محدودیت های ترافیکی در محور کندوان

طیبه فلاحتی
طیبه فلاحتی پنجشنبه، ۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۰
محدودیت های ترافیکی در محور کندوان

براساس محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده در استان مازندران عصر جمعه محور کندوان یک‌طرفه می‌شود.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس‌راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان مازندران خبر داد و بیان کرد که عصر جمعه محور کندوان یک‌طرفه می‌شود.

محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان به گفته سرهنگ علیرضا قدمی، به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، تصریح کرد که به همین منظور در مسیر مجاز جریان ترافیک تردد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۱ مهرماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۴ مهرماه ممنوع می‌باشد.

سرهنگ قدمی با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس، بیان کرد:

تردد انواع وسایل نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد از ساعت ۲ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه مورخ ۱۳ مهرماه ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۵ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج با اعلام ماموران پلیس‌راه در محل، به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی، همچنین در ادامه سخنان خود افزود تردد کلیه تریلرها در محور هراز نیز ممنوع بوده و از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ امروز و از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۲ و ۱۳ مهرماه ۹۷  تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان سخنان خود از رانندگان عزیزی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند درخواست کرد ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

عکاس عکس کاور: (محمداکبر موسوی)

مطالب مرتبط:

دیدگاه