رویدادهای لندن؛ ماه آوریل

سارا کرایی
سارا کرایی سه شنبه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰
رویدادهای لندن؛ ماه آوریل

چند مورد از رویدادهایی که در آوریل سال ۲۰۱۷ در لندن برگزار می‌شوند را در این مقاله مرور می‌کنیم. در ادامه با کجارو باشید.

مقاله مرتبط:

رویدادهای بسیاری در طول سال در شهر لندن برگزار می‌شوند؛ تقویم رویدادهای لندن همیشه شلوغ و متراکم است. در این مطلب نگاهی داریم به مهم‌ترین رویدادهای آوریل ۲۰۱۷ در لندن، تا با رویدادها و وقایع این شهر توریستی بیشتر آشنا شویم.

ژوراسیک کینگدم در پارک آسترلی

تا ۱۷ آوریل

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

لندن

ژوراسیک کینگدم، تور انگلستان خود را از پارک آسترلی لندن آغاز می‌کند. این رویداد در روز اول آوریل شروع شده و هفدهم همین ماه به پایان می‌رسد. در ژوراسیک کینگدم می‌توانید از نزدیک هیولاهای ۵ متری دوتیرکی (دایناسورهای سوسمارپای گیاهخوار) را ببینید، پرواز پتروشور بال انگشتی را نظاره کنید و تیرانوسوروس‌های غول‌پیکر را در میان درختان و در کمین یک شکار مناسب تماشا کنید.

در این مراسم، بیش از ۳۰ مدل متحرک از نسل دایناسورها را خواهید دید و حتی در بیرون آوردن یک اسکلت دایناسور عظیم‌الجثه کمک کنید.

نرخ بلیط

بزرگسال     ۲۱۸ هزار تومان

کودک        ۱۸۶ هزار تومان

تال شیپس رگاتا در گرینویچ و وولویچ

۱۳ تا ۱۶ آوریل

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

لندن

در این رویداد هیجان‌انگیز مجموعه‌ای از ۳۰ قایق بادبانی در یک مسابقه ۴ روزه مسیر ۸۰۰۰ کیلومتری تا کانادا را مسابقه می‌دهند. این مراسم در تعطیلات جشن ایستر و از رودخانه تامز شروع می‌شود. در این مراسم می‌توانید از تماشای آتش‌بازی در کنار رودخانه یا در یکی از قایق‌های کروز لذت ببرید، یک شام VIP در یکی از قایق‌ها رزرو کنید یا نمایش زیبای ۳۰ قایق بادبانی را در روز آخر مراسم و قبل از شروع مسابقه، ساعت ۵ بعد‌ از ظهر، تماشا کنید. فعالیت‌های متنوع بسیاری در طول این مراسم در انتظار شما است.

مصائب مسیح در میدان ترافلگار 

۱۴ آوریل

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

لندن

در این مراسم که هر سال در روز جمعه خوب (good friday) برگزار می‌شود، داستان به صلیب کشیدن حضرت مسیح به روایت کتاب مقدس  در میدان ترافلگار (Trafalgar Square) به تصویر کشیده می‌شود. گروهی متشکل از ۱۰۰ بازیگر و داوطلب لباس‌های نمایش به تن می‌کنند و در کنار اسب‌ها، الاغ‌ها و کبوترها به انجام نمایش مشغول می‌شوند.

این مراسم چند سالی است که یکی از اجزای اصلی جشن ایستر در لندن شده است و هر بار هزاران نفر تماشاگر را به این نمایش جذب می‌کند. دو نمایش ۹۰ دقیقه‌ای از ساعت ۱۲ ظهر تا ۳:۳۰ دقیقه انجام می‌شود و بر روی صفحه نمایش بزرگ به نمایش در می‌آید.

ماراتون لندن

۲۳ آوریل

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

لندن

 در این ماراتون، هزاران هزار دونده و تماشاگر در خیابان‌های لندن حاضر می‌شوند. هر سال بیش از ۳۸۰۰۰ نفر در این ماراتون ۴۲/۲ کیلومتری در خیابان‌های لندن می‌دوند.

نیمه اول مسیر درست در جنوب تامز از گرینویچ و بلکهیس آغاز می‌شود. پس از عبور از رودخانه (از طریق Tower Bridge) از کنار تعدادی از مهم‌ترین جاذبه‌های پایتخت انگلستان می‌گذرند.

جشن سنت جورج

۲۲ آوریل

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

لندن

مراسم سالانه شهردار لندن به مناسبت روز بزرگداشت سنت جورج در میدان ترافلگار یکی دیگر از رویدادهای آوریل است. در این روز میدان با تزئیناتی به رنگ قرمز و سفید برای روز ملی انگلستان آراسته شده است و غرفه‌هایی از غذاهای سنتی انگلیسی، با الهام از خوراک‌های قرن ۱۳ میلادی در اطراف میدان قرار گرفته‌اند. همچنین، فعالیت‌ها و برنامه‌های رایگانی با تم مخصوص مراسم اجرا می‌شوند. برای مثال انواع بازی‌ها، اجراهای موسیقی و پرفورمنس. حتی می‌توانید سرآشپزهای مشهور را در حین پخت و پز تماشا کنید.

 

مطالب مرتبط:

منبع visitlondon

دیدگاه