بدترین وعده‌های غذای هواپیما در جهان

سیما احدی
سیما احدی دوشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰
بدترین وعده‌های غذای هواپیما در جهان

مسافرت با هواپیما هم مزیت‌های خود را دارد، این صنعت باعث شده تا فاصله‌ی زمانی بین مبدا و مقصد بسیار کوتاه شود. پروازهای طولانی برای مسافران خسته‌کننده خواهد بود، به همین دلیل یکی از مشکلات شرکت‌های هوایی ارائه‌ی غذای خوب به مسافران است. 

اگرچه عوامل مختلفی مانند شرایط جوی و فشار هوا در کنار کاهش رطوبت داخل کابین بر حس چشایی و تغییر طعم غذاها تاثیر می‌گذارد، ولی برخی از شرکت‌‌های هواپیمایی نیز غذاهای چندان خوش‌طعم و باکیفیتی را در اختیار مسافران نمی‌گذارند. برای مثال،  صبحانه‌ی رسمی انگلیسی و ماکارونی با سس مایع مانند با توجه به عکس‌های گرفته شده توسط مسافران در لیست بدترین وعده‌ها در هواپیما هستند.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما از شرکت‌های هواپیمایی داخلی یا خارجی را دارید، می‌توانید از طریق موتور جست‌و‌جوی پرواز کجارو، بلیط ارزان هواپیما به مقصد مورد نظر خود را یافته و از فروشنده‌های معتبر تهیه کنید.

planefood_1

یکی از مسافران در باره این وعده غذایی چنین گفته است:

بهتر است بگوییم این جالب‌ترین غذایی بود که در هواپیما خوردم. به‌معنای واقعی کلمه حتی نمی‌دانم چه غذایی بود و احتمالا در آن لحظه خمار بوده‌ام که طعم غذا را خوب حس کردم.

برخی مسافرانی که از غذا ناراضی بودند تصاویر این غذاها را در توییتر و اینستاگرام نمایش داده‌اند.

بعد از گذشت ۱۰ روز که منتظر یک صبحانه‌‌ی انگلیسی بودم، اما در هواپیما این غذا سرو شد:  توده‌های درهم مشکوک ماکارونی که گلوله مانند بودند. یکی از بدترین وعده‌های غذایی در هواپیما توصیف شده است. ساندویچ پنیر هم بسیار نازک است. 

steve-pheby

به گفته‌ی steve pheby، یکی از مسافران شرکت هوایی British، این غذا باید بدترین وعده‌ی غذایی در بین تمامی شرکت‌ها باشد.

این غذا قرار بوده نوعی ماکارونی ایتالیایی باشد و فقط می‌شود سس آن را با کرم بدن مقایسه کرد. من بعد از تلاش بسیار نتوانستم توده‌های ماکارونی را در سس شناسایی کنم.

planefood_3

یکی از کاربران این خطوط هوایی عکسی از یک وعده‌ی غدایی در هواپیما را پست کرده و از کاربران دیگر خواسته تا حدس بزنند عکس تصویر چه غذایی است. کاربر دیگری به اسم williamrae27 گفته غذایی که خورده طعم خوبی داشته است اما نتوانسته بود بفهمد که چه غذای بوده است.

Neil-Doyle

Neil Doyle می‌گوید کسی می‌تواند حدسی بزند؟ charles هم می‌نویسد من وقتی این غذا را در بشقاب خود دیدم نمی‌دانستم چه بگویم بعد از آن فهمیدم که بله این یک پودینگ است.

charles

 

James Elliman هم می‌گوید چیزی نمی‌توانم بگویم جز اینکه این غذای من در هواپیما است.

James-Elliman

 همبرگری که در شرکت هواپیمایی Koryo در کره‌ی شمالی سرو می‌شود، جزو بدترین وعده‌ها در جهان در اوایل سال جاری بوده است. 

planefood_6

سالاد میوه‌ی شرکت هوایی بین‌المللی اوکراین بسیار زننده است، قطعات میوه در آبی مانند آب تخلیه ماشین ظرف‌شویی شناورند. 

planefood_7

گرچه تعدادی از کاربران می‌گویند وعده‌های غذایی در هواپیما خوش‌مزه و لذت‌بخش است، مانند شرکت هوایی قطر و کوانتاس. James هم در صفحه‌ی خود نوشته در این شرکت هیچ‌کس از غذای آن شکایت نمی‌کند.

مطالب مرتبط:

منبع telegraph

دیدگاه