بهترین رستوران‌ های شهر بارسلون

مرتضی گودرزی | چهار شنبه, ۲۸ فروردین ۹۸ ساعت ۱۵:۰۰

بارسلون، شهر فوتبال و عشق در اسپانیا. اما اینجا مرکز رستوران‌های درجه‌ یک نیز است و غذا خوردن در بیرون برای مردمی که در بارسلون زندگی می‌کنند یک عادت است، با این مقاله همراه باشید تا شما را با بهترین رستوران‌های بارسلونا آشنا کنیم.

در بارسلون با شما مانند یک محلی برخورد می‌کنند.

مطمئن باشید که شما واقعا در بارسلونا احساس راحت خواهید داشت و خوراکی‌های خوبی خواهید خورد، برای مردم بارسلونا مهم نیست که شما غریبه هستید یا نه، آنها  با شما چنان رفتار می‌کنند که گویا شما ساکن آنجا هستید، مردم بارسلونا به‌عنوان ساکنان دومین ایالت اسپانیا دارای فهرستی از بهترین رستوران‌ها با امتیاز بالا هستند، وعده‌های غذایی و آشپزی هستند که در میان کاتالان‌ها بسیار مهم است ، و هیچ‌چیز برای آنها هیجان‌انگیزتر از غذا نیست، با توجه به اینکه بیش از نیمی از رستوران‌های کاتالان‌ها سالانه جزء پنجاه رستوران برتر جهان هستند لذا بازرسی آنها به‌صورت هرماه صورت می‌گیرد.

چای‌های معروف ایرلندی، خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های مختلف و معروف دنیا اغلب توسط کشتی‌ها به بندر بارسلونا می‌آید و به رستوران‌ها برده می‌شود و در آنجا منوهای متنوعی از جمله KFC وجود دارد که برای مشتریان سرو می‌شود.

غذا خوردن در بیرون برای مردمی که در بارسلون زندگی می‌کنند یک عادت است، در اینجا فهرستی از بهترین رستوران‌ها را برای شما بیان می‌کنیم.

کجارو در کنار معرفی این رستوران‌ها، بهترین تورهای بارسلونا و انواع تورهای اسپانیا از آژانس‌های مختلف را نیز معرفی کرده است. شما می‌توانید قیمت تورها را در کمترین زمان مقایسه کنید و سفرتان را ارزان‌تر از همه جا برنامه‌ریزی کنید.

رستورانEl Mercader de l’Eixample

اصول غذای در این رستوران غذاهای سنتی کاتالان‌ها است، این رستوران که به‌تازگی افتتاح شده است، محصولات غذای خود را از مناطق کشاورزی شهرستان‌ها اطراف تهیه می‌کند و به کمک مردم محلی به پخت و پز غذاهای سنتی نظیر گوشت و سیب‌زمینی خرد شده در طرفی به نام ترینشات، برنج، سوسیس، و البته ژانبون ایبری و نان گوجه‌فرنگی مالیده شده در رستورانی شبیه به یک خانه‌ای قدیمی و نوستالژی خاص تهیه می‌شود، البته در این رستوران شسور، جنبشی علیه نظام مشاهده می‌شود، این رستوران از ظهر تا نیمه‌شب به‌طور مدام باز است.

رستورانBacaro

این رستوران دارای یک جدول منظم و منوی خارجی است. این رستوران کوچک است پخت و پز در این رستوران به سبک ونیزی صورت می‌گیرد، این رستوران در کنار بازار و در نقطه‌ای پر از رفت و آمد گردشگران قرار دارد، روزها محل گذر گردشگران است و شب‌ها پاتوق افراد برگشته از تئاتر و بازیگران است. این رستوران تا ۲۳:۴۵ دقیقه باز است.

رستوران Bacaro

رستورانLa Taverna del Suculent

سه پایگاه از بارسلونا، کنار ایستگاه Cotorruelo’s Barcelona empire و در کنار ساختمان‌های مرکزی و نیز محله نه‌چندان دور از Las Ramblas وجود دارد. بیش‌تر سرآشپزهای این رستوران‌ها از مواد غذایی تازه در غذاهای سنتی خود استفاده می‌کنند، از جمله منو ستاره‌دار این رستوران‌ها استیک تاتار بامغز استخوان استف به‌تازگی به این منو بر اساس سبزیجات محلی غذایی توسط سرآشپز تونی رومرو اضافه شده است.

در بیشتر مسیرهای گاوبازی و زیارتگاه‌ها، نوشیدنی فروشی‌هایی با دو اتاق ناهارخوری و در طبقه بالای آن آشپزخانه موجود است، که در آن غذاهای روزانه و انواع نوشیدنی های فصلی سرو می‌شود، یک‌شنبه‌ها صبحانه منحصربه‌فرد اسپانیایی همراه با کوکتل و بعدازظهرها گیتار فلامینگو و خواننده‌های اسپانیایی در آنجا دیده می‌شود.

رستورانCan Kenji

در این رستوران غذاهای شبیه به سوشی کوچک سرو می‌شود (سوشی، یک توپ برنجی ژاپنی است) این غذاها به شکل یک کوفته همراه با جلبک دریایی، یک قارچ شکم پر و خرچنگ، تمپورای ساردین با پوره بادمجان، مسیو و آنچو است. در این رستوران غذاهای ژاپنی-مدیترانه‌ای موجود است، و در اسپانیا مانند یک گنج می‌ماند، منو ظهر در این رستوران حدود ۱۰ تا ۲۰ یورو است و غذاها بنا به یک جدول در طول هفته سرو می‌شوند که شما باید هرچه سریع‌تر آنها را رزرو کنید.

رستورانCafé Emma

یک بستر فرانسه جادار و راحت در مرکز بارسلونا است، این کافه یک مکان مناسب برای ملاقات‌ها، صرف ناهار و یا استراحت است، این کافه دارای منوی خوب و بسیار متنوع برای صبحانه است برای ناهار فهرستی از  نوشیدنی های فرانسوی در انتظار شما است.

رستورانCarmelitas

در مسیر این رستوران بازار و تئاتر و موزه  و هنرهای معاصر وجود دارد، این فضا با سقف بلند در یک صومعه‌ای قدیمی تشکیل شده است که صبح‌ها از ساعت ۸:۳۰ آماده‌ای ارائه سرویس است، همچنین از فضای باز خیابان نیز برای این مکان گرفته شده است و بعضی از صندلی‌های این خیابان به یک زمین‌بازی کوچک و جذاب ختم می‌شود.

رستورانVivanda

این مکان یک ورودی باریک و شامل یک پانسیون می‌شود، این مکان می‌تواند محل مناسبی برای سرو نوشیدنی در جمع گروهی و یا شام عاشقانه باشد، در این مکان می‌توانید شانس خود را با شرکت در مسایقات شانسی امتحان کنید.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم فهرست کاملی از رستوران های بارسلونا و جاهای دیدنی بارسلونا را در کجارو ببینید تا ضمن کسب اطلاعات لازم درباره آن‌ها، برنامه‌ریزی دقیقی برای سفر خود به بارسلون داشته باشید.

شما در صورت سفر به اسپانیا کدام مدل غذا و رستوران را ترجیح می‌دهید؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان محترم کجارو درمیان بگذارید.

مطالب مرتبط:

منبع foodrepublic

دیدگاه