امکان ثبت نام برای حمل مشعل المپیک تابستانی 2020 توکیو در اپلیکیشن torchbearer فراهم شد

مینا رهبری
مینا رهبری سه شنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۰
امکان ثبت نام برای حمل مشعل المپیک تابستانی 2020 توکیو در اپلیکیشن torchbearer فراهم شد

امکان درخواست برای حمل مشعل المپیک تابستانی 2020 توکیو از طریق اپلیکیشن torchbearer فراهم شده و متقاضیان می‌توانند درخواست خود را از این طریق ثبت کنند.

تحقق رویای شرکت در المپیک می‌تواند از آنچه که فکرش را هم می‌کنید، به شما نزدیک‌تر باشد. 

اپلیکیشن «مشعل‌دار» (torchbearer) حمل مشعل المپیک 2020 توکیو روز دوشنبه آغاز به کار کرد تا مشعل المپیک برای بازی‌های تابستانی المپیک، از المپیا در یونان به توکیو در ژاپن برسد.

حدود ۱۰ هزار مشعل‌دار که نیمی از آن‌ها از مردم عادی هستند، از ۴۷ قلمروی موجود در ژاپن عبور می‌کنند تا مشعل دست به دست شود و به سلامت به مقصد برسد. هر مشعل‌دار باید مسیر حدودا ۲۰۰ متری را طی کند، البته ممکن است در برخی موارد این مسیر طولانی‌تر باشد. مسیر به شکلی طراحی شده است که برای همه مردم ژاپن در دسترس باشد؛ به‌طوری که ۹۸ درصد جمعیت نهایتا یک ساعت با ماشین یا مترو از مسیر فاصله دارند.

شعار اصلی دست به دست کردن مشعل «امید روشنی‌بخش مسیر ما است» انتخاب شده

شعار اصلی دست به دست کردن مشعل «امید روشنی‌بخش مسیر ما است» انتخاب شده که بر حمایت مردم ژاپن از یکدیگر و تلاش آن‌ها برای پذیرش و بهتر کردن وضعیت یکدیگر تمرکز دارد.

کمیته برگزاری مسابقات در توکیو گفت:

در سال 2020، مشعل المپیک نه تنها نمادی برای طلوع آفتاب عصر جدیدی خواهد بود که نور آن روشنی‌بخش مسیر ما است، بلکه با فرا رسیدن المپیک شاهد شور و نشاط مردم ژاپن هم خواهیم بود.

سه دسته‌بندی شاخص برای توضیح این انتخاب بیان شده‌اند.

اول، روحیه بازسازی و پشت‌کار است که به مردمی مربوط می‌شود که توانسته‌اند سختی‌ها را پشت سر بگذارند.

دومی توانایی پذیرفتن تفاوت است و به مردمی مربوط می‌شود که یکدیگر را با تفاوت‌ها پذیرفته و جامعه واحدی تشکیل داده‌اند.

و سومی اتحادی است که از طریق جشن گرفتن به دست می‌آید و به افرادی مربوط می‌شود که با حمل مشعل باعث اتحاد جامعه می‌شوند.

خورشید دوباره طلوع می‌کند

به منظور بزرگداشت زلزله و سونامی سال ۲۰۱۱، یک نمایش ویژه به نام «شعله بهبودی» قبل از آغاز رسمی حمل مشعل اجرا خواهد شد. این مراسم در ۲۰ مارس 2020 آغاز و در هر یک از قلمروهای Miyagi، Iwate و فوکوشیما دو روز به طول خواهد انجامید. 

فهرست کسانی که تقاضای آن‌ها برای حمل مشعل مورد قبول واقع می‌شود، در دسامبر سال ۲۰۱۹ یا کمی بعد از آن، اعلام خواهد شد

Daisuke Obana، طراح یونیفرم حمل مشعل، بر اهمیت این نمایش تاکید دارد:

در ژاپن، این بازی‌ها با عنوان «بازی‌های بهبودی» شناخته می‌شوند و در نتیجه مشعل المپیک مسیر و سفر خود را از منطقه‌ای که تحت تاثیر بلایای طبیعی اخیر بوده‌اند، آغاز خواهد کرد. من امید دارم که شعله المپیک که به ژاپن منتقل می‌شود، با خودش تشویق‌ها و اندیشه‌های مردم سراسر جهان را خواهد آورد. 

جزئیات اپلیکیشن را می‌توانید در وب‌سایت tokyo2020.org مشاهده کنید. فهرست کسانی که تقاضای آن‌ها برای حمل مشعل در این اپلیکیشن مورد قبول واقع می‌شود، در دسامبر سال ۲۰۱۹ یا کمی بعد از آن، اعلام خواهد شد. 

مطالب مرتبط:

منبع edition.cnn

دیدگاه