تماشا کنید؛ قلعه های یخی شهر میدوی آمریکا

احمدرضا فرهبد
احمدرضا فرهبد جمعه، ۲۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۰
تماشا کنید؛ قلعه های یخی شهر میدوی آمریکا

قلعه‌ های یخی یکی از جاذبه‌های منحصر‌به‌فرد شهر میدوی آمریکا در فصل زمستان است که به دست انسان ساخته شده‌اند و از چندین تونل، برج و طاق کمانی تشکیل شده‌‌اند.

بدون تردید گردشگری زمستانه هم به اندازه سفرهای تابستانی جذاب است و برخی از کشورها در فصل زمستان با جاذبه‌های زمستانی منحصر‌به‌فرد خود که برخی از آن‌ها بی‌نظیر هستند، گردشگران زیادی را مجذوب خود می‌کنند. قلعه‌‌های یخی در شهر میدوی آمریکا در ایالت یوتا در جنوب غربی این کشور، یکی از این جاذبه‌ها هستند که بازدید از آن‌ها را نباید از دست بدهید. این قلعه‌ها همچون هزارتویی مرموز و جذاب نظر هر گردشگری را به خود جلب می‌کنند و می‌‌توانید ساعت‌ها از دیدن آن‌ها لذت ببرید. 

قلعه یخی

ساختار این چند قلعه‌ یخی طوری است که بازدیدکنندگان از زمان ورود آن‌ها تا پایان بازدیدشان شگفت‌زده می‌‌شوند. قبل از ورود بازدیدکنندگان به این قلعه‌های باشکوه و سحرانگیز، با برنامه‌های جالبی مانند آتش‌بازی (مثل نمایش پنج حلقه آتشی در حال چرخش به بازدیدکنندگان) و برنامه‌های دیگر از آن‌ها به گرمی استقبال می‌شود. وزن هر یک از این قلعه‌های یخی که از بخش‌های مختلفی تشکیل شده‌اند، تقریبا ۱۱۳۴۰ تن است.

با ورود به این قلعه‌ها تصور می‌‌کنید که به قلعه‌ پری‌ها پا گذاشته‌اید و برای القای بیشتر این حس، خواهران انیمیشن محبوب منجمد (Frozen) یعنی آنا و السا هم به دیدار بازدیدکنندگان می‌آیند و حتی پیشنهاد می‌دهند با آن‌ها عکس بگیرید!

آنا در قلعه یخی

به منظور افزایش ماندگاری این چند قلعه‌ یخی، هر روز هزاران قندیل یخی در دمای انجماد قرار می‌گیرند و آب بسیار سرد نیز به آن‌ها اسپری می‌شود. این کار باعث می‌شود که وزن قندیل‌ها هر شب به ۲۰ تن برسد و این گونه جذابیت مجسمه‌های یخی و قلعه‌ها مضاعف شود. لامپ‌های ال‌ای‌دی رنگارنگ و گسترده و فواره‌های آب نیز نقش مهمی در جذاب‌تر شدن این قلعه‌ها دارند. در ضمن می‌توانید در این قلعه‌ها از سر خوردن روی سرسرهای یخی نیز  لذت ببرید.

در ادامه شما را به تماشای کلیپی زیبا از این قلعه‌های یخی دعوت می‌کنیم.

دانلود کیفیت ۴۸۰p

دانلود کیفیت ۷۲۰p

مطالب مرتبط:

منبع utah

دیدگاه