تجربه اسکیت سواری در بام پاریس

کسری مجیدی
کسری مجیدی یکشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۰
تجربه اسکیت سواری در بام پاریس

از این پس می‌توانید در مرتفع‌ترین پشت‌بام پاریس، اسکیت‌سواری کنید!

از این پس می‌توانید در پشت‌بام مرتفع‌ترین ساختمان پاریس اسکیت‌سواری کنید. ساختمان «مونپارناس» (Montparnasse) که با ۲۱۰ متر ارتفاع، مرتفع‌ترین ساختمان و دومین بنای مرتفع پاریس محسوب می‌شود، میزبان پیست اسکیت‌سواری در پشت‌بام خود است.

مونپارناس

برای رسیدن به بالای ساختمان ۵۶ طبقه‌ی مونپارناس توسط سریع‌ترین آسانسور اروپا، تنها ۳۸ ثانیه زمان لازم است. پس از آن می‌توانید با خیال راحت در بام پاریس مشغول به اسکیت‌سواری شوید. شلوغ‌ترین زمان برای انجام این کار غروب خورشید است؛ زمانی که چشم‌اندازی زیبا از پایتخت فرانسه، جلوی دیدگان قرار می‌گیرد.

پاریس

اسکیت‌سواری بر بام مونپارناس برای بزرگسالان ۱۷ یورو، دانش‌آموزان ۱۵ یورو و کودکان ۱۰ یورو هزینه در پی دارد. از طرفی امکانات دیگری نیز مانند کافه و رستوران در این محل برقرار است. این در حالی است که پیش‌تر نیز از پشت‌بام مونپارناس در زمینه‌های دیگری مانند برگزاری مراسم ویژه برای یوگا استفاده شده است.

مونپارناس

به هر حال اگر از علاقه‌مندان اسکیت‌سواری هستید و البته اگر از اسکیت‌سواری بر بام یکی از مرتفع‌ترین بناهای اروپا ترسی ندارید، می‌توانید با چشم‌اندازی زیبا بر فراز شهر پاریس اسکیت‌سواری کنید.

مطالب مرتبط:

منبع Culture Trip

دیدگاه