۱۴ رستوران ارزان تفلیس را بشناسید

حمیده کریمی
حمیده کریمی سه شنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰
۱۴ رستوران ارزان تفلیس را بشناسید

تفلیس پایتخت گرجستان یکی از مهم‌ترین مقصدهای گردشگری خارجی است. در سفر به تفلیس حتی اگر بودجه محدودی دارید، خودتان را از لذت غذا خوردن در رستوران، محروم نکنید.

تفلیس فرصت‌های فراوان و متنوعی برای غذا خوردن دارد. برای هر بودجه‌ و سلیقه‌ای می توانید یک رستوران عالی در تفلیس پیدا کنید. بنابراین اگر برای سفر به تفلیس بودجه محدودی دارید لازم نیست خودتان را از رستوران رفتن که یکی از لذت‌های سفر است، محروم کنید.

اگر قصد دارید در تابستان امسال به تفلیس سفر کنید و جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی و طبیعی آن را ببینید و غذاهای محلی گرجستان را امتحان کنید، با کمک کجارو می‌توانید بهترین تور گرجستان را جست و جو کنید. کجارو امکانی برای شما فراهم می‌کند تا از طریق آن بهترین تور گرجستان را با جست و جو میان معتبرترین تورهای عرضه شده توسط آژانس‌های گردشگری مختلف، پیدا و خریداری کنید.

تور ارزان گرجستان

تنوع کافه‌ها رستوران‌ها و غذاخوری‌های تفلیس باعث شده که هر کسی با توجه به ذائقه و سلیقه و میزان بودجه سفر بتواند غذایی مناسب خود پیدا کند. انواع غذا برای گیاه خواران نیز در منوی رستوران‌ها وجود دارد. اگر دنبال رستوران‌های خوب و ارزان تفلیس هستید، این فهرست را از دست ندهید.

رستوران Racha Tavern

رستوران ارزان تفلیس

رستوران Racha Tavern از دوران شوروی در همین خیابان قرار دارد. دیوارهای آجری، میزها و صندلی‌های چوبی و وسایل قدیمی مربوط به دوران شوروی دارد و به همین دلیل دارای حال و هوای نوستالژیک و قدیمی است. در این رستوران می‌توانید غذاهای سنتی و اصلی گرجستان را نوش جان کنید. مثلا خینکالی، کاچاپوری، mtsvadi و خارچو از جمله غذاهای سنتی است که در منوی این رستوران وجود دارد.

رستوران Mafshalia

رستوران ارزان تفلیس

رستوران Mafshalia یکی دیگر از رستوران‌های خیلی ارزان تفلیس است. غذای اصلی در این رستوران غذایی به نام elarji است که با ذرت و نوعی پنیر تهیه می‌شود و کش‌دار و لذیذ است. غیر از elarji غذاهای دیگری هم در منو پیدا می‌شود که همگی غذاهای خاص و محلی منطقه هستند.

رستوران Easy Wine

رستوران Easy Wine یکی از بهترین رستوران‌ها برای خوردن غذا در هر ساعت از شبانه روز است.

منوی رستوران بسیار متنوع است و قیمت‌های بسیار مناسب و معقولی دارد. هم غذاهای اروپایی و هم غذاهای گرجستانی را می‌توانید در این رستوران امتحان کنید از جمله کاچاپوری، لوبیانی، باربیکیو، انواع سوپ، ماهی، سالاد و...

اگر همراه با بچه‌ها سفر می‌کنید، این رستوران انتخاب خوبی برای غذا خوردن است چون این رستوران یک منوی مخصوص کودکان دارد.

کافه وگان کیوی (Kiwi Vegan Cafe)

رستوران ارزان تفلیس

این کافه وگان یکی از معدود غذاخوری‌های کاملا وگان در شهر است. در این کافه منویی مفصل از انواع غذاهای از جمله کاری، ساندویچ، بوریتو و حموص دارد. میانگین قیمت غذاهای این کافه بین ۶ تا ۷ لاری است.

رستوران Shemomechama

رستوران Shemomechama با میزهای قدیمی به سبک دوران شوروی، دیوارهای آبی رنگ و یک منوی ساده ولی پر از غذاهای لذیذ، یکی از انتخاب‌های خوب و ارزان برای خوردن غذاهای محلی است. در این رستوران می‌توانید خینکالی، کباب‌های گرجستانی و غذایی به اسم mtsvadi را امتحان کنید. همچنین اگر دوست دارید در زمان سفر کنید، نوعی دسر مخصوص به نام mamalo را امتحان کنید.

هر روز هفته از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۰ شب وقت دارید تا به این رستوران سر بزنید و غذاهای لذیذ و ارزان آن را نوش جان کنید.

رستوران Amra

رستوران ارزان تفلیس

رستوران Amra رستورانی عالی برای خوردن غذاهای محلی مناطق غربی گرجستان است. فضایی دوستانه و دنج دارد، منوی آن بسیار متنوع است و در آن انواع نوشیدنی و دسر هم وجود دارد. این رستوران یکی از رستوران‌های محبوب شهر برای هالی تفلیس است.

رستوران Chemo Kargo

رستوران ارزان تفلیس

رستوران Chemo Kargo یکی دیگر از رستوران‌های ارزان تفلیس برای مسافرانی است که بودجه محدودی برای مسافرت دارند. منوی رستوران بسیار متنوع است و انواع غذاهای گرجستانی و اروپایی در آن پیدا می‌شود. اگر همراه با گروهی از دوستان خود سفر می‌کنید، در این رستوران می‌توانید غذاهایی سفارش دهید که در حجم زیاد سرو می‌شوند و می‌توانید چند نفری بخورید. قیمت این غذاها که انواع مختلفی هم دارد از ۲۵ لاری شروع می‌شود و تا ۵۸ لاری افزایش پیدا می‌کند.

هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا یک بامداد فرصت دارید تا به این رستوران سر بزنید و غذاهای آن را امتحان کنید.

رستوران Moulin Electrique

رستوران ارزان تفلیس

رستوران Moulin Electrique یکی از رستوران‌های محبوب شهر هم برای اهالی و هم گردشگران است. این رستوران دو شعبه در تفلیس دارد یکی در خیابان فابریکا و دیگری در خیابان آبخازی. این رستوران دارای فضایی دنج و دوستانه است، صندلی در فضای باز دارد و منوی آن پر از غذاهای متنوع و لذیذ است که قیمت های معقول و مناسبی دارند. ساندویچ‌های این رستوران از ۶ لاری شروع می‌شود و غذاهای اصلی بین ۱۲/۵ تا ۱۵ لاری قیمت دارند. این رستوران غذاهای دیگری هم مثل انواع سوپ، سالاد و دسر را سرو می‌کند و انواع نوشیدنی متنوع هم در منوی آن وجود دارد.

هر روز از ساعت ۱۱ صبح تا یک بامداد فرصت دارید تا در این رستوران غذا بخورید.

کافه کتاب (Books Cafe)

کافه کتاب بهترین جا برای خواندن کتاب در آرامش و خوردن یک غذای لذیذ است. این رستوران به سبک قدیمی طراحی شده است و تالار غذاخوری آن چندین قفسه کتاب دارد که می‌توانید از بین آنها کتابی برای خواندن پیدا کنید. در این کافه انواع ساندویچ، تست، دسر و پیش‌غذا با طعم‌های مختلف عرضه می‌شود. علاوه بر این، این کافه ارزان است و میانگین قیمت ساندویچ‌های آن ۶ لاری است.

کافه قهوه و کتاب Begemot (Begemot Coffee and Books)

رستوران ارزان تفلیس

کافه Begemot یکی دیگر از کافه‌های شهر با تم کتاب و مطالعه است. این کافه غذاهای لذیذ و قهوه‌هایی بی‌نظیر دارد و در آن می‌توانید کتاب‌های خوبی مطالعه کنید. این کافه محیطی دنج و گرم دارد و فضای آن آرام است و برخلاف موقعیت آن که در مرکز شهر واقع شده، آرامش خاصی دارد. اگر می‌خواهید از شلوغی و ازدحام شهر فاصله بگیرید و قهوه و غذایی لذیذ بخورید، حتما این کافه را انتخاب کنید.

رستوران Fire Wok

رستوران ارزان تفلیس

رستوران Fire Wok یک رستوران آسیایی، تایلندی و فست‌فود است. اگر از خوردن غذاهای سنتی گرجستان خسته شده‌اید و می‌خواهید غذای متفاوتی را امتحان کنید حتما به اینجا سر بزنید. غذاهای تهیه شده با نودل‌های آسیایی و انواع سوپ در منوی آن وجود دارد. غذای رستوران به سرعت آماده می‌شود و قیمت‌های مناسب و کیفیت مطلوبی نسبت به سایر رستوران‌های آسیایی شهر دارد.

هر روز از ساعت ۱۲ ظهر تا ۹ و نیم شب می‌توانید در این رستوران غذا بخورید.

رستوران Ukve

رستوران ارزان تفلیس

رستوران Ukve یک رستوران آسیایی، تایلندی و سوشی است. در این رستوران می‌توانید بهترین سوشی، غذاهای تهیه شده با نودل و انواع سوپ را با قیمت‌های مناسبی تهیه و نوش جان کنید. منوی رستوران بسیار متنوع است. اگر دوست ندارید در رستوران غذا بخورید می توانید غذای خود را از قبل به شکل آنلاین سفارش دهید و از رستوران تحویل بگیرید.

کافه Hurma

رستوران ارزان تفلیس

کافه Hurma علاوه بر اینکه بهترین جا برای خوردن صبحانه است، یک غذاخوری عالی برای خوردن ناهار و شام ارزان برای مسافرانی است که محدودیت بودجه دارند. در این رستوران می توانید انواع رپ، ساندویچ، غذاهای آسیایی و برنج سرخ شده با سبزیجات، غذاهای گریل شده، اسموتی، سوپ، سالاد و... را نوش جان کنید.

رستوران Tuk Tuk

رستوران Tuk Tuk یک رستوران غذای آسیایی، تایلندی و غذای گیاهی است. بهترین غذاهای آشپزی تایلندی را می توانید اینجا نوش جان کنید. این رستوران در بین اهالی شهر بسیار محبوب است. انواع سوپ، نودل، برنج و سوشی در منوی این رستوران وجود دارد. البته غذاهای غذاهای اصیل تایلندی نیستند ولی شباهت زیادی با دستور اصلی دارند.

مطالب مرتبط:

منبع theculturetrip

دیدگاه