۷ جای لوکس دنیا برای ماه عسل

سیما احدی
سیما احدی پنجشنبه، ۱۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۱
۷ جای لوکس دنیا برای ماه عسل

معمولا زوج‌های جوان هنگام برنامه‌ریزی برای سفر ماه‌عسل، تلاش می‌کنند بهترین‌ها را در نظر بگیرند تا سفری رویایی برای خود رقم بزنند. سرگرمی‌ها و فعالیت‌های مختلف تعطیلاتی به‌یادماندنی را برای این افراد رقم خواهد زد. با کجارو همراه شوید تا با ۷ مقصد پرهزینه‌‌ی مسافرتی آشنا شوید.

همه مردم پول و زمان زیادی را برای سفرهایشان اختصاص می‌دهند. پس از آن دوست دارند خاطرات‌شان را مرور کنند. طبق گزارش‌های سایت about خوراک و غذای مصرفی در این سفر سه برابر بیشتر

از سفرهای دیگر هزینه دارد. honeymoon-destinations-1 از آنجا که هزینه‌ی ماه عسل در سراسر جهان بیش از حد متوسط است، تغییرات بسیاری در این سفرها به وجود می‌آید. برخی یک سفر کلاسیک و پیاده‌روی در مسیر ساحل را ترجیح می‌دهند، و برخی ول‌خرجی را دوست دارند. در این مقاله ما به دسته‌ی دوم می‌پردازیم. عجیب است که نام پاریس در این لیست نیست. در اینجا ما گران‌ترین و پرزرق‌وبرق‌ترین هتل‌ها را انتخاب کرده‌ایم پس اگر شما می‌خواهید هزینه‌ی کمتری خرج کنید می‌توانید هتل‌های ارزان‌تری را هم پیدا کنید.

۱. مالدیو

Maldives فرض کنید برای رفتن به هر مقصدی باید یک یا دو ساعت پرواز داشته باشید،‌ خانه‌های ییلاقی در کنار آب‌های درخشان که گران‌قیمت هم هستند در انتظار شما خواهند بود، مالدیو به‌عنوان گران‌ قیمت‌ترین مکان برای ماه‌عسل در دنیا شناخته شده است. هتل‌هایی که برای ماه‌عسل‌ در این مکان در نظر گرفته شده شامل سواحل شنی سفید، تالاب‌های فیروزه‌ای، غواصی‌های بی‌نظیر و ویلاهای فوق‌العاده‌ای روی آب است. البته غذاهای متنوع و خوب آن را نیز نباید فراموش کرد.

۲. مجمع‌الجزایر دریای اژه (یونان)

Greek-Cyclades در جنوب آتن، بیش از ۲۰۰۰ جزیره‌ی زیبای یونانی وجود دارد، جایی که ماه‌عسل‌هایی کلاسیک با ساختمان‌های آبی گنبدی شکل و مناظر زیبای اقیانوس به‌همراه مهمانی‌های شبانه را می‌توانید تجربه کنید. سادورینی (Santorini) گران‌ترین جزیره‌ی منظقه است، زوجین می‌توانند روی صخره‌های سالی قدم بزنند و غروب زیبای آفتاب را تماشا کنند. خیابان‌های این جزیره هم با رستوران‌ها، کافه‌ها، مغازه‌ها و گالری‌های مختلف در انتطار شما هستند.

۳. بورا بورا (Bora Bora)

Bora-Bora جزیره‌ی آتشفشانی بورا بورا معمولا با جزایر مالدیو به خاطر شباهت‌شان، مقایسه می‌شود. ویلاهای روی آب، درختان خرما که در سراسر ساحل کاشته شده‌اند و آب‌های فیروزه‌ای با شن‌های سفید این جزیره را به مقصدی مناسب ماه‌عسل تبدیل کرده است. افرادی که دوست دارند ماه‌عسلی پرجنب و جوش داشته باشند و به غواصی و تورهای offroadبروند&این مکان بسیار مناسب است، در کل منطقه‌ی لوکسی برای ماه‌عسل است.

۴. فیجی

Fiji آب معدنی در فیجی بسیار گران است، پس چرا به این مکان سفر کنیم؟ در واقع در اینجا هتل‌های دوست داشتنی زیادی که قیمت مناسبی هم دارند می‌توانید پیدا کنید، اما اگر بر فراز آسمان‌های استرالیا پرواز می‌‌کنید قطعا بلیط هواپیمای شما تاثیر بسزایی در حساب بانکی شما می‌گذارد. در عوض در سفر به فیجی می‌توانید از همه چیز مثل دوچرخه‌سواری، چتربازی، تورهای هلیکوپتر و غواصی لذت ببرید.

۵. توسکانی

Tuscany توسکانی در قسمت ساحلی دریای تیرنی ایتالیا واقع شده است. این منطقه پر از تپه‌ها، روستاهای عجیب و جالب و بنا‌های خیره‌کننده‌ی تاریخی است که همگی مکانی عاشقانه برای ماه عسل زوج‌های جوان را فراهم کرده است.

۶. کائوآئی

Kauai یکی از چهار جزیره‌ی محبوب هاوایی، کائوآئی است که کوچک‌ترین آن‌ها به شمار می‌رود و زیاد هم گسترش پیدا نکرده است. زیبایی این جزیره باورنکردنی است و همین باعث شده تا کائوآئی از گران‌ترین مقاصد ماه‌عسل به شمار بیاید. کائوآئی به خاطر وجود مناطق سرسبز و وحشی و آب‌وهوای کوهستانی گردشگران زیادی دارد. سواحل ناهموار، چشم‌اندازهای هالیوودی دست نخورده این جزیره را جذاب‌تر کرده‌اند. فیلم‌هایی مانند Raiders of the Lost Ark، سریال the Jurassic Park و King Kong سال ۲۰۰۵ در اینجا ساخته شده‌اند.

۷. جزایر بکر بریتانیا

British-Virgin-Islands تنها جزایر کارائیب لیست ما را کامل می‌کند، جزایر بکر بریتانیا برای ماه‌عسل بسیار گران هستند. گرچه با قایق‌رانی (مسافرت با قایق‌های تفریحی) و فعالیت‌های دیگر مانند غواصی می‌توانید مشغول شوید، با گذر زمان این جزایر هم مانند جزایر دیگر توسعه خواهند یافت اما نه به‌اندازه‌ی جزایر ایالات متحده‌ی آمریکا. آشنایی با مکان‌های تاریخی، فرهنگ و غذاهای دریایی و محلی هم می‌تواند از فعالیت‌های این مکان باشد. منبع: Businessinsider

مطالب مرتبط:

دیدگاه