رستوران های هنگ کنگ؛ از امبر تا یانگ کی

عاطفه کماسی
عاطفه کماسی پنجشنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
رستوران های هنگ کنگ؛ از امبر تا یانگ کی

سفر به هنگ‌کنگ و تجربه رستوران‌های آن با منوی‌های مخصوص به خود تجربه‌ای منحصربه‌فرد و به‌یادماندنی است. در این مقاله با رستوران‌های این شهر بیشتر آشنا می‌شویم. با کجارو همراه باشید.

اگر به‌دنبال آشنایی با بهترین رستوران‌های هنگ‌کنگ هستید این مقاله را از دست ندهید. این رستوران‌ها دارای فضاها، قیمت‌ها و منوهای مختلفی هستند که افراد زیادی را اعم از بومی و غیربومی به خود جذب می‌کنند. در ادامه به معرفی این رستوران‌ها می‌پردازیم.

رستوران امبر (Amber)

رستوران امبر هنگ کنگ

رستوران امبر یکی از بهترین رستوران‌ها نه‌تنها در هنگ‌کنگ بلکه در دنیا است. ازاین‌رو رزرو میز در این رستوران کار راحتی نیست. فضا و دکوراسیون رستوران بسیار شیک و زیبا اما راحت و دلنشین است. غذاها بسیار خوشمزه، باکیفیت با تزئیناتی زیبا هستند و با نگاه اول متوجه می‌شوید که به جزئیات توجه بسیاری شده است. منوی رستوران شامل غذاهای فرانسوی است و هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام را سرو می‌کند. این منو هر سه ماه یک بار تغییر می‌شود. پیشنهاد می‌شود حتما پیش از رفتن میز رزرو کنید.

ساعت کار: هرروز از ساعت ۷ صبح تا ۲ بعد از ظهر، و از ۶:۳۰ عصر تا ۱۰:۳۰ شب.

تلفن: ۰۰۶۶ ۲۱۳۲ ۸۵۲+

 

موقعیت رستوران امبر روی نقشه

رستوران لانگ کینگ هین (Lung King Heen)

رستوران هنگ کنگ

این رستوران به‌عنوان اولین رستوران چینی دنیا و برنده سه جایزه، دارای فرهنگ آشپزی مخصوص به خود است. طعم غذاهای سنتی، فضای دلنشین و آرامش‌بخش، دکوراسیون زیبا و نمایی رو به بندر، احساس آرامش خانه را یادآور می‌شود. رفتار کارکنان مودبانه بوده و همچنان سعی در ارائه بهترین خدمات را دارند. این رستوران در هتل چهار فصل هنگ‌کنگ (Four Deasons Hong Kong) قرار دارد و بهترین غاذاهای کانتونی را سرو می‌کند. حتما پیش از رفتن میز رزرو کنید.

ساعت کار: از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲:۳۰ بعد از ظهر، و از ۶ عصر تا ۱۰:۳۰ شب.

تلفن: ۸۸۸۸ ۳۱۹۶ ۸۵۲+

موقعیت رستوران لانگ کینگ هین روی نقشه

رستوران هو لی فوک (Ho Lee Fook)

رستوران هو لی فوک هنگ کنگ

این رستوران از بهترین و شلوغ‌ترین رستوران‌های هنگ کنگ است. فضای رستوران خوب، برخورد کارکنان مقبول و غذاها عالی هستند. منوی این رستوران شامل غذاهای چینی، آسیایی، غذاهای مخصوص گیاه‌خواران و غذاهای بدون گلوتن است. فراموش نکیند که پیش از رفتن حتما میز رزرو کنید.

ساعت کار: هرروز از ساعت ۶ غروب تا ۱۱ شب.

تلفن: ۰۸۶۰ ۲۸۱۰ ۸۵۲+

موقعیت رستوران هو لی فوک روی نقشه

رستوران تیم هو وان (Tim Ho Wan)

رستوران تیم هو هنگ کنگ

در این رستوران می‌توانید بهترین دیم سام‌های شهر را میل کنید. اینجا همیشه صف‌ها بلند و شلوغ، و میزها پر هستند. کارکنان رفتاری مودبانه دارند و می‌توانند اندکی انگلیسی صحبت کنند. نکته مهم علاوه بر خوشمزه بودن و معروف بودن غذاها، قیمت بسیار مناسب آن‌ها است. منوی رستوران شامل غذاهای چینی، آسیایی، و غذاهای مخصوص گیاه‌خواران است.

ساعت کار: هرروز از ساعت ۱۰ صبح تا ۹:۳۰ شب.

تلفن: ۲۸۹۶ ۲۳۳۲ ۸۵۲

موقعیت رستوران تیم هو وان روی نقشه

رستوران پیر (Pierre)

رستوران پیر هنگ کنگ

رستوران پیر یکی دیگر از شگفت‌انگیزترین رستوران‌های هنگ‌کنگ است که در طبقه ۲۵ هتل ماندارین قرار گرفته و نمایی بسیار زیبا از بندر ویکتوریا را به نمایش می‌گذارد. فضا و دکوراسیون بسیار زیبا، کارکنان مودب و غذاها بسیار خوشمزه هستند. با اینکه قیمت غذاها گران است اما ارزش امتحان را دارد. منوی این رستوران شامل غذاهای فرانسوی و اروپایی است.

ساعت کار: هرروز از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲:۳۰ بعد از ظهر، و از ۶:۳۰ عصر تا ۱۰:۳۰ شب.

تلفن: ۴۰۰۱ ۲۸۲۵ ۸۵۲+

موقعیت رستوران پیر روی نقشه

رستوران مات ۳۲ (Mott 32)

رستوران هنگ کنگ

دکوراسیون این رستوران بسیار شیک و مدرن است. با اینکه قیمت غذاها اندکی بالا است اما واقعا ارزش امتحان کردن را دارد. غذاها عالی و دارای طرفداران بسیاری است. منوی رستوران شامل غذاهای چینی، آسیایی و غذاهای مخصوص گیاه‌خواران است. پیش از رفتن حتما میز رزرو کنید.

امکانات: رزرو میز، میزهای خصوصی، اینترنت بی سیم.

ساعت کار: هرروز از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲:۳۰ بعد از ظهر، و از ۶ غروب تا ۱۱ شب.

تلفن: ۸۶۸۸ ۲۸۸۵ ۸۵۲+

موقعیت رستوران مات ۳۲ روی نقشه

رستوران یاردبرد (Yardbird)

رستوران یاردبرد هنگ کنگ

این رستوران توسط گروهی از آشپزان جوان آمریکای شمالی اداره می‌شود که یاکیتوری‌های مخصوص خود را سرو می‌کنند. یاکیتوری شبیه به جوجه‌کباب است به این صورت که در یک سیخ چوبی شامل ۱ تا ۵ تکه از گوشت، جگر یا پوست مرغ را به قطعات کوچک به‌اندازه یک لقمه روی آتش کباب می‌کنند. فضای و دکوراسیون رستوران، کارکنان و غذاها بسیار عالی هستند. منوی رستوران شامل غذاهای چینی و آسیایی است.

ساعت کار: هرروز به‌جز یکشنبه‌ها از ساعت ۶ غروب تا ۱۲ شب.

تلفن: ۹۲۷۳ ۲۵۴۷ ۸۵۲+

موقعیت رستوران یاردبرد روی نقشه

رستوران تسویی وا (Tsui Wah)

رستوران تسویی وا هنگ کنگ

اگر در در مرکز هنگ‌کنگ هستید این رستوران بهترین مکان برای صرف غذا و تجربه طعم غذاهای محلی این شهر است. چای شیر محلی بسیار غلیظ، چرب، تلخ و خوشمزه، و غذاهایی چون نودل، کتلت با گوشت‌ها مختلف، ساندویچ‌ها و دیگر غذاهای محلی کاملا احساس بودن در این شهر را به شما منتقل می‌کند. منوی رستوران هم چینی و هم انگلیسی است. این رستوران ارزان‌ترین رستوران این منطقه است. منوی تسویی شامل غذاهای چینی و آسیایی بوده و هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام را سرو می‌کند.

امکانات: پیک، بیرون بر، محل نشستن.

ساعت کار: هرروز به‌جز دوشنبه‌ها از ساعت: ۱۲:۰۱  بامداد تا ۱۱:۵۹ شب.

تلفن: ۶۳۳۸ ۲۵۲۵ ۸۵۲+


موقعیت رستوران تسویی وا روی نقشقه

رستوران آن درینکینگ کیچن اند لانگ (On Drinking Kitchen & Lounge)

رستوران آن دریکینگ هنگ کنگ

این رستوران یک غذاخوری بسیار بزرگ است که بخشی از آن به‌صورت مبله تزیین شده و نمایی بسیار زیبایی دارد. آشپز و کارکنان این رستوران از افراد ماهر و باتجربه هستند. ایده و هدف اصلی آشپز از بین بردن فاصله بین آشپزخانه و سالن غذاخوری است از این جهت که مهمانان احساس نزدیکی بیشتری با روند آشپزی داشته باشند. منوی رستوران شامل غذاهای آذربایجانی است و وعده‌های ناهار و شام را عرضه می‌کند. می‌توانید پیش از رفتن میز رزرو کنید.

ساعت کار: هرروز به‌جز یکشنبه‌ها از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲:۳۰ بعد از ظهر، و از ۶ عصر تا ۱۰:۳۰ شب.

تلفن: ۸۱۰۰ ۲۱۷۴ ۸۵۲+

موقعیت رستوران آن درینکینک روی نقشه

رستوران یانگ کی (Yung Kee)

رستوران یانگ کی هنگ کنگ

گوشت غاز بریان‌شده از جمله غذاهای کلاسیک چینی است که تقریبا در هر رستورانی یافت می‌شود اما اگر بهترین طعم آن را می‌خواهید به یان کی بروید. منوی رستوران شامل غذاهای چین است.

ساعت کار: هرروز از ۱۱ صبح تا ۱۰ شب.

موقعیت رستوران یانگ کی روی نقشه

مطالب مرتبط:

منبع hong-kong

دیدگاه