۱۵ مکان مناسب برای غذا خوردن در ملبورن

مرتضی گودرزی | پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۹۵ ساعت ۰۹:۰۰

 ملبورن یکی از شهرهای است که در سفر به استرالیا حتما باید از آن دیدن کنید. اگر به این شهر رفتید می‌توانید وعده‌های غذای خود را در رستوران‌های شیک و متفاوت این شهر میل کنید. با کجارو همراه باشید تا شمارا با بهترین رستوران های شهر ملبورن آشنا کنیم.

یک کلاس جهانی از مواد غذایی خوشمزه، ملبورن به‌عنوان پایتخت آشپزی استرالیا شناخته شده است در این مقاله برخی از نقاط شهر را که دارای غذاهای خوشمزه هستند را برای شما معرفی می‌کنیم.

بهترین پیتزا

نیوبرانزویک شرقی، سنت لیگان۹۹

پیتزا

شما می‌توانید بهترین پیتزای دنیا را در این مکان جستجو کنید، پیتزاهای این مکان برنده‌ی بهترین پیتزای  جهان در سال ۲۰۱۴ شده‌اند، درحالی‌که شعب این رستوران در حال گسترش هستند اما شعبه‌ای اصلی آن در سنت لیگان واقع است.

 بهترین برگر

کالینگوود سنت ایزی ۴۸/۳

برگر

هنگامی که شما دنبال یک غذا خوشمزه و راحت می‌گردید بهترین گزینه برای شما برگر همراه با یک برش از کیک سیب‌زمینی ملبورن است پس حتما به کالینگوود سنت بروید.

غذاهای دریایی ملبورن

رستوران گلدان خاک رس

غذای دریایی

با سفر به خیابان کیلدا، شما می‌توانید از غذاهای فانتزی دریایی و یا خرچنگ و ماهی بهره‌مند شوید، این رستوران‌ها علاوه برداشتن مواد غذایی تازه از طراحی‌های جالبی در بشقاب غذاها برخوردار هستند، همچنین سرو غذا در این رستوران‌ها همراه با موسیقی زنده خواهد بود. به شما پیشنهاد می‌کنم بشقاب میگو را در این رستوران از دست ندهید،

بهترین قهوه

شهرستان فینت زوی، خیابان روز ۶۲/۳

قهوه

هرچند که فینتروی دارای برندهای خوراکی معروف است اما قهوه‌ی این منطقه برنده‌ای جایزه قهوه در فصل جدید شده است.

بهترین سبزیجات

شهرستان فینتزوی،خیابان ۳۶۰

سبزیجات

در این مکان شما می‌توانید یک وعده غذای  خوب گیاهی بدون وجود گوشت با قیمت مناسب تهیه نمایید، سبزیجات متنوع، ادویه‌های مختلف، سیب‌زمینی سرخ‌کرده و لوبیا مکزیکی و دسر و... از جمله منوی تنوع این رستوران است

بهترین برنج و شیرینی

یاررا جنوبی، خیابان ۶۴۷

برنج

دارای بهترین نوع برنج و شیرینی‌های فوق‌العاده شامل شکلات سفید و کارامل، کیک شیر و تمشک با ظاهر آبنباتی و چشم‌نواز است

بهترین لقمه پیچ

لقمه پیچ

رستوران جیمی با سرآشپز کار بلد خود دارای بهترین لقمه پیچ شامل نان کرکی، گوشت غرق در سس است، این ساندویچ‌های کوچک با پیاز و گوشت و خردل آب دهان را جاری می‌سازد

بهترین دسر تمشک

در دامنه جاده جنوبی یاررا ۱۳۱

تمشک

بعد از خوردن پیتزا پپرونی به‌عنوان ناهار می‌توانید این حس خوب را با خوردن دسر استیک تمشک تکمیل نمایید، همچنین در کنار این منو شما از سالاد و سیب‌زمینی سرخ‌ کرده به‌عنوان پیش غذا بهره‌مند خواهید شد

بهترین صبحانه

جاده مالورن ۷۳۵

صبحانه

این مکان موردعلاقه‌ای مسافران برای صرف صبحانه است، همچنین دارای یک منوی متنوع  برای تمام طول روز است، از نان‌شیرینی پهن، همراه با گیلاس، نارگیل، مربای آلبالو و بسنتی شکلات تیره گرفته تا همبرگر خرچنگ، شیرینی با انبه سبز و مربای خیار ذرت بو داده و تخم‌مرغ.

بهترین غذای مکزیکی

ملبورن خیابان کولینز ۱۱/۱

غذای مکزیکی

یک مکان از غذاهای خوشمزه مکزیکی برای گذراندن یک شام رویایی در خارج از منزل است، دارای بهترین تاکو در این شهر است، که شما بدون سفارش قبلی و رزرو  می‌توانید از آن لذت ببرید.

بهترین کباب آمریکایی

کارلتون، خیابان لیگان ۲۹

کباب آمریکایی

اگر شما طرفدار کباب‌های آرام پخته شده‌ای آمریکایی بدون دنده و استخوان همراه با نان ذرت و پنیر هستید این مکان برای شما جای مناسبی است. همچنین می‌توانید از گوشت دودی شده با افرا را امتحان نمایید

بهترین غذای ارزان

ریچموند، خیابان ویکتوریا ۲۶۴

برای خوراک ارزان اما دل‌چسب به شما PHO را معرفی می‌کنم، اگر شما به سوپ ویتنامی محلی علاقه‌مند هستید حتما عاشق نودل ریچموند خواهید شد، این غذا دارای سبزی معطر و به انتخاب شما همراه با گوشت یا سبزی خواهد بود که برای آن فقط ۱۰ تا ۱۲ دلار هزینه پرداخت می‌کنید. اگر به این رستوران رفتید رول میگوی خوشمزه آن را حتما سفارش دهید.

بهترین رستوران فانتزی شهر

تاج ملبورن

اگر می‌خواهید یک شام مناسب در یک جای جذاب و فانتزی همراه با پدر و مادر خود داشته باشید، این رستوران با ۱۰ منو متفاوت می‌تواند براتان مناسب باشد، در این رستوران شما می‌توانید سفارش‌های جدا جدا نیز داشته باشید.

مدرن‌ترین رستوران

ملبورن  بهترین نقطه تاریخی شهر سنت کریسپین

یک منوی استرالیایی مدرن بسیار عالی اما خب بیش از حد گران است، البته این منو با خدمات عالی و ظروف خاص، یک تجربه خاص تاریخی به شما خواهد داد که شما را از بودن در این فضا ملبورن شگفت‌زده خواهد کرد.

بهترین بستنی

فیتزروی، ریچموند و ویندزور

بستنی

بستنی‌های معروف که در سراسر شهر دارای شعبه است، به احتمال زیاد برای تهیه این بستنی‌ها باید در صف بایستید ولی این بستنی‌های خوشمزه  با کارامل و شکلات سفید ارزش صبر کردن و در صف‌های طولانی ماندن را دارند.

مطالب مرتبط:

منبع thrillist

دیدگاه