مراکز خرید کازان، روسیه

حمیده کریمی
حمیده کریمی یکشنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰
مراکز خرید کازان، روسیه

کازان هشتمین شهر پرجمعیت روسیه و یکی از شهرهای میزبان جام جهانی 2018  است. این شهر از سال ۲۰۰۹ به عنوان پایتخت سوم فدراسیون روسیه شناخته می‌شود. در این مطلب با مهم‌ترین مراکز خرید کازان آشنا می‌شویم.

کازان یکی از شهرهای میزبان جام جهانی 2018 است. این شهر به دلیل اینکه از نظر تجاری و اقتصادی اهمیت زیادی دارد و جزو پرجمعیت‌ترین شهرهای روسیه است، از نظر مراکز خرید، رونق دارد. در کازان می‌توانید تعداد زیادی مرکز خرید بزرگ و دپارتمان استور پیدا کنید که در آنها بهترین محصولات داخلی و خارجی از بهترین برندها عرضه می‌شود.

در ادامه با مهم‌ترین مراکز خرید کازان آشنا می‌شویم.

مرکز خرید مگا

مراکز خرید کازان

این مرکز خرید مثل بسیاری از مراکز خرید بزرگ دنیا، علاوه بر فروشگاه‌های معتبر از برندهای مشهور، جاذبه‌های تفریحی و رستوران هم دارد. یک محوطه‌ی مخصوص بازی کودکان در این مجموعه قرار دارد که آن را به مکانی مناسب برای یک گشت و گذار خانوادگی تبدیل می‌کند. این مرکز خرید، هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و آخر هفته‌ها از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب فعالیت می‌کند. کارت مخصوص مشتری دارد که با استفاده از آن می‌توانید از تخفیف‌های ویژه بهره‌مند شوید.

بهترین برندهای پوشاک، زیورآلات، لوازم آرایشی، لوازم منزل، وسایل دکوری، پوشاک کودکان، کیف و کفش و پوشاک آقایان در این مجموعه نمایندگی دارند. نمایندگی ایکیا یکی از محبوب‌ترین فروشگاه‌های این مجموعه است. پارکینگ از دیگر امکاناتی است که در این مرکز خرید در نظر گرفته شده است. این مجموعه روز‌به‌روز گسترده‌تر می‌شود. کافه‌ها و رستوران‌های خوبی دارد که در آنها می‌توانید بهترین غذاهای بومی و بین‌المللی و اسنک و فست‌فود را نوش جان کنید. تقریبا هر آنچه که نیاز داشته باشید در این مجموعه‌ی تجاری به راحتی و با بهترین کیفیت، پیدا می‌شود.

مرکز خرید کلتسو (Koltso)

این مرکز تجاری یکی از مراکز خرید کازان است که نباید آن را از دست بدهید. در واقع اگر وقت کمی برای گشت و گذار در مراکز خرید دارید حتما این مرکز خرید را در فهرست خود قرار دهید. این مجموعه‌ی تجاری هرروز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است. یک حلقه‌ی طلایی گردان و بسیار بزرگ در نمای ورودی این مرکز دیده می‌شود. فروشگاه‌های متعددی از بهترین برندهای باکیفیت و تعداد زیادی رستوران و کافه در این مجموعه در کنار هم قرار گرفته‌اند که پاسخگوی اکثر نیازهای خریداران هستند. یک سوپرمارکت بزرگ در این مجموعه، میزبان خریدارانی است که می‌خواهند بهترین مواد غذایی، اسنک و انواع پای را خریداری کنند. از دیگر امکانات این مرکز تجاری می‌توان به بانک، خشک‌شویی و داروخانه اشاره کرد.

هر آنچه که فکر کنید از لوازم خانگی وسایل آشپزخانه گرفته تا سوغات و هدیه، آب‌نبات و شکلات، پوشاک بانوان، آقایان و کودکان، ساعت و زیورآلات، لوازم آرایشی، کیف و کفش و... در این مجموعه عرضه شده است. هم برندهای مشهور بین‌المللی و هم برندهای مشهور و باکیفیت روسی در این مرکز، نمایندگی دارند. سالن بیلیارد، سینمای، فودکورت، سالن‌های زیبایی، محوطه بازی کودکان، جشنواره‌های خرید، قرعه‌کشی و جوایز متعدد از دیگر دلایل جذابیت این مرکز خرید برای اهالی شهر و گردشگران است. با استفاده از ایستگاه متروی Ploshchad Tukaya به راحتی می‌توانید به این مجموعه دسترسی داشته باشید.

مجموعه‌ی تجاری و تفریحی کورستون کازان (Korston)

مراکز خرید کازان

این مجموعه متشکل از مرکز تجاری، مرکز تفریحی و هتل است. مجموعه‌‌ای کامل که همه‌ی نیازهای شما را در سفر به کازان برآورده می‌کند و همه‌ی امکانات رفاهی و تفریحی را در کنار هم گردآوری کرده است. این مرکز، اولین مجموعه‌ی تفریحی و تجاری و هتل در این منطقه است. در مرکز منطقه‌ی تجاری کازان قرار دارد و در تقاطع سه خیابان بزرگ شهر واقع شده است. از این بابت، بهترین مجموعه‌ی تجاری شهر از نظر موقعیت جغرافیایی و دسترسی است.

رستوران‌های عالی، کافه‌های بی‌نظیر، اتاق کنفرانس، مرکز تجاری مدرن، اتاق ملاقات، تالارهای پذیرایی و دسترسی عالی به وسایل حمل و نقل عمومی، این مجموعه را به یکی از بهترین مراکز تجاری شهر به خصوص برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. دپارتمان استور و فودکورت، از دیگر امکاناتی است که اخیرا اضافه شده است. از دیگر امکانات آن می‌توان به رستوران‌های زنجیره‌ای، فست فود، کافه، مجموعه‌ی سینمایی، بیلیارد روسی و آمریکایی، پارک مخصوص سرگرمی کودکان و... اشاره کرد.

مرکز خرید Mall Tandem

این مجموعه‌ی تجاری بهترین گزینه برای استراحت و تفریح و خرید در کازان است و با طراحی مدرن، فضایی آرام و تمیز و دارای تهویه‌ی مطبوع، پارکینگ رایگان برای ۱۳۰۰ ماشین و سایر امکانات، می‌توانید با خیال راحت به این مرکز سر بزنید و چند ساعتی را بی‌دغدغه سپری کنید.

در این مرکز تجاری سه طبقه، بیش از ۱۰۰ فروشگاه وجود دارد که اجناس شیک و باکیفیت از بهترین و مشهورترین برندها را عرضه می‌کنند. هر آنچه که نیاز داشته باشید از هدیه و سوغات گرفته تا بهترین پوشاک بانوان، آقایان، کودکان، زیورآلات و ساعت، کیف و کفش، لوازم آرایش و ... اینجا به راحتی پیدا می‌شود.

مرکز تناسب اندام و باشگاه ورزشی از امکانات این مرکز است. محوطه‌ی مخصوص بازی کودکان فرصت خوبی است تا همراه با خانواده به این مرکز سر بزنید و در حالی که بچه‌ها مشغول بازی هستند با خیال راحت خرید کنید. در رستوران‌ها و کافه‌ها می‌توانید بهترین غذا و نوشیدنی، اسنک و فست فود را نوش جان کنید. ساعت کار این مرکز هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است. یک هایپرمارکت بزرگ دارد که از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب فعال است و رستوران‌ها معمولا از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب و روزهای تعطیل از ۱۰ صبح تا یک بامداد باز هستند. مجموعه‌ی سینمایی، از ۱۰ صبح تا ۳ بامداد، پذیرای بازدیدکنندگان است.

از طریق ایستگاه متروی Kozya Sloboda می‌توانید به راحتی به این مجموعه دسترسی داشته باشید.

مرکز خرید مال پارک هاوس (Mall Park House)

مراکز خرید کازان

این مجموعه‌ی تجاری در سال ۲۰۰۶ افتتاح شده است و هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب فعالیت می‌کند. این مجموعه‌ی دو طبقه در تقاطع خیابان‌های Husaina و Musina و در مرکز یکی از روبه‌رشدترین مناطق شهر قرار دارد. بیش از ۵۰۰ هزار نفر در حوالی این مجموعه‌ی تجاری در فاصله‌ی ده دقیقه‌ای از آن زندگی می‌کنند. فروشگاه‌های زنجیره‌ای متعدد شامل سوپرمارکت‌ها، هایپرمارکت‌ها، لوازم الکترونیکی و لوازم ورزشی در این مجموعه وجود دارد. غیر از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعداد زیادی فروشگاه مستقل در این مرکز فعالیت می‌کنند که بهترین محصولات از برندهای مشهور داخلی و خارجی را عرضه می‌کنند. این محصولات در زمینه‌های مختلف مد و پوشاک، ساعت و زیورآلات، لوازم آرایشی و عطر، کیف و کفش، پوشاک آقایان، بانوان و کودکان و لوازم ورزشی و اسباب‌بازی عرضه می‌شوند.

به غیر از فروشگاه، مثل همه‌ی مراکز خرید بزرگ، این مجموعه‌ی تجاری نیز تعداد زیادی کافه و رستوران، فودکورت و امکانات تفریحی دارد. امکانات تفریحی این مجموعه عبارت است از تئاتر، بیلیارد، سالن بولینگ، محوطه مخصوص بازی کودکان، مجموعه‌ی سینمایی و...

مرکز خرید یوژنی (Mall Yuzhny)

این مرکز خرید در سال ۲۰۰۴ افتتاح شده است. ساعت کار مجموعه هرروز از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب است. این مجموعه، فقط یک مرکز خرید نیست بلکه آن را می‌توان یک مجموعه‌ی تجاری تفریحی نامید. پارکینگ این مرکز ظرفیت ۱۵۵۰ ماشین را دارد. هایپرمارکت‌های زنجیره‌ای، لوازم خانگی و وسایل الکترونیکی تنها گوشه‌ای از فروشگاه‌های این مرکز است. از امکانات تفریحی آن می‌توان به بخش فان سیتی اشاره کرد. مجموعه‌ی سینمایی از دیگر امکانات این مرکز است.  بهترین برندهای داخلی و خارجی در این مرکز محصولات خود را که شامل پوشاک، زیورآلات، ساعت، کیف و کفش، لوازم آرایشی و... است عرضه می‌کنند. این مجموعه، بیش از ۱۰۰ فروشگاه دارد. در فودکورت این مرکز می‌توانید غذاهای ارزان، غذاهای آسیایی و بهترین فست‌فودها و اسنک‌ها را نوش جان کنید.

مجموعه‌ی سینمایی دارای ۷ سالن سینما است که سه تای آن فیلم‌های سه بعدی پخش می‌کنند. محوطه‌ی مخصوص بازی بچه‌ها، بخش تفریحی فان سیتی و امکانات دیگری مثل سالن زیبایی، داروخانه، گل‌فروشی و شعبه‌های بانک از دیگر امکانات این مرکز تفریحی و تجاری کامل است.

مرکز خرید یوژنی در تقاطع خیابان‌های Lomzhinskaya و بلوار Pobeda قرار دارد که دو خیابان و شاهراه حیاتی شهر هستند.

دپارتمان استور TSUM

مراکز خرید کازان

این دپارتمان استور را در کازان به راحتی می‌توانید پیدا کنید؛ درست در کنار بنایی عجیب به شکل هرم قرار گرفته است. این دپارتمان استور هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب باز است. از طریق ایستگاه متروی Kremlevskaya می‌توانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید. هر آنچه که فکر کنید در این فروشگاه بزرگ به راحتی پیدا می‌شود؛ پوشاک بانوان و آقایان، کیف و کفش، پوشاک و مد کودکان، عینک و اکسسوری، لوازم آرایش، زیورآلات، لوازم دکوری منزل، سوغات و هدیه، لوازم ورزشی، اسباب‌بازی، لوازم الکترونیکی، عطر و حتی مواد غذایی. رستوران و کافه‌های این مجموعه بهترین غذاها و دسرها را سرو می‌کنند.

مجموعه‌ی خرید GUM

این دپارتمان استور قدیمی، به جای ارائه‌ی محصولات برندهای معتبر و لوکس، بر مایحتاج زندگی روزمره‌ی اهالی و ارائه‌ی محصولات با قیمت مقرون به‌صرفه، تمرکز دارد. این مجموعه‌ی تجاری چهار طبقه به راحتی از طریق ایستگاه متروی Ploshchad Tukaya قابل دسترسی است.

مجموعه‌ی تجاری سووار پلازا (Suvar Plaza)

مراکز خرید کازان

این مجموعه‌ی تجاری شامل تعدادی هایپرمارکت، رستوران و کافه، فروشگاه‌های متعدد و انواع امکانات تفریحی است. مجموعه‌ی سینمایی با پنج پرده و ظرفیت ۱۲۰۰ صندلی، ۳ رستوران، تعدادی کافی‌شاپ و ۹ کافه در فود کورت، مرکز تناسب اندام، سالن زیبایی، خشکشویی و آژانس گردشگری از امکاناتی است که در کنار فروشگاه‌های این مرکز، پاسخگوی نیاز اهالی شهر و گردشگران است.  

در فروشگاه‌های این مجموعه، بهترین محصولات از برندهای معتبر داخلی و خارجی عرضه می‌شود. این محصولات عبارت است از پوشاک آقایان، بانوان و کودکان، اکسسوری و ساعت، زیورآلات و لوازم آرایش، کیف و کفش و... از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب می‌توانید در این مجموعه‌ی تجاری خرید کنید و از امکانات رفاهی آن استفاده کنید.

مطالب مرتبط:

منبع inspirock

دیدگاه