بهترین هتل های خرم آباد؛ شهر سرسبز ایران

شیدا  خرمشاهی
شیدا خرمشاهی سه شنبه، ۱۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های خرم آباد؛ شهر سرسبز ایران

 برای اقامت در شهر زیبای خرم‌آباد، می‌توانید از هتل‌های متنوع و خوبی که در این شهر وجود دارد، استفاده کنید.

خرم‌آباد شهری کهن با تاریخ چند هزار ساله در استان لرستان است که همان طور که از نام آن پیدا است، یکی از شهرهای زیبا، خرم و سرسبز ایران است که از چشم‌اندازهای طبیعی بی‌نظیر و خارق‌العاده، جاذبه‌های تاریخی و دیدنی‌های شگفت‌انگیز زیادی برخوردار است و یکی از مقاصد اصلی گردشگران در غرب کشور به شمار می‌رود.

خرم آباد

برای اقامت در شهر زیبای خرم‌آباد، می‌توانید از هتل‌های متنوع و خوبی که در این شهر وجود دارد، استفاده کنید. از هتل‌های گران‌قیمت و لوکس گرفته تا هتل‌های مناسب و مقرون به‌صرفه در این شهر دیدنی پیدا می‌شود. با ما همراه باشید تا بهترین هتل‌های خرم‌آباد دوست‌داشتنی را به شما معرفی کنیم.

هتل رنگین‌کمان | هتل رصدخانه کاسین خرم‌آباد | هتل آزادی | هتل سالیز | هتل عطر | هتل جهانگردی سراب کیو | هتل شقایق

هتل رنگین کمان

هتل رنگین کمان خرم آباد

هتل چهار‌ ستاره رنگین‌کمان، مجموعه‌ای تجاری، تفریحی و اقامتی ۹ طبقه است که طبقات ۴ تا ۶ آن متعلق به واحدهای اقامتی است. هتل رنگین‌کمان تسهیلات و امکانات گسترده‌ای مطابق با استانداردهای روز دنیا به میهمانان خود ارائه می‌دهد.

هتل رنگین کمان خرم آباد

از امتیازات ویژه این هتل چهار ستاره می‌توان به رستوران‌ گردان آن که در طبقه آخر ساختمان قرار گرفته و دارای منظره‌ای زیبا از شهر خرم‌آباد و قلعه فلک‌الافلاک است، اشاره کرد. شهربازی هتل نیز جای بسیار مناسبی برای کودکان شما است.

هتل رنگین کمان خرم آباد

نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری شهر چون قلعه فلک‌الافلاک، پارک زیبا‌کنار و دریاچه کیو نیز این هتل را به یکی از بهترین گزینه‌های اقامتی در شهر خرم‌آباد تبدیل کرده است.

هتل رنگین کمان خرم آباد

امکانات هتل: رستوران گردان، رستوران تابستانه، آب‌نما، آلاچیق، سه تالار پذیرایی، یک سالن کنفرانس مجهز به پیشرفته‌ترین سیستم صوتی و تصویری،‌ شهربازی، مراکز خرید متنوع، نمازخانه، آسانسور، سیستم اعلام حریق، پارکینگ، لابی، تاکسی سرویس، صندوق امانات، اینترنت.

آدرس: خرم‌آباد، خیابان شهدای شرقی، نبش خیابان معلم

هتل رصدخانه کاسین

هتل رصدخانه کاسین خرم آباد

هتل چهار ستاره رصدخانه کاسین یکی از نوسازترین هتل‌های خرم‌آباد است که در ارتفاعات کوهستانی در پنج طبقه طراحی شده است. مدرن‌ترین رصدخانه خاورمیانه که بسیار مجهز و پیشرفته است، در طبقه پنجم این هتل قرار دارد.

هتل رصدخانه کاسین خرم آباد

رصدخانه این هتل تنها رصدخانه‌ای در کشور است که تلسکوپ خورشیدی دارد و می‌توان در روز آسمان را به‌وسیله آن رصد کرد. همچنین این هتل افتخار داشتن بلندترین رستوران گردان شیشه‌ای ایران و یکی از بهترین رستوران های خرم آباد را از آن خود کرده است. از این هتل می‌توانید به‌راحتی به دیدن جاذبه‌های گردشگری نظیر پارک شریعتی، قلعه فلک‌الافلاک و دریاچه کیو بروید.

هتل رصدخانه کاسین خرم آباد

امکانات هتل: رستوران، کافی‌شاپ، لابی، آسانسور، خشکشویی، رستوران گردان، پذیرش ۲۴ ساعته، پارکینگ، اینترنت، رصدخانه، کافی‌نت، سالن‌ اجتماعات، تاکسی سرویس، فضای سبز.

آدرس: خرم‌آباد، خیابان شریعتی، مجتمع بام لرستان، مجتمع علمی تحقیقاتی، پذیرایی

هتل آزادی

هتل آزادی خرم آباد

هتل چهار ستاره آزادی یکی از بهترین و نوسازترین هتل‌های شهر خرم‌آباد است که امکانات رفاهی خیلی خوبی را در اختیار میهمان خود قرار می‌دهد. هتل آزادی همچنین از نظر دسترسی به جاذبه‌های دیدنی شهر، در موقعیت ویژه‌ای قرار گرفته است و با کمی پیاده‌روی می‌توانید به دیدن جاذبه‌هایی چون قلعه فلاک‌الافلاک، حمام گپ و پارک شریعتی بروید.

هتل آزادی خرم آباد

این هتل چهار ستاره با تسهیلات اقامتی خیلی خوب و مناسب، اتاق‌های شیک و تمیز و پرسنل مجرب و کارآزموده همواره آمادگی پذیرایی از گردشگران و مسافران خرم آباد را دارد.

هتل آزادی خرم آباد

امکانات هتل: روم سرویس، اینترنت، صندوق امانات، خشکشویی، رستوران، پارکینگ، استخر، کافی‌شاپ.

آدرس: خرم‌آباد، میدان آزادی، خیابان مجاهدین

هتل سالیز

هتل سالیز خرم آباد

اگر به‌دنبال این هستید که از محل اقامت‌تان منظره قلعه زیبای فلک‌الافلاک و مناره آجری خرم‌آباد را داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم که در هتل سه ستاره سالیز اقامت کنید. این هتل سه ستاره به‌تازگی بازسازی شده و امکانات جدیدی به آن افزوده شده است.

هتل سالیز خرم آباد

همچنین هتل دسترسی خوبی به نقاط مختلف شهر اعم از ترمینال خرم‌آباد، فرودگاه، پل شکسته خرم‌ آباد، آبشار نوژیان، پارک صخره‌ای، دریاچه کیو و بام خرم‌آباد دارد.

هتل سالیز خرم آباد

امکانات هتل: لابی، آسانسور، کافی‌شاپ، روم سرویس، اینترنت، خشکشویی، پارکینگ، نمازخانه، سالن همایش، رستوران.

آدرس: خرم‌آباد، خیابان علوی، میدان امام خمینی، بالاتر از بیمارستان ایران

هتل عطر

هتل عطر خرم آباد

هتل عطر یک هتل سه ستاره اقتصادی در شهر خرم‌آباد است که در یکی از بهترین نقاط شهر قرار دارد. این هتل با ارائه امکانات و تسهیلات مناسب و داشتن واحدهای اقامتی تمیز و مرتب یکی از بهترین گزینه‌ها در میان هتل‌های میان‌رده خرم‌آباد برای اقامت است.

هتل عطر خرم آباد

همچنین با اقامت در این هتل می‌توانید به‌راحتی به دیدن قلعه فلک‌الافلاک، مخمل‌کوه و پل شکسته بروید.

هتل عطر خرم آباد

امکانات هتل: اینترنت، پذیرش ۲۴ ساعته، کافی‌شاپ، رستوران، صندوق امانات، سونا، کافی‌نت، نمازخانه، سیستم اعلام حریق، خدمات آژانس مسافرتی

آدرس: خرم‌آباد، خیابان انقلاب، جنب مصلی الغدیر

هتل جهانگردی سراب کیو

هتل جهانگردی سراب کیو

هتل جهانگردی سراب کیو یک هتل میان‌رده دو ستاره و تمیز در شهر خرم‌آباد است. با اقامت در این هتل از طبیعت زیبا و بکر خرم‌آباد و جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و طبیعی متعددی که در سطح شهر وجود دارد، لذت ببرید.

هتل جهانگردی سراب کیو

میهمانان این هتل فاصله کمی تا دریاچه کیو، پارک صخره‌ای و قلعه فلک‌الافلاک خواهند داشت.

هتل جهانگردی سراب کیو

امکانات هتل: لابی، آسانسور، اینترنت، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته

آدرس: خرم‌آباد، میدان ۲۲ بهمن، جنب صدا و سیما

هتل شقایق

هتل شقایق خرم آباد

هتل دو ستاره شقایق یکی از هتل‌های میان‌رده و مناسب خرم‌آباد برای اقامت است. این هتل دارای ۲۷ باب واحد اقامتی شیک و تمیز مجهز به تسهیلات و امکانات رفاهی مناسب و در حد هتل‌های دو ستاره است.

هتل شقایق خرم آباد

با اقامت در این هتل می‌توانید دسترسی راحتی به پایانه اتوبوسرانی خرم‌آباد، پارک شریعتی، قلعه فلک‌الافلاک، پارک صخره‌ای، دریاچه کیو و فرودگاه داشته باشید.

هتل شقایق خرم آباد

امکانات هتل: رستوران، کافی‌شاپ، اینترنت، خشکشویی، سالن کنفرانس، پارکینگ، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، لابی

آدرس: خرم‌آباد، میدان امام حسین، انتهای خیابان شریعتی 

مطالب مرتبط:

دیدگاه