با لوکس ترین و خوشمزه ترین خوراکی های طلایی آشنا شوید

مینا رهبری | یکشنبه, ۶ تیر ۹۵ ساعت ۲۰:۰۰

در سراسر دنیا خوراکی‌های خوشمزه و گران قیمت زیادی وجود دارد و بسته به مواد استفاده شده قیمتشان بیشتر می‌شود. اما برخی از غذاها زیورآلاتی مانند طلا، مروارید یا الماس دارند و با آن‌ها تزیین می‌شوند. با کجارو همراه باشید تا با برخی از غذاهای لوکس، گران‌قیمت و طلایی آشنا شوید.

هرکدام از این تنقلات و غذاها در فلزات گرانبها پیچیده شده‌اند. دوست دارید از این خوراکی‌ها امتحان کنید؟

خاویار کوانترو

خاویار کوانترو غذای لوکس

خاویار کوانترو در لندن تولید می‌شود. این نوع خاویار از مایع به جامد تبدیل شده و به شکل مروارید‌های درخشان کوچک هستند که هر کدام تکه‌های کوچک طلای ۲۴ عیار دارند.

لیموناد طلایی

لیموناد لوکس

این لیموناد بدون الکل پر از تکه‌های طلای ۲۴ عیار است و می‌توانید آن را از شمپانیول، درشرق فرانسه خریداری کنید. 

جیرجیرک طلا

جیرجیرک طلا خوراکی لوکس

چرا باید جیرجیرک بخورید؟ در فرانسه و در منطقه‌ی «ویلغ له نانسی»، فردی به نام «سیلویان موسکاور» جیرجیرک‌هایی با پوشش طلا درست می‌کند. او می‌گوید ایده‌ی این کار بعد از کار کردن در ژاپن و کره‌ی جنوبی به ذهنش رسیده است. او همچنین دوست دارد در غذاهایش از کرم خوراکی نیز استفاده کند؛ ترسناک‌ترین غذای طلایی که تا به حال دیده‌اید. 

پارتی میکس طلایی

پارتی میکس لوکس

رستورانی در تورنتو به بادام زمینی، ذرت طلایی و شکلات ذرات طلا اضافه می‌کنند.

برگر ۶۶۶ دلاری

برگر لوکس

برگر ۶۶۶ دلاری که در نیویورک سیتی تهیه می‌شود، شامل گوشت گاو طلاپیچ، پنیر سوئیسی، سس BBQ، سنگ نمک هیمالیایی، خاویار، قارچ، جگر چرب و گوشت خرچنگ  است. 

مردان طلایی کوچک

خوراکی های لوکس

سرآشپز ولفگانگ پاک برای عقب نماندن از قافله، در مراسم هشتاد و هفتمین جایزه اسکار در فوریه ۲۰۱۵ در لس آنجلس، شکلات‌های مجسمه‌های اسکار را با روییه‌ای از طلا پوشاند. تمامی رویاهای شکلاتی شما می‌تواند به واقعیت تبدیل شود!

سوپ طلا

سوپ طلا غذای لوکس

ولفگانگ پاک چند سال پیش در مراسم شام اهدای جوایز اسکار این سوپ سیب و کرفس را سرو کرد. روی این سوپ ذرات طلا وجود داشت!

نان شیرین ۱۰۰ دلاری

نان شیرین لوکس

این نان شیرین در نیویوک سیتی پخته می‌شود و انگار ذرات طلا که با دقت زیاد روی آن قرار گرفته‌اند به اندازه‌ی کافی فریبنده نیست و داخل آن را با کریستال مزه‌دار کرده‌اند!

نان بیگل

نان بیگل لوکس

در سال ۲۰۰۷ نان شیرین حلقوی بیگل با قطعات طلا در هتل وستین نیویورک پخته شد. همچنین در درست کردن این نان از پنیر خامه‌ای و شکلات‌های لوبیایی شکل استفاده می‌کنند و قیمت آن هزار دلار است. این نان را باید ۲۴ ساعت قبل سفارش دهید. متاسفانه علی‌رغم تمام این مسائل، نان بیگل فقط در ساعات صبحانه سرو می‌شود.

بیکن با طلا

بیکن با طلا

یک بیکن‌فروشی، بیکن‌ها را ابتدا در شکلات و سپس در طلا می‌خواباند و آن را به عجیب‌ترین بیکن دنیا تبدیل می‌کند. این مغازه‌دار می‌گوید این نوع بیکن پرفروش‌ترین بیکن آن‌ها است.

سوشی با روکش طلا

سوشی با طلا

این غذا «سوشی دل اورینت» نام دارد که از ماهی قزل آلای صورتی نروژی و جگر چرب تهیه می‌شود. قیمت ۵ رول از این سوشی ۱۹۰۰ دلار است، اما ۲۰ قیراط الماس آفریقایی دارد و ۳ مروارید پالاوان روی هر تکه قرار گرفته است. 

شکلات طلا

شکلات طلا

شکلات طلا در ورقه‌ای از طلا پیچیده شده است و در جعبه‌ی جواهرات قرار می‌گیرد. دزدن این شکلات مثل دزدی جواهر است!

دسر شکلاتی Frrrozen Haute

دسر شکلاتی لوکس

اگر می‌خواهید یک دسر ۲۵۰۰۰ دلاری بخورید می‌توانید از گران‌ترین دسری که تا حالا درست شده است، امتحان کنید. دسر شکلاتی Frrrozen Haute در نیویورک سیتی درست می‌شود و شامل کاکائو و شکلات لوبیائی شکل ۲۶۰۰ دلاری است. این دسر را در ظرفی از جنس طلا سرو می‌کنند و با طلای ۱۸ عیار دور آن را می‌پوشانند. روی دسر نیز ذرات طلا می‌پاشند. 

مطالب مرتبط:

منبع allday

دیدگاه