خلیج فارس را بهتر بشناسیم؛ آشنایی با هزینه اقامت و امکانات هتل های سه ستاره جزیره کیش

عماد جعفری | پنجشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۹۵ ساعت ۱۸:۳۰

آشنایی با امکانات و قیمت‌های هتل‌های سه ستاره برای سفرهای چندروزه به جزایر خلیج فارس، به تجربه سفری اقتصادی با بهره بردن از بهترین امکانات کمک شایانی می‌کند. با کجارو همراه باشید، تا از هزینه هر شب اقامت در هتل‌های سه ستاره کیش اگاه شویم و درباره امکانات ارائه شده توسط هر هتل مختصری بخوانیم.

مقالات مرتبط:

هتل شایلی کیش

قیمت هر شب رزرو اتاق دوتخته: ۳۰۰,۰۰۰ تومان

هتل‌های کیش

توضیح هتل: هتل سه ستاره شایلی کیش (هتل عالی‌قاپو سابق) در سال ۱۳۸۵ افتتاح و در سال ۱۳۹۴ آخرین بازسازی این مجموعه انجام شده است. این هتل دارای ۴۰ واحد با ظرفیت ۸۷ تخت است که در ۲ طبقه بدون آسانسور بنا شده است. هتل شایلی با امکاناتی همچون رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی‌شاپ با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، فضای سبز، صندوق امانات، اتاق چمدان و دیگر امکانات با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی و خدمترسانی به گردشگران در سفر به کیش است. این هتل در نزدیکی مجموعه بولینگ مریم کیش قرار دارد.

هتل جام جم کیش

قیمت هر شب رزرو اتاق دوتخته: ۱۹۰,۰۰۰ تومان

هتل‌های کیش

توضیح هتل: هتل سه ستاره جام جم از لحاظ کیفیت جزو هتل‌های سه ستاره تاپ جزیره کیش است که طرفداران خاص خود را دارد، موقعیت عالی و دسترسی به مراکز تجاری و تفریحی جزیره، بازارهای مروارید، دیپلمات، زیتون، پانیذ، مرکز تجاری کیش، ونوس، مریم، هایپرمارکت و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از امکانات تفریحی متنوع شامل جت اسکی، قایق‌های کف شیشه‌ای، پاراسل، غواصی، دوچرخه سواری و بولینگ و...) اشاره کرد. هتل جام جم مورد علاقه گردشگران داخلی و خارجی به ویِژه خانواده‌ها بوده و هدف مدیریت و کارکنان هتل نیز ایجاد شرایطی ایدئال و مطلوب در جهت تأمین آرامش و آسایش میهمانان در طول مدت اقامت در هتل جام جم است تا در جزیره زیبای کیش بهترین خاطرات به یاد ماندنی را داشته باشند. پرسنل هتل جام جم کیش با تلاش و کار شبانهروزی آماده پذیرایی از شما عزیزان هستند. قیمت‌های اعلام شده علی‌الحساب بوده که در صورت افزایش نرخ بیشتر از این مبالغ، مابهالتفاوت قبل از ورود مسافر به هتل دریافت خواهد شد. رزرو این هتل غیرقابل کنسل و چارتر است. جهت هماهنگی ترانسفر فرودگاهی با پشتیبان رزرو خود تماس بگیرید.

هتل آنا کیش

قیمت هر شب رزرو اتاق دوتخته: ۲۰۰,۰۰۰ تومان

هتل‌های کیش

توضیح هتل: هتل سه ستاره آنا کیش سال ۱۳۷۷ در دو طبقه و در زمینی به مساحت ۸۵۰۰ متر مربع به بهرهبرداری رسید. این هتل با فاصله‌ای کم بین دو بازار مروارید و زیتون قرار گرفته است. هتل آنا با دارا بودن کادر مجرب آموزش دیده و امکانات رفاهی پذیرای شما میهمانان عزیز است. رزرو این هتل غیرقابل کنسل و چارتر است. قیمت‌های اعلام شده علی‌الحساب بوده که در صورت افزایش نرخ بیشتر مابهالتفاوت قبل از ورود مسافر به هتل، دریافت خواهد شد. لازم به ذکر است با توجه به متغیر بودن نرخ‌ها، قیمت نهایی رزرو با ثبت تاریخ ورود مشخص می‌شود.

هتل تماشا کیش

قیمت هر شب رزرو اتاق دوتخته: ۱۸۰,۰۰۰ تومان

هتل‌های کیش

توضیح هتل: هتل تماشا کیش در سال ۱۳۷۷ بهعنوان یک هتل ۳ ستاره به بهرهبرداری رسید، در سال ۱۳۹۱ برای رفاه بیشتر میهمانان گرامی بازسازی شد. هتل تماشا کیش نسبت به ساحل زیبای دریای خلیج همیشه فارس و بازار در موقعیت مناسبی قرار گرفته است که همین امر باعث می‌شود مسافران تعطیلات خوبی را در این هتل بگذرانند. صبحانه و ناهار و شام در هتل تماشا کیش از کیفیت خوبی برخوردار است. این هتل برای رفاه میهمانان عزیز در جزیره زیبای کیش سرویس استقبال فرودگاهی را در نظر گرفته است. هتل تماشا در جزیره کیش و در موقعیتی مناسب از نظر بازار و ساحل زیبای خلیج فارس قرار گرفته که می‌توانید تعطیلات و سفر خوبی را در آن بگذرانید. هتل تماشا کیش حدود ۱۰ دقیقه با فرودگاه و ۸ دقیقه با بازار فاصله دارد.

هتل هلیا کیش

قیمت هر شب رزرو اتاق دوتخته: ۲۴۰,۰۰۰ تومان

هتل‌های کیش

توضیح هتل: هتل هلیا سه ستاره تاپ، ما بین دو میدان امیرکبیر و ساحل با فاصله‌ای کم از دریا و مراکز خرید در نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش واقع شده است. تمامی اتاق‌ها دارای تلویزیون LCD، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدارباش و... است. لابی زیبای هتل همراه با کافی شاپ ۲۴ ساعته، اینترنت فعال، فضای سبز با نوای دلانگیز آب‌نماهای واقع در محوطه، رستوران زیبای هتل با وعده‌های صبحانه و بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی آماده پذیرایی میهمانان عزیز داخل و خارج از هتل است. هتل دارای سرویس‌های مجهز و منظم استقبال فرودگاهی بوده همچنین ماشین‌های مدرن و مدل بالا جهت اجاره آماده است. گردشگری هتل هلیا با برنامه‌های شاد و تخفیف‌های ویژه اوقات خوشی را برای میهمانان عزیز فراهم کرده است. هتل با کادری مجرب پذیرای کلیه میهمانان داخلی و خارجی است. قیمت‌های اعلام شده علی‌الحساب بوده که در صورت افزایش نرخ مابهالتفاوت قبل از ورود مسافر به هتل دریافت خواهد شد. رزرو این هتل غیرقابل کنسل و چارتر است. جهت هماهنگی ترانسفر فرودگاهی با پشتیبان رزرو خود تماس بگیرید.

هتل لوتوس کیش

قیمت هر شب رزرو اتاق دوتخته: ۱۸۰,۰۰۰ تومان

هتل‌های کیش

توضیح هتل: هتل لوتوس که با الهام از معماری زیبای ایران باستان و بناهای دوره هخامنشیان به بهترین وجه تزیین و آراسته شده است، نام قدیم این هتل لاله بوده است، بازسازی شده و در زمستان ۱۳۹۰ بازگشایی و به بهرهبرداری رسیده، هتل بینالمللی لوتوس کیش دارای لابی، رستوران با غذای ایرانی و فرنگی، دو دستگاه آسانسور، کافی شاپ و مینی‌بار و ۷۲ اتاق است که از این میان، ۴۰ اتاق دارای ظرفیت بیش از ۳ نفر است، همچنین باغی با مساحت بالغ بر ۱۲۰۰ مترمربع این هتل را احاطه کرده است. هتل مسافرانی با ملیت عرب را پذیرش نمی‌کند، در غیر اینصورت پس از صدور در صورت جایگزین کردن چنانچه رزرو روز نباشد با یک شب NOSHOW کنسل خواهد شد. رزرو این هتل غیرقابل کنسل و چارتر است. قیمت‌های اعلام شده علی‌الحساب بوده که در صورت افزایش نرخ مابهالتفاوت قبل از ورود مسافر به هتل دریافت خواهد شد. لازم به ذکر است با توجه به متغیر بودن نرخ‌ها، قیمت نهایی رزرو با ثبت تاریخ ورود مشخص می‌شود.

هتل سارا کیش

قیمت هر شب رزرو اتاق دوتخته: ۲۳۰,۰۰۰ تومان

هتل‌های کیش

توضیح هتل: هتل سه ستاره سارا در سال ۱۳۸۸ در چهار طبقه و ۷۲ اتاق تاسیس شد. این هتل واقع در قلب مراکز تفریحی و تجاری کیش است. دسترسی آسان به بازارها نظیر پردیس یک و دو، مرکز تجاری پانیذ، هایپر مارکت و نزدیکی به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک‌ها از ویژگی‌های هتل سارا است. قیمت‌های اعلام شده علی‌الحساب بوده که در صورت افزایش نرخ، مابهالتفاوت قبل از ورود مسافر به هتل دریافت خواهد شد. رزرو این هتل غیرقابل کنسل و چارتر است. جهت هماهنگی ترانسفر فرودگاهی با پشتیبان رزرو خود تماس بگیرید.

هتل پارس نیک کیش

قیمت هر شب رزرو اتاق دوتخته: ۲۵۰,۰۰۰ تومان

هتل‌های کیش

توضیح هتل: هتل سه ستاره پارس نیک کیش در مرکز جزیره واقع شده با فاصله‌ای کمتر از ۱۰ دقیقه از بازار زیتون، مریم، مروارید و ونوس قرار دارد، از امکانات این هتل می‌توان به کافی شاپ، چایخانه سنتی، ماهواره و... اشاره کرد. هتل پارس نیک با داشتن کادر مجرب و امکانات رفاهی میزبان میهمانان عزیز است. تخفیف ویژه هتل پارس نیک تا پایان اردیبهشت ماه عبارت است از استقبال فرودگاهی، صبحانه به‌صورت بوفه، ناهار ،عصرانه، تخفیف‌های گردشگری و در هر ۶۰ دقیقه دوچرخه سواری ۱۵ دقیقه به‌صورت رایگان برای هر نفر. رزرو این هتل غیرقابل کنسل و چارتر است. قیمت‌های اعلام شده علی‌الحساب بوده که در صورت افزایش نرخ بیشتر از این مبالغ، مابهالتفاوت قبل از ورود مسافر به هتل دریافت خواهد شد. لازم به ذکر است با توجه به متغیر بودن نرخ‌ها، قیمت نهایی رزرو با ثبت تاریخ ورود مشخص می‌شود.

هتل آرامش کیش

قیمت هر شب رزرو اتاق دوتخته: ۲۸۰,۰۰۰ تومان

هتل‌های کیش

توضیح هتل: هتل سه ستاره آرامش واقع در جزیره کیش و نزدیک به مرکز خرید زیتون، هایپر مارکت و بازار پانیذ با دارا بودن امکانات رفاهی و کادری مجرب، میزبان شما میهمانان عزیز است. لازم به ذکر است، نرخ‌ها علیالحساب است و احتمال افزایش نرخ در ایام خاص وجود دارد.

هتل سان رایز کیش

قیمت هر شب رزرو اتاق دوتخته:  ۱۸۰,۰۰۰ تومان

هتل‌های کیش

توضیح هتل: هتل سه ستاره سان رایز کیش در سال ۱۳۸۳ در ۴ طبقه با ۲۴۰۰ مترمربع زیر بنا در نزدیکی بازارهای پردیس ۱ و۲ به بهرهبرداری رسید، از لحاظ مرکزیت و دسترسی، بهترین انتخاب برای افرادی است که می‌خواهند از مراکز خرید کیش دیدن کنند. هتل سان رایز با دارا بودن کادری مجرب و امکانات رفاهی پذیرای میهمانان عزیز است.

هتل سیمرغ کیش

قیمت هر شب رزرو اتاق دوتخته: ۱۵۰,۰۰۰ تومان

هتل‌های کیش

توضیح هتل: هتل سه ستاره ساحلی سیمرغ با دارا بودن امکانات رفاهی و کادر مجرب پذیرای میهمانان عزیز است. بر اساس اطلاعیه مجتمع ساحلی سیمرغ، اقامت مردان مجرد در این مجموعه ممنوع است. به‌علت چارتر بودن هتل امکان کنسلی وجود ندارد. قیمت‌های اعلام شده علی‌الحساب بوده که در صورت افزایش نرخ بیشتر از این مبالغ، مابهالتفاوت قبل از ورود مسافر به هتل دریافت خواهد شد.

هتل پارسیان کیش

قیمت هر شب رزرو اتاق دوتخته: ۲۱۰,۰۰۰ تومان

هتل‌های کیش

توضیح هتل: هتل ۳ ستاره پارسیان را می‌توان از مراکز اقامتی کیش با بهترین و ممتازترین موقعیت مکانی به شمار آورد. اگر خرید از انگیزه‌های سفرتان به کیش است این هتل از بهترین گزینه‌ها برای شما است. هتل پارسیان جنب بازار زیتون و در نزدیکی مراکز تجاری معروف و رو‌به‌روی تالار شهر قرار گرفته است. از اینجا می‌توانید با صرف زمان کمی به بازارها و مراکز خرید شهر بروید و به دریا و اسکله تفریحی دسترسی داشته باشید. هتل پارسیان را می‌توان از مراکز اقامتی کیش با بهترین و ممتازترین موقعیت مکانی به شمار آورد. هتل پارسیان کیش با دارا بودن کادر مجرب و امکانات رفاهی آماده‌ی پذیرایی از میهمانان عزیز است. قیمت‌های اعلام شده علی‌الحساب بوده که در صورت افزایش نرخ بیشتر از این مبالغ، مابهالتفاوت قبل از ورود مسافر به هتل دریافت خواهد شد. رزرو این هتل غیرقابل کنسل و چارتر است. جهت هماهنگی ترانسفر فرودگاهی با پشتیبان رزرو خود تماس بگیرید.

هتل قائم کیش

قیمت هر شب رزرو اتاق دوتخته: ۳۲۰,۰۰۰ تومان

هتل‌های کیش

توضیح هتل: هتل ۳ ستاره قائم، در مرکز جزیره کیش واقع شده و دارای ۲ فاز ۱ و ۲ است. این هتل، از نظر موقعیت مکانی نزدیک به دریا و مجتمع‌های تجاری واقع شده است. از آنجا که این هتل نزدیک مراکز خرید و رو‌به‌روی بازار زیتون قرار دارد، مورد توجه دوستداران خرید قرار خواهد گرفت. ضمنا دسترسی به ساحل و دریا نیز به آسانی امکانپذیر است. لازم به ذکر است قیمت‌های این هتل شامل صبحانه و ناهار است.

هتل آفتاب شرق کیش

قیمت هر شب رزرو اتاق دوتخته: ۱۳۰,۰۰۰ تومان

هتل‌های کیش

توضیح هتل: هتل ۳ ستاره ساحلی آفتاب شرق در منطقه بومی نشین جزیره کیش، در ابتدای جاده جهان واقع شده است. امکانات و خدمات این هتل شامل کافی شاپ، لابی، کافی‌شاپ فضای باز، گشت سیاحتی جزیره، گشت بازارها و... است. رزرو این هتل غیرقابل کنسلی و چارتر است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه