تماشا کنید: وافل تخم مرغ با بستنی در خیابان‌های نیویورک

احمدرضا فرهبد
احمدرضا فرهبد چهار شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۵
تماشا کنید: وافل تخم مرغ با بستنی در  خیابان‌های نیویورک

وافل تخم مرغ (یک نوع شیرینی) با بستنی، یکی از دسرها و غذاهای خیابانی محبوب نیویورک است که در خیابان‌های این شهر به وفور یافت می‌شود.

بستنی که در انواع و طعم‌های مختلف تهیه می‌شود، یکی از دسرهایی است که کمتر کسی می‌تواند از آن بگذرد؛ اگر بستنی همراه با یک شیرینی خوشمزه دیگر سرو شود، بدون تردید به یکی از خوشمزه‌ترین دسرهای دنیا تبدیل می‌شود در آمریکا و به‌خصوص در نیویورک نوع بستنی همراه با وافل تخم‌ مرغ که یکی از غذاهای خیابانی محبوب چینی‌ها است، سرو می‌شود. وافل تخم‌مرغ نوعی شیرینی است که با تخم‌مر‌غ، آرد، شیر، کره و وانیل تهیه می‌شود و معمولا به‌عنوان صبحانه یا عصرانه سرو می‌شود.

وافل تخم مرغ با بستنی

برای تهیه این نوع بستنی ابتدا وافل تخم‌‌مرغ (که در ادامه در مورد روش تهیه آن توضیح خواهیم داد) را به‌صورت قیف درآورده و آن را در یک لیوان کاغذی قرار می‌دهند، سپس در داخل وافل یک اسکوپ بستنی (گلوله بستنی) و مقداری توت فرنگی یا بسکوئیت‌های پاکی (که ظاهری شبیه به چوب شور دارند) با طعم توت‌‌ فرنگی یا شکلات یا موز یا حتی چای سبز و مقداری خرده بسکوئیت اوریو قرار می‌دهند و دسر سرو می‌شود.

وافل تخم مرغ با بستنی

وافل تخم‌مرغ در هنگ‌کنگ و ماکائوی چین طرفداران زیادی دارد و در شهرهای آمریکایی که شهروندان چینی زیادی دارند (مثل نیویورک) نیز به خوبی از آن استقبال می‌شود. برای تهیه وافل از ظروف مخصوص با قالب‌های نیم‌دایره‌ای استفاده می‌کنند و گاهی اوقات برای تهیه آن از میوه و طعم‌دهنده‌هایی مثل توت‌فرنگی، نارگیل و شکلات استفاده می‌شود؛ گاهی اوقات هم به‌صورت سفید تهیه می‌شود.

وافل تخم مرغ با بستنی

در ادامه شما را به تماشای ویدیوی اشتهابرانگیز از تهیه وافل تخم مرغ و عرضه آن همراه با بستنی دعوت می‌کنیم.

دانلود ویدیو

  

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه