تخت خواب هایی که هرگز نمی‌خواهید آن‌ها را ترک کنید (قسمت اول)

احمدرضا فرهبد
احمدرضا فرهبد سه شنبه، ۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۰
تخت خواب هایی که هرگز نمی‌خواهید آن‌ها را ترک کنید (قسمت اول)

در اتاق برخی از هتل‌های جهان تخت‌ خواب‌‌هایی وجود دارد که منظره شگفت‌انگیزی مقابل خود دارند یا شاهانه و رویایی هستند و اصلا نمی‌خواهید آن‌ها را ترک کنید.

قطعا تختخواب اتاق هر هتلی باید راحت و در عین حال زیبا باشد تا فرد در آن‌ها حس خوب و خواب راحتی داشته باشد؛ اما در برخی از هتل‌های جهان تختخواب‌هایی وجود دارند که به‌معنای واقعی کلمه رویایی هستند و اصلا نمی‌خواهید از آن‌ها بیرون بیایید. برخی از این تختخواب ‌ها منظره شگفت‌انگیزی در مقابل خود دارند؛ برخی دیگر  مانند یک تختخواب سلطنتی کاملا لوکس و شاهانه هستند؛ تعدادی دیگر در مکان‌های شگفت‌انگیز قرار دارند و بعضی از آن طراحی منحصر‌به‌فردی دارند. در ادامه شما را با ۱۰ نمونه از این تخت‌ها آشنا می‌کنیم. 

هتل کنارد در جزیره رنگالی مالدیو

هتل کنارد

در جزیره رنگالی مالدیو (Rangali Island) هتلی به نام کنارد (Conrad Maldives Rangali Island) وجود دارد که یک اقامتگاه گرمسیری عالی است، سوئیتی به نام سوئیت موراکا (Muraka suite) وجود دارد که به‌تازگی در ماه نوامبر سال جاری افتتاح شده و تخت شگفت‌انگیزی در آن قرار دارد که بدون تردید شما را شیفته خود می‌کند. در این تخت می‌توانید مناظرشگفت‌انگیزی از اقیانوس هند، کوسه‌ها، ماهی‌های رنگارنگ با رنگ‌های درخشان و مرجان‌ها را از پشت دیوارهای شیشه‌ای در هر سه طرف تماشا کنید و به هر طرف که نگاه کنید، می‌توانید از زیبایی‌های دنیای زیر آب ببینید.

در طول روز می‌توانید به قسمت بالای سوئیت که در سطح آب قرار دارد، بروید و از آب تنی در دریایی کریستالی که تلالو نور خورشید آن را زیباتر هم می‌کند، لذت ببرید. در شب هم می‌توانید در میان مناظر رویایی زیر دریا غرق در خواب شوید.

هتل سیکس سنس یائو نی، کُ یائو نی، تایلند

هتل سیکس سنس یائو نی، کُ یائو نی

اتاق‌های هتل سیکس سنس یائو نی، کُ یائو نی (Six Senses Yao Noi, Ko Yao Noi) سوئیت‌های بزرگی هستند که سقف آن‌ها با نی‌های حصیری تو خالی پوشانیده شده است و تراس بزرگی نیز در مقابل آن‌ها قرار دارد. همچنین در  این سوئیت‌ها، پشه‌بندهایی از جنس چوب‌های دریایی از سقف تختخواب‌های بزرگ و حمام‌هایی که در داخل یا خارج از اتاق قرار دارند، آویزان شده است.

این سوئیت‌ها که بیشتر شبیه ویلا هستند، چشم‌انداز خوبی به اقیانوس و دریا دارند. قدم زدن در سواحل نزدیک این هتل در هنگام طلوع آفتاب و تماشای این منظره رویایی آرامش خاصی به انسان می‌دهد. حتی می‌توانید بدون ترک کردن تخت خود از تماشای این مناظر لذت ببرید.

هتل پُرتُبِلو در لندن، انگلستان

هتل پُرتُبِلو

بهترین اتاق برای داشتن یک خواب لذت‌بخش در هتل پرتبلو (The Portobello Hotel)، اتاق ۱۶ است. در این اتاق  یک تخت مدور با ارتفاع ۲ متر و ۴۳ سانتی‌متر وجود دارد. رابی ویلیام، هنرپیشه معروف هالیوودی، پس از خوابیدن در این تخت، پیشنهاد خرید این تخت را مطرح کرد؛ اما درخواست او مودبانه رد شد. در مقابل این تخت حمامی زیبا و پرزرق‌وبرق به سبک حمام‌های عصر ویکتوریا نیز وجود دارد. گفته می‌شود بازیگران بسیار مشهوری مثل جانی دپ و کیت ماس نیز از این حمام استفاده کرده‌اند.

اقامتگاه لاین سندز گیم، پارک ملی کروگر، آفریقای جنوبی

اقامتگاه لاین سندز گیم

در اقامتگاه لاین سندز گیم (Lion Sands Game Reserve) در پارک ملی کروگر (Kruger National Park) ، سه خانه درختی زیباترین قسمت هتل هستند. تصویر فوق متعلق به خانه درختی چاکلی (Chalkley Treehouse) است که روی یک سکوی چوبی در میان بوته‌ها ساخته شده است و حیوانات آزادانه در اطراف آن پرسه می‌زنند. مهمانان این اقامتگاه می‌توانند در این خانه درختی از تماشای غروب آفتاب لذت ببرند و شام را نیز در فضای باز نوش جان کنند و در پایان شب از تماشای آسمان پر ستاره شب روی یک تخت راحت لذت ببرند.

هتل رزیندزا ناپلئون سوم، رم، ایتالیا

هتل رزیندزا ناپلئون سوم

شما می‌توانید در هتل رزیندزا ناپلئون سوم (Residenza Napoleone III) که روزگاری خانه شاهزاده لتیزا رُزپُلی (Letizia Ruspoli) بوده است، مدتی را همچون شاهزاده‌ها بگذارید و در یک تخت شاهیانه بخوابید. این شاهزاده در زمان حیات خود دو سوئیت باشکوه در خانه تاریخی اجدادی خود ایجاد کرد. سوئیت اصلی این هتل زمانی محل اقامت امپراتور ناپلئون سوم بوده است. در این سوئیت یک تخت باشکوه خودنمایی می‌کنند و می‌توانید از دیدن اشیای عتیقه و نقاشی‌های روغنی بسیار با ارزش لذت ببرید.

هتل خانه درختی بانکوک، تایلند

هتل خانه درختی بانکوک

اگر در بانکوک هستید و می‌خواهید مدتی را در یک محیط طبیعی اسرارآمیز سپری کنید، هتل خانه درختی بانکوک (Bangkok Treehouse) را که در دل طبیعت جنگلی این شهر ساخته شده است، به شما پیشنهاد می‌کنیم. بهترین بخش این هتل یک خانه درختی بوده که در ارتفاع ۷ متری ساخته شده و یک تخت زیبا در فضای باز نیز در آن قرار دارد. در این خانه درختی می‌توانید از تماشای نخل‌های نیپای اطراف خود نهایت لذت را ببرید.

هتل وان اند انلی رتی را در جزیره آتل ماله شمالی، مالدیو

هتل وان اند انلی رتی

تمام خصوصیات یک اقامتگاه ساحلی در ویلاهای هتل وان اند انلی رتی (One&Only Reethi Rah) در جزیره آتل ماله شمالی (North Male Atoll) دیده می‌شود. این هتل در یک ملک خصوصی در ساحلی شنی با چشم‌انداز دریایی زلال واقع شده است. ویلاهای این هتل دارای استخری باشکوه و یک سوئیت با دو تخت است. تخت‌های این سوئیت چشم‌انداز زیبایی دارند و صبح‌ها وقتی برمی‌خیزید می‌توانید از آبی دریا لذت ببرید.  

 هتل لالبرتا، اربوسکو، دریاچه ایسیو، ایتالیا

هتل لالبرتا

هتل لالبرتا (L'Albereta) در کومه اربوسکو در دریاچه ایسیو (Lake Iseo)، هتلی مجلل و اشرافی است که تابلوهای نقاشی و نقاشی‌های دیواری قدیمی و با ارزش آن که هرکدام از آن‌ها در نوع خود یک شاهکار هستند، توجه شما را به خود جلب می‌کند. در یکی از سوئیت‌های این هتل به نام سوئیت کابریولت (Cabriolet Suite)، تخت زیبایی قرار دارد که سقف بالای آن باز می‌شود و صبح‌ها می‌توانید از تابش نور خورشید روی خود لذت ببرید. شب‌ها نیز می‌توانید از آرامش آسمان پرستاره بهره‌مند شوید.

هتل یاتمن، پورتو، لیسبون

هتل یاتمن

در هتل یاتمن (The Yeatman) که یک هتل ۵ ستاره در شهر پورتوی پرتغال است، سوئیتی اشرافی به نام پرزیدنت سوئیت (Presidential Suite) نام دارد که یک تخت چوبی بشکه‌ای شکل در آن وجود دارد و از آن می‌توانید چشم‌اندازی عالی از شهر و رودخانه دورو را مشاهده کنید. در ضمن می‌توانید از آب‌تنی در استخر جالب هتل که به‌شکل تنگ است، نیز لذت ببرید یا از روش درمانی سنتی با هسته انگور بهره‌مند شوید

سوئیت‌های اسکای‌لاج ادوَنچِر، شهر الانتیتامبو(Ollantaytambo)، دره سیکرد (Sacred Valley)، پرو

سوئیت‌های اسکای‌لاج ادونچر

سوئیت‌های اسکای‌لاج ادونچر (Adventure Suites) در واقع اتاقک‌‌های ساخته شده از آلومینیوم و پلی کربنات هستند که به یک دامنه متشکل از سنگ‌های گرانیتی در بالای دره اوروبامبا (Urubamba Valley) متصل شده است. قطعا خوابیدن در چنین مکانی که همانند لانه یک پرنده است، تجربه بی‌نظیری برای شما رقم می‌زند.

سوئیت‌های اسکای‌لاج ادونچر

سکوت فضای اطراف، وزش باد، پژواک گاه و بیگاه صدای بوق قطار در دره و تماشای ستاره‌ها، آرامش خاصی را برای شما به ارمغان می‌آورد. در ضمن در این هتل می‌توانید تفریح هیجان‌انگیز زیپ‌ لاین را نیز امتحان کنید.

مطالب مرتبط:

منبع .telegraph

دیدگاه