آیا می توانید از ۹ جهنم چشمه های آب گرم بپو جان سالم به در ببرید؟

محسن اصفهانی زاده | چهار شنبه, ۲۳ تیر ۹۵ ساعت ۱۶:۳۰

چشمه‌های آب‌گرم بپو در ژاپن، یکی از شگفت‌انگیزترین و عجیب‌ترین چشمه‌های آب‌ گرم در دنیا محسوب می‌شود که هر کدام از چشمه‌ها ویژگی خاص  زیبای خود را دارد. با کجارو همراه باشید.

بِپو در ژاپن بیشترین تعداد چشمه‌های آب‌ گرم را در تفرجگاه‌های چشمه‌ی آب‌ گرم در ژاپن دارد. این تفرجگاه تمام چیزهای ممکن را دارد: حمام داغ، حمام شن و ماسه و حمام بخار. با این‌حال بپو متفاوت است، ویژگی منحصربه‌فردی دارد که مکان‌های دیگر ندارند: ۹ جهنم.

یومی

Beppu

چشمه‌ی آب‌گرم دریای جهنم توسط درختان احاطه شده است. گل‌های نیلوفر آبی در نزدیک برکه، جایی که آب جوشان نیست، رشد کرده‌اند. این چشمه به‌ خاطر رنگ آبی آبش معروف شده است.

چی‌نو‌ویکی

Beppu

آب قرمز رنگ، نام برکه‌ی خون جهنم را برای آن به همراه آورده است. رنگ قرمز ناشی از آهن معدنی موجود در آب است.

اونی‌یاما

Beppu

کوه هیولای جهنم مکان واقعا وحشتناکی است. اینجا محل زندگی تمساح‌ها است.

کومادو

Beppu

دیگ جوشان جهنم، داغ‌ترین آب را در میان چشمه‌ها دارد. از آن برای پخت و پز و از بخار آن برای پختن تخم‌مرغ، پودینگ و دیگر تنقلات استفاده می‌کنند.

شی‌رایک

Beppu

برکه‌ی سفید جهنم، مکانی مملو از مه و آب شیری رنگ است. باغی زیبا این برکه را احاطه کرده است.

آنی‌شوبی

Beppu

راهب جهنم، مکانی برای آب‌تنی راهبان در گل‌و لای آن نیست. هنگامی که جباب‌ها در بالای گل‌و لای جوشان ظاهر می‌شوند، مانند سر طاس و صیقلی به نظر می‌رسند.

یاما

Beppu

کوه جهنم در یک باغ‌وحش با تعداد فراوانی حوضچه‌ی آب‌گرم قرار گرفته است.

تاس‌یومکی

Beppu

فواره‌ی جهنم، آبفشانی جوشان دارد که هر ۳۰ الی ۴۰ دقیقه یک‌بار فوران می‌کند. تخته سنگی در بالای آبفشان وجود دارد که مانع از پرتاب بیش از حد آب به بالا می‌شود.

کین‌ری‌یو

Beppu

اژدهای طلایی جهنم نام اژدهایی هست که توسط چشمه، بخار تولید می‌کند. در طلوع خورشید همچون اژدهایی در حال پرواز به نظر می‌رسد.

شنا ممنوع

Beppu

این چشمه‌های آب‌گرم برای شنا کردن نیستند، زیرا بیش از‌ حد داغ یا خطرناک (تمساح‌ها) هستند. با این‌ حال حتی بدون شنا کردن، چشمه‌های آب‌گرم بپو مکانی بسیار زیبا و شگفت‌انگیز برای بازدید محسوب می‌شوند. گردشگران می‌توانند پاهای خود را با آب‌های آتشفشانی خیس کنند، غذاهای بخارپز بخورند و از زیبایی طبیعت آنجا لذت ببرند.

مطالب مرتبط:

منبع allday

دیدگاه