بهترین پیتزا فروشی هر شهر کدام است؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰
بهترین پیتزا فروشی هر شهر کدام است؟

اگر بخواهیم از چند غذای محبوب ایرانی‌ها نام ببریم که مردم بیشتر شهرهای  کشورمان با ذائقه‌های مختلف آن‌ها را بپسندند، علاوه بر غذاهای ایرانی مثل انواع کباب و خورش‌های خوش‌مزه مثل قیمه، قورمه‌سبزی و فسنجان باید از پیتزا نام ببریم.

پیتزا اگرچه غذایی ایرانی نیست اما امروز در سراسر ایران طرفداران بسیاری دارد. عشاق پیتزا وقتی به شهری سفر می‌کنند دنبال جایی می‌گردند که بتوانند پیتزایی با کیفیت در آن بخورند. در این مطلب اسنپ تریپ بهترین پیتزا فروشی‌های چند شهر توریستی را معرفی کرده است.

تهران

تهران بزرگترین شهر ایران است و بیشتر از هر شهر دیگری پیتزا فروشی دارد. جاهای بسیار زیادی در تهران هستند که پیتزاهای خیلی خوب و خوشمزه‌ای سرو می‌کنند و اینجا فقط به چندتا از آن‌ها اشاره می‌کنیم. پیتزا ادبرت یکی از بهترین پیتزا فروشی های تهران است که به خاطر قدیمی و نوستالژیک بودنش طرفداران بسیاری دارد. علاوه بر محیط گرم و صمیمی و پیتزاهای خوش‌طعم، ادبرت قیمت‌های مناسبی دارد. پیتزا ادبرت در خیابان کریم خان و نزدیک به میدان هفت تیر قرار دارد.سورن یکی دیگر از پیتزا فروشی‌های خوب پایتخت است که در خیابان ویلا قرار دارد. این پیتزا فروشی به خاطر پیتزاهای خوشمزه‌اش معمولا خیلی شلوغ است.

برای تهرانی‌هایی که عاشق پیتزا هستند، پیتزا خاتون نامی آشناست. پیتزا خاتون هم به خاطر پیتزاهای متنوع و لذیذش معمول شلوغ است اما ارزش آن را دارد که صف طولانی انتظارش را تحمل کنید. این پیتزا فروشی در خیابان شریعتی و روبه‌روی حسینیه ارشاد واقع شده. معروف‌ترین و محبوب‌ترین پیتزاهای خاتون، پیتزا فاهیتا، پیتزا بوقلمون و پیتزا استیک است.

اصفهان

اصفهان

خیلی از اسامی پیتزا فروشی‌های معروف که در تهران شنیده‌اید مثل عطاویچ، پیتزا پیتزا  پدر خوب در اصفهان نیز شعبه دارند. شعبه عطاویچ اصفهان در خیابان شیخ صدوق شمالی اصفهان و پدر خوب در نظر شرقی است.

یکی دیگر از جاهایی که در آن می‌توانید پیتزایی فوق‌العاده بخورید پیتزا گارنی در خیابان نظر شرقی است. همچنین پس از خرید و گشت‌وگذار در مرکز خرید سیتی سنتر اصفهان می‌توانید از فودکورت آن پیتزاهایی با کیفیت و خوشمزه بخورید. فست فود ایتالیایی دانژه هم پیتزاهای خوبی دارد و در این فست‌فود می‌توانید طعم پیتزای ایتالیایی واقعی را تجربه کنید.

برای کاهش هزینه‌های سفر خود به صفحه رزرو هتل در اصفهان با تخفیف مراجعه کنید.

کاشان

کاشان

کاشان نسبت به شهری چون اصفهان خیلی کوچک‌تر است و فست‌فودهای کمتری دارد، اما در این شهر نیز می‌توانید پیتزای خوب و خوشمزه بخورید. در فست‌فود پدر بزرگ می‌توانید بهترین پیتزاهای کاشان را در یک محیط زیبا و آرام میل کنید. این فست فود در خیابان رجایی کاشان قرار دارد. یکی دیگر از بهترین جاها برای خوردن پیتزا در کاشان، کافه رستوران جزیره است که آن نیز در خیابان رجایی واقع شده. خوشمزه‌ترین پیتزای کافه رستوران جزیره پیتزا ناپولی است. کافه الف در خیابان رجایی هم پیتزاهای خوشمزه‌ای دارد و مخصوصا پیتزای چیکن سیسیلی آن از همه بهتر است.پتیزا پپرونی و پیتزا ورستل کافه رستوران گلدون در خیابان ۲۲ بهمن هم ارزش امتحان کردن دارند.

اگر قصد سفر به کاشان را دارید پیش از سفر به صفحه  رزرو هتل در کاشان با تخفیف مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه