالم و لذیذ هستند.

رستوران Omnia Gourmet

۱۳ کافه غذای سالم در دبی که باید امتحان کنید

کافه Omnia Gourmet توسط سرآشپز سلیونا اداره می‌شود. منوی کافه شامل انواع صبحانه‌های لذیذ، ناهار، شام‌های بدون گلوتن، بدون شکر و بدون لبنیات است. فضای کافه بسیار زیبا است و برای یک گپ و گفت دوستانه در فضایی با نمای زیبا از بندر، بسیار مناسب است.

کافه Walnut Grove

۱۳ کافه غذای سالم در دبی که باید امتحان کنید

کافه Walnut Grove در دبی مال قرار دارد. انواع سالادهای لذیذ در حجم‌های زیاد در این کافه سرو می‌شود. این کافه پاسخی به همه کسانی است که می‌گویند غذای سالم، خوشمزه و راضی‌کننده نیست. انواع سالادهای لذیذ، صبحانه‌های خوشمزه و غذاهای اصلی در منو وجود دارد. در کنار غذاها می‌توانید یک برش کیک رنگین‌کمانی نوش جان کنید.

کافه Wild & The Moon

۱۳ کافه غذای سالم در دبی که باید امتحان کنید

فرقی نمی‌کند که دنبال امتحان کردن یک آب‌میوه سالم و لذیذ باشید یا بخواهید یک غذای سبک نوش جان کنید، در این کافه مجموعه‌ای متنوع از لذیذترین و سالم‌ترین غذاها ارائه می‌شود. آب‌میوه‌های کافه همگی تازه هستند و روزانه تهیه می‌شوند. در منوی غذایی، انواع سوپر فود، نودل، تاکو، سوپ و... پیدا می‌شود که همه ذائقه‌ها و سلیقه‌ها را راضی می‌کند.

کافه Kulture House

۱۳ کافه غذای سالم در دبی که باید امتحان کنید

کافه Kulture House کافه‌ای است که اخیرا در ویلایی در جمیرا افتتاح شده است. دکوراسیون کافه بسیار جذاب است و پاف‌های رنگارنگ دارد. در منوی کافه انواع غذاهای سالم برای صبحانه و ناهار وجود دارد. تست آووکادو و انواع سالاد در منو وجود دارد که حتما از خوردن آن‌ها لذت می برید.

مطالب مرتبط:

منبع whatson

دیدگاه