با ارزان‌ ترین هتل‌ های دبی آشنا شوید

احمدرضا فرهبد
احمدرضا فرهبد یکشنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۰
با ارزان‌ ترین هتل‌ های دبی آشنا شوید

بسیاری از مسافران دبی، به‌دنبال هتل‌های اقتصادی‌ و ارزان هستند که از موقعیت مکانی مناسب و امکانات خوبی برخوردار باشند و انتظار آن‌ها را برآورده کنند.

بدون تردید برای لذت‌بردن از تفریح‌های لوکس گوناگون و خرید، دبی در صدر محبوب‌ترین مقاصد گردشگری جهان قرار دارد. مراکز خرید مجلل با تنوع گسترده‌ای از برندهای مطرح، ساختمان‌های پرزرق‌وبرق، تفریح‌های مهیج و سواحل جذاب این شهر، تقریبا هر گردشگری را شیفته‌ی خود می‌کند. این شهر رویایی حتی سازندگان فیلم‌های هالیوودی را نیز مجذوب خود کرده و از همین رو، به لوکیشن برخی از محبوب‌ترین فیلم‌ها تبدیل شده است.

در صورتی که قصد سفر به دبی را دارید، این مقاله از کجارو را از دست ندهید؛ زیرا در ادامه می‌خواهیم بهترین هتل‌های مقرون‌به‌صرفه‌ی این شهر با تمام امکانات رفاهی را برای زوج‌ها و خانواده‌ها معرفی کنیم. 

اگر دوست دارید سفری بی‌دغدغه به دبی داشته باشید، بهترین و ارزان‌ترین تور دبی را با کمک کجارو جست‌و‌جو و خریداری کنید. در کجارو، مجموعه‌ای از بهترین تورها از معتبرترین آژانس‌های گردشگری گرد هم آمده‌اند تا به‌راحتی بتوانید با توجه به شرایط خود، مناسب‌ترین تور را خریداری کنید.

فهرست هتل‌ها

۱. هتل ال خوری اکسکلوسیو (Al Khoory Executive Hotel)

۲. سنترو برشاء (Centro Barsha)

۳. پرمیر این (Premier Inn Dubai International Airport)

۴. راو داوتان دبی (Rove Downtown Dubai)

۵. عربین پارک (Arabian Park Hotel)

۶. سوئیت‌های نووتل امارات مال (Novotel Suites Dubai Mall of the Emirates)

۷. رادیسیون بلو (Radisson Blu Hotel)

۸. هتل گرندیر البرشاء (Grandeur Hotel Al Barsha)

۹. هتل آتانا (Atana Hotel)

۱۰. فلورا ال برشا (Flora Al Barsha)

۱. هتل ال خوری اکسکلوسیو (Al Khoory Executive Hotel)

هتل ال خوری اکسکلوسیو

هتل ال خوری، در خیابان شگفت‌انگیز الواصل و در کنار چند بنای یادبود واقع شده است. این هتل، فاصله‌ی اندکی با جاهای دیدنی دبی دارد و تنها با کمی پیاده‌روی یا طی مسافت کوتاهی با خودرو می‌توانید به آن‌ها برسید. در رستوران‌های ال خوری تقریبا انواع غذاها سرو می‌شود، از صبحانه‌های خوشمزه گرفته تا میان‌وعده‌ها و شام‌های اشرافی. نزدیکی به فرودگاه بین‌المللی دبی نیز یکی از مزایای این هتل به شمار می‌رود.

۲. سنترو برشاء (Centro Barsha)

سنترو برشاء

اگر صرفا برای خرید به دبی سفر کرده‌اید، سنترو برشاء، گزینه‌ای عالی برای شما محسوب می‌شود؛ زیرا در منطقه‌ی البرشاء واقع شده است که به لباس‌های مجلل و اجناس برند شهرت دارد. ایستگاه مترو نیز تنها چند صد متر با این هتل فاصله دارد که می‌تواند رفت‌وآمد‌تان را تا حدود زیادی آسان کند. در پشت‌بام این هتل، تراسی همراه با استخر وجود دارد که می‌توانید از آفتاب‌گرفتن در آن لذت ببرید.

  • جاذبه‌های نزدیک: اسکی دبی، پارک آبی وایلد وادی، مدینه‌ی جمیرا، نخل جمیرا
  • قیمت برای دو نفر: از ۱۲۰ دلار

۳. پرمیر این فرودگاه بین‌المللی دبی (Premier Inn Dubai International Airport)

هتل پرمیر این

به جرئت می‌توان گفت «هتل پرمیر این فرودگاه بین‌المللی دبی»، یکی از بهترین‌ هتل‌های دبی است؛ زیرا با خودرو تنها پنج دقیقه با فرودگاه فاصله دارد؛ بنابراین نگرانی‌تان درمورد نرسیدن به پرواز تاحدود زیادی کم می‌شود. درمورد فاصله‌ی زیاد این هتل با شهر هم اصلا نباید نگران باشید؛ چراکه با سرویس رایگان شاتل هتل می‌توانید خود را به‌راحتی به تمام جاذبه‌های گردشگری محبوب شهر برسانید.

  • جاذبه‌های نزدیک: محله‌ی قدیمی بستکیه، دبی مال، بازار طلا (سوق‌ الذهب)
  • قیمت برای دو نفر: از ۱۰۷ دلار

۴. راو داوتان دبی (Rove Downtown Dubai)

هتل راو داوتان دبی

اگر می‌خواهید هتل‌تان درست در مرکز شهر باشد، راو داوتان دبی گزینه‌ی خوبی است و با اقامت در آن می‌توانید از شکوه دبی، لذت ببرید. تنها با کمی پیاده‌روی از این هتل می‌توانید خود را به دبی مال، دومین مرکز خرید بزرگ جهان، برسانید. در ضمن در این بخش از شهر، فروشگاه‌ها و غذاخوری‌های بسیار خوبی وجود دارد. حتی می‌توانید از رستوران داخل هتل یعنی رستوران دیلی داوتان دبی (Daily Downtown Dubai) نیز استفاده کنید. از اتاق‌های این هتل، نمایی عالی از برج خلیفه را شاهد خواهید بود.

  • جاذبه‌های نزدیک: دبی مال، بازار البحار، برج خلیفه
  • قیمت برای دو نفر: از ۹۳ دلار

۵. هتل عربین پارک (Arabian Park Hotel)

هتل عربین پارک

عربین پارک، برای گردشگران که نمی‌خواهند زیاد در هتل بمانند و تنها به امکانات رفاهی آن اهمیت می‌دهند، گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شود. اتاق‌های هتل، بالکن بزرگی دارند که از آن‌ها می‌توان نمای باشکوه شهر را به نظاره نشست. سرویس رایگان شاتل به تعداد زیادی از جاذبه‌های گردشگری محبوب شهر نیز در فهرست خدمات این هتل قرار دارد.

  • جاذبه‌های نزدیک: مرکز خرید وافی (WAFI Mall)، محله‌ی قدیمی بستیکه، بازار البحار، مرکز تجارت جهانی دبی
  • قیمت برای دو نفر: از ۵۸ دلار

۶. سوئیت‌های نووتل امارات مال (Novotel Suites Dubai Mall of the Emirates)

سوئیت‌های نووتل امارات مال

چنانچه به‌دنبال هتلی مقرون‌به‌صرفه در منطقه‌ای لوکس هستید، توصیه می‌کنیم سوئیت‌های نووتل امارات مال را انتخاب کنید؛ زیرا در این رده‌ی قیمتی، هتل بهتری در منطقه‌ی البرشاء وجود ندارد. سراسر این منطقه با فروشگاه‌های اجناس و لباس‌های برند پر شده است. در این هتل، امکانات سطح بالا و مدرنی وجود دارد که از میان آن‌ها می‌توان به کتابخانه و اتاق بازی اشاره کرد.

  • جاذبه‌های گردشگری نزدیک: امارات مال، پارک آبی وایلد وادی، اسکی دبی
  • قیمت برای دو نفر: از ۱۲۰ دلار

۷. رادیسون بلو (Radisson Blu Hotel)

هتل رادیسون بلو

اگر می‌خواهید اقامت در هتلی فوق لوکس را تجربه کنید، رادیسون بلو را از دست ندهید. این هتل در منطقه‌ی تجاری تفریحی و پرهیاهوی دیره‌ی مرکزی واقع شده است. علاوه بر این، در نزدیکی هتل می‌‌توانید فروشگاه‌های عرضه‌کننده‌ی اجناسی با برندهای بین‌المللی مختلف (تقریبا تمام برندها) را پیدا کنید. اتاق‌های بزرگ این هتل که دارای اسباب و اثاثیه‌ی مجللی هستند، دید فوق‌العاده خوبی به خور دبی دارند. با اقامت در این هتل، علاوه بر برخورداری از تمام این مزایا، می‌توانید از صرف غذا همراه‌ با انواع نوشیدنی‌ها و موسیقی زنده در جهاز عربی (نوعی قایق چوبی) نیز لذت ببرید.

  • جاذبه‌های گردشگری نزدیک: خلیج دیره، بازار طلا، میدان ماهی (Fish Roundabout)، قلعه‌ی فهیدی
  • قیمت برای دو نفر: از ۱۵۱ دلار

۸. هتل گرندیر البرشاء (Grandeur Hotel Al Barsha)

هتل گرندیر البرشا

در‌ صورت اقامت در گرندیِر البرشا، رفت‌‌و‌آمد راحتی به منطقه‌ی آزاد دبی خواهید داشت و در‌ نتیجه می‌توانید به فروشگاه‌‌های لوکس و ساحل‌های عالی نیز دسترسی خوبی داشته باشید. اتاق‌های باشکوه این هتل، اثاثیه‌ی باکیفیتی دارند که برخی از آن‌ها از مرمر ساخته شده‌اند. رستوران‌های متنوع هتل هم می‌توانند ذائقه‌های مختلف را تا حدود زیادی راضی نگه دارند. بهترین شگفتی این هتل برای مهمانان، موسیقی زنده است که هنرمندان مطرح هندی آن را اجرا می‌کنند.

  • جاذبه‌های گردشگری نزدیک: پارک آبی واید وادی، مدینه‌ی جمیرا، اسکی دبی، ساحل عمومی دبی
  • قیمت برای دو نفر: از ۹۵ دلار

۹. هتل آتانا (Atana Hotel)

هتل آتانا

هتل آتانا برای افرادی که می‌خواهند از فروشگاه‌های گوناگون خرید کنند و مدتی را با آرامش در ساحل‌ بگذرانند، در موقعیتی عالی واقع شده است. کارمندان این هتل چهار ستاره، تمام سعی‌شان را می‌کنند که مهمانان در آرامش کامل باشند. سرویس شاتل رایگان، اتاق‌هایی با اسباب‌ و اثاثیه‌ی مجلل و رستوران‌های متنوع می‌توانند رفاه کامل مسافران را تضمین کنند. به نظر می‌رسد هتل آتانا در این رده‌ی قیمتی بهترین هتل محسوب می‌شود.

  • جاذبه‌های گردشگری نزدیک: تفرجگاه ساحلی مارینا، ساحل جمیرا، نخل جمیرا، اینترنت شهر دبی
  • قیمت برای دو نفر: از ۱۰۵ دلار

۱۰. فلورا ال برشا (Flora Al Barsha)

فلورا البرشا

فلورا ال برشاء در خیابان محبوب شیخ زاید واقع شده است و نمای داخلی آن مانند نمای خارجی‌اش، هر گردشگری را مجذوب خود می‌کند. تنها با کمی پیاده‌روی از این هتل می‌توانید به جاذبه‌های گردشگری و بناهای یادبود شهر برسید. اتاق‌های بزرگ این هتل، نمای بی‌نظیری دارند و رستوران‌های آن با غذاهای لذیذ‌شان، هر فردی را به‌ خوردن ترغیب می‌کنند. وجود حمام مراکشی در فلورا ال برشاء، یکی از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد آن محسوب می‌شود.

  • جاذبه‌های گردشگری نزدیک: منطقه‌ی آزاد جبل علی، منطقه‌ی جمیرا بیچ رزیدنس، باغ معجزه‌ی دبی یا میراکل گاردن، دهکده‌ی جهانی دبی
  • قیمت برای دو نفر: از ۱۱۶ دلار

در این مقاله تنها تعداد معدودی از هتل‌های اقتصادی دبی معرفی شدند، چنانچه به‌دنبال آشنایی با سایر هتل‌ های دبی هستید، پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاعات بیشتر و مشاهده تصاویر این هتل‌ها، فهرست کاملی از آن‌ها را در کجارو مشاهده کنید.

مطالب مرتبط:

منبع triphobo

دیدگاه