مراکز خرید سن پترزبورگ؛ از او پونت روژ تا بازارچه قدیمی (قسمت دوم)

عاطفه کماسی
عاطفه کماسی چهار شنبه، ۲۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰
مراکز خرید سن پترزبورگ؛ از او پونت روژ تا بازارچه قدیمی (قسمت دوم)

سن پترزبورگ علاوه بر تاریخ و فرهنگ غنی، مراکز خرید عالی برای تمام اقشار دارد. می‌توانید در کنار سرد زدن به جاهای دیدنی سن پترزبورگ، خرید و گشت‌وگذار در این مراکز را هم در برنامه‌تان قرار دهید.

سن پترزبورگ مانند میلان، پاریس و نیویورک عرضه‌کننده انواع برندهای معروف، همچنین برندهای داخلی و سمساری‌های جذاب است. این مراکز خرید، بسیار شبیه مراکز خرید غرب هستند. برندهای داخلی و خارجی لوکس بسیاری را در این مغازه‌های در کنار هم می‌بینید. بیشتر این مراکز خرید دارای کافه، رستوران و مراکز سرگرمی هستند.

اگر قصد سفر به سن پترزبورگ یا هر یک از شهرهای روسیه را دارید، به کمک کجارو قیمت تور روسیه و تورهای سن پترزبورگ را مقایسه کنید و تور مدنظرتان را با کمترین قیمت از آژانس‌های معتبر همکار کجارو خریداری کنید.

در قسمت قبل با برخی اوت لت‌ها و فروشگاه‌های لوکس آشنا شدیم. در ادامه به معرفی دیگر مراکز خرید این شهر می‌پردازیم.

او پونت روژ (Au Pont Rouge)

مراکز خرید سن پترزبورگ

مراکز خرید سن پترزبورگ

مراکز خرید سن پترزبورگ

او پونت روژ که در سال ۱۹۰۷ بنا شد یکی از اولین فروشگاه‌های زنجیره‌ای دنیا است که پس از ۱۰۸ سال در سال ۲۰۱۵ بازگشایی شد. خانواده سلطنتی روسیه از اولین مشتری‌های این مرکز خرید بودند و حالا شما هم می‌توانید در تجربه‌ی آن‌ها سهیم باشید. امروزه او پونت روژ انعکاسی از درخشش، پویایی، و بهترین‌های شهری است که در آن نوآوری، فرهنگ و سنت نقش‌های مهمی را ایفا می‌کنند. این مرکز خرید با مساحت ۴۰۰۰ مترمربع مجموعه‌ای از کالاهای منحصربه‌فردی چون سوغات و هدایای روسی، و انواع کالاها با برندهای مرغوب است.

  • نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به او پونت روژ: Admiralteiskaya
  • ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.

بولشوی گاستینی (Bolshoy Gostiny Dvor)

مرکز خرید سن پترزبورگ

مرکز خرید سن پترزبورگ

از قرن ۱۸ تا به حال این ساختمان زرد رنگ یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید سن پترزبورگ بوده و هست. این مرکز خرید مجموعه‌ای بیش از ۱۰۰ مغازه با طراحی بسیار زیبا و کلاسیک است. طبقه اول مکان فروش خاویار، سوغات، کفش، لوازم آرایشی و آلات موسیقی است. در طبقه دوم می‌توانید پوشاک، اسباب‌بازی، خز و کلاه تهیه کنید. یک رستوران نیز در این مجموعه وجود دارد.

  • نزدیک‌ترین ایستگاه مترو نزدیک به مرکز خرید بولشوی: Nevsky pr.
  • ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.

گرند پلس (Grand Palace)

گرند پلس

گرند پلیس یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید سن پترزبورگ است که شامل بوتیک‌هایی چون اسکادا (Escada)، فرلا (Furla) و بربری (Burberry) است. از جمله مکان‌های محبوب و پر رفت و آمد این مجموعه کافه‌ها و رستوران‌های آن است. از دیگر امکانات گرند پلس پارکینگ است.

  • نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به مرکز خرید گرند پلس: Nevsky pr.
  • ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۱ صبح تا ۹ شب.

فروشگاه زنجیره‌ای مسکوفسکی (Moskovsky)

مراکز خرید سن پترزبورگ

مراکز خرید سن پترزبورگ

مرکز خرید مسکوفسکی یکی از مراکز خرید بزرگ واقع در یکی از خیابان‌های اصلی شهر و تقریبا نزدیک به فرودگاه است. هرآنچه نیاز داشته باشید مردانه، زنانه یا بچگانه را می‌توانید از این مجموعه تهیه کنید. نکته مهم این است که تمام مغازه‌ها بیست و چهار ساعت شبانه روز باز هستند بنابراین در هر ساعتی که بخواهید می‌توانید وسایل مورد نیازتان را تهیه کنید. در مسکوفسکی انواع برندهای خارجی و داخلی در دسترس هستند.

  • نردیک‌ترین ایستگاه مترو به مرکز خرید مسکوفسکی: Moskovskaya

پسج یا بازارچه (Passage)

بازارچه

بازارچه

این بازارچه سرپوشیده قدیمی یکی از بهترین مکان‌های شهر است که دارای سقفی شیشه‌ای به طول ۱۸۰ متر است. در طبقه دوم قهوه‌خانه‌های زیبایی وجود دارد که چشم اندازی بی‌نظیر را بدست می‌دهند. علاوه بر کافه رستوران‌های خوبی نیز در این بازار به چشم می‌خورند. از جمله کالاهایی که از این مکان می‌توانید تهیه کنید پوشاک، جواهرات، لوازم آرایشی و سوغات است.

  • ساعت کار: هر روز بجز یکشنبه ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب.
  • یکشنبه‌ها از ساعت ۱۱ صبح تا ۹ شب.

مرکز خرید کیتای گورود

مرکز خرید سن پترزبورگ

مرکز خرید کیتای گورود (Kitay Gorod Shopping Mall)،‌ مرکز خرید منحصربه‌فردی با تولیدکنندگان و فروشندگان چینی است و پروژه‌ی جدیدی از نوع خود در سن پترزبورگ به‌حساب می‌آید. ساکنان این محله می‌توانند تمام مایحتاج خود را در اینجا پیدا و با قیمت مناسبی خریداری کنند. اما این همه‌ی ماجرا نیست و مشتریان می‌توانند در یکی از رستوران‌های چینی دلی از عزا درآورند. این مرکز در Vyborgskoe Shosse و نزدیک به رینگ رود قرار دارد و به‌همین دلیل نه‌تنها دسترسی به آن آسان است، بلکه برای اهالی سن پترزبورگ و حومه‌ی شهر نیز جذابیت زیادی دارد. پارکینگ این مجموعه گنجایش ۷۰۰ خودرو را داشته و مغازه‌ها در طبقه‌ی دوم قرار دارند.

مرکز خرید زانوسکی کاسکاد

مرکز خرید سن پترزبورگ

مرکز خرید زانوسکی کاسکاد (Zanevskiy Kaskad shopping mall)، مرکزی مدرن در منطقه‌ای شلوغ و نزدیک به ایستگاه مترو Ladozhskaya و ایستگاه قطار Ladozhsky قرار دارد. این مرکز هفت طبقه بلافاصله پس از افتتاحیه‌ به‌شدت مورد استقبال ساکنان محلی قرار گرفت. در چهار طبقه‌ی اول آن، سوپرمارکت Perekrestok، فروشگاه کامپیوتر ورلد،‌ اسنارک بوک کلاب،‌ هایپرمارکت الکترونیکی M.Video و بیش از ۲۰۰ مغازه‌ی فروش لباس و کفش و لوازم تزئینی وجود دارد. سینما Kronverk با پنج سالن نمایش و همینطور یک فود کورت در طبقه‌ی پنجم قرار دارند. طبقه‌ی ششم و هفتم به مرکز تجاری اختصاص دارد. در مجاورت این مرکز خرید، پارکینگ طبقاتی با گنجایش ۳۰۰ خودرو به‌چشم می‌خورد که از تمام طبقات مرکز خرید قابل دسترسی است.

شعبه‌ی شماره دو زانوسکی کاسکاد در مجاورت ایستگاه مترو Ladozhskaya قرار دارد که در دسامبر ۲۰۱۱ افتتاح شد و با ۴,۶۰۰ مترمربع شامل فروشگاه‌های عرضه‌ی لباس، کفش و وسایل تزئینی و اوت‌لت‌های خدماتی است.

سومین شعبه‌ی آن نیز در دسامبر ۲۰۱۳ آغاز به‌کار کرد و فروشگاه‌های متعددی از سامسونگ تا دیپلمات در آن فعالیت می‌کنند. علاوه‌بر غرفه‌های فروش، اوت‌لت‌های خدماتی، کلوپ اسپرت لایف فیتنس، کافه، پردیس سینمایی،‌ محوطه‌ی سرگرمی و مرکز تجاری نیز در زانوسکی کاسکاد وجود دارد.

  • ساعت کاری: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

برای آشنایی با سایر مراکز خرید یا جاهای دیدنی سن پترزبورگ می‌توانید در کجارو فهرست کاملی از آن‌ها را به همراه آدرس، تصاویر و موقعیت مکانی روی نقشه مشاهده و سفرتان را برنامه‌ریزی کنید.

مطالب مرتبط:

منبع inyourpocket

دیدگاه