مراکز خرید وارنا، بلغارستان؛ از گرند مال تا آبنبات فروشی لول اند پوپ

عاطفه کماسی
عاطفه کماسی یکشنبه، ۲۵ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
مراکز خرید وارنا، بلغارستان؛ از گرند مال تا آبنبات فروشی لول اند پوپ

وارنا دومین شهر بزرگ بلغارستان برای گردشگرانی که عاشق خرید هستند انتخاب‌های جذابی ارائه می‌دهد. برای آشنایی با مراکز خرید وارنا با کجارو همراه باشید.

وارنا با توجه به موقعیتی که از لحاظ گردشگری پیدا کرده است سعی بر این داشته است تا با ساخت مراکز خرید مدرن گردشگران را از این لحاظ راضی نگه دارد. در ادامه به بهترین مراکز خرید و دیگر مغازه‌های این شهر می‌پردازیم.

گرند مال (Grand Mall)

گرند مال

گرند مال جدیدترین و بزرگ‌ترین مرکز خرید در وارنا است. این مرکز خرید دارای بیش از ۱۶۰ مغازه پوشاک، کیف و کفش، طلا و بدلیجات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی،اسباب بازی، داروخانه، و لوازم ورزشی که شامل برندهایی چون زارا، آدیداس، نایک، اچ اند ام، منگو، اینتراسپورت (Intersport)، پول لند بیرز (Pull and Bears)، برشکا و لی کوپر (Lee Cooper) هستند. همچنین مجموعه‌ای از ۱۸ رستوران، کافه و فست فود با منوی‌های مختلفی چون غذاهای ژاپنی، تایلندی و غیره، و یک نانوایی در این مرکز خرید گرد هم آمده‌اند. سینما، تئاتر و یک سالن سرگرمی برای بزرگسالان و یک زمین بازی و یک سالن نمایش برای کودکان در نظر گرفته شده است.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب. البته ساعت کار بعضی مغازه‌ها متفاوت است و گاهی تا ۹ یا ۱۲ شب مشغول به کار هستند.

 

موقعیت مرکز خرید گرند مال روی نقشه

بیشتر بخوانید:

وارنا تاورز (Varna Towers)

مرکز خرید وارنا تاورز

مرکز خرید وارنا تاورز با مساحت ۸۳۰۰۰ متر مربع یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید وارنا بوده که ۶۰۰۰۰ متر مربع آن تجاری و مابقی اداری است. هر یک از برج‌های مرکز خرید ۷۰ متر هستند.

وارنا تاورز

جذاب‌ترین قسمت وارنا تاورز رستوران گردان این مرکز خرید به نام مگنیتو (Magnito) است که در آخرین طبقه قرار دارد. همچنین بام برج غربی، مکان فرود هلیکوپتر است.

مرکز خرید وارنا تاورز

انواع کالاها با برندهای داخلی و خارجی معتبر را می‌توان از این مجموعه خریداری کرد. امکانات وارنا تاورز شامل رستوران، فست فود، سینما، تراس سراسرنما، استخر، قصر کودکان، سالن رقص، سالن بولینگ، میز تنیس و پارکینگی زیرزمینی به گنجایش ۸۰۰ اتومبیل است.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب.

موقعیت مرکز خرید وارنا تاورز روی نقشه

بیشتر بخوانید:

مرکز خرید ویوا (Viva)

مرکزخربد ویوا

مرکز خرید ویوا شامل یک سوپرمارکت، ۲۸ مغازه، رستوران، سالن بازی کودکان، و پارکینگی به گنجایش ۸۸ اتومبیل است.

مرکزخربد ویوا

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.

موقعیت مرکز خرید ویوا روی نقشه

مال وارنا (Mall Varna)

وارنا مال

مرکز خرید مال وارنا یکی از مراکز خرید خوب شهر است که فرصت‌های فراوانی را برای خرید و تفریح برای تمام سنین فراهم می‌کند. مغازه‌ها شامل پوشاک مردان، زنان و کودکان، اسباب بازی، کیف و کفش، لوازم ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی،  طلا و بدلیجات، انواع تکنولوژی، لوازم خانگی، داروخانه، و سوپرماکت است. در این مجموعه چندین رستوران و کافه با فضاهای دلپذیر و غذاهای باکیفیت به چشم می‌خورند.

مال وارنا

همچنین دارای یک پردیس سینمایی با ۸ سالن سینمای ۳ بعدی است. از دیگر امکانات تفریحی مال وارنا میز تنیس، باشگاه، زمین بازی با امکانات بسیار است.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.

موقعیت مرکز خرید مال وارنا روی نقشه

پیکادلی پارک (Picadilly Park)

پیکادلی پارک

پیکادلی پارک علی‌رغم کوچک بودن اما بین مردمان بومی و گردشگران خارجی بسیار محبوب است. این مرکز خرید مجموعه‌ای از انواع مغازه‌ها، یک سوپرمارکت کامل، رستوران ایتالیایی، کافه (با تراسی با نمای زیبا)، چند بانک، باشگاه، و پارکینگ است.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب.

موقعیت مرکز خرید پیکادیلی پارک روی نقشه

آبنبات‌فروشی لول اند پوپ (LOL & POP)

لول اند پوپ

اگر به شیرینی و آبنبات علاقه‌مند هستید حتما به مغازه لول اند پوپ سر بزنید. این مغازه اولین شیرین‌فروشی در بلغارستان است که آبنبات‌های دست‌ساز با مواد اولیه بومی تولید می‌کند.

لول اند پوپ

در این مغازه می‌توانید آبنبات، مارشملو، شکلات‌های کاراملی، آبنبات رنگی (لالیپاپ)، آبنبات ژله‌ای یا جیلی بیلی، کرانچی کارامل بادم زمینی و بسیاری محصولات شیرین و رنگارنگ دیگر را تهیه کنید.

لول اند پوپ

نکته جالب ابن مغازه این است که تمام محصولات جلوی چشمان مشتری‌ها تهیه می‌شوند.

لول اند پوپ

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر..

موقعیت آبنبات‌فروشی لول اند پوپ روی نقشه

مطالب مرتبط:

منبع varna-guide

دیدگاه