طبیعت گردی را در استرالیا با چادرهای حبابی تجربه کنید

رضا اردو
رضا اردو شنبه، ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۰
طبیعت گردی را در استرالیا با چادرهای حبابی تجربه کنید

برای آن‌ها که می‌خواهند بدون دردسر و زحمت در قلب حیات وحش چادر بزنند، این چادرهای حبابی بهترین گزینه است.

همه که اهل طبیعت‌گردی و گشت و گذار در هوای آزاد نیستند. حشرات مزاحم، سرما و زمین سخت با عکس‌های پرزرق و برق اینستاگرامی جور در نمی‌آیند.

اما شاید لازم باشد اینستاگرام‌بازهایی که از «لایک»های زیاد لذت می‌برند، یک شب را در طبیعت بگذرانند. خوشبختانه، دهه هفتاد-هشتادی‌ها راهی پیدا کرده‌اند که ترکیبی عالی از طبیعت و راحتی است: حباب شفاف.

چادر حبابی

در چادر حبابی استرالیا، در دهکده‌ی کاپرتی (Capertee)، گردشگران می‌توانند بدون آنکه منظره‌ی چشم‌نواز شبانه را از دست دهند، در فضای باز مستقر شوند.

مایو ایواساکی (Mayu Iwasaki)، یکی از صاحبان چادرهای حبابی، به شبکه‌ی ماشابل (Mashable) گفت: «شاید بگویید چه دهه هفتادی‌های لوسی هستند که دارند در دنیای فانتزی زندگی می‌کنند، اما حداقل ما می‌خواهیم آن را با دیگران به اشتراک بگذاریم».

چادر حبابی

حباب‌های شفاف تقریبا ۳٫۵ متر قطر دارند و با تمام وسایل شکیل خانگی مجهز شده‌اند. مهمانان بر تخت شاهانه با بالش‌های اتوکشیده می‌خوابند. تلسکوپی برای رصد ستاره‌ها، شکلات داغ و انواع و اقسام لوازم خوشی فراهم است. حتی ماسک چشم وجود دارد تا اگر نور زیاد مهتاب مانع خواب شد، بر چشم گذاشته شود.

قرار داشتن در وسط حیات وحش به معنای دوری از پریز برق نیست. بلندگوی بلوتوث، شارژرهای USB و آی پدی درون حباب هستند. همچنین برنامه‌ی دیجیتالی برای رصد ستاره‌ها و گلچینی از آهنگ‌های مناسب فضا فراهم شده‌اند.

چادر حبابی

حتی حمامی با شیشه‌های مات به چادر وصل است که با توالت و دستشویی مجهز به پمپ آب کامل شده است.

چادر حبابی

کرایه‌ی هر کدام از سه حباب شفاف موجود از شبی تقریبا یک میلیون تومان آغاز می‌شود.

مطالب مرتبط:

دیدگاه