VFS Global با هشت کشور اروپایی دیگر قرارداد امضا کرد

زینب موحدی
زینب موحدی دوشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰
VFS Global با هشت کشور اروپایی دیگر قرارداد امضا کرد

طبق قراردادهای جدیدی که شرکت وی اف اس گلوبال امضا کرده است، این شرکت از این به بعد برای کشورهای بلژیک، استونی، آلمان، مجارستان، ایتالیا، لیتوانی، اسلوونی و جمهوری چک، خدمات ویزا ارائه می‌دهد.

شرکت بین‌المللی وی اف اس گلوبال (VFS Global) ضمن تمدید چند قرارداد قبلی خود، قراردادهای جدیدی نیز با چند کشور اروپایی امضا کرد تا خدمات خود را در زمینه‌ی اخذ ویزا توسعه بدهد. بر این اساس، این شرکت از این پس برای کشورهای بلژیک در رواندا؛ استونی در چین، هند، بلاروس، ترکیه و روسیه؛ آلمان در چین و ۱۳ کشور دیگر در منطقه‌ی جنوب شرقی آسیا؛ مجارستان در هند، بلاروس، قزاقستان؛ ایتالیا در بحرین و اکوادور؛ لیتوانی در اوکراین؛ اسلوونی در ۱۳ کشور / منطقه شامل استرالیا، بوسنی و هرزگوین، کانادا، ایران، کوزوو، مکزیک، نیوزیلند، صربستان، کره‌ی جنوبی، تایوان، امارات متحده عربی، انگلستان، آمریکا؛ و در نهایت، جمهوری چک در ویتنام، مغولستان و ازبکستان خدمات کنسولی ارائه می‌دهد.

وی اف اس گلوبال، تصمیم گرفته است که ۹۷ دفتر جدید درخواست ویزا (VAC) برای برآورده‌سازی شرایط مندرج در قراردادها باز کند و خدماتی در راستای تسهیل فرایند درخواست ویزا در این مناطق / کشورها به مشتریان خود ارائه بدهد. همه شرایط لازم باید تا اواسط سال ۲۰۱۹ انجام شود.

vfs global

زوبین کاراکاریا، مدیر اجرایی گروه وی اف اس گلوبال، اعلام کرد:

وی اف اس گلوبال از اعتماد و حسن نیتی که کشورهای اروپایی طی این چند سال به ما داشته‌اند، قدردانی می‌کند. با تمدید قراردادهای قبلی و امضای قراردادهای جدید در خصوص روابط کاری ما با هشت کشور اروپایی در مناطق مختلف، اکنون مفتخریم که خدماتی با کیفیت بیشتر به متقاضیان خود ارائه بدهیم. 

کریس دیکس، سرپرست توسعه‌ی کسب و کار وی اف اس گلوبال، گفت: 

فصل جدیدی برای وی اف اس گلوبال گشوده شده است. امروز، این شرکت شریک قابل‌اعتماد ۶۱ کشور است که بخش زیادی از این موفقیت، مرهون رویکرد سازش‌ناپذیر ما در خصوص استفاده از تکنولوژی به‌عنوان یک عامل تجاری مهم، و نوآوری مداوم در فرایندهای کاری است؛ طوری که متقاضیان اخذ ویزا همچنان از خدمات ساده و موثر ما در سراسر جهان بهره‌مند می‌شوند.

مطالب مرتبط:

منبع traveldailynews

دیدگاه