بهترین مراکز خرید مالزی را بشناسید

حمیده کریمی
حمیده کریمی یکشنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۰
بهترین مراکز خرید مالزی را بشناسید

خرید در مالزی، یکی از تجربه‌های جذابی است که هرگز نباید از دست بدهید. این کشور، مراکز خرید متعددی دارد که در سفر به مالزی حتما باید برای سر زدن به آن‌ها وقت بگذارید.

مالزی، یکی از مقاصد گردشگری بسیار محبوب در آسیا است. این کشور جاذبه‌های تفریحی و مدرن فراوانی دارد. تنوع جاذبه‌ها باعث شده که مورد توجه اقشار مختلف مردم قرار بگیرد. اگر برای سفر به مالزی برنامه‌ریزی می‌کنید، بد نیست که قبل از سفر، بهترین مراکز خرید مالزی را بشناسید.

شما می‌توانید لیست کاملی از انواع تور مالزی که آژانس‌های مسافرتی مختلف ارائه می‌کنند را در کجارو مشاهده کنید و از میان آن‌ها، تور دلخواهتان را برای سفر به این کشور انتخاب کنید.

یکی از بهترین تفریحات گردشگران در مالزی، خرید کردن است. مالزی، مراکز خرید متعددی دارد. این مراکز خرید، بسیار مدرن و مجلل هستند و محصولاتی از برترین برندهای دنیا را عرضه می‌کنند.

اگر شما هم خرید کردن را دوست دارید، این مطلب را دنبال کنید.شما می‌توانید در برنامه سفرتان، یک روز را به بازدید از جاهای دیدنی مالزی و خرید اختصاص دهید و از چند مرکز خرید مختلف بازدید کنید.

مراکز خرید مالزی که در ادامه معرفی می‌کنیم، فقط به خرید و فروش محصولات محدود نمی‌شوند، بلکه یک مرکز تفریحی کامل هستند که امکانات متعددی برای تفریح و سرگرمی اقشار مختلف دارند. مثلا از جمله امکانات این مراکز تجاری می‌توان به سالن‌های سینمای مجهز، سالن‌های بولینگ، باشگاه‌های ورزشی، اتاق‌های گیم و... اشاره کرد.

۱. مرکز خرید Pavilion KL

مراکز خرید مالزی

مرکز خرید Pavilion KL یک مرکز خرید لوکس در کوالالامپور و در واقع مشهورترین و محبوب‌ترین مرکز خرید این شهر است. این مرکز خرید در سال ۲۰۰۷ راه‌اندازی شد و اکنون بعد از ۱۲ سال، هنوز محبوبیت خود را حفظ کرده است.

مرکز خرید Pavilion KL یک مجموعه‌ی تجاری لوکس است ولی در بین محصولات و فروشگاه‌های آن، برندهای ارزان‌تر با قیمت‌های معقول‌تر هم پیدا می‌شود. علاوه بر فروشگاه‌های فراوان و متنوع، این مرکز خرید یک فودکورت عالی و چندین کافه و رستوران دارد.

۲. مرکز خرید Suria KLCC

مراکز خرید مالزی

مرکز خرید Suria KLCC به یکی از لندمارک‌های کوالالامپور تبدیل شده است. به همین دلیل است که غیر از اهالی مالزی، بسیاری از گردشگران در طول سفر خود حتما به این مرکز خرید سر می‌زنند. این مرکز تجاری، میزبان چندین برند بین‌المللی است. به غیر از فروشگاه‌های متعدد، امکانات تفریحی مختلفی دارد که باعث می‌شود یک مرکز تجاری محبوب برای گردشگران، با سلیقه‌های مختلف باشد.

۳. مرکز خرید Plaza Low Yat

مراکز خرید مالزی

مرکز خرید Plaza Low Yat شاید نسبت به بسیاری از مراکز تجاری مالزی از نظر وسعت، کوچک‌تر باشد ولی پاسخگوی همه‌ی نیازهای شما در زمینه لوازم دیجیتال است. انواع کالای دیجیتال، از جمله گوشی، تبلت، پرینتر، لپتاپ و دوربین را می‌توانید از این مرکز تجاری از بهترین برندهای دنیا بخرید. فراموش نکنید که اینجا باید حسابی چانه بزنید و خودتان تخفیف‌های خوبی بگیرید.

گرچه یک مرکز خرید شلوغ است ولی همه‌ی نیازهای شما را در زمینه محصولات سبک زندگی و گجت‌ها تامین می‌کند و تنوع قابل ملاحظه‌ای دارد. به همین دلیل، یکی از محبوب‌ترین مراکز تجاری در مالزی است.

۴. مرکز خرید  Mid Valley Megamall و The Gardens

مراکز خرید مالزی

مراکز خرید The Gardens و Mid Valley Megamall دو مرکز خرید جداگانه هستند ولی از طریق مسیرهای پیاده‌رو، به هم متصل می‌شوند. مرکز خرید Mid Valley Megamall برای خریدهای عادی از برندهای معمولی‌تر مثلا H&M، منگو، تاپ‌شاپ، Miss Selfridge و... است.

مرکز خرید The Gardens یک مرکز خرید لوکس‌تر است و محصولاتی از برندهای لوکس بین‌المللی دارد. مثلا برندهای پرادا، کیت اسپید، فراگامو و... را می‌توانید در این مرکز تجاری ببینید. می‌توانید یک روز کامل را در این مرکز تجاری بگذرانید بدون اینکه خسته شوید. به غیر از فروشگاه و مراکز تجاری، این مجموعه امکانات تفریحی مثلا سینما و رستوران هم دارد که بعد از یک گشت‌ و گذار طولانی می‌توانید از تفریحات مورد علاقه خود لذت ببرید.

۵. مرکز خرید  Lot 10

مراکز خرید مالزی

مرکز خرید Lot 10 از سال ۱۹۹۱ کار خود را آغاز کرد و در زمان خود، یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید مالزی بود. البته مراکز خرید جدید و مدرن، توانسته‌اند جای این مجموعه‌ی تجاری را بگیرند ولی این مرکز خرید به خاطر موقعیت مرکزی عالی و دسترسی راحتی که به مناطق اصلی شهر دارد، هنوز هم جزو محبوب‌ترین مراکز تجاری است.

این مجموعه یک فودکورت با الهام از چین قدیم دارد. این فودکورت ۲۵ غرفه‌ی غذای خیابانی دارد که بهترین غذاهای چینی، مالزیایی و سنگاپوری را سرو می‌کنند. این مرکز تجاری، یک مرکز تجاری مناسب برای خریدهای میان رده به بالا است.

۶. مرکز خرید Fahrenheit 88

مراکز خرید مالزی

مرکز خرید Fahrenheit 88 یکی از مدرن‌ترین و جدیدترین مراکز خرید کوالالامپور است. این مرکز خرید را قبلا با نام KL Plaza می‌شناختند. بعد از بازسازی‌های گسترده، ظاهر این مرکز خرید تغییر کرد و تغییر نام داد. این مجموعه در سال ۲۰۱۰ بازگشایی شد.

در طبقه‌ی دوم این مرکز تجاری، یک دپارتمان‌استور بسیار بزرگ وجود دارد که مخصوص عرضه‌ی محصولات دیجیتال است.

۷. مرکز خرید 1 Utama

مراکز خرید مالزی

مرکز خرید 1 Utama بزرگترین مرکز خرید در مالزی است. این مرکز تجاری بیش از هزار فروشگاه، ۴ دپارتمان‌استور، ۳ سوپرمارکت و ۲ سینما دارد. این مرکز تجاری، یکی از برترین اکو‌مال‌های مالزی است و یک جنگل بارانی در مرکز آن وجود دارد و یک باغ مخفی در بام آن ساخته شده است.

بخش جنگل بارانی، یک محوطه‌ی وسیع و بهترین فرصت برای غذا خوردن در فضای باز است. همچنین تفریحات جذابی برای کودکان دارد.

۸. مرکز خرید Sunway Pyramid

مراکز خرید مالزی

مرکز خرید Sunway Pyramid یکی از مراکز خرید بسیار محبوب در سلانگور است. این مرکز تجاری بخشی از یک مجموعه‌ی بزرگ است که غیر از مرکز خرید امکانات دیگری مثل پارک موضوعی، اسپا و هتل و ریزورت دارد.

اگر در کنار خرید، می‌خواهید از امکانات تفریحی مختلف استفاده کنید، مرکز خرید Sunway Pyramid انتخاب خوبی است. این مجموعه، امکاناتی مثل سینما، پیست اسکیت روی یخ، تفریحات ورزشی و... دارد. در رستوران‌های متعدد آن می‌توانید بهترین غذاها را نوش جان کنید.

در این مجموعه‌ی تجاری می‌توانید یک روز کامل را به تفریح و گشت‌ و گذار بگذرانید. این مجموعه به خاطر معماری جالب و ساختاری که شبیه به ابولهول و اهرام دارد، کاملا متمایز و قابل تشخیص است.

۹. مرکز خرید The Curve

مراکز خرید مالزی

مرکز خرید The Curve یکی دیگر از مراکز خرید محبوب، در سلانگور است. موقعیت مکانی بسیار مناسبی دارد و به راحتی قابل دسترسی است. یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های منطقه یعنی پارک موضوعی کیدزانیا که یک پارک محبوب برای بچه‌ها است، در نزدیکی همین مرکز تجاری واقع شده است.

این مرکز خرید معمولا محل رفت‌وآمد اهالی منطقه است و البته گردشگران زیادی هم از آن بازدید می‌کنند. بخشی برای ارائه‌ی غذاهای خیابانی دارد که آن را خیابان می‌نامند. در خیابان می‌توانید غذا خوردن در فضای باز را تجربه کنید و لذت ببرید.

۱۰. مرکز خرید Berjaya Times Square

مراکز خرید مالزی

مرکز خرید Berjaya Times Square یکی از بزرگترین مراکز خرید کوالالامپور است. این مجموعه بیش از هزار فروشگاه دارد که تنوع وسیعی از محصولات و قیمت‌ها را در بر می‌گیرد. در این مرکز خرید هر آنچه که نیاز داشته باشید با کیفیت خوب و با قیمت‌های مناسب، عرضه می‌شود.

این مجموعه، غیر از فروشگاه‌های متعدد، یک پارک موضوعی سرپوشیده هم دارد. این پارک برای کسانی که همراه با کودکان سفر می‌کنند، موقعیت بسیار مناسبی است. بچه‌ها در پارک سرگرم می‌شوند و والدین می‌توانند با خیال راحت خرید کنند. از نظر موقعیت مکانی و دسترسی راحت، این مرکز خرید شرایط خوبی دارد.

مطالب مرتبط:

منبع laceybunny

دیدگاه