قطر ایرویز هواپیمای Gulfstream G650ER را دریافت کرد

زلیخا رحمانیان
زلیخا رحمانیان چهار شنبه، ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰
قطر ایرویز هواپیمای Gulfstream G650ER را دریافت کرد

هواپیمایی قطر ایرویز آخرین نسخه Gulfstream G650ER را که سریع‌ترین هواپیمای تجاری دنیا است، دریافت می‌کند.

Gulfstream G650، یک هواپیمای جت دو موتوره است که توسط Gulfstream Aerospace تولید شده است. قطر ایرلاینز چهارمین نسخه پیشرفته هواپیمای Gulfstream G650ER، یعنی سریع‌ترین هواپیمای تجاری فوق‌العاده در جهان را دریافت کرده است. با دریافت این هواپیما، قطر ایرویز بزرگ‌ترین مالک اپراتور هواپیمای Gulfstream G650ERs می‌شود.

شرکت قطری یکی از پیشگامان خدمات منشوری هواپیماهای جت در سراسر جهان است و در حال حاضر یک ناوگان ۱۲ فروندی مدرن را اداره می‌کند. جت‌های Gulfstream و Bombardier برای مسافران هستند.

انتظار می‌رود ۴ برند هواپیمایی جدید (یک Gulfstream G650ER و ۳ Gulfstream G500) در سال بعد به ناوگان انحصاری قطر ایرویز اضافه شود و تا سال ۲۰۱۹، قطر ایرویز ۵ هواپیمای دیگر تحویل می‌گیرد.

قطر ایرلاینز در سال ۲۰۱۴ میلادی برای شرکت هواپیمایی Gulfstream G500 یک مشتری جهانی شد و اولین اپراتور Gulfstream G650ER در خاورمیانه بود.

اکبر آل بیکر، مدیر اجرایی گروه هواپیمایی قطر، گفت:

تقاضای مشتریان ما برای حمل و نقل هوایی اختصاصی و طولانی مدت، روز به روز در حال افزایش است. دریافت چهارمین Gulfstream G650ER بدین معنا است که می‌توانیم به این تقاضا پاسخ دهیم. G650ER با محدوه وسیع پرواز، سرعت باورنکردنی و طراحی داخلی فوق‌العاده تجربه پروازی فوق‌العاده برای مسافران فهمیده ما رقم می‌زند.

ریاست Gulfstream، مارک برنز، گفت:

Gulfstream نخستین G650ER را در خاورمیانه در سال ۲۰۱۵، به مقام اجرایی قطر تحویل داد. در آن زمان، قطر ایرباس، علاقه‌مند به معرفی یک سطح جدید و پیشرفته‌ای از خدمات بود و تصمیم گرفت که هواپیمای Gulfstream را به عنوان یک گزینه ایده‌آل برای انجام این کار انتخاب کند. ما از اینکه توانستیم این رابطه را ادامه دهیم و دستاوردها را افزایش دهیم افتخار می‌کنیم. شرکت Gulfstream برای اعتماد قطر ایرویز ارزش قائل است. کارکنان طراحی و تولیدکنندگان، به این هواپیما خدمات می‌دهند و از آن پشتیبانی می‌کنند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه