راهنمای خرید در والنسیا، اسپانیا

حمیده کریمی
حمیده کریمی سه شنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۰
راهنمای خرید در والنسیا، اسپانیا

والنسیا یکی از شهرهای اسپانیا و شهری فوق‌العاده برای خرید است. با این راهنمای خرید همراه کجارو باشید.

والنسیا سومین شهر بزرگ اسپانیا است. این شهر به خاطر آثار تاریخی متعدد و جاذبه‌های گردشگری مدرن، مورد توجه گردشگران سراسر دنیا قرار دارد. خرید هم امروزه به بخشی جدایی‌ناپذیر از سفر تبدیل شده است. اگر برای سفر به والنسیا برنامه‌ریزی می‌کنید و قصد دارید در این شهر خرید کنید، این راهنمای خرید به شما کمک می‌کند که مهم‌ترین مناطق خرید شهر را بشناسید و از تجربه‌ی خرید در والنسیا لذت ببرید.

صرفه‌جویی در هزینه‌های خرید

راهنمای خرید در والنسیا

اگر شهروند اتحادیه اروپا نباشید، می‌توانید از تخفیف‌های دپاتمان استور El Corte Inglés استفاده کنید. قبل از اینکه در این فروشگاه خرید کنید، به بخش خدمات مشتریان که در زبان اسپانیایی به آن Atención al cliente می‌گویند مراجعه کنید.

با کارت‌های گردشگری والنسیا می‌توانید از تخفیف در برخی فروشگاه‌های منتخب استفاده کنید.

فصل حراج در والنسیا

راهنمای خرید در والنسیا

دو فصل حراج در این شهر وجود دارد. اولی در ماه ژانویه شروع می‌شود و دیگری در ماه ژوئیه است. در ابتدای فصل حراج، تخفیف‌ کالاها معمولا بین ۲۵ تا ۳۰ درصد است. دو هفته بعد، درصد تخفیف به ۵۰ درصد می‌رسد و یک یا دو هفته‌ی بعد این میزان به ۷۰ درصد هم می‌رسد. با وجود این، بهترین زمان برای خرید اوایل یا اواسط فصل حراج است. زیرا در روزهای آخر حراج، بسیاری از کالاهای محبوب و سایزهای پرطرفدار به اتمام می‌رسند.

در این شهر به‌دنبال کلمه‌ی rebajas به‌معنای حراج روی شیشه‌ی فروشگاه‌ها بگردید

بهترین مکان‌ها برای خرید لباس، اکسسوری و کفش

بخش‌های جنوبی مرکز شهر

 بدون شک بهترین مکان برای خرید در اسپانیا، خیابان Colón و حوالی آن است. در این منطقه می‌توانید برندهای مطرح و در عین حال با قیمت‌های ارزان و متوسط را پیدا کنید. برندهای مشهوری چون زارا، H&M، نایکی، Desigual، Mango، لاکوست و... در این حوالی شعبه دارند. دپارتمان استور El Corte Inglés هم جای مناسبی برای خرید لباس است که در خیابان Colón دو شعبه دارد. یکی از آن‌ها که تعداد زیادی فروشگاه پوشاک زنانه و مردانه دارد بین خیابان‌های Colón و Pintor Sorolla واقع شده است.

حوالی خیابان Don Juan De Austria

در این محدوده بیشتر برندهای اسپانیایی و بین‌المللی شعبه دارند از جمله زارا، ماسیمو دوتی، Pull & Bear، پارفوا و اسپرینگ فیلد.

منطقه‌ی Avenida de Francia

در این خیابان دو مرکز خرید بزرگ وجود دارد. یکی آکوا مال و دیگری دپارتمان استور El Corte Inglés. علاوه بر این دو مرکز خرید، سینما، کافه و رستوران هم در آکوا وجود دارد و شما می‌توانید یک بعدازظهر کامل را در آنجا به گشت‌و‌گذار بپردازید.

مرکز خرید El Saler

در این مرکز خرید می‌توانید انواع محصولات را با قیمت مناسب بخرید؛ از اسباب‌بازی گرفته تا پوشاک.

جنوب غربی مرکز شهر

اولین مرکز خرید والنسیا که سال‌ها پیش افتتاح شده در این منطقه قرار دارد. این مجموعه‌ی دو طبقه شامل فروشگاه‌های پوشاک، کفش، زیورآلات، اکسسوری و... است. یک شعبه از دپارتمان استور El Corte Inglés هم در اینجا وجود دارد که لوازم منزل می‌فروشد.

مرکز خرید آرنا

این مرکز خرید عالی در شمال شهر واقع شده و محصولاتی با قیمت ارزان و مناسب دارد. باشگاه ورزشی و چند کافه‌تریا از امکانات دیگر این مجموعه است.

مراکز خرید اوت لت خارج از شهر

راهنمای خرید در والنسیا

اوت لت Bonaire

این اوت لت مکانی فوق‌العاده برای خرید پوشاک و اکسسوری است. این مجموعه‌ یک مرکز خرید غذاهای خیابانی هم دارد. قیمت‌ها در این مرکز اوت لت بسیار مقرون‌به‌صرفه است. برای رفتن به این اوت لت باید از تاکسی یا اتوبوس‌های خط ۱۶۰ استفاده کنید.

اوت لت   Alfafar MN4

در این اوت لت می‌توانید محصولات برندهای برتر پوشاک را با قیمت‌های ارزان بخرید. علاوه بر این، این مجموعه‌ی تجاری، سینما و کافه هم دارد. با اتوبوس خط ۱۸۳ و با تاکسی می‌توانید خود را به این اوت‌ لت برسانید.

بوتیک‌ها

راهنمای خرید در والنسیا

خیابان Poeta Querol بهترین مکان برای خرید از بوتیک‌ها است. در این محدوده می‌توانید بوتیک‌های برندهای مطرح دنیا را پیدا کنید از جمله هوگو باس، لویی ویتون، سالواتوره فراگامو، مایکل کورس و...

خیابان‌های بین Calle Colón و Calle Cirilo Amorós

در این محدوده هم برندهای مختلف پوشاک که البته ارزان‌تر هستند پیدا می‌شوند؛ از جمله برندهای اسپانیایی مثل Bimba & Lola که علاوه بر لباس، زیورآلات و کیف هم دارد یا برند El Ganso که مختص پوشاک آقایان است.

فروشگاه‌های پوشاک کودکان

در مراکز خریدی که بالاتر معرفی شد می‌توانید پوشاک کودکان را هم پیدا کنید. دپارتمان استور El Corte Inglés مجموعه‌ی متنوع و بزرگی از پوشاک کودکان دارد.

یک شعبه از پوشاک Mango Kids در خیابان Colón واقع شده است. حوالی این فروشگاه، تعداد دیگری فروشگاه مختص کودکان وجود دارد که از میان آن‌ها می‌توان به RubioKids، Bóboli و Tuctuc اشاره کرد.

بهترین مکان‌ها برای خرید لوازم آرایشی

بهترین فروشگاه‌ها برای خرید لوازم آرایشی در والنسیا فروشگاه‌های El Corte Inglés هستند که تنوع وسیعی از برندهای مختلف را عرضه می‌کنند.

یک فروشگاه مک در خیابان Colón و یک فروشگاه Sephora در مرکز خرید Don Juan De Austrias وجود دارد. از این فروشگاه‌ها می‌توانید بهترین عطر و لوازم آرایشی را خریداری کنید.

فروشگاه بزرگ دیگری که به عطر اختصاص دارد در Passeig de Russafa واقع شده است.

لوازم تزیینی منزل و گالری‌های هنری

راهنمای خرید در والنسیا

یکی از برندهای محبوب لوازم منزل، زارا هوم (Zara Home) است. این مجموعه شعبه‌های زیادی در والنسیا دارد از جمله در خیابان‌های Jorge Juan و میدان Colon. در داخل مراکز خرید آکوا، آرنا، Nuevo Centro، Bonaire و اوت لت Alfafar MN4 هم می‌توانید شعبه‌های آن را پیدا کنید.

اگر به برند ایکیا علاقه‌مند هستید، شعبه‌ی فروشگاه آن را می‌توانید در شهر Alfafar که در فاصله‌ی نزدیکی از والنسیا قرار دارد، پیدا کنید.

شعبه‌های مختلف دپارتمان استور El Corte Inglés هم مجموعه‌های متنوعی از لوازم منزل را عرضه می‌کند مثلا در شعبه‌های خیابان Colón و Avenida de Francia.

گالری‌های هنری

 سه گالری هنری مشهور والنسیا عبارت‌اند از:

  • Galería 9 در Carrer
  • Galería Thema در Plaça d’Amèrica
  • و Galería Benlliure در Carrer de Ciril Amorós

فراموش نکنید که این گالری‌ها ۲ تا ۳ ساعت در میانه‌ی روز و زمان استراحت ناهار، تعطیل هستند. بنابراین برای بازدید از آن‌ها باید صبح یا بعدازظهر برنامه‌ریزی کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه