هتل های رامسر در یک نگاه (قسمت اول)

علیرضا  طبیب زاده
علیرضا طبیب زاده دوشنبه، ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
هتل های رامسر در یک نگاه (قسمت اول)

رامسر با زیبایی‌های وصف‌ناپذیر در غرب استان مازندران در تمامی فصول سال میزبان گردشگران از اقصی نقاط ایران و جهان است. در ادامه با هتل‌ها و اقامتگاه‌های این شهر آشنا می‌شوید.

شهر زیبای رامسر که هرساله میزبان خیل عظیم گردشگران است، هتل‌ها و مراکز اقامتی بسیاری دارد. این مقاله با نگاهی اجمالی بر هتل‌های این شهر به شما در انتخاب آسوده‌تر هتل محل اقامتتان کمک خواهد کرد.

هتل بام سبز رامسر

هتل سبز رامسر

هتل بام سبز رامسر یک هتل ۴ ستاره سیار شیک و لوکس واقع در شهر رامسر است. این هتل به‌عنوان بخش اقامتی از شهرک تفریحی رامسر ساخته شده است و دارای دهکده جنگلی، سوئیت‌های اختصاصی و یک ساختمان اصلی شش طبقه در قالب هتل است. علاوه بر طبیعت بکر و بی‌نظیر این منطقه، مسافران می‌توانند از امکانات تفریحی بسیاری در طول مدت اقامت خود استفاده کنند. این هتل دارای ۵۰ باب کلبه جنگلی دو نفره، چهار نفره و ۶ نفره است. همچنین انواع سوئیت شامل سوئیت مگنولیا (سبک آسیایی)، سوئیت رز (سبک آمریکایی)، سوئیت یاس (آفتاب کالیفرنیا)، سوئیت جنگل نروژ، سوئیت یک روز بهاری، سوئیت نرگس (ساعت چینی) و سوئیت تایتانیک است. هتل بام سبز رامسر همچنین بر فراز تله کابین رامسر واقع شده است و برای دسترسی به این هتل مسافران از تله‌کابین استفاده می‌کنند.

از جمله مهم‌ترین امکانات این هتل می‌توان به رستوران، سالن بیلیارد، کافی‌شاپ، خط تله‌کابین، دو شعبه فست‌فود، فروشگاه‌های زنجیره‌ای (تی‌تی، ایران کتان، هالیدی، تین برش)، رستوران سنتی، شهربازی مدرن، کلوپ دریایی (جت‌اسکی، شاتل، اسکی روی آب، قایق‌سواری با قایق دلفین، پارسیلینگ)، پیست کارتینگ،کافی‌نت، بازارچه ساحلی، پینت‌بال، خدمات بانکی و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

این هتل در ۵ کیلومتری غرب رامسر واقع شده و فاصله آن تا فرودگاه ۱۶ کیلومتر (۳۰ دقیقه) و تا ایستگاه قطار ۲۴۲ کیلومتر ( ۴ ساعت و ۲۳ دقیقه) است. همچنین فاصله هتل تا روستای سرولات ۲۳ دقیقه با ماشین، تا ترمینال مسافربری رامسر ۲۵ دقیقه با ماشین، تا پارک ساحلی انصار ۳۹ دقیقه با ماشین، تا ترمینال تنکابن ۴۸ دقیقه با ماشین، تا پل خشتی قلعه گردن ۶۱ دقیقه با ماشین، تا جاده دوهزار ۶۲ دقیقه با ماشین، و تا پارک جنگلی خشکه‌داران ۷۱ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

هتل پارسیان آزادی رامسر

هتل پارسیان رامسر

هتل پارسیان آزادی یک هتل ۴ ستاره لوکس در شهر رامسر است. این هتل ۱۶۴ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به آب‌درمانی، جکوزی، زمین تنیس، استخر روباز تابستانی، پارک کودک، رستوران، کافی‌شاپ، فضای سبز، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

اتاق‌های این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت وای‌فای رایگان، چای‌ساز، گاوصندوق و حمام خصوصی هستند. هتل‌های پارسیان آزادی رامسر شامل هتل جدید رامسر (که در سال ۱۳۷۷ در ۳ طبقه با چشم‌انداز جنگل و دریا و سبک معماری کلاسیک تاسیس شده) و هتل قدیم رامسر (که با مساحت ۵ هزارمتر‌مربع در ۳ طبقه در سال ۱۳۱۲ ساخته شده و دارای آب گرم‌های معدنی و طبی با خواص درمانی است) است.

رستوران شقایق هتل رامسر یکی از بهترین رستوران‌ها از نظر چشم‌انداز محسوب می‌شود که مخصوص سرو غذاهای ایرانی و فرنگی با ظرفیت ۵۰۰ نفر، مناسب جهت ضیافت‌های خانوادگی، میهمانی‌های ویژه و جلسات کاری است. فضای داخلی رستوران با طراحی زیبا توانسته است محیطی گرم و دلپذیری را برای میهمانان فراهم کند.

فاصله فرودگاه بین‌المللی رامسر تا هتل حدود ۸ دقیقه است.

آدرس: رامسر، خيابان شهيد رجايی

هتل اشک

هتل اشک رامسر

هتل اشک یک هتل ۴ ستاره لوکس واقع در شهر رامسر است. این هتل در سال ۱۳۸۸ در زمینی به مساحت ۷۷۰۰ مترمربع و زیربنای ۳۸۰۰ مترمربع به بهره‌برداری رسید.کلیه واحدها به‌صورت سوئیت‌های یک خوابه و دوخوابه هستند که در محوطه هتل واقع شده‌اند. بعضی از واحدها دارای نمای دریا هستند. از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به لابی، وای‌فای رایگان، کافی‌شاپ، پارکینگ رایگان، تاکسی سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، صبحانه در اتاق و چایخانه سنتی اشاره کرد. همه اتاق‌های این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام و دستشویی اختصاصی است. رستوران این هتل انواع غذای سنتی و ایرانی را سرو می‌کند. فاصله این مجموعه تا پارک آبی رامسر ۲ دقیقه با ماشین و تا ترمینال مسافربری رامسر ۱۰ دقیقه است و تا فرودگاه بین‌المللی رامسر ۱۰ کیلومتر فاصله دارد.

آدرس: رامسر، ميدان شهيد رجايی، ۳۰۰ متر به طرف تله کابين، سمت دريا، حد فصل پارك آبی و تله كابين

هتل آپارتمان اسکان رامسر

هتل اسکان رامسر

هتل اسکان یک هتل سه ستاره واقع در شهر رامسر است. این هتل ۴۰ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به کافی‌شاپ، اینترنت، سونا و جکوزی اشاره کرد. هتل اسکان در فاصله نزدیکی از ساحل دریا واقع است که موجب صرفه‌جویی در وقت گردشگران می‌شود. طراحی مدرن واحدهای اقامتی هتل آپارتمان اسکان، اقامتی دلنشین را در ذهن مهمانان به یادگار می‌گذارد. فاصله هتل تا پارک آبی رامسر ۶ دقیقه با ماشین، تا بوستان جنگلی صفارود ۱۹ دقیقه با ماشین، فاصله تا جواهر ده ۵۶ دقیقه با ماشین و تا جنگل غرب مازندران ۷۴ دقیقه با ماشین است.

آدرس: رامسر، انتهای بلوار معلم، پلاژ ساحلی لیدو، ساحل نهم

هتل آپارتمان کوثر رامسر

هتل کوثر رامسر

هتل آپارتمان کوثر ۳ ستاره واقع در سواحل لاجوردی و زیبای شهر رامسر است. این هتل ۱۱۳ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به وای‌فای رایگان در لابی و طبقات، پارکینگ رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، فروشگاه، خدمات تور، آسانسور و خشکشویی اشاره کرد. اتاق‌های این هتل مجهز به تهویه مطبوع و تلویزیون ماهواره‌ای، مینی‌بار، فضای نشیمن و حمام است. برخی از واحدهای این هتل رو به دریا و برخی رو به جنگل و کوه بوده و شایان ذکر است هتل کوثر عضو گروه هتل‌های کوثر نیز است.

آدرس: رامسر، سه راهی سادات شهر

هتل آپارتمان پارادیس

 هتل پارادایس

هتل پارادیس یک هتل سه ستاره میان‌رده واقع در شهر رامسر است. از جمله مهم‌ترین امکانات هتل می‌توان به کافی شاپ، سالن کنفرانس، رستوران ساحلی، استخر، سونا، جکوزی و ساحل خصوصی اشاره کرد. فاصله هتل تا پارک آبی رامسر ۱ دقیقه با ماشین، فاصله تا بوستان جنگلی صفارود ۱۷ دقیقه با ماشین، تا جواهر دره ۵۳ دقیقه با ماشین و تا جنگل غرب مازندران ۷۸ دقیقه با ماشین است.

هتل پارادایس

همچنین فاصله تا آبگرم هتل آزادی رامسر ۱۳ دقیقه با ماشین، فاصله تا تله‌کابین رامسر ۳ دقیقه پیاده، تا هتل قدیم رامسر حدود ۲ ساعت با ماشین و تا فرودگاه ۱۸ دقیقه با ماشین است.

آدرس: رامسر، دریا پشته، نرسیده به تله کابین

هتل آپارتمان نیستان رامسر

هتل نیستان رامسر

هتل آپارتمان سه ستاره نیستان در یکی از زیباترین و دیدنی‌ترین نقاط رامسر در منطقه چهارصد دستگاه قرار دارد. این هتل در ۳ طبقه دارای واحدهای آپارتمانی متنوع با چشم‌انداز بی‌نظیر از دریا، کوه و شهر است. ویژگی جالب این هتل، پشت‌بام آن است که بعضی از امکانات آن نظیر چایخانه سنتی، کافی‌شاپ، فست‌فود، آلاچیق چادری و چتر چادری گزینه مناسبی برای مسافران است که می‌خواهند از شلوغی شهر به دور باشند. اگر قدم‌زدن در ساحل و روی ماسه‌ها برایتان لذت‌بخش است باید بگوئیم که هتل نیستان ۵ دقیقه با ساحل فاصله دارد. از امکانات تفریحی که دسترسی‌اش برایتان از هتل آسان است، می‌شود به تله‌کابین و بام رامسر اشاره کرد که دیدنش برای همه کسانی که به رامسر سفر می‌کنند توصیه می‌شود.

آدرس: رامسر، بلوار معلم، چهارصد دستگاه، یاس ۱۱

با کجارو همراه باشید تا در قسمت دوم مقاله، با تعدادی دیگر از هتل های شهر زیبای رامسر آشنا شوید.

مطالب مرتبط:

منبع kojaro

دیدگاه