سفر اپ: اسنپ سفرهای درون شهری را ساده تر می کند

سعید میرزاپور
سعید میرزاپور شنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۰
سفر اپ: اسنپ سفرهای درون شهری را ساده تر می کند

اسنپ نام سرویسی برای کرایه خودرو است که کاربران از طریق آن می‌توانند برای سفرهای درون شهری خود اتوموبیلی را سفارش دهند. در این مقاله از سفر اپ به معرفی این اپلیکیشن می‌پردازیم. همراه کجارو باشید.

روزانه افراد بسیار زیادی در سراسر جهان از نقطه‌ای از شهر به نقطه دیگر سفر می‌کنند. این سفر‌های درون شهری گاهی از طریق اتومبیل شخصی و گاهی از طریق خودرو‌های عمومی صورت می‌گیرد. اما یافتن تاکسی برای رسیدن به مقصد نیز خود نیازمند زمان کافی است و باید خودتان را به مسیرهایی برسانید که خودروهای حمل و نقل عمومی از آنجا عبور می‌کنند. یکی دیگر از روش‌های سفر‌های درون شهری استفاده از آژانس‌ها است. آژانس‌ها مدت بسیار زیادی است که در ایران فعالیت می‌کنند. اما از آن جایی که دنیای فعلی دنیای تکنولوژی است، بهتر این است که کرایه یک تاکسی را نیز به‌صورت آنلاین انجام دهیم. به‌طور حتم قابلیت‌های بیشتری نیز در اختیارمان خواهد بود. چندی پیش در مقاله‌ای از کجارو با اپلیکیشن Uber که یک سرویس جهانی برای کرایه خودرو بود آشنا شدیم. حال در این مقاله با سرویس اسنپ که تاحدودی نسخه ایرانی Uber است آشنا می‌شویم.

اسنپ

اسنپ (Snap) مدتی است که در تهران فعالیت می‌کند و در این مدت نسبتا کوتاه نیز توانسته توجهات بسیاری را به خود جلب کند. کاربران از طریق اپلیکیشن این سرویس که هم برای اندروید و هم برای iOS منتشر شده است می‌توانند مبدا و مقصدشان را مشخص کنند و یک خودرو برای این سفر درون شهری سفارش دهند. امکان برآورد هزینه این سفر نیز از طریق اپلیکیشن وجود دارد. با ثبت سفارش اطلاعاتی در خصوص خودرو ارسال شده نمایش داده می‌شود و تا اتمام سفر نیز می‌توانید خودرو را روی نقشه مشاهده کنید. یکی دیگر از قابلیت‌های جالب این سرویس نیز پرداخت هزینه‌های آن به‌صورت آنلاین است. بدین صورت که کاربر می‌تواند از طریق اعتبار موجود در حساب اسنپ‌اش هزینه سفر درون جاری را پرداخت کند. اسنپ فعلا تنها در تهران قابل استفاده است. لازم به ذکر است که اپلیکیشن مذکور از زبان‌های فارسی، انگلیسی و فرانسوی پشتیبانی می‌کند. برای دانلود اپلیکیشن اسنپ برای تلفن هوشمندتان می‌توانید از طریق لینک‌های زیر وارد عمل شوید.

دانلود از کافه بازار

دانلود

دانلود

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه