فیتور ۲۰۱۶ شروع به کار کرد: استقبال گسترده و بازدید سفیر ایران از نمایشگاه

سیامک احدی | چهار شنبه, ۳۰ دی ۹۴ ساعت ۲۰:۳۰

نمایشگاه فیتور ۲۰۱۶ از امروز ۳۰ دی‌ماه آغاز به کار کرده است. در روز اول استقبال خوبی از نمایشگاه را شاهد بودیم و سفیر ایران نیز سری به غرفه‌های ایرانی حاضر در نمایشگاه زد. در ادامه گزارش اختصاصی کجارو از این نمایشگاه را می‌خوانید.

نمایشگاه بین‌المللی فیتور امسال از امروز به‌صورت رسمی آغاز به کار کرد. این نمایشگاه که سال گذشته ۹۷ هزار و ۵۰۰ بازدیدکننده عمومی و بیش از ۱۲۵ هزار بازدیدکننده حرفه‌ای و تجاری داشت، امسال نیز با استقبال خوبی مواجه شده و از همان روز اول غرفه‌های این نمایشگاه مملو از جمعیت شده‌اند.

نمایشگاه فیتور ۲۰۱۶

حضور گسترده بازدیدکنندگان

نمایشگاه فیتور از امروز شروع به کار کرد و در همین روز اول استقبال گسترده‌ای از آن به عمل آمد.

نمایشگاه فیتور ۲۰۱۶

تعداد زیادی از بازدیدکنندگان تجاری و عمومی در این نمایشگاه حضور دارند و با غرفه‌های کشورهای مختلف آشنا می‌شوند. ازاین‌رو یکی از بهترین فرصت‌هاینمایشگاه فیتور، آشنایی شرکت‌های خدمات مسافرتی شرکت کننده با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری ایران است.

نمایشگاه فیتور ۲۰۱۶

در این نمایشگاه برخی از شرکت‌های مسافرتی کشورهای خارجی گوشه‌ای از فرهنگ و سنت‌های خود را معرفی کرده و در غرفه خود رقص‌های محلی و موسیقی بومی خود را به معرض نمایش گذاشته‌اند.

بازدید سفیر ایران در اسپانیا از نمایشگاه

۱۹ شرکت خدمات مسافرتی از ایران نیز در این نمایشگاه حضور دارند تا بتوانند مخاطبان و آژانس‌های مسافرتی خارجی را با صنعت گردشگری و جاذبه‌های ایران آشنا کنند. سفیر ایران نیز در همان ساعات اول شروع به کار نمایشگاه در بخش غرفه‌های ایران حضور پیدا کرد و با مسئولان غرفه‌ها گفت‌وگو کرد.

نمایشگاه فیتور ۲۰۱۶

از آنجا که ایران دارای اقلیم چهار فصل و تنوع فرهنگی و طبیعی است و از نظر تاریخی دارای جاذبه های خاصی است مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

نمایشگاه فیتور از امروز شروع به کار کرد و در همین روز اول استقبال گسترده‌ای از آن به عمل آمد.

در این میان افرادی هستند که دارای علاقه‌مندی‌های هدفمند بوده و برای نمونه به حیات وحش و تورهای اکوتوریسم تخصصی علاقه دارند. چند سال پیش یکی از کارشناسان باغ وحش بارسلون برای دیدن تمساح پوزه کوتاه و دیدن چند گونه خفاش به چابهار و جزیره قشم آمده بود.

غرفه‌های همسایه ایران

غرفه‌های همجوار ایران شامل غرفه‌های کشورهای تونس، مصر، مراکش و اردن می‌شود.

فیتور ۲۰۱۶

فیتور ۲۰۱۶

این غرفه‌ها نیز به روش‌های مختلفی به معرفی جاذبه‌های گردشگری کشور خود می‌پرداختند.

فیتور ۲۰۱۶

غرفه همسایه ایران کشور مصر بود که دست پر به این مراسم آمده بود.

برنامه‌ها و کارگاه‌های نمایشگاه

در خلال برگزرای نمایشگاه فیتور ۲۰۱۶ کارگاه‌های و برنامه‌های سخنرانی متعددی وجود دارد. در ورک‌شاپ‌ها راهکارهای نوین حوزه گردشگری به‌خصوص مباحث مرتبط با گردشگری سبز مورد گفت‌وگو خواهد بود.

آژانس مسافرتی ایوار که برای تهیه این گزارش با کجاری همراهی کرده، در این نمایشگاه هدایای ویژه‌ای برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته تا آن‌ها را با فرهنگ ایران آشنا کند.

فیتور ۲۰۱۶

این هدایا شامل هنر دستی هنرمندان ایرانی مثل ظروف میناکاری شده است. همچنین از آن‌ها با شیرینی و خشکبار ایران پذیرایی می‌شود.

تهیه شده در کجارو

مطالب مرتبط:

دیدگاه