سفر اپ: با MAPS.ME آفلاین مسیریابی کنید

سعید میرزاپور
سعید میرزاپور دوشنبه، ۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۱۵
سفر اپ: با MAPS.ME آفلاین مسیریابی کنید

MAPS.ME نقشه‌ای بسیار کاربردی است که کاربران می‌توانند از آن به صورت کاملا آفلاین استفاده کنند. این اپلیکیشن دارای قابلیت‌های زیادی است که از این بین می‌توان به ارائه اطلاعاتی در خصوص سراشیبی و سرازیری‌های مسیر اشاره کرد. همراه کجارو باشید تا با MAPS.ME بیشتر آشنا شویم.

همان‌طور که می‌دانید اپلیکیشن‌های مسیریابی بسیار زیادی برای تلفن‌های هوشمند منتشر شده‌اند. اغلب این اپلیکیشن‌ها قابلیت‌های منحصر به فرد خودشان را دارند و همین موضوع باعث می‌شود که کاربران به سراغ آن‌ها بروند. با وجود اینکه در حال حاضر نقشه گوگل (گوگل مپ) توجهات زیادی را به خود جلب کرده است، اما همچنان شاهد اپلیکیشن‌های دیگری نیز هستیم که اغلب از قابلیت‌های جالبی بهره می‌برند. یکی از مشکلات اصلی اپلیکیشن نقشه گوگل، آنلاین بودن آن است و کاربران حتما برای مسیریابی باید به اینترنت متصل باشند. اما در این مقاله از سری مقالات سفر اپ قصد داریم تا به معرفی اپلیکیشن مسیریابی دیگری بپردازیم که کاملا آفلاین و البته رایگان است.

MAPS.ME

MAPS.ME نام سرویس مسیریابی آفلاینی است که برای اندروید و iOS منتشر شده است. این اپلیکیشن کاملا رایگان است و قابلیت‌های متنوعی دارد. نقشه‌های این سرویس به روز هستند و مشکلی در این خصوص نخواهید داشت. اپلیکیشن مذکور امکان مسیریابی برای اتوموبیل، دوچرخه و پیاده را به صورت آفلاین ارائه می‌کند و دوچرخه سواران و افرادی که قصد پیاده‌روی دارند می‌توانند از طریق این اپلیکیشن از سربالایی‌ها و سراشیبی‌های موجود در مسیر مطلع شوند. این نقشه جزئیات زیادی از شهر‌ها را پوشش می‌دهد و به همین دلیل می‌توانید از اغلب مکان‌های موجود در شهر نظیر مسیر‌های پیاده روی، رستوران‌ها و موارد این چنینی آگاه شوید. کاربران از طریق این اپلیکیشن می‌توانند به رزرو هتل نیز بپردازند و این امکان از طریق Booking.com در دسترس قرار می‌گیرد. پس اگر شما نیز مایل هستید که از این اپلیکیشن استفاده کنید، می‌توانید از طریق لینک‌های زیر آن را برای دستگاه‌های اندرویدی و iOS دریافت کنید.

دانلود

دانلود

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه