هتل های رامسر در یک نگاه (قسمت دوم)

علیرضا  طبیب زاده
علیرضا طبیب زاده چهار شنبه، ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
هتل های رامسر در یک نگاه (قسمت دوم)

 شهر رامسر با مراکز اقامتی و هتل‌های متنوع و جاذبه‌های طبیعی و تفریحی فراوان در تمام فصول پذیرای گردشگران است. در ادامه‌ی این مقاله با هتل‌ها و مراکز اقامتی رامسر آشنا شوید.

رامسر شهری سرسبز در دامنه جنگلی و زیبای البرز و سواحل رویایی دریای خزر است که با برخورداری از جاذبه‌های گردشگری و امکانات اقامتی، پذیرایی و تفریحی و کوتاه‌ترین فاصله بین کوه و دریا با لقب عروس شهرهای ایران، به‌عنوان قطب مهم گردشگری در کشور و حتی جهان مطرح است. در ادامه قسمت اول مقاله، با تعدادی یگر از هتل‌های شهر رامسر آشنا خواهید شد.

هتل بزرگ ملکشاه رامسر

هتل ملکشاه

هتل بزرگ ۳ ستاره ملکشاه که آخرین بازسازی آن در سال ۱۳۹۵ صورت گرفته، در منطقه ساحلی چالکرود در فاصله ۶ کیلومتری شهر زیبای رامسر قرار دارد. در مقابل این هتل رودخانه‌ای بزرگ با طبیعتی زیبا و آرامش‌بخش  با فاصله کمی و دسترسی مستقیم به دریا   وجود دارد.

هتل ملکشاه

این هتل در دو فاز ساخته شده که فاز اول آن در زمینی به مساحت ۷۰۰۰ متر مربع قرار گرفته و فاز دوم آن نیز در زمینی به بزرگی ۲۵۰۰ متر مربع با کلیه تجهیزات آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی است. این هتل ۶۷ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، کافی‌شاپ، نمازخانه، پارکینگ و خشکشویی اشاره کرد. هتل تا فرودگاه رامسر ۱۱ دقیقه، ترمینال مسافربری رامسر ۱۶ دقیقه، موزه تماشاگه خزر رامسر ۲۰ دقیقه، ترمینال تنکابن ۲۰ دقیقه، هتل قدیم رامسر ۲۱ دقیقه، پل خشتی قلعه گردن ۲۴ دقیقه، تله کابین رامسر ۲۷ دقیقه، جاده دو هزار ۳۰ دقیقه، پارک جنگلی خشکه داران ۳۱ دقیقه، بوستان جنگلی صفارود ۳۲ دقیقه، پارک ساحلی انصاری ۳۳ دقیقه، روستای سرولات ۴۰ دقیقه، ترمینال مسافربری رودسر ۵۲ دقیقه، غار دانیال ۵۳ دقیقه، جاده عباس‌آباد کلاردشت ۵۳ دقیقه، جنگل غرب مازندران ۶۱ دقیقه، تآبگرم فلک‌ده ۶۵ دقیقه و تا جواهرده ۶۸ دقیقه فاصله دارد.

آدرس: رامسر، چالکرود، خیابان شهید خلعتبری

هتل آپارتمان باروژ رامسر

هتل باروژ رامسر

هتل آپارتمان باروژ رامسر در زمینی به وسعت ۳۰۰۰ متر مربع بنا شده است. این هتل در اسفند ماه سال ۱۳۹۵ جهت ارائه خدمات به گردشگران خطه سرسبز شمال شروع به فعالیت کرد. هتل آپارتمان باروژ دارای ۸ بلوک سه طبقه و مشتمل بر ۲۵ واحد اقامتی است. هتل باروژ در منطقه شیرود واقع است و با شهر رامسر حدود ۷ کیلومتر فاصله دارد. همچنین فاصله این هتل تا شهر تنکابن نیز ۵ کیلومتر است. هتل باروژ شیرود با برخورداری از ساحل اختصاصی و کافی‌شاپ ساحلی، فضای دلنشینی را جهت سپری کردن اوقات فراغت مهمانان گرامی مهیا کرده است. امکانات رفاهی مناسب و برخورداری از پرسنل مهمان‌نواز، از دیگر مزایای اقامت در هتل باروژ رامسر است. نمای بلوک‌های شکوفه و سنبل رو به دریا، نمای بلوک‌های نرگس و یاس رو به جنگل، نمای بلوک‌های لیلیوم، آزالیا و رز رو به ساختمان رو به رویی و نمای بلوک گلایل رو به محوطه است. همچنین هتل آپارتمان باروژ فاقد آسانسور است و تنها بلوک‌های نرگس و یاس دارای آسانسور است.

هتل تا فرودگاه ۴ کیلومتر، تا ترمینال ۳ کیلومتر و تا ساحل دریا تنها چند دقیقه پیاده فاصله دارد. همچنین هتل به موزه کاخ رامسر، تلکابین، آب گرم، جنگل‌ های دوهزار و قلعه مارکو نزدیک است.

آدرس: کیلومتر ۷ جاده رامسر به تنکابن، نرسیده به چالکرود

 هتل مهتاب رامسر

هتل مهتاب رامسر

هتل سه ستاره مهتاب در ییلاق خوش آب و هوای جواهرده بر فراز کوه‌های سرسبز در محیطی آرامش‌بخش در عروس شهرهای شمال قرار گرفته است. این هتل دارای ۳۵ باب فضای اقامتی با ظرفیت‌های مختلف مجهز به امکانات رفاهی مناسب با چشم‌انداز زیبا است. هتل مهتاب حدود ۴۵ دقیقه تا رامسر فاصله دارد. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این هتل رستوران بام آن است که برای استفاده و لذت بردن از طبیعت فوق‌العاده جواهرده ساخته شده است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به پارکینگ روباز و اینترنت در لابی اشاره کرد. هتل تا بوستان جنگلی صفارود ۳۷ دقیقه، فرودگاه رامسر ۵۶ دقیقه، تله کابین رامسر ۵۶ دقیقه، موزه تماشاگه خزر رامسر ۵۶ دقیقه، ترمینال مسافربری رامسر ۵۷ دقیقه، هتل قدیم رامسر ۵۸ دقیقه، پارک ساحلی انصاری ۶۲ دقیقه، روستای سرولات ۶۹ دقیقه، ترمینال مسافربری رودسر ۸۱ دقیقه، ترمینال تنکابن ۸۵ دقیقه، پل خشتی قلعه گردن ۸۹ دقیقه و تا جاده دو هزار ۹۵ دقیقه فاصله دارد.

آدرس: رامسر، روستای تاریخی جواهرده

هتل آهوان رامسر

هتل آهوان

هتل آهوان رامسر یک هتل سه ستاره میان‌رده در شهر رامسر است. این هتل ۲۱۲ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به کافی‌شاپ، صندوق امانات و نمازخانه اشاره کرد. فاصله‌ی هتل تا ترمینال مسافربری رودسر ۱۴ دقیقه، پارک ساحلی انصاری ۲۰ دقیقه، فرودگاه رامسر ۲۵ دقیقه، روستای سرولات ۲۶ دقیقه، تله‌کابین رامسر ۲۷ دقیقه، بوستان جنگلی صفارود ۳۰ دقیقه، ترمینال مسافربری رامسر ۳۹ دقیقه، موزه تماشاگه خزر رامسر ۴۰ دقیقه، هتل قدیم رامسر ۴۲ دقیقه، ترمینال مسافربری لاهیجان ۴۷ دقیقه، آرامگاه کاشف‌السلطنه و موزه تاریخ چای ایران ۵۳ دقیقه، بازار سنتی لاهیجان ۵۵ دقیقه، آبشار لاهیجان ۵۵ دقیقه، تله‌ کابین لاهیجان ۵۷ دقیقه، ترمینال تنکابن ۶۸ دقیقه، پل خشتی قلعه گردن ۷۲ دقیقه، جاده دو هزار ۷۷ دقیقه و تا جواهرده ۸۲ دقیقه فاصله دارد.

آدرس: رامسر، كيلومتر ۷ جاده چابكسر به رودس

هتل آپارتمان ساحلی کارن رامسر

هتل کارن رامسر

هتل آپارتمان ساحلی کارن رامسر ۲ ستاره واقع در توریستی‌ترین و زیباترین شهر رامسر، مشرف به ساحل و دهکده توریستی سنتی و دارای نزدیک‌ترین فاصله به اماکن دیدنی رامسر است. این هتل ۱۸ آپارتمان و سوئیت‌های ۶۰ متری بالکن‌دار دارد. از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، پارکینگ رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور و کافی‌شاپ اشاره کرد. اتاق‌های این هتل مجهز به تهویه مطبوع و تلویزیون ماهواره‌ای، آشپزخانه، یخچال و فضای نشیمن و حمام هستند.

آدرس: رامسر، ساحل دریا، انتهای بلوار طالقانی، پلاژ دریا

هتل خزر رامسر

هتل خزر رامسر

هتل خزر رامسر هتلی ۲ ستاره است که در فضایی زیبا و سرسبز و نزدیک ساحل قرار  دارد. این هتل دارای ساحل ماسه‌ای اختصاصی است. از جمله مهم‌ترین امکانات این هتل می‌توان به اینترنت در لابی و اتاق‌ها، پارکینگ، رستوران، یخچال، فضای نشیمن و حمام اشاره کرد. فاصله هتل تا ساحل ۱ دقیقه پیاده‌روی است. همچنین تا فرودگاه رامسر ۶ دقیقه با ماشین، فاصله تا ترمینال مسافربری رامسر ۷ دقیقه با ماشین، فاصله تا تله‌کابین رامسر ۸ دقیقه با ماشین، فاصله تا موزه تماشاگه‌خزر رامسر ۸ دقیقه با ماشین و فاصله تا هتل قدیم رامسر ۱۰ دقیقه با ماشین است.

آدرس: رامسر، انتهای بلوار معلم

هتل آپارتمان لیان

هتل لیان رامسر

هتل آپارتمان سه ستاره لیان رامسر در زمینی به مساحت ۹۰۰ متر مربع و زیربنای ۱۴۰۰ متر مربع در فروردین‌ماه ۱۳۸۸ بنا شده است. نوع معماری و همچنین امکانات داخلی واحدها باعث شده فضایی زیبا توام با آرامش برای مسافران فراهم شود. دسترسی ۵ دقیقه‌ای به ساحل و عبور از بلوار معلم رامسر موقعیت هتل را در جایگاه ویژه‌ای قرار داده است. پرسنل مجرب و حرفه‌ای هتل لیان آماده پذیرایی از میهمانان گرامی هستند. رستوران هتل فقط برای صرف صبحانه در لابی از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰ صبح آماده پذیرایی است.

آدرس: رامسر، بلوار معلم، کوی همیشه بهار

مطالب مرتبط:

منبع kojaro

دیدگاه