بهترین رستوران های وارنا، بلغارستان

حمیده کریمی
حمیده کریمی دوشنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۵
بهترین رستوران های وارنا، بلغارستان

وارنا، شهری توریستی و پر از رستوران‌های عالی است که در آن‌ها می‌توانید انواع غذاهای محلی و سنتی را نوش جان کنید.

در سفر به وارنا ، اگر تصمیم گرفتید به رستوران‌ها سر بزنید، دو کار را فراموش نکنید؛ یکی خوردن غذاهای محلی بلغارستان و دیگری خوردن ماهی تازه را. در وارنا مثل هر شهر توریستی دیگر، رستوران‌های زیادی وجود دارد. انتخاب کردن از بین این همه رستوران، کار سختی است. در ادامه با بهترین رستوران‌های وارنا و رستوران‌های محبوب اهالی شهر، آشنا می‌شویم.

همواره به یاد داشته باشید برای سفر به بلغارستان می‌توانید ??? ????????? را در کجارو جستجو کرده و بهترین آفر تور را از میان آژانس‌های معتبر مسافرتی با پایین‌ترین قیمت خریداری کنید. همچنین برای داشتن برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای سفر خود، کجارو فهرست کاملی از جاهای دیدنی وارنا و بلغارستان را در اختیار شما قرار داده است که ضمن کسب اطلاعات لازم درباره آن‌ها، سفر راحت‌تر و بهتری داشته باشید.

رستوران Staria Chinar

رستوران های وارنا

این رستوران، یکی از بهترین رستوران‌های وارنا است که دو شعبه دارد و غذاهای سنتی بلغارستان و غذای صربستانی سرو می‌کند. اولین شعبه‌ی این رستوران در کنار یک چنار قدیمی ساخته شده بود، بنابراین اسم این رستوران را «چنار قدیمی» گذاشتند. اگر می‌خواهید آشپزی سنتی بلغارستان، صربستان و ناحیه‌ی بالکان را امتحان کنید، این رستوران را فراموش نکنید.

ساعت کار

  • هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب

رستوران Aksakovska Panorama

رستوران های وارنا

این رستوران چیزی فراتر از یک غذاخوری ساده است. زمانی که در این رستوران غذا می‌خورید احساس می‌کنید که در یک موزه‌ی قوم‌نگاری نشسته‌اید. صاحب این رستوران از موقعیت مکانی آن که بر فراز تپه‌ای قرار گرفته، به بهترین شکل ممکن استفاده کرده است. هنگام غذا خوردن می‌توانید چشم‌اندازهای زیبایی از وارنا و دریا را تماشا کنید. اشیای تزیینی و وسایل مختلفی مرتبط با فرهنگ و هنر بلغارستان، در دکوراسیون این رستوران مورد استفاده قرار گرفته است. منوی این رستوران علاوه بر غذاهای سنتی بلغاری، غذاهای خاصی دارد که در این کشور به سختی می‌توانید پیدا کنید و تقریبا نایاب است. از خوردن یک لیوان شربت گلاب لذت ببرید و منوی رستوران را به آرامی مطالعه کنید چرا که هر غذای معرفی شده در منو، توضیحی در مورد تاریخچه‌اش دارد. این رستوران در فاصله‌ای کمی از وارنا قرار دارد و به راحتی با یک مسیر تاکسی می‌توانید خود را به آن برسانید.

ساعت کار

  • هر روز از ۸ و ۳۰ دقیقه‌ی صبح تا ۱۱ شب

رستوران Olea

رستوران های وارنا

این رستوران یکی از شعبه‌های رستوران زنجیره‌ای BM است. تجربه‌ی غذا خوردن در این رستوران حسی شبیه کشف یک راز کوچک را به شما می‌دهد البته رازی که دوست دارید زودتر آن را با بقیه در میان بگذارید. رنگ‌های روشن و وسایل و دکوراسیون هنری این رستوران، حس و حال خوبی به آن می‌دهد. صمیمیت و گرمای این رستوران با چشم‌اندازهای زیبایی از دریا، تکمیل می‌شود. ضمنا این رستوران یک باغ کوچک و زیبا هم دارد. منوی این رستوران دارای غذاهای مدیترانه‌ای است. غذاهای دریایی، انواع ماهی و غذاهای گیاهی را که با بهترین سبزیجات محلی تهیه می‌شوند، از دست ندهید.

ساعت کار

  • هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب

رستوران گودزیلا

رستوران های وارنا

رستوران گودزیلا یک رستوران زنجیره‌ای است که ۴ شعبه در وارنا دارد. یکی از این شعبه‌ها در ساحل قرار دارد، بنابراین اگر دوست دارید حین غذا خوردن مناظر ساحلی را تماشا کنید، شعبه‌ی ساحلی رستوران گودزیلا را انتخاب کنید. در منوی این رستوران، غذاهای بلغاری دیده می‌شود، از جمله سالاد سنتی Shopska که آن را با گوجه، خیار، فلفل سبز و پنیر فتای بلغاری آماده می‌کنند. یکی دیگر از غذاهایی که این رستوران به داشتن آن معروف است، انواع سوشی و غذاهای دریایی است. قیمت این رستوران با توجه به خدمات، حجم و کیفیت غذا، مقرون‌به‌صرفه است.

ساعت کار

  • هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب

رستوران Jasmin Tea House

رستوران های وارنا

اگر گیاه‌خوار هستید، بدون شک غذاهای سالم و لذیذ این رستوران را که با دقت و شوق فراوان آماده می‌شود، تحسین خواهید کرد. انواع پنیرهای محلی و بین‌المللی، سبزیجات تازه، ماهی و غلات محلی را در این رستوران نوش جان کنید. لیموناد زنجبیلی و آب‌میوه‌های تازه، از نوشیدنی‌هایی است که در این رستوران عرضه می‌شود. در یک باغ زیبا، روی تخت و در کنار کوسن‌های رنگارنگ بنشینید و از خوردن یک وعده غذای خوب و سالم، لذت ببرید.

ساعت کار

  • هر روز از ۱۱ صبح تا ۱۱ شب

رستوران Di Wine

رستوران های وارنا

اگر می‌خواهید یک شب را در رستوران‌های وارنا غذا بخورید، این رستوران یکی از بهترین انتخاب‌های شما است. فضای صمیمانه‌ی رستوران برای زوج‌های جوان مناسب است. خدمات‌رسانی بی‌نظیر و غذای باکیفیت باعث می‌شود که خاطره‌ی شام خوردن در این رستوران به این سادگی‌ها فراموش نشود.

ساعت کار

  • هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب

رستوران Parmy Family

رستوران های وارنا

رستوران Parmy یکی دیگر از رستوران‌های زنجیره‌ای محلی است که به خاطر خدمات عالی، غذاهای دریایی لذیذ و شیرینی‌ها و کیک‌های روزانه‌ی فوق‌العاده، مشهور است. در وارنا، این رستوران دو شعبه دارد. یکی در پارک سی گاردن (Sea Garden) و دیگری در نزدیکی ریزورت ساحلی گلدن سندز (Golden Sands). منوی این رستوران مجموعه‌ای از غذاهای خلاقانه است که طعمی به‌یادماندنی دارند.

ساعت کار

  • هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

رستوران Largo

رستوران های وارنا

اگر دلتان یک پیتزای عالی، با نان ترد و مواد تازه می‌خواهد، دوست دارید غذاهای دریایی یا آشپزی کلاسیک اروپایی را امتحان کنید، این رستوران، بهترین انتخاب است. رستوران لارگو در مرکز شهر وارنا واقع شده است؛ رستورانی شیک که دکوراسیون مدرن و فضای داخلی زیبایش را با آرامش و فضای دوست‌داشتنی یک باغ، ترکیب کرده است.

ساعت کار

  • هر روز از ۷ صبح تا ۱۲ شب

خانه استیک Bodega Ranchero

رستوران های وارنا

اگر دوست دارید استیک‌های لذیذی را امتحان کنید که نظیر آن کمتر جایی پیدا می‌شود، این رستوران را انتخاب کنید. در این رستوران، گوشت تازه برای طبخ بهترین استیک‌ها استفاده می‌شود و تا زمانی که شما نخواهید، پیش‌خدمت از آوردن قطعات داغ و تازه‌ی استیک، دست نمی‌کشد. علاوه بر استیک، تنوع وسیعی از سالاد، ساید دیش و سس در این رستوران به مهمانان عرضه می‌شود.

ساعت کار

  • هر روز از ۱۱ صبح تا ۱۲ شب

رستوران Black Sheep

رستوران های وارنا

این غذاخوری، رستورانی به سبک غذاخوری‌های کوچک انگلیسی است که غذاهایی فوق‌العاده عرضه می‌کند. غذای دریایی، سیب زمینی، برگر و انواع استیک در این غذاخوری برای مهمانان تهیه می‌شود. یک صفحه نمایش بزرگ هم دارد که برای تماشای مسابقات ورزشی به صورت دسته‌جمعی مناسب است.

ساعت کار

  • هر روز از ۹ صبح تا ۱۲ شب

رستوران‌های حلال

رستوران Orient Turkish

در این رستوران انواع غذاهای ترکی، اروپایی، مدیترانه‌ای و خاورمیانه‌ای طبخ می‌شود و یکی از رستوران‌های حلال وارنا است. غذاهای باکیفیت و لذیذ، خدمات عالی و قیمت معقول نسبت به سطح کیفیت و خدمات، از ویژگی‌های این رستوران است. انواع غذاهای گیاهی هم در این رستوران با بهترین طعم و کیفیت، عرضه می‌شود.

مطالب مرتبط:

دیدگاه