اکبر جوجه کجاست؟

علیرضا کیخا | چهار شنبه, ۲۳ تیر ۹۵ ساعت ۰۷:۴۵

اکبرجوجه کجاست؟ در سی‌امین قسمت از مجموعه گزارش‌های «کجاست» به سراغ یک مکان خاطره‌انگیز رفته‌ایم که تقریبا هرکس که به شمال ایران سفر کرده باشد از آن خاطره خوبی دارد. با کجارو همراه باشید.

معرفی

رستوران اکبرجوجه نام یک سری رستوران زنجیره‌ای است که شعبه اصلی آن در شهر گلوگاه استان مازندران قرار دارد. در اسفندماه سال ۱۳۹۳ شعبه تهران این رستوران افتتاح گردید و پس از آن روز به روز به تعداد مشتری‌های این رستوران اضافه شد. اگرچه تعداد زیادی رستوران با سوء استفاده از این نام در حال فعالیت هستند اما تنها جایی که در تهران می‌توانید عطر و طعم غذاهای رستوران‌های اصلی اکبرجوجه را تجربه کنید، همین رستوران است. در این رستوران فقط اکبرجوجه سرو می‌شود و همین امر باعث سادگی‌ انتخاب برای مشتری و بالا رفتن کیفیت غذای این رستوران می‌شود، زیرا آشپزهای این رستوران به جای چند مدل غذا فقط روی همین نوع غذا تمرکز می‌کنند. در حال حاضر (تیرماه ۱۳۹۵) قیمت یک پرس اکبرجوجه ۱۸۰۰۰ تومان است. در  این رستوران از مرغ بدون هورمون و مواد طبیعی دیگری مثل رب انار و برنج صد در صد ایرانی طارم فریدون کنار و دوغ محلی سرو می‌شود.

akbar-joojeh-restaurant

یک پرس اکبرجوجه

آدرس

رستوران اکبرجوجه در خیابان انقلاب، ابتدای خیابان خارک قرار دارد.

محل دقیق رستوران اکبرجوجه بر روی نقشه

دسترسی

برای رسیدن به این رستوران با وسایل نقلیه عمومی می‌توانید از بی‌آر‌تی مسیر میدان آزادی - تهرانپارس یا مسیر  راه‌آهن - پارک‌وی یا راه‌آهن - تجریش (مقصد: ایستگاه چهارراه ولیعصر) و یا تقاطع خط ۳ و ۴ مترو (ایستگاه تئاتر شهر) استفاده کنید و با کمی پیاده‌روی به سمت شرق به خیابان خارک و رستوران اکبرجوجه برسید.

akbar-joojeh-restaurant

نمای داخلی رستوران اکبرجوجه

آیا شما هم از حضور در رستوران اکبرجوجه تهران و یا شعبه‌های این رستوران در شهرهای دیگر خاطره‌ای دارید؟ آن را با کجارو و خوانندگان ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه