سوغات هامبورگ، آلمان

حمیده کریمی
حمیده کریمی یکشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵
سوغات هامبورگ، آلمان

خرید سوغات یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر است. به خصوص در شهری مثل هامبورگ که بوتیک‌ها و فروشگاه‌های زیبایی برای خرید سوغات دارد.

یکی از بهترین بخش‌های سفر، گشت و گذار در مراکز خرید و زیر و رو کردن محصولات متنوع برای انتخاب سوغاتی است. اگر در سفر به هامبورگ، تصمیم گرفتید که برای دوستان و نزدیکان‌تان سوغات بخرید، می‌توانید از این مقاله کمک بگیرید تا با بهترین سوغات هامبورگ آشنا شوید. محصولاتی که بعضی از آن‌ها خاص و منحصربه‌فرد هستند و در محل زندگی شما مشابه آن‌ها پیدا نمی‌شود.

شیرینی و شکلات

سوغات هامبورگ

همه جای دنیا شیرینی و شکلات پیدا می‌شود اما هر جایی، شکلات و شیرینی‌های خاص خود را دارد. در هامبورگ هم می‌توانید شیرینی‌های محلی و شکلات‌های خاصی بخرید که جای دیگر پیدا نمی‌شود. آلمان یکی از مهم‌ترین تولید‌کنندگان انواع شکلات و آب‌نبات است. مثلا شکلات‌های مارزیپانی شرکت Niederegger را در فروشگاه‌های سوغات خواهید دید که مورد توجه گردشگران قرار دارد. محصولات این شرکت بسیار لذیذ و باکیفیت است و صد در صد از خمیر بادام بدون افزودنی و شکر تهیه می‌شود. علاوه بر این، خریدن محصولات محلی و بومی، تجربه‌ای متفاوت است که به توسعه‌ی اقتصاد محلی کمک می‌کند و گامی در جهت رشد گردشگری مسئولانه است.

وسایل دکوری و تزیینات کریسمس

سوغات هامبورگ

بازارچه‌های کریسمس آلمان، بهترین جا برای خرید وسایل تزیینی و رنگارنگ هستند. این تزیینات زیبا و رنگارنگ را می‌توانید به عنوان یادگاری از سفر به آلمان به خانه بیاورید و روزهای جشن، خانه‌های خود را تزیین کنید. البته در بازارچه‌های کریسمس، غیر از وسایل دکوری و تزیینی، چیزهای زیادی برای خرید به عنوان سوغات پیدا می‌شود. بسیاری از غرفه‌ها به فروش انواع کادو اختصاص دارند. انواع شیرینی‌ها و دسر‌ های مخصوص کریسمس در این بازارچه‌ها به فروش می‌رسد که آن‌ها هم انتخاب خوبی برای سوغات است.

بیشتر بخوانید:

ماگ‌های یادگاری

سوغات هامبورگ

برای کسانی که به خوردن چای و قهوه علاقه دارند، انواع ماگ می‌تواند سوغاتی خوبی باشد. یک یادگاری زیبا که هر صبح و شب، محبت شما را به عزیزان‌تان یادآوری می‌کند. در هامبورگ در بازارچه‌ها و فروشگاه‌های سوغات، می‌توانید ماگ‌های زیبایی بخرید که با طرح‌های مرتبط با هامبورگ، وجود دارند. مثلا عکس جاذبه‌های گردشگری یا شاعران و موسیقی‌دان‌های مشهور آلمانی. یکی از محصولاتی که در بازارهای کریسمس بسیار فراوان است و خریداران زیادی دارد، انواع ماگ، فنجان و لیوان است.

خوراکی‌های محلی

یکی از اولین چیزهایی که معمولا هنگام خرید سوغات به ذهن‌مان می‌رسد، انواع سوغاتی‌های محلی است. هر شهر و کشوری، انواع خوراکی‌های مخصوص به خود دارد که در جای دیگر، شبیه آن را نمی‌توانید پیدا کنید.

بیشتر بخوانید:

ادویه‌جات Waterkant

سوغات هامبورگ

در فروشگاه Ankerkraut می‌توانید بهترین ادویه‌جات دنیا را در بسته‌بندی‌های زیبا خریداری کنید. ادویه‌های مختلف چه به صورت خالص و چه ترکیبی، در ظروف مختلف به فروش می‌رسند. بعضی از این ادویه‌های ترکیبی، طرفداران فراوانی دارند. البته علاوه بر ادویه می‌توانید محصولات دیگری مثل چای، انوع روغن و سس‌های مختلف را هم خریداری کنید. مواد تشکیل‌دهنده‌ی این چاشنی‌ها و ادویه‌ها از بهترین نقاط دنیا فراهم می‌شود و هر محصولی که می‌خرید، به کیفیت و تازگی آن مطمئن باشید.

ساعت‌های مچی سفارشی

سوغات هامبورگ

شرکت ساعت‌سازی Fischer & Cie در هامبورگ از سال ۲۰۱۱ فعالیت می‌کند. این شرکت کوچک، علاوه بر تولیدات اختصاصی، فقط از هر مدل، تعداد محدودی تولید می‌کند. مشتریان این شرکت می‌توانند با کمک طراح آن فردی به نام Christopher Graf، ساعت دلخواه خود را به هر سبک و سیاقی که دوست دارند، سفارش دهند. ساعتی که شبیه آن را هیچ کجای دیگر دنیا نمی‌توانید پیدا کنید و کاملا منحصربه‌فرد است. سوغاتی فوق‌العاده‌ای که دوستان شیک‌پوش شما را بسیار خوشحال می‌کند.

 

مطالب مرتبط:

منبع travelingeurope

دیدگاه