بهترین هتل‌های پوکت؛ بهشتی در تایلند

حمیده کریمی
حمیده کریمی پنجشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۰
بهترین هتل‌های پوکت؛ بهشتی در تایلند

پوکت یکی از مقاصد گردشگری محبوب به‌خصوص برای دوستدارن طبیعت ساحلی و غواصی است. معابد قدیمی، طبیعت بکر، مراکز خرید متعدد و غذاهای محلی از جاذبه‌های گردشگری این شهر هستند. در ادامه بهترین هتل های پوکت را معرفی خواهیم کرد.

پوکت، بزرگ‌ترین جزیره‌ی تایلند است و مناظر کوهستانی، درختان سبز و زیبای نخل، دریای آرام و گرم و سواحل شنی زیبا را در کنار هم دارد. ساحل پاتونگ یکی از شناخته‌شده‌ترین و محبوب‌ترین ساحل‌های این منطقه است. رستوران‌ها، کافه‌ها و هتل‌های ساحلی زیادی در این منطقه وجود دارند.

بخش جنوبی یعنی Karon، میزبان دومین ساحل بزرگ منطقه و صخره‌های مرجانی است که بهترین مکان برای غواصی هستند. بسیاری از علاقه‌مندان به ورزش‌های آبی و غواصی، این منطقه از تایلند را برای سفر انتخاب می‌کنند. ساحل Kamala خلوت‌تر است و صخره‌ی مرجانی دارد و مکان مناسبی برای موج‌سواری و غواصی است.

پوکت از آنجایی که یک مقصد گردشگری محبوب است، امکانات اقامتی متعددی دارد. در این فهرست بهترین هتل های پوکت را با رنج قیمتی متفاوت معرفی می‌کنیم. از هتل‌های لوکس و ساحلی گرفته تا هتل‌های ارزان‌تر با امکانات کمتر. هرکدام از این هتل‌ها با توجه به قیمت و امکاناتی که ارائه‌ می‌کنند، در میان هتل‌های مشابه خود، امتیازات بالایی را در سایت‌های مرتبط با رزرو هتل های پوکت کسب کرده‌اند.

با کلیک کردن روی نام هر هتل به بخش هتل در کجارو منتقل می‌شوید. در این صفحه می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد هتل کسب کنید و عکس‌های بیشتری از بخش‌های مختلف هتل ببینید. همچنین اگر تجربه‌ی اقامت در یکی از این هتل‌های پوکت را دارید، نظرات خود را با سایر کاربران کجارو به اشتراک بگذارید.

کجارو علاوه بر معرفی هتل‌ها، جاذبه‌ها و جاهای دیدنی پوکت، در زمینه خرید تور گردشگری نیز به شما کمک می‌کند. شما می‌توانید بهترین آفر تور پوکت و انواع تور تایلند را در کجارو ببینید و با چند کلیک، ارزان‌ترین تور به مقصد مورد نظرتان را به‌راحتی از آژانس‌های معتبر مسافرتی همکار کجارو خریداری کنید.

فهرست هتل‌ها:

۱. هتل هوریزون کارون بیچ (Horizon Karon Beach)

هتل های پوکت

هتل هوریزون کارون بیچ (Horizon Karon Beach) که فقط ۴ دقیقه پیاده با ساحل فاصله دارد، از دو بخش مجزا تشکیل شده است. بخش اول دارای دو استخر بزرگ روباز و زمین بازی و استخر مخصوص کودکان است. بخش دوم مخصوص بزرگسالان است و جکوزی و استخر اختصاصی دارد.

اتاق‌های بزرگ این هتل، دکوراسیون مدرن آسیایی و بالکن‌هایی رو به دریا، باغ یا استخر دارند. وای‌فای رایگان در سراسر مجموعه در دسترس است. گاوصندوق، دی‌وی‌دی پلیر و دستگاه قهوه‌ساز در تمام اتاق‌ها وجود دارد.

این هتل، سرویس رفت ‌و ‌برگشت رایگان به ساحل پاتونگ (Patong) تایلند را دارد که ۱۵ دقیقه با هتل فاصله دارد. این هتل در ۲۰ کیلومتری شهر پوکت قرار دارد. مهمانان می‌توانند از مرکز تناسب اندام هتل و دو رستوران آن استفاده کنند. غذاهای متنوع اروپایی و آسیایی در رستوران Border Town و غذاهای هندی در رستوران Baluchi سرو می‌شوند. در مرکز اسپا امکانات ماساژ فراهم است. کتابخانه و امکان کرایه‌ی دی‌وی‌دی برای سرگرمی مهمانان وجود دارد.

  • این هتل ۱۶۰ اتاق دارد.
  • امکانات هتل: وای‌فای رایگان، استخر روباز، اتاق خانواده، سرویس رفت و برگشت فرودگاه، مرکز تناسب اندام، اسپا، تراس آفتاب‌گیر، باغ، محوطه‌ی بازی کودکان، کتابخانه، بیلیارد، سونا، غذای مخصوص کودکان، پارکینگ عمومی رایگان، سوییت ماه عسل و...

۲. هتل Holiday Inn Express

هتل های پوکت

هتل Holiday Inn Express دو دقیقه پیاده با ساحل فاصله دارد و در ساحل پاتونگ واقع شده است. اتاق‌های هتل دارای بالکن اختصاصی هستند. استخر روباز، مرکز تناسب اندام و وای‌فای رایگان از دیگر امکانات این هتل است.

هتل، ده دقیقه پیاده با مرکز خرید و سرگرمی و با ماشین ۲۵ دقیقه با شهر پوکت و ۴۵ دقیقه با فرودگاه بین‌المللی پوکت فاصله دارد. اتاق‌های هتل، دکوراسیون مدرن و زیبایی دارند. هر اتاق دارای یخچال، تلویزیون و گاوصندوق است. پذیرش ۲۴ ساعته و تبدیل ارز در هتل انجام می‌شود. امکانات برگزاری جلسات کاری برای مهمانان فراهم شده است. قیمت این هتل نسبت به امکاناتی که به مهمانان ارائه می‌کند بسیار خوب است.

  • هتل دارای ۲۷۷ اتاق است.
  • امکانات هتل: وای‌فای رایگان، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، پارکینگ رایگان، رستوران، تراس، پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات ویژه‌ی معلولان و...

۳. ریزورت و ویلای متادی (Metadee Resort & Villas)

هتل های پوکت

ریزورت و ویلای متادی (Metadee Resort & Villas)، شش دقیقه پیاده با ساحل فاصله دارد و در اطراف یک استخر زیبا ساخته شده است. اتاق‌های بزرگ این هتل، دکوراسیون زیبای تایلندی دارند. مرکز تناسب اندام و اسپا از امکانات دیگر این مرکز اقامتی هستند. اتاق‌ها دارای سقف‌های چوبی و تراس اختصاصی هستند. اتاق‌های بزرگ‌تر رو به استخر یا مناظر استوایی باز می‌شوند. بعضی از اتاق‌ها استخر اختصاصی دارند. مرکز تناسب اندام هتل، پنجره‌های سراسری با منظره‌ی باغ‌های استوایی دارد.

در رستوران Himmphan می‌توانید بهترین غذاهای غربی و آسیایی را سفارش دهید. این رستوران، غذاهای دریایی تازه هم سرو می‌کند.

فرودگاه بین‌المللی پوکت با ماشین، ۴۵ دقیقه از هتل فاصله دارد. مهمانان این هتل نسبت به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنند، امکاناتی بسیار عالی دریافت می‌کنند.

  • هتل دارای ۷۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: وای‌فای رایگان، سرویس رفت و برگشت فرودگاه، مرکز اسپا و تناسب اندام، باغ، تراس آفتاب‌گیر، پارکینگ اختصاصی رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس داخل اتاق، گاوصندوق، اتاق‌های سیگار ممنوع و...

۴. هتل باومن رزیدنس (Bauman Residence)

هتل های پوکت

هتل باومن رزیدنس (Bauman Residence) هشت دقیقه پیاده با ساحل فاصله دارد. با ۵ دقیقه رانندگی از این هتل به مرکز خرید Jungceylon می‌رسید. اتاق‌های راحت این هتل، دکوراسیون داخلی مدرنی دارند. رستوران و استخر فضای باز، از دیگر امکانات این هتل هستند. ساحل مشهور پاتونگ، ۱۰ دقیقه و فرودگاه بین‌الملی پوکت، ۴۵ دقیقه با ماشین از هتل فاصله دارند. اتاق‌های هتل با کف‌پوش‌های چوبی تزیین شده‌اند و دارای تلویزیون صفحه‌تخت، قهوه‌ساز و سایر امکانات ضروری هستند. پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته در هتل انجام می‌شود. در رستوران هتل، مهمانان از غذاهای بین‌المللی و تایلندی لذت می‌برند.

  • این هتل دارای ۲۹۴ اتاق است.
  • امکانات هتل: وای‌فای رایگان، استخر روباز، سرویس رفت و برگشت فرودگاه، اتاق خانواده، پارکینگ رایگان، رستوران، امکانات تفریحی خانوادگی، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس داخل اتاق و...

۵. هتل بابا هاوس (Baba House)

هتل های پوکت

هتل بابا هاوس (Baba House) در شهر پوکت، واقع شده و دارای وای‌فای رایگان در سراسر مجموعه است. پارکینگ اختصاصی رایگان از دیگر امکانات هتل است. همه‌ی اتاق‌های هتل دارای تلویزیون صفحه‌تخت و چشم‌انداز رو به استخر یا کوه هستند. همه‌ی اتاق‌ها حمام اختصاصی دارند. سرویس رفت و برگشت رایگان از هتل تا فرودگاه برای مهمانان در نظر گرفته شده است. فعالیت‌های تفریحی مختلفی از جمله گلف و غواصی و امکان کرایه‌ی دوچرخه، در مجموعه وجود دارد. موزه‌ی تای هوا (Thai Hua)، ۳/۹ کیلومتر و شهر قدیم پوکت، ۴ کیلومتر از هتل فاصله دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل، فرودگاه بین‌المللی پوکت است که ۲۸ کیلومتر با آن فاصله دارد.

  • این هتل، ۳۰ اتاق دارد.
  • امکانات هتل: وای‌فای رایگان، استخر روباز، اتاق خانواده، مرکز تناسب اندام، پارکینگ رایگان، باغ، تراس آفتاب‌گیر، دسترسی ویلچر، قایق‌رانی، ماساژ، ماهیگیری، پارکینگ اختصاصی رایگان، دستگاه خودپرداز، پذیرش ۲۴ ساعته، کرایه خودرو، سوییت ماه عسل و...

۶. هتل Memory at On On

هتل های پوکت

هتل Memory at On On در مرکز شهر قدیمی پوکت قرار دارد و اتاق‌هایی راحت با امکاناتی مانند وای‌فای رایگان در سراسر هتل، پذیرش ۲۴ ساعته و... را در اختیار مهمانان می‌گذارد. این هتل ۵ کیلومتر با مرکز خرید سنترال فستیوال پوکت و ۲۰ دقیقه با ماشین از ساحل پاتونگ فاصله دارد. فرودگاه بین‌المللی پوکت نیز با ماشین در دسترس است و ۳۰ دقیقه از هتل فاصله دارد.

تعدادی رستوران محلی و بین‌المللی در فاصله‌ی کمی از هتل قرار دارند.

  • هتل دارای ۳۴ اتاق است.
  • امکانات هتل: وای‌فای رایگان، رستوران، سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، کرایه خودرو و...

۷. هتل سورین پوکت (The Surin Phuket)

هتل های پوکت

هتل سورین پوکت (The Surin Phuket) یک هتل پنج ‌ستاره‌ی لوکس است. این مجموعه‌ی اقامتی، ۱۲ دقیقه پیاده با ساحل فاصله دارد. واحدهای اقامتی این هتل ساحلی، با درختان نارگیل احاطه شده‌اند. هتل دارای یک استخر روباز و اسپا است. شهر پوکت، با ماشین ۴۰ دقیقه با هتل فاصله دارد. اتاق‌های بزرگ هتل، نمای رو به منظره‌های جنگلی یا ساحلی دارند. امکان انجام ورزش‌های آبی و تنیس برای مهمانان فراهم شده است. تراس آفتاب‌گیر هتل، چشم‌انداز زیبایی از دریای آندامان دارد. رستوران‌های این هتل، غذاهای تایلندی و آسیایی و اروپایی سرو می‌کنند. غذاهای دریایی تازه و انواع کباب هم در منوی رستوران‌ها وجود دارد.

  • این هتل، ۱۰۳ اتاق دارد.
  • امکانات هتل: وای‌فای رایگان، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، سرویس رفت و برگشت فرودگاه، رستوران، بالکن، تراس، باغ، کرایه خودرو، پارکینگ خصوصی رایگان، زمین تنیس، پذیرش ۲۴ ساعته، ساحل خصوصی، امکانات غواصی و قایق‌رانی و موج‌سواری، رستوران ساحلی، کتابخانه و...

۸. هتل The Shore At Katathani

هتل های پوکت

هتل ساحلی The Shore At Katathani، هتلی پنج ستاره و لوکس است که در ساحل کاتا نوی (Kata Noi) وقرار دارد و اقامتگاه ساحلی با ساحل خصوصی در اختیار مسافران می‌گذارد. این هتل که فقط مخصوص بزرگسالان است، یک استخر بی‌نهایت، اسپا و وای‌فای رایگان دارد.

اتاق‌های شیک و مدرن ویلاهای هتل رو به تراسی آفتاب‌گیر و خصوصی باز می‌شوند. در همه‌ی ویلاها، تلویزیون صفحه‌تخت، حمام و وان وجود دارد. این اقامتگاه با ماشین، ۲۰ دقیقه تا ساحل پاتونگ و ۵۰ دقیقه با فرودگاه بین‌المللی پوکت فاصله دارد. با پرداخت هزینه‌ی بیشتر، ترانسفر فرودگاهی برای مهمانان هتل، در نظر گرفته شده است. کلاس‌های یوگا، ایروبیک در آب و... در هتل برگزار می‌شود.

رستوران Harbour با نمای زیبایی رو به دریا، غذاهای متنوعی از سراسر دنیا و صبحانه‌ی آمریکایی سرو می‌کند. با آب‌میوه‌ی تازه و انواع نوشیدنی از مهمانان پذیرایی می‌شود.  

  • این مجموعه، ۴۸ اتاق دارد.
  • امکانات هتل: وای‌فای رایگان، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، اسپا، رستوران، تراس آفتاب‌گیر، استخر خصوصی، باغ، بالکن، کتابخانه، دی‌وی‌دی پلیر، صبحانه در اتاق، پارکینگ عمومی رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، کرایه خودرو، آرایشگاه زنانه و مردانه، سرویس اتاق و...

۹. پرود پوکت (Proud Phuket Hotel)

هتل های پوکت

هتل پرود پوکت (Proud Phuket Hotel) که واحدهای اقامتی مدرن و استخر روباز دارد، در فاصله‌ی کوتاهی از ساحل نای یانگ (Nai Yang) قرار گرفته است. سراسر هتل، وای‌فای رایگان در دسترس است. هتل ۲ کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی پوکت و ۶ کیلومتر با ساحل نای تون (Nai Thon) فاصله دارد. سایر جاذبه‌های گردشگر پوکت هم با ماشین در کمتر از یک ساعت، قابل دسترسی هستند.

اتاق‌های هتل، دارای بالکن، تلویزیون صفحه‌تخت و حمام هستند. برخی از اتاق‌ها به استخر دسترسی دارند. پارکینگ رایگان، مرکز تناسب اندام، رستوران و... از دیگر امکانات این هتل هستند.

این هتل با توجه به قیمتی که دارد، امکانات خوب و کاملی در اختیار مهمانان می‌گذارد.

  • هتل دارای ۱۰۱ اتاق است.
  • امکانات هتل: وای‌فای رایگان، استخر روباز، پارکینگ رایگان، رستوران، اتاق‌های سیگار ممنوع، اسپا و مرکز تناسب اندام، باغ، تراس آفتاب‌گیر، پذیرش ۲۴ ساعته و...

۱۰. هتل Anantara Mai Khao

هتل های پوکت

هتل Anantara Mai Khao در ساحل Mai Khao واقع شده و بخشی از آن توسط پارک ملی سیرینات (Sirinath) احاطه شده است. این مجموعه‌ی اقامتی، استخرهای بی‌نهایت ساحلی، ۵ رستوران و ویلاهایی با استخر و تراس آفتاب‌گیر خصوصی دارد.

فاصله‌ی این هتل از فرودگاه بین‌المللی پوکت، ۱۵ دقیقه با ماشین است. ساحل پاتونگ و شخر پوکت هم هر دو ۳۰ دقیقه با ماشین از این هتل فاصله دارند.

هرکدام از ویلاها دارای دستگاه اسپرسوساز، تلویزیون صفحه‌تخت، دی‌وی‌دی ‌پلیر و سیستم صوتی مجهز هستند. حمام ویلاها، وان‌های بزرگ دارند.

مهمان‌های این هتل، می‌توانند از استراحت در ساحل خصوصی لذت ببرند یا در اسپا از امکانات ماساژ استفاده کنند. فعالیت‌هایی مانند یوگا، ایروبیک و کلاس‌های آشپزی تایلندی هم در هتل برگزار می‌شود. امکانات ورزش‌های آبی برای مهمانان فراهم شده است.

در رستوران La Sala، صبحانه به‌صورت بوفه و غذاهای بین‌المللی سرو می‌شود. در رستوران Tree House غذاهای تازه و لذیذ دریایی و انواع نوشیدنی سرو می‌شود.

  • این هتل دارای ۹۱ اتاق و زیرمجموعه‌ای از هتل‌های زنجیره‌ای آنانتارا است.
  • امکانات هتل: وای‌فای رایگان، سرویس رفت و برگشت فرودگاه، مرکز تناسب اندام، اسپا، پارکینگ رایگان، باغ، تراس آفتاب‌گیر، استخر روباز، صبحانه در اتاق، امکانات ویژه‌ی معلولین، سرویس اتاق، ماهی‌گیری، زمین تنیس، قایق‌رانی، دوچرخه‌سواری، موج‌سواری، غواصی، استخر داخلی، ساحل خصوصی، کرایه خودرو و دوچرخه و...

->هتل های پوکت<-

مطالب مرتبط:

منبع booking

دیدگاه