پرتغال، دسامبر آینده میزبان رهبران صنعت سفر و گردشگری خواهد بود

زینب موحدی
زینب موحدی پنجشنبه، ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۰
پرتغال، دسامبر آینده میزبان رهبران صنعت سفر و گردشگری خواهد بود

جایزه‌ جهانی سفر، امسال ۲۵ ساله می‌شود. امسال برای اولین بار در طی عمر ۲۵ ساله‌ی آن، این مراسم در لیسبون برگزار خواهد شد.

لیسبون، پایتخت پرتغال، با میزبانی مهم‌ترین مراسم سال برای اهالی صنعت سفر و گردشگری، جایگاه خود را به عنوان یک مقصد گردشگر در سطح جهانی تقویت می‌کند.

مراسم فینال بزرگ گالا ۲۰۱۸ (Grand Final Gala Ceremony 2018) برای اهدای جوایز جهانی سفر (World Travel Awards) و با حضور سران، سیاست‌گذاران و اینفلوئنسرهای تاثیرگذار در صنعت سفر، اول دسامبر ۲۰۱۸ در بنای تاریخی «پاسیو دا گیل» (Patio da Gale) برگزار می‌شود. این مراسم، نقطه‌ی پایان تور بزرگ جایزه جهانی سفر ۲۰۱۸ (WTA Grand Tour 2018) است که هر سال با هدف شناسایی بهترین سازمان‌های سفر و گردشگری جهان انجام می‌شود و برندگان ۶ مراسم منطقه‌ای WTA را که برای کسب عناوین جهانی رقابتی تنگاتنگ را تجربه می‌کنند، معرفی می‌کند.

WTA امسال بیست و پنجمین سالگی خود را جشن می‌گیرد و این مراسم را قرار است در لیسبون، پایتخت پرتغال، برگزار کند. گراهام کوک، بنیان‌گذار و رئیس WTA با اعلام این خبر، گفت:

مفتخرم که شهر باشکوه لیسبون، بیست و پنجمین سالگرد شکوه و برتری‌خواهی WTA در صنعت سفر را برگزار می‌کند. پایتخت پرتغال، با کوچه‌های سنگفرش شده، ساختمان‌های تاریخی و تپه‌های سینمایی خود، میراث سنتی را به طرزی جذاب با مدرنیسم درهم‌آمیخته است تا یکی از زیباترین شهرهای دنیا را شکل بدهد.

بنای تاریخی پاسیو دا گیل که در ضلع غربی میدان «تریرو دو پاکو» (Terreiro do Paco) قرار دارد، برای آغاز رنسانس لیسبون به‌عنوان مقصدی برای برگزاری رویدادهای جهانی پیش‌قدم شده است. با توجه به اهمیت این میدان و این ساختمان در تاریخ هزار رنگ لیسبون، این بنا ضمن حفظ جزئیات معماری آن در سال ۲۰۱۰ مورد بازسازی قرار گرفت.

پائولا اولیویرا، مدیر اجرایی «Turismo de Lisboa» گفت:

مفتخریم که در شهر خود میزبان کارشناسانی از سرتاسر جهان هستیم. ما این مراسم در قلب لیسبون تاریخی برگزار می‌کنیم تا مهمانان‌مان، اوقاتی خوش را تجربه کنند.

WTA، امسال جشن‌هایی را در شهرهای رأس الخیمه (امارات متحده عربی)، آتن (یونان)، هنگ کنگ، گوایاکیل (اکوادور)، جامائیکا و دوربان (آفریقای جنوبی)، به‌عنوان بخشی از تور بزرگ ۲۰۱۸ خود برگزار کرد و قرار است که برندگان آن مراسم‌ها را در فینال بزرگ لیسبون معرفی کند.

مطالب مرتبط:

منبع traveldailynews

دیدگاه