بهترین هتل های 5 ستاره آمستردام؛ بهشتی در هلند

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی شنبه، ۳۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های 5 ستاره آمستردام؛ بهشتی در هلند

انتخاب هتلی لوکس و مجلل در شهری همچون آمستردام ممکن است برای گردشگران این شهر سخت باشد؛ در این مقاله بهترین هتل‌های 5 ستاره آمستردام را به شما معرفی خواهیم کرد تا با خیال راحت محل اقامت خود را برگزینید.

آمستردام پایتخت زیبا و رویایی هلند، شهری است که سالانه گردشگران بسیاری آن را به‌عنوان مقصدی برای سفر خود انتخاب می‌کنند. به جرات می‌توان گفت این شهر با داشتن‌ آبراه‌های زیبا، جلوه‌های طبیعی فوق‌العاده و گل‌های لاله معروفش از شهرهای زیبای دنیا به حساب می‌آید. با توجه به حجم عظیمی از گردشگران که به این شهر سفر می‌کنند، هتل‌ها از اهمیت بالایی در آن برخوردار خواهند بود. به‌طور کلی کیفیت و زیبایی هتل‌های این شهر از سطح بالایی برخوردار است و اغلب رضایت مهمانان خود را جلب می‌کنند.

در این مقاله قصد داریم بهترین هتل‌های 5 ستاره آمستردام را به شما معرفی کنیم، تا سفر لوکس خود را با خیال راحت تجربه کنید.

هتل 5 ستاره آمستردام

هتل لاکچری سوئیتز آمستردام (Luxury Suites Amsterdam)

هتل لاکچری سوئیتز آمستردام (Luxury Suites Amsterdam)

هتل لاکچری سوئیتز آمستردام هتلی لوکس و مجلل است که اقامتی رویایی را برای شما فراهم می‌کند. همه چیز در این هتل همانند اسمش لوکس و لاکچری است؛ لوسترهای باشکوه، مبلمان‌هایی با منبت‌های ظریف و کلاسیک در کنار موسیقی دلنشین بر لوکس بودن این هتل افزوده است.

سوئیت‌های این هتل فضای دلباز و فوق‌العاده‌ای دارند و در دکوراسیون آن از رنگ‌های خنثی و بیشتر از همه از رنگ طوسی استفاده شده است. بعضی از اتاق‌ها دارای تراسی با صندلی‌های زیبا هستند که مهمانان می‌توانند در اوقات فراغت در آنجا بنشینند و لحظات شادی را تجربه کنند. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، حمامی شیک و مجلل با لوازم بهداشتی و آرایشی هستند. بعضی از اتاق‌ها دارای آشپزخانه نیز هستند.

صبحانه برای مهمانان در اتاق آن‌ها سرو می‌شود. بار هتل نوشیدنی‌های متنوعی را به مهمانان خود پیشنهاد می‌دهد و حتما به آن سر بزنید و در فضای آن با سفارش یک نوشیدنی با همراهان خود لحظه‌های خوشی را سپری کنید.

اگر قصد دارید که در مدت سفر خود همواره تمرینات ورزشی خود را داشته باشید، حتما به مرکز تناسب اندام هتل سر بزنید؛ این بخش به وسایلی مدرن و جدید مجهز است و می‌توانید از راهنمایی‌های مربی بدنسازی نیز بهره‌مند شوید.

از این هتل تا موزه آنه فرانک ۱٫۴ کیلومتر، تا کاخ سلطنتی آمستردام ۰٫۸ کیلومتر، تا موزه امپراطوری (موزه ریجکس) ۲٫۱ کیلومتر، تا موزه ونگوگ ۲ کیلومتر و تا فرودگاه اسخیپول آمستردام ۱۱٫۸ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Oudeschans 75, Amsterdam City Centre, 1011 KW Amsterdam, Netherlands
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۲۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، اتاق‌های سیگار ممنوع، مرکز تناسب اندام، ماساژ، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه، اتاق بازی، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، چک این/چک اوت خصوصی، نگهداری چمدان، خدمات تور و بلیط، نگهداری چمدان، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستک گرمایشی، اتاق‌های سیگار ممنوع، صندوق امانات، امکانات وی‌آی‌پی،‌ روزنامه، کارمندان چندزبانه (اوکراینی، روسی، هلندی، اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی، عربی)

هتل والدورف آستوریا آمستردام (Waldorf Astoria Amsterdam)

هتل والدورف آستوریا آمستردام (Waldorf Astoria Amsterdam)

انتخاب هتلی که لوکس باشد و در طراحی آن تلفیق مدرنیته و سنت حکمفرما باشد، برای بسیاری از گردشگران جذاب است و قطعا از انتخاب‌های آن‌ها خواهد بود. وقتی به هتل والدورف آستوریا آمستردام می‌رسید، فضای بیرون آن با نمای آجری شکلش که در عین سادگی شیک است، با مجلل و لوکس بودن فضای داخلی‌اش شما را هیجان‌زده خواهد کرد و شما تصور نخواهید کرد که وارد هتلی مجلل شده‌اید. گچ‌بری‌های زیبا، طراحی داخلی فوق‌العاده و استفاده از رنگ‌های آرام‌بخش همه با هم دست به دست هم داده‌اند تا اقامت را برای شما شیرین و دلنشین کنند.

اتاق‌های هتل قطعا رضایت شما را جلب خواهند کرد و دکور بی‌نظیرش که بیشتر از رنگ‌های سفید، آبی کمرنگ، طوسی روشن و رنگ کرم استفاده کرده، نشان از درایت طراح دارد که در کنار دکوراسیونی مدرن که بیشتر ساختار هلندی دارد، توانسته است آرامش بیشتری را به مهمانان خود القا کند. امکانات اتاق‌ها به گونه‌ای است که جای هیچ انتقادی را باقی نمی‌گذارد.

لذت خوردن غذاهای محلی و بین‌المللی را باید در رستوران هتل بچشید؛ در نگاه اول زرق و برق رستوران شما را ذوق‌زده خواهد کرد، اما با انتخاب غذای خود و یک نوشیدنی فوق‌العاده بر هیجان شما افزوده خواهد شد. اگر دوست دارید با مهمانان خود در فضایی خصوصی‌تر وعده غذایی خود را میل کنید، می‌توانید پس از رزرو و راهنمایی‌های کارمندان این بخش، از امکانات اتاق خصوصی با دکوری بی‌نظیر بهره‌مند شوید.

هتلی که هر بخش آن بی‌نقص و تمام توجه‌اش بر رفاه حال مهمانان خود است، مطمئنا به آرامش و تفریح آنان نیز توجه می‌کند. هتل دارای مرکز اسپا و ماساژ حرفه‌ای است که اگر تمایل دارید یا از گردش روزانه خسته شدید، می‌توانید به آن مراجعه کنید و از خدمات آن بهره‌مند شوید. اگر دوست دارید که کمی ضربان قلب خود را بالا ببرید، شنا کردن در استخر زیبای هتل را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

از این هتل تا موزه آنه فرانک ۱٫۴ کیلومتر، تا کاخ سلطنتی آمستردام ۱ کیلومتر، تا موزه امپراطوری (موزه ریجکس) ۰٫۹ کیلومتر، تا موزه ونگوگ ۱٫۳ کیلومتر و تا فرودگاه اسخیپول آمستردام ۱۱ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Herengracht 542-556, Amsterdam City Centre, 1017 CG Amsterdam, Netherlands
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۹۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، اتاق‌های سیگار ممنوع، مرکز تناسب اندام، ماساژ، مرکز اسپا و سلامت، خدمات آرایشی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، کرایه دوچرخه، موزیک زنده، شبکه تلویزیونی کودکان، نگهداری از کودک، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، نگهداری چمدان، خدمات تور و بلیط، نگهداری چمدان، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستک گرمایشی، اتاق‌های سیگار ممنوع، صندوق امانات، امکانات وی‌آی‌پی،‌ روزنامه، کارمندان چندزبانه (هلندی، اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی، فرانسوی)

هتل انداز آمستردام پرینسنگرت (Andaz Amsterdam Prinsengracht - a concept by Hyatt)

هتل انداز آمستردام پرینسنگرت (Andaz Amsterdam Prinsengracht - a concept by Hyatt)

هر کدام از هتل‌های آمستردام، به شیوه خود مهمانان خود را غافلگیر می‌کنند؛ هتل انداز آمستردام پرینسنگرت با طراحی مدرن و استفاده از عناصر متفاوت و خاصش که برای شما تازگی خواهد داشته، اقامت بی‌نظیری را برای مهمانان خود فراهم می‌کند و تمام تلاش خود را برای سفری خاطره‌انگیز فراهم خواهد کرد. این هتل در کنار کانال قرار دارد و دسترسی خوبی نیز به جاذبه‌ها و مکان‌های مهم شهر دارد.

اتاق‌های هتل با طراحی بی‌نظیر و دکور مدرنی که دارد، رضایت هر نوع سلیقه‌ای را بدست می‌آورد. نقاشی‌ها و تابلوهایی که روی دیوارها قرار دارد، به همراه آینه‌های قدی روی کمدها محیط اتاق‌ها را جذاب‌تر کرده است. بعضی از اتاق‌ها تراسی رو به سمت کانال و منظره شهری دارند که دیدن این منظره به‌خصوص در صبح لذت‌بخش خواهد بود.

یکی از بخش‌های مهم در هر سفری تست غذاهای محلی آن کشور است و شما می‌توانید در رستوران زیبا و آرام این هتل با غذاهای محلی هلند که همه آن‌ها با محصولات تازه حاضر می‌شوند آشنا شوید؛ منوی رستوران به‌صورت فصلی تهیه می‌شود. صبحانه نیز هر روزه با نان‌های تازه و محصولات لبنی خوش‌طعم برای مهمانان تدارک دیده می‌شود.

هتل دارای باغی زیبا با گل‌های شاداب و دلربا است که قدم زدن در این فضا آرامش سفر شما را بیشتر خواهد کرد. اگر دوست دارید در جایی بنشینید و کمی استراحت کنید به بار هتل بروید، نوشیدنی خود را سفارش دهید و در مبلمان راحتی بنشینید و از دیدن منظره شهر و کانال لذت ببرید.

از این هتل تا موزه آنه فرانک ۰٫۸ کیلومتر، تا کاخ سلطنتی آمستردام ۰٫۹ کیلومتر، تا موزه امپراطوری (موزه ریجکس) ۰٫۹ کیلومتر، تا موزه ونگوگ ۱٫۱ کیلومتر و تا فرودگاه اسخیپول آمستردام ۱۰٫۵ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Prinsengracht 587, Amsterdam City Centre, 1067 HT Amsterdam, Netherlands
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۱۲۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، اتاق‌های سیگار ممنوع، مرکز تناسب اندام، ماساژ، مرکز اسپا و سلامت، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، کرایه دوچرخه، نگهداری از کودک، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، نگهداری چمدان، خدمات تور و بلیط، امکانات وی‌آی‌پی، نگهداری چمدان، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستک گرمایشی، اتاق‌های سیگار ممنوع، صندوق امانات، امکانات وی‌آی‌پی،‌ روزنامه، کارمندان چندزبانه (هلندی، اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، چینی، روسی، ایتالیایی)

هتل گرند امرات آمستردام (Grand Hotel Amrâth Amsterdam)

هتل گرند امرات آمستردام (Grand Hotel Amrâth Amsterdam)

هتل گرند امرات آمستردام هتلی است که جذابیت آن در نگاه اول باعث می‌شود که نفس خود را در سینه حبس کنید. می‌توان طراحی سنتی را در بخش‌های مختلف این هتل مشاهده کنید. سقف‌های شیشه‌ای در کنار دکوراسیون کلاسیک، این هتل را به هتلی دوست‌داشتنی تبدیل کرده که در کنار امکانات بی‌نظیرش آن را به یکی از هتل‌های برتر شهر تبدیل کرده است.

اتاق‌های کلاسیک با کاغذ دیواری‌های طرح‌دار اقامت راحتی را برای مهمانان فراهم می‌کند و مهمانان با اشتیاق بسیار به اتاق‌های خود برای استراحت مراجعه می‌کنند. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم و حمامی شیک و مجلل هستند.

لذت خوردن غذاهای بین‌المللی را در منویی متنوع در رستوران این هتل خواهید چشید. فراموش نکنید از دسرهایی که برای شما با محصولات و میو‌ه‌های تازه حاضر می‌شود تست کنید، آن‌ها به‌طرز عجیبی هوس‌انگیز خواهند بود. اگر دوست دارید نوشیدنی خود را در فضایی با موسیقی آرام و دکوری زیبا میل کنید، به بار هتل بروید.

شنا کردن بعد از یک گشت و گذار یا قرارهای کاری پیشنهادی است که نمی‌شود دست رد به آن زد، پس به استخر این هتل بروید و شور و نشاط از دست رفته را دوباره بدست آورید. اگر دوست دارید بعد از شنا کمی ریلکس کنید، به مرکز اسپا و ماساژ بروید و همه خستگی را از تن خود بیرون کنید.

از این هتل تا موزه آنه فرانک ۱٫۴ کیلومتر، تا کاخ سلطنتی آمستردام ۰٫۸ کیلومتر، تا موزه امپراطوری (موزه ریجکس) ۲٫۱ کیلومتر، تا موزه ونگوگ ۲٫۴ کیلومتر و تا فرودگاه اسخیپول آمستردام ۱۲٫۱ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Prins Hendrikkade 108, Amsterdam City Centre, 1011 AK Amsterdam, Netherlands
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۱۶۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، اتاق‌های سیگار ممنوع، مرکز تناسب اندام، ماساژ، مرکز اسپا و سلامت، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه، نگهداری از کودک، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، نگهداری چمدان، خدمات تور و بلیط، امکانات وی‌آی‌پی، نگهداری چمدان، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستک گرمایشی، اتاق‌های سیگار ممنوع، صندوق امانات، امکانات وی‌آی‌پی،‌ روزنامه، کارمندان چندزبانه (هلندی، انگلیسی، آلمانی)

هتل ان اچ کالکشن آمستردام باربیزون پالاس (NH Collection Amsterdam Barbizon Palace)

هتل ان اچ کالکشن آمستردام باربیزون پالاس (NH Collection Amsterdam Barbizon Palace)

اگر می‌خواهید تعطیلات خود را در محیطی باشکوه و بی‌همتا سپری کنید، هتل ان اچ کالکشن آمستردام باربیزون پالاس هتلی عالی برای شما خواهد بود. اکثر جاذبه‌های تاریخی مهم در نزدیکی هتل هستند و می‌توانید پیاده هم یک ماجراجویی کامل داشته باشید. مهمانان دسترسی راحتی به سیستم حمل و نقل از این هتل خواهند داشت و تنها با طی کردن فاصله‌ای اندک به مترو خواهند رسید و این هتل می‌تواند یک شروع ایده‌آل برای مهمانان باشد.

بعد از یک روز طولانی و گردش در میان جاذبه‌ها می‌توانید به سراغ اتاق زیبا و شیک‌تان بروید و کمی ریلکس کنید. اتاق‌های مدرن با دکور مینیمالیستی که بیشتر رنگ‌های سفید و کرم در آن به چشم می‌خورد، آرامش بیشتری را به شما می‌دهد. همه اتاق‌ها مجهز به امکانات تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، تلویزیون و حمامی شیک و مجلل با لوازم بهداشتی و آرایشی هستند.

میز صبحانه متنوع هتل با محصولات تازه‌اش شما را هر چه بیشتر به سمت خود می‌کشاند و گذشتن از آن کار ساده‌ای نخواهد بود. غذاهای بین‌المللی و محلی را در رستوران‌های این هتل که به‌صورت فصلی تهیه می‌شوند نوش جان خواهید کرد. اگر دوست دارید با دوستان خود به گپ و گفتگو بپردازید و در کنارش قهوه یا نوشیدنی تازه را میل کنید، به بار هتل یا کافه هتل در لابی بروید و از شنیدن صدای پیانویی که نواخته می‌شود نیز لذت ببرید.

از این هتل تا موزه آنه فرانک ۱٫۱ کیلومتر، تا کاخ سلطنتی آمستردام ۰٫۷ کیلومتر، تا موزه امپراطوری (موزه ریجکس) ۲٫۱ کیلومتر، تا موزه ونگوگ ۲٫۴ کیلومتر و تا فرودگاه اسخیپول آمستردام ۱۲٫۱ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Prins Hendrikkade 59-72, Amsterdam City Centre, 1012 AD Amsterdam, Netherlands
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۲۷۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، اتاق‌های سیگار ممنوع، مرکز تناسب اندام، ماساژ، مرکز اسپا و سلامت، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، کرایه دوچرخه، نگهداری از کودک، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، نگهداری چمدان، خدمات تور و بلیط، امکانات وی‌آی‌پی، نگهداری چمدان، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستک گرمایشی، اتاق‌های سیگار ممنوع، صندوق امانات، امکانات وی‌آی‌پی،‌ روزنامه، کارمندان چندزبانه (هلندی، انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی)

هتل آمستردام ماریوت (Amsterdam Marriott Hotel)

هتل آمستردام ماریوت (Amsterdam Marriott Hotel)

اگر دنبال چیزی جدید و ارزشمند هستید که همه انتظارات شما را برآورده کند، هتل آمستردام ماریوت می‌تواند گزینه خوب و ایده‌آلی برای شما باشد. این هتل مدرن است و در موقعیتی قرار گرفته است که بسیاری از مراکز خرید، رستوران‌ها و جاذبه‌ها به راحتی از آن در دسترس خواهند بود.

اتاق‌های شیک هتل به زیبایی دکور شده و حتی سخت‌ترین سلیقه‌ها را راضی نگه می‌دارد، چون در عین سادگی تمام نیازهای مسافران را برآورده می‌کند. همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی شیک و زیبا با لوازم بهداشتی است.

این هتل گزینه‌های غذاخوری بسیاری دارد که هر کدام دارای دکوری مدرن و جذاب هستند؛ مطمئنا انتخاب برای شما سخت خواهد بود که در کدام قسمت غذای خود را میل کنید. استیک‌های رستوران هتل یکی از غذاهای پرطرفداری است که با عطر و طعم خاصی سرو می‌شود؛ اگر به غذاهای گوشتی علاقه دارید حتما از آن بچشید. بار هتل نیز برای شب زنده‌داران می‌تواند گزینه‌ای عالی باشد و لحظات خوبی را در کنار همراهان خود سپری کنند.

مرکز تناسب اندام هتل مجهز به لوازم جدید و مدرن است و اگر علاقه‌مند به ورزش هستید، می‌توانید از راهنمایی‌های مربی نیز بهره‌مند شوید. این هتل دارای اتاق‌های جلسه است که با توجه به نیاز خود و نوع سمینار یا جلسه‌ای که دارید، می‌توانید آن‌ها را رزرو کنید و از خدمات ان استفاده کنید.

از این هتل تا موزه آنه فرانک ۱٫۴ کیلومتر، تا کاخ سلطنتی آمستردام ۱٫۴ کیلومتر، تا موزه امپراطوری (موزه ریجکس) ۰٫۵ کیلومتر، تا موزه ونگوگ ۰٫۵ کیلومتر و تا فرودگاه اسخیپول آمستردام ۱۰ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Stadhouderskade 12, Oud-West, 1054 ES Amsterdam, Netherlands
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۳۹۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، اتاق‌های سیگار ممنوع، مرکز تناسب اندام، ماساژ، مرکز اسپا و سلامت، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، کرایه دوچرخه، نگهداری از کودک، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، نگهداری چمدان، خدمات تور و بلیط، امکانات وی‌آی‌پی، نگهداری چمدان، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستک گرمایشی، اتاق‌های سیگار ممنوع، صندوق امانات، امکانات وی‌آی‌پی،‌ روزنامه، کارمندان چندزبانه (هلندی، انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی)

هتل اینترکانتیننتال آمستل آمستردام (InterContinental Amstel Amsterdam)

هتل اینترکانتیننتال آمستل آمستردام (InterContinental Amstel Amsterdam)

گروه هتلداری اینترکانتیننال در صنعت هتلداری هتلی نام آشنا است و در بسیاری از شهرها شعبه‌ دارند؛ هتل اینترکانتیننتال آمستل آمستردام یکی از شعبات این مجموعه است که با تکیه بر خدمات و امکانات عالی، رضایت مشتریان خود را جلب کرده است. این هتل لوکس با ساختمانی زیبا دارای معماری بی‌نظیر است و منظره زیبایی از کانال را به مهمانان خود هدیه می‌دهد.

اتاق‌های هتل با مبلمانی شیک با رنگ‌های سلطنتی همچون سرمه‌ای و طوسی براق نظر مهمانان را جلب می‌کند. اتاق‌ها با پنجره‌هایی نورگیر چشم‌اندازی از شهر را ارائه می‌دهند و در کنار امکانات عالی اقامتی فراموش‌نشدنی را برای مهمانان خود منجر می‌شوند.

رستوران‌های این هتل انتخاب را برای شما سخت خواهد کرد؛ غذاهای مدیترانه‌ای و فرانسوی در یک رستوران و غذاهای محلی در رستورانی دیگر در منویی متنوع برای مهمانان سرو می‌شود. قهوه یا نوشیدنی خود را در لابی هتل با منظره زیبا از کانال و موسیقی دلنشینی که در فضای لابی پخش می‌شود، نوش جان کنید.

استخر روباز هتل فضای فوق‌العاده‌ای دارد و می‌تواند تفریح خوبی برای مهمانان باشد؛ مرکز سلامت و اسپا برای علاقه‌مندان به ماساژ و ریلکس کردن گزینه‌ای عالی خواهد بود.

از این هتل تا موزه آنه فرانک ۲٫۲ کیلومتر، تا کاخ سلطنتی آمستردام ۱٫۷ کیلومتر، تا موزه امپراطوری (موزه ریجکس) ۱٫۴ کیلومتر، تا موزه ونگوگ ۱٫۷ کیلومتر و تا فرودگاه اسخیپول آمستردام ۱۱٫۳ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Professor Tulpplein 1, Amsterdam City Centre, 1018 GX Amsterdam, Netherlands
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۷۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، اتاق‌های سیگار ممنوع، مرکز تناسب اندام، ماساژ، مرکز اسپا و سلامت، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، کرایه دوچرخه، اروبیک، نگهداری از کودک، شبکه تلویزیونی کودکان، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، چک این/چک اوت خصوصی، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، نگهداری چمدان، خدمات تور و بلیط، امکانات وی‌آی‌پی، نگهداری چمدان، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، سیستم تهویه، سیستک گرمایشی، اتاق‌های سیگار ممنوع، صندوق امانات، امکانات وی‌آی‌پی،‌ روزنامه، کارمندان چندزبانه (هلندی، انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، لهستانی)

هتل 5 ستاره آمستردام

آنچه که ذکر شد بهترین هتل‌های 5 ستاره آمستردام بود؛ تلاش شد هتل‌هایی نام برده شود که در نوع خدمات و موقعیت بهترین بوده است. اگر به این شهر گل و زیبایی سفر کردید، ما را با تجربیات محل اقامت خود آشنا کنید.

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه