بهترین مراکز خرید سئول، کره جنوبی

حمیده کریمی
حمیده کریمی یکشنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۰
بهترین مراکز خرید سئول، کره جنوبی

سئول به عنوان پایتخت کره جنوبی، مراکز تجاری فراوانی دارد. از این مراکز تجاری می‌توانید محصولاتی از بهترین برندهای داخلی و خارجی را خریداری کنید و از امکانات تفریحی جذاب آنها استفاده کنید.

سئول، بزرگ‌ترین شهر و پایتخت کره جنوبی است. هر سال گردشگران زیادی با تور کره جنوبی از مکان‌های دیدنی سئول بازدید می‌کنند و این شهر در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در جهان است.

در سئول چندین محله‌ی خرید وجود دارد که بیشتر مراکز تجاری و فروشگاه‌های بزرگ شهر در این مناطق تجمع کرده‌اند. البته این خیابان‌ها و محله‌های خرید، غیر از مرکز خرید و دپارتمان استور، فروشگاه‌های کوچک و بزرگ مستقل هم دارند. از بین مناطق خرید در سئول می‌توان به محله‌ی Myeongdong، منطقه‌ی Gangnam و Dongdaemun اشاره کرد.

در این محله‌ها و خیابان‌ها، دوستداران خرید از تنوع بی‌نظیر فروشگاه‌ها و محصولات استفاده می‌کنند و از نظر خرید هیچ محدودیتی ندارند. محصولات متنوعی در این مناطق عرضه می‌شوند که تقریبا همه‌ی آنچه که نیاز دارید پوشش می‌دهد؛ لباس، زیورآلات، اکسسوری، لوازم آرایشی، محصولات مراقبت پوست و مو، لوازم منزل، کالای دیجیتال، تجهیزات و پوشاک و وسایل ورزشی و سایر محصولات از بهترین برندهای داخلی و بین‌المللی تنها گوشه‌ای از محصولاتی است که می‌توانید در این محله‌ها پیدا کنید.

در سئول چندین محله‌ی خرید وجود دارد که بیشتر مراکز تجاری و فروشگاه‌های بزرگ شهر در این مناطق تجمع کرده‌اند

سئول مراکز خرید بزرگ و متنوعی دارد که این مراکز خرید فقط به خرید محدود نمی‌شوند و در واقع هر کدام به تنهایی یک مجموعه‌ی تفریحی و توریستی کامل هستند. امکانات متعددی مثل گالری هنری، سینما، تفریحات ورزشی و فضای باز برای برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری دارند. نمایشگاه‌های هنری، شوی مد، فستیوال‌های فرهنگی و اجراهای زنده‌ی موسیقی تعدادی از برنامه‌هایی است که معمولا در این مراکز اجرا می‌شوند.

برای اینکه دسترسی به این مراکز تجاری راحت باشد و همه‌ی اهالی شهر و گردشگران با کمترین هزینه و دردسر بتوانند خود را به این مراکز خرید برسانند، این مجموعه‌های تجاری در نزدیکی ایستگاه‌های مترو و اتوبوس، هتل‌های پنج ستاره و خیابان‌های شلوغ قرار دارند. بیشتر آنها خدمات تحویل خرید به فرودگاه دارند. در ادامه، تعدادی از مهم‌ترین و بهترین مراکز خرید سئول را معرفی می‌کنیم.

دپارتمان استور Lotte

مراکز خرید سئول

مرکز خرید لوته دپارتمنت استور در منطقه‌ی تجاری Myeongdong قرار دارد. این مرکز خرید محل عرضه‌ی برندهای محبوب کره‌ای با قیمت‌های مناسب است و اوت‌لتی برای عرضه‌ی محصولات برندهای برتر و شیک. این مجموعه به غیر از فروشگاه، امکانات دیگری مثل گالری هنری و فودکورت هم دارد که در این فودکورت می‌توانید مجموعه‌ی متنوعی از غذاهای بین‌المللی و محلی را امتحان کنید. یکی از سرویس‌های این مرکز خرید، تحویل خرید در فرودگاه است که کار شما را برای حمل و نقل محصولات خریداری شده، راحت‌تر می‌کند. این مرکز خرید هر روز از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۰ شب باز است.

مرکز خرید COEX

مراکز خرید سئول

مرکز خرید کوئکس مال در مرکز تجارت جهانی کره قرار دارد و یکی از بزرگترین مراکز خرید در آسیا است. این مرکز خرید بزرگ و وسیع، ۲۶۰ فروشگاه مد، زیبایی، کالای دیجیتال و... دارد و امکانات متعددی مثل وسایل سرگرمی و تفریحات ورزشی، فودکورت، سینما، تالار برگزاری مراسم و... نیز دارد. به غیر از فروشگاه و امکاناتی که نام بردیم، در این مرکز رویدادها و جشنواره‌های فرهنگی و هنری زیادی برگزار می‌شود. داخل این مجموعه چند جاذبه‌ی دیدنی هم ساخته شده است که معمولا مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد از جمله موزه‌ی کیمچی و آکواریوم COEX. این آکواریم دارای ۴ بخش موضوعی است و بیش از ۶۵۰ گونه از حیوانات دریایی در آن نگهداری می‌شود. هر روز از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۰ شب فرصت دارید که به این مجموعه‌ی تجاری سر بزنید.

مرکز خرید D-Cube City

مراکز خرید سئول

مرکز خرید دی کوب سیتی مال بخشی از یک مجموعه‌ی فرهنگی بزرگ ۴۲ طبقه است. این مجموعه شامل هتل پنج ستاره، مرکز هنری، فضای سبز با وسعت بیش از ۳۳ هزار مترمربع و مرکز خرید است. دسترسی این مرکز به ایستگاه مترو باعث شده که به راحتی قابل دسترس مردم باشد. در این مرکز خرید برندهای مشهور و محبوبی مثل اچ اند ام، زارا، نیو بالانس و برندهای محبوب کره‌ای محصلات خود را عرضه می‌کنند.

این مجموعه شامل هتل پنج ستاره، مرکز هنری، فضای سبز با وسعت  ۳۳ هزار مترمربع و مرکز خرید است

غذا خوری‌های سنتی بخش دیگری از این مجموعه را تشکیل می‌دهد که برای امتحان کردن بهترین غذاهای محلی، انتخاب خوبی است. علاوه بر غذاخوری‌ها و رستوران‌های متعدد و فروشگاه‌های متنوع، این مرکز خرید مثل سایر مراکز تجاری بزرگ دنیا، امکانات دیگری مثل مجموعه‌های تفریحی نمایشگاه‌های هنری، اجراهای زنده‌ی موسیقی و سینما هم دارد.

ساعت کار این مجموعه از دوشنبه‌ تا جمعه از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۱ و ۳۰ دقیقه شب و شنبه‌ها و یکشنبه‌ها از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۰ شب است.

مرکز خرید Mecenatpolis

مراکز خرید سئول

مرکز خرید سمینات پولیس  یک مرکز خرید بزرگ و روباز است که در مجاورت ایستگاه قطار Hapjeong قرار دارد. در این مرکز خرید انواع فروشگاه‌های خرده فروشی و اوت‌لت‌های متنوع از برندهای برتر داخلی و خارجی حضور دارند. امکانات تفریحی و فعالیت‌های فرهنگی، یک باغ بزرگ و زیبا، بالکن‌های دیدنی، پل‌های شیشه‌ای، تفریحات آبی خاص و بام سرسبز از دیگر ویژگی‌های این مجموعه‌ی تفریحی و تجاری است. علاوه بر این، این مرکز تجاری یک مکان محبوب برای نمایشگاه‌های هنری، عکاسی، رویدادهای فرهنگی و اجراهای موسیقی است. بازدیدکنندگان این مجموعه می‌توانند در مرکز سینمایی، آخرین فیلم‌های روز دنیا را تماشا کنند و از فودکورت، بهترین غذاها و اسنک‌ها را خریداری کنند و در کافه‌ها استراحت کنند. در رستوران‌های این مجموعه، بهترین غذاهای داخلی و بین‌المللی در فضای باز با بهترین کیفیت برای مهمانان عرضه می‌شود.

هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ فرصت دارید تا از این مجموعه بازدید کنید.

مرکز خرید تایمز اسکوئر (Times Square)

مراکز خرید سئول

مرکز خرید تایمز اسکوئر، میزبان مجموعه‌ای از فروشگاه‌های خرده فروشی و اوت‌لت‌های برندهای محبوب داخلی و بین‌المللی است. علاوه بر فروشگاه، امکانات دیگری مثل سالن سینما، کتابفروشی، مرکز همایش‌های چندمنظوره، مرکز بازی، کافه، رستوران و فضای سبز دارد. در این مرکز تجاری برندهای نام‌آشنا را خواهید دید از جمله زارا، آدیداس، سوراوسکی و...

در این مرکز خرید می‌توانید جدیدترین فیلم‌های دنیا را در یکی از بزرگترین پرده‌های سینما در کل دنیا، تماشا کنید. این مجموعه‌ی تجاری، وسعت زیادی فضای باز دارد که شامل پارک اکولوژی، آب‌نما و باغ روی بام است. این مجموعه‌ی تجاری فرصتی عالی برای یک استراحت عصرگاهی همراه با خرید از بهترین برندهای دنیا است. هر روز از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۰ شب فرصت دارید تا به این مجموعه‌ی تفریحی و تجاری سر بزنید.

مرکز خرید Lotte Young Plaza

مراکز خرید سئول

مرکز خرید لوته یانگ پلازا یک مجموعه‌ی تجاری و تفریحی ۶ طبقه است که شامل فروشگاه‌های برند مخصوص نوجوانان و جوانان است. این مرکز خرید درست در مجاورت دپارتمان استور Lotte قرار دارد و میزبان مجموعه‌ای از بهترین برندهای داخلی است که شامل لباس‌های روزمره، زیورآلات و اکسسوری است همچنین محصولات وارداتی از برندهای ژاپنی نیز در بین فروشگاه‌ها عرضه می‌شود. بر بام این مجموعه می‌توانید در کافه‌ها و رستوران‌ها غذا بخورید و از دیدن مناظر اطراف لذت ببرید. این مرکز خرید برای نوجوانان و جوانان دوستدار مد، انتخابی ایده‌آل است و در آن می‌توانند محصولاتی خاص و باکیفیت پیدا کنند.

هر روز از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۲۱ و ۳۰ دقیقه شب برای سر زدن به این مرکز تجاری وقت دارید.

مرکز خرید I’Park

مراکز خرید سئول

مرکز خرید آی پارک مال در مرکز شهر سئول قرار دارد و به سه بخش اصلی تقسیم می‌شود. این سه قسمت عبارت‌اند از دپارتمان استور I’Park، مرکز خرید دیجیتال، و پارک ایونت. این مرکز خرید ۱۱ طبقه به ایستگاه متروی Yongsan و ایستگاه قطار KTX متصل شده است و به همین دلیل دسترسی بسیار راحتی به مناطق مختلف شهر دارد.

مرکز خرید I’Park در مرکز شهر سئول قرار دارد و به سه بخش اصلی تقسیم می‌شود

در این مرکز تجاری انواع امکانات تفریحی و ورزشی، فروشگاه‌های مد و پوشاک، لوازم خانگی، کالای دیجیتال و بیش از ۱۰۰ رستوران و کافه و یک فودکورت بزرگ وجود دارد. همچنین یک کتاب‌فروشی بزرگ، باغ سرسبز، سینما و... از دیگر امکانات این مجموعه‌ی تجاری است. به دلیل وسعت قابل توجهی که این مرکز خرید دارد، تورهای همراه با راهنما و رایگان برای آشنایی با قسمت‌های مختلف آن برای گردشگران برگزار می‌شود. همچنین، به طور متناوب، رویدادهای فرهنگی و هنری نیز در این مجموعه برگزار می‌شود.

این مرکز از دوشنبه تا جمعه از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۹ شب و شنبه‌ها و یکشنبه‌ها از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۹ و ۳۰ دقیقه شب باز است.

مرکز خرید Doota

مراکز خرید سئول

مرکز خرید دوتا مال یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید در منطقه‌ی تجاری Dongdaemun است. در این مرکز خرید می‌توانید از بیش از ۶۰۰ فروشگاه خرید کنید و تا ساعت ۵ صبح برای خرید کردن وقت دارید! این مرکز خرید میزبان برندهای برتر مد، لوازم و پوشاک ورزشی، پوشاک آقایان، سوغات و وسایل قدیمی و لوکس است همچنین یک فودکورت و باغی روی بام دارد. علاوه بر برندهای مشهور بین‌المللی مثل ریباک، کلوین کلاین و بوی لاندن، می‌توانید در این مرکز محصولات بیش از ۴۰ برند برتر داخلی را نیز خریداری کنید. ساعت کار این مرکز از دوشنبه‌ تا شنبه از ۱۰ و نیم صبح تا ۵ بامداد و روزهای یکشنبه از ۱۰ و نیم صبح تا ۱۲ شب است.

مرکز خرید Migliore

مراکز خرید سئول

مرکز خرید میگلیور دانگ دائمون یکی دیگر از مراکز تجاری محبوب در منطقه‌ی Dongdaemun است. این مرکز خرید بیش از هر محصولی به ارائه‌ی جدیدترین محصولات دنیای مد اختصاص دارد و در آن می‌توانید از برندهای مختلف از جمله برندهای میان‌رده و ارزان‌تر، خرید کنید. فروشگاه‌های سوغات و کافه‌تریا از دیگر بخش‌های این مجموعه‌ی تجاری است. انواع لباس‌های رسمی و خانگی، لباس‌های بارداری، اسباب‌بازی و کفش، کیف و سوغات با قیمت‌های معقول و مناسب در این مرکز خرید عرضه می‌شود. قیمت‌ها در این مرکز خرید در حدود ۴۰ درصد ارزان‌تر از سایر مراکز خرید سئول است همچنین می‌توانید برای گرفتن تخفیف با فروشنده‌ها چانه بزنید. این مرکز خرید از سه‌شنبه تا یکشنبه از ساعت ۱۰ و نیم صبح تا ۵ بامداد باز است.

مرکز خرید نون اسکوئر (Noon Square)

مراکز خرید سئول

مرکز خرید نون اسکوئر میزبان مجموعه‌ای از برندهای مشهور بین‌المللی در زمینه‌ی مد و پوشاک است. از جمله این برندها می‌توان به منگو، جسیکا سیمپسون، اچ اند ام، زارا و... اشاره کرد. این مرکز خرید، یک مجموعه‌ی تجاری محبوب برای خرید لباس، کفش،‌اکسسوری، زیورآلات، کیف، لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست از برندهای داخلی است. این مرکز خرید فقط چند دقیقه پیاده از بسیاری از جاذبه‌های مهم شهر فاصله دارد. آسانسور فضای بیرونی این مرکز، در نوع خود در سئول بی‌نظیر است و از طریق آن می‌توانید چشم‌اندازهای بسیار زیبایی از مناطق اطراف را تماشا کنید. این مرکز خرید هر روز از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۰ شب باز است.

مطالب مرتبط:

منبع korea-hotels

دیدگاه