بهترین جاذبه‌های گردشگری، لوئیزیانا از ایالات جنوبی آمریکا

بهاره غنچه
بهاره غنچه شنبه، ۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰
بهترین جاذبه‌های گردشگری، لوئیزیانا از ایالات جنوبی آمریکا

لوئیزیانا از ایالت‌های جنوبی آمریکا است. با کجارو همراه باشید تا برترین جاذبه‌های گردشگری آن را بشناسیم.

لوئیزیانا با داشتن فرهنگ و طبیعتی زیبا، تجربیات منحصربه‌فردی را برای گردشگران ایجاد می‌کند. این ایالت که در کنار رودخانه می‌سی‌سی‌پی قرار دارد به دلیل عقب‌نشینی این رودخانه باتلاق‌ها و دلتاهای فراوانی دارد. مناظر خیره‌کننده، باتلاق‌های بکر و دست‌نخورده، زمین‌های کشاورزی بی‌نظیر، خلیج مکزیک، سالن‌های موسیقی جاز، روستاها، معماری‌های فرانسوی و از همه مهم‌تر غذاهای فوق‌العاده آن، همگی از جاذبه‌های این ایالت هستند. در این مقاله ۱۰ تا از برترین جاذبه‌های لوئیزیانا را معرفی می‌کنیم.

پارک شهر - نیواورلئان

بزرگ‌ترین منطقه سرسبز در نیواورلئان، پارک شهر است. این پارک با بیش از ۱۳۰۰ هکتار شامل وسایل ورزشی، المان‌های هنری خارق‌العاده، جاذبه‌هایی چون باغ گیاه‌شناسی، موزه هنر و ... است که توسط باتلاق‌ها و درختان سرسبز احاطه شده‌اند. گردشگران می‌توانند در پارک قدم بزنند و یا دوچرخه‌سواری کنند و از دیدن درخت‌های اسپانیایی و بلوط لذت ببرند.

پارک شهر

باتلاق رودخانه‌ای آچافالایا - هندرسون

این حوزه، بزرگ‌ترین باتلاق رودخانه‌ای در آمریکا است. با بیش از یک میلیون هکتار، شامل باتلاق‌ها، دریاچه‌ها و جنگل است که به خلیج مکزیک متصل می‌شوند. با تورهای هوایی می‌توانید از بالا از این طبیعت بی‌نظیر دیدن کنید.

باتلاق رودخانه‌ای آچافالایا

موزه ماردی‌گرا - نیواورلئان

موزه‌ی رنگارنگ و هیجان‌انگیزی از کارگاه‌های ساخت لوازم جشنواره ماردی‌گراست که در آن می‌توانید تولیدکنندگان مشغول ساخت لوازم جشن را ببینید. ماردی‌گرا جشنواره‌ی سالیانه‌ای است که در آن جشن‌های سنتی را جشن می‌گیرند.

موزه ماردی‌گرا

موزه تاریخ زندگی ورمیلیونویل - لافایت

این موزه به معرفی تاریخ زندگی و جمعیت‌شناسی آکادین‌ها، کریل‌ها و بومی‌های شهر لافایت حدود سالهای ۱۱۴۳ تا ۱۲۶۸ می‌پردازد که در سال ۱۳۶۸ تاسیس شد. در هر روز از این موزه برنامه‌های متفاوت و متنوعی از اجرای موسیقی سنتی تا بافندگی و ... برای بازدیدکنندگان برگزار می‌شود.

موزه تاریخ زندگی ورمیلیونویل

موزه ملی جنگ جهانی دوم - نیواورلئان

در این موزه حوادث جنگ جهانی دوم و پیامدهای ناشی از آن به تصویر کشیده شده است. تئاترهای ۴ بعدی، مجموعه‌ای از ماکت‌های جنگنده‌ها، پوسترها و پخش تاریخ شفاهی از زبان بیش از ۷ هزار سرباز همگی از بخش‌های این موزه هستند.

موزه ملی جنگ جهانی دوم

مرداب جزیره عسل - اسلایدل

بازدید از یکی از وحشتی‌ترین و بکرترین باتلاق‌های لوئیزیانا را از دست ندهید. در بازدید از این منطقه شانس این را خواهید داشت تا لاک‌پشت‌ها، دارکوب، عقاب‌طلایی و سایر حیات‌وحش این منطقه را ببینید.

مرداب جزیره عسل

خانه راز ابیتا - ابیتا اسپرینگز

خارج از نیواورلئان و در شهر ابیتا اسپرینگز خانه راز ابیتا قرار دارد که در حقیقت موزه‌ای متفاوت و عجیب است. جان پربل هنرمندی که با اجناس دورانداخته شده، شهر مینیاتوری بی‌نظیری را درست کرده است.

خانه راز ابیتا

کشتی بخار ناچز و رودخانه می‌سی‌سی‌پی - نیواورلئان

رود می‌سی‌سی‌پی که به خلیج مکزیک می‌ریزد یکی از جاذبه‌های لوئیزیانا است برای داشتن یک تجربه متفاوت در کنار این رود می‌توانید در کشتی بخار ناچز سوار شوید شام بخورید و از موسیقی لذت ببرید.

رودخانه می‌سی‌سی‌پی

کوچه بلوط - واکری

کوچه بلوط در سال ۱۲۱۷ به سبک یونانی ساخته شد که مسیر باشکوهی در میان درختان بلوط، راه ورود به خانه‌ای زیبا را فراهم می‌کند. در کنار آن فروشگاه، رستوران و کافه نیز برای گردشگران درنظر گرفته شده است.

کوچه بلوط

خانه مزرعه‌ای هوماس - داروو

یکی از بهترین خانه‌های کنار رودخانه، خانه هوماس است که با سبکی یونانی توسط درخت‌های بلوط ۲۰۰ ساله احاطه شده است و ۳۸ هکتار باغ‌های خوش‌منظره و سرسبز را شامل می‌شود.

خانه مزرعه‌ای هوماس

مطالب مرتبط:

منبع 10Best

دیدگاه