۱۲ آیتم مخفی که باید در رستوران های زنجیره ای سفارش دهید!

فاطمه محمدی
فاطمه محمدی یکشنبه، ۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۵
۱۲ آیتم مخفی که باید در رستوران های زنجیره ای سفارش دهید!

رستوران‌های زنجیره‌ای زیادی در سراسر دنیا وجود دارند که در بسیاری از کشورهای محبوب گردشگران شعبه‌هایی دارند، همچنین کافه‌ها یا کافی‌شاپ‌های بزرگی هم در سراسر دنیا وجود دارد که در شهرهای مختلفی شعبه دارند. مواردی در منو رستوران‌های زنجیره‌ای دیده می‌شود که در همه جای جهان طرفدارهای خاص خود را دارد.

آیا تابه‌حال عاشق قهوه خاص یک رستوران به‌خصوص شده‌اید؟ شاید در هر جای شهر که قدم می‌گذارید، به دنبال پیدا کردن اسم رستوران هستید تا اوقات فراغت خود را در آن سپری کنید. رستوران‌های زنجیره‌ای زیادی در سراسر جهان وجود دارند که در هر جای این خاک باشند، یک طعم و مزه را به یاد مشتری می‌آورند. بدون شک یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های زنجیره‌ای مک‌دونالد است که در همه شهرهای توریستی شعبه دارد. استارباکس از دیگر کافه‌هایی است که در بسیاری از شهرهای جهان شعبه دارد و طرفداران پروپاقرص در هر نقطه‌ای از کره زمین آن را پیدا می‌کنند.

استارباکس

در این مطلب به سراغ آیتم‌های مخفی منوهای رستوران‌های زنجیره‌ای رفته‌ایم، این آیتم‌ها هر گردشگری را وسوسه می‌کند تا برای یک‌بار هم که شده، این خوراکی‌ها و غذاها را امتحان کند.

«ال لوگو» از منوی رستوران بوفالو واید وینگز (Buffalo Wild Wings)

بوفالو واید وینگز

ال لوگو، دیگر به‌عنوان یک آیتم مخفی در منو بوفالو داید وینگز شناخته نمی‌شود و امروز بسیاری از افراد محلی و گردشگران این غذا را به‌عنوان یک بشقاب بسیار خوب می‌شناسند. ال لوکو ترکیب بسیار خوبی از پنیر، کاهوی ریزشده، پیکو د گالو (ترکیبی از گوجه، پیاز، گشنیز، فلفل هالوپینو، آب‌لیمو آگاهی اوقات میگو مزه‌دار شده) و فلفل سبز است.

«برگر گوجه» از منوی رستوران این-ان-اوت(In-N-Out)

رستوران این-ان-اوت

این-ان-اوت فست‌فود زنجیره‌ای آمریکایی است که در حال حاضر ۲۹۰ شعبه در ایالت‌های جنوب غربی آمریکا دارد. تصور کنید که همبرگری پر از گوجه، پیاز و مخلفات را سفارش داده‌اید و این همبرگر دو برابر همبرگر معمولی حجم دارد! بسیاری از افراد همبرگر را بدون مخلفات یا با مخلفات کم می‌پسندند، ولی افرادی هم هستند که این خوراکی خوشمزه را به خاطر مخلفاتش می‌خواهند. برگر گوجه یکی از آیتم‌های مخفی رستوران این-ان اوت است که کمتر کسی آن را به‌خوبی می‌شناسد و از آن استقبال می‌کند.

«نوشیدنی تای-دای» از منوی استارباکس(Starbucks)

استارباکس

بسیاری از طرفداران و معتادان به استارباکس در هفته‌های اخیر دو نوشیدنی تای دای جدید از منوی استارباکس را پیشنهاد کرده‌اند که هنوز کمتر کسی این نوشیدنی‌ها را به‌خوبی شناخته است. این دو نوشیدنی با نام‌های صورتی بنفش و نوشیدنی بنفش بین کاربران شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست شده‌اند.

در مواد نوشیدنی صورتی بنفش از توت‌فرنگی، شیر نارگیل استفاده شده است. در نوشیدنی بنفش هم از سویا شیر، شربت وانیل، تمشک و اسانس توت‌فرنگی و چای سبز استفاده شده است.

«میت ماونتین» از رستوران آربیز(Arby's)

رستوران آربیز

ساندویچ بزرگ میت ماونتین رستوران آربیز یکی از بهترین ساندویچ‌های منوی رستوران آربیز است که طعم گوشت خالص را می‌دهد و در تهیه آن از بهترین نوع گوشت استفاده شده است.

«تویکس فراپاچینو» از منوی استارباکس

استارباکس

در این فراپاچینو خبری از طعم‌های شیرین و شکلات نیست، به‌جای آن نوشیدنی یخ ترکیب‌شده با خامه زده‌شده و اسانس کارامل اضافی را می‌چشید. از دیگر ترکیبات تویکس فراپاچینو استارباکس می‌توانیم به قهوه مکا رنده شده، کارامل و اسانس‌های دیگر اشاره کرد.

«ساندویچ گریل» از منوی فایو گایز(Five Guys)

فایو گایز

ساندویچ گریل با پنیر زیاد یکی از آیتم‌های خوب منو فایو گایز است که حدود سه سال است، در منو قرار دارد و کمتر کسی آن را به‌خوبی می‌شناسد.

«انیمال استایل» از رستوران این-ان-اوت

رستوران این-ان-اوت

آیتمی با عنوان انیمال استایل یا به سبک حیوانات، در منوی رستوران این-ان-اوت وجود دارد که ترکیبات آن شامل گوشت سرخ‌شده، پنیر پیتزا، پیاز گریل‌شده و نوعی سس مخصوص با دستوری خاص می‌شود.

«رودئو برگر» از منوی برگر کینگ

برگر کینگ

رودئو برگر یکی از آیتم‌های منوی قبلی برگرکینگ بود که دستور تهیه آن بسیار ساده است. برای تهیه رودئو برگر کافی است تا سس باربکیو را به برگر خود اضافه کنید و چندلایه پیاز و پنیر به این ترکیب اضافه کرده و از رودئو برگر لذت ببرید.

«پوتین» از منوی کی اف سی

کی اف سی

پوتین یک غذای لذیذ کانادایی است که در شعبه‌های کی‌اف‌سی در کانادا عرضه می‌شود. هر ساله فستیوالی با نام پوتین در شهرهای مختلف کانادا برگزار می‌شود که در این فستیوال آشپزها از نقاط مختلف جمع شده و بهترین پوتین‌ها را می‌پزند. مواد اصلی تشکیل‌دهنده پوتین شامل سیب‌زمینی، پنیر چدار و سس‌های مخصوص است.

«کویسادیلا» از منوی چیک فیل ای(Chick-fil-A)

چیک فیل ای

چیک فیل ای یکی از رستوران‌های خصوصی زنجیره‌ای در آمریکا است که غذای اصلی آن، مرغ است. کویسادیلا یکی از وعده‌های خوشمزه منو چیک فیل ای است که در همه شعبه‌های آن سرو نمی‌شود.

«هات چاکلت یخ» از منوی دیری کویین (Dairy Queen)

دیری کویین

فروزن هات چاکلت یا هات چاکلت یخ یکی از آیتم‌های دیری کویین است که در حال حاضر تنها در برخی از شعبه‌ها به فروش می‌رسد. دستور تهیه این نوشیدنی بسیار ساده است و تنها با اضافه کردن یخ خردشده به هات چاکلت تهیه می‌شود. در برخی از شعبه‌ها خامه را هم به روی نوشیدنی اضافه می‌کنند.

«کوئساریتو» از منوی رستوران چیپوتله(Chipotle)

رستوران چیپوتله

کوئساریتو یکی از بهترین غذاهای منو چیپوتله است که ممکن است از دید بسیاری از طرفداران رستوران مخفی مانده باشد. کوئساریتو درواقع همان ترکیبات مکزیکی است که دور نان کوئستیلا به‌جای ترتیلا پیچیده شده است. اگر رژیم ندارید و کالری غذا برایتان مهم نیست، حتما کوئساریتو را امتحان کنید.

«مک کریپ» از منوی مک‌دونالد(McDonald)

مک‌دونالد

مک کریپ یکی از پیشنهادهای خوب صبحانه مک‌دونالد است. برای تهیه آن از کیک‌های داغ مک‌دونالد با ماست استفاده می‌شود. این دو آیتم به‌صورت جداگانه به مشتری تحویل داده می‌شود و می‌توان آن‌ها را با هم ترکیب کرد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه