۵ هتل جدید دبی، شکوه و لوکس بودن این شهر را به رخ دنیا کشیدند

صدیقه شجاعی
صدیقه شجاعی چهار شنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰
۵ هتل جدید دبی، شکوه و لوکس بودن این شهر را به رخ دنیا کشیدند

دبی را به هتل‌های لوکس و خارق‌العاده‌اش می‌شناسند که با اتاق‌های لاکچری، غذاهای بین‌المللی و امکانات بسیار خاص به مهمانان خدمات‌رسانی می‌کند و از همین رو یکی از بهترین‌های دنیا به شمار می‌رود.

پنج هتل جدید دبی، بهترین مکان برای گذراندن تعطیلات زمستانی هستند، به‌خصوص که کلوپ‌های شبانه، سوئیت‌هایی با مضمون فیلم و استخرهای بی‌نهایت و... برای اقامت رویایی گردشگران مهیا شده است.

دبی را نمی‌توان به هیچ عنوان محلی ساده و معمولی دانست و اگر یک کار وجود داشته باشد که امارات متحده عربی عاشق آن باشد، قطعا ساخت هتل‌های بزرگ و رویایی است. از آنجا که اکثر رستوران‌ها و زندگی شبانه در دبی، در داخل یا اطراف هتل‌ها مستقر هستند، مقامات این شهر تمایل چندانی برای ساخت سازه‌ای کمتر از هتل‌های پنج ستاره ندارند؛ به‌خصوص که این شهر همچنان به‌دنبال جذب گردشگران ثروتمند و مهاجرانی با حقوق بدون مالیات است. با توجه به اینکه نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ اواخر سال آینده در دبی برگزار می‌شود، تلاش خاصی برای افتتاح مکان‌های متعدد وجود دارد تا این شهر را به‌عنوان لاس وگاس خاورمیانه نشان دهد. گردشگران می‌توانند از سوئیت‌های الهام‌گرفته‌شده از فیلم پدرخوانده تا کلوپ شبانه را با خودروی لوکس خود طی کنند. در این مقاله از کجارو قصد داریم، به پنج هتل جدید و آتی دبی بپردازیم که تلاش مقامات این شهر برای رسیدن به بالاترین سطح در دنیا را نشان می‌دهد.

اگر برای سفر به دبی برنامه‌ریزی می‌کنید، می‌توانید تور دبی را در کجارو جستجو کرده و بهترین آفر تور را از میان آژانس‌های معتبر مسافرتی با پایین‌ترین قیمت خریداری کنید. همچنین برای داشتن برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای سفر خود، کجارو فهرست کاملی از جاهای دیدنی دبی را در اختیار شما قرار داده است که ضمن کسب اطلاعات لازم درباره آن‌ها، سفر راحت‌تر و بهتری داشته باشید.

هتل FIVE Jumeirah Village

هتل FIVE Jumeirah Village

دبی عاشق اعداد و ارقام بالا است و هتل FIVE Jumeirah Village با ۲۴۳ متر ارتفاع، یکی از مکان‌هایی است که به‌واسطه‌ی داشتن ۲۶۹ استخر، افتخار این شهر محسوب می‌شود، به‌خصوص که اکثر آن‌ها در بالکن ۲۴۷ سوئيت هتل و ۲۵۴ آپارتمان چندخوابه قرار دارد و مهمانان می‌توانند در استخر خصوصی خود در بالای خط افق دبی به شنا بپردازند. برای آن دسته از مهمانانی که بخواهند قدری اجتماعی‌تر باشند، یک استخر همگانی بزرگ‌تر نیز وجود دارد؛ علاوه بر این، رستوران Soul Street با الهام از غذاهای خیابانی دنیا نیز در خدمت آن‌ها است. این هتل همچنین به کلیه‌ی اوت‌لت‌ها و امکانات ساحلی در هتل FIVE Palm Jumeriah دسترسی و خدمات حمل‌ونقل دارد. از میان ده‌ها محل برای نوشیدن و غذاخوردن می‌توان به کلوپ شبانه‌ی Secret Room اشاره کرد که مهمانان ویژه با خودروهای شیک به‌صورت مستقیم از طریق یک ورودی مخفی به سبک بتمن، به وسط این کلوپ آورده می‌شوند.

هتل Address Sky View

هتل Address Sky View

هتل Address Sky View شامل دو برج ۶۰ طبقه می‌شود که از طریق پل اسکای به یکدیگر متصل می‌شوند. این هتل جدیدترین هتل در منطقه‌ی داون‌تاون دبی به شمار می‌رود که دبی مال و بلندترین سازه‌ی دنیا یعنی برج خلیفه را در خود جای داده است. هتل مذکور در اواخر سال ۲۰۱۹ افتتاح می‌شود و چشمگیرترین ویژگی آن را می‌توان پل متصل‌کننده‌ی دو برج شیشه‌ای آن دانست که در ارتفاع ۲۲۰ متری از سطح زمین قرار دارد و شامل یک استخر بی‌نهایت به طول ۷۰ متر و شعبه‌ای از بار معروف Ce La Vi نیز می‌شود، باری که مایه‌ی فخر روف‌تاپ هتل Marina Bay Sands سنگاپور نیز هست. از آنجا که از این هتل می‌توان چشم‌انداز خوبی به آتش‌بازی‌های سالانه‌ی بسیار عظیم سال نو داشت که در برج خلیفه به راه می‌افتد، پس در زمره‌ی هتل‌هایی است که برای سال نوی امسال تقاضای زیادی برای آن وجود خواهد داشت. علاوه بر این، سوئیتی موسوم به سوئیت پرزیدنشال (Presidential Suite) نیز در این هتل وجود دارد که با ۲۳۰ متر مربع وسعت، مناسب برگزاری مهمانی‌های خصوصی است.

هتل Paramount

هتل Paramount

هتل Paramount، اولین هتل پارامونت در این منطقه به حساب می‌آید و از سه برج مسکونی لوکس و یک برج هتل ۶۹ طبقه تشکیل می‌شود که همگی از طریق یک میدان چند طبقه به یکدیگر متصل می‌شوند. طبیعتاً چنین هتلی به‌دنبال این است که مهمانان حس حضور در فیلم‌‌های هالیوودی یا یک استودیوی فیلم‌برداری را داشته باشند و برای این منظور از ویديو وال (سیستم نمایش عریض و یک‌پارچه دیواری) در لابی، فضاهای بسیار بزرگ با پله‌های مرمر و نرده‌های طلا، سرگرمی‌های الهام‌گرفته از فیلم‌ها و یک سینمای پارامونت با ۱۴۰ صندلی استفاده کرده است. ۹۲ سوئیت این هتل در پنج موضوع طراحی شده‌اند: پدرخوانده، کارول لمبارد، گتسبی، پرده نقره‌ای و در نهایت سوئیت تهیه‌کننده‌ها که یک اتاق خصوصی سینما و حمام دارد.

در تمامی سوئیت‌ها از یک صفحه نمایش عظیم LED استفاده شده است که در آینه‌ای بزرگ در مقابل تختخواب مخفی می‌شود تا مهمانان به یک سیستم سرگرمی تعاملی دسترسی داشته باشند که با فهرستی از فیلم‌های استودیوی پارامونت پیکچرز پر شده است. علاوه بر این، یک بار مخفی نیز در این سوئیت‌ها وجود دارد که از تصاویر بازیگران روی دیوارهای آن استفاده شده است و مهمانان برای ورود به آن باید رمز داشته باشند. یک استخر شنا، اسپا، سالن ورزشی و... نیز در این سوئیت‌ها به چشم می‌خورد.

هتل Andaz Dubai The Palm

هتل Andaz Dubai The Palm

در هتل Andaz Dubai The Palm، حس یک هتل بوتیک مجلل، با طراحی الهام‌گرفته از فرهنگ اماراتی ادغام شده است. از پارچه‌هایی که گلدوزی هندسی را روی پارچه‌های سنتی با دست بافته‌شده به نمایش می‌گذارد، تا تختخواب‌هایی که به‌شکل خیمه طراحی شده‌اند تا نمودی از چادر بادیه‌نشین‌ها باشد و استخری مختص بزرگسالان که با موزاییک‌های مدرن عربی پوشیده شده است و چترهایی با الهام از درخت نخل که اثری از خلید شفار (Khalid Shafar)، هنرمند محلی اماراتی هستند، همگی موارد متعددی از فرهنگ محلی را نشان می‌دهند؛ اتفاقی که در بین هتل‌های لوکس این شهر واقعا کم‌نظیر است. این هتل به‌عنوان یک گالری هنری نیز فعالیت می‌کند و آثار هنری معاصر از هنرمندان محلی در سراسر فضای عمومی آن آویزان است.

هتل Andaz Dubai The Palm در کنار یک ساحل خصوصی به طول ۳۰۰ متر قرار دارد. علاوه بر این، هتل مذکور شامل دو برج ۱۵ طبقه است و از ۲۱۷ اتاق و سوئیت و همین طور ۱۱۶ آپارتمان آن می‌توان چشم‌اندازی عالی به نخل جمیرا داشت.

هتل W The Palm

هتل W The Palm

هتل‌های W به‌عنوان قطب‌های اجتماعی شهرت دارند و طراحی و چیدمان هتل W The Palm و حتی نشانه‌هایی که در سراسر آن کار شده است، به سایر هتل‌های W در سایر نقاط دنیا شباهت دارد. با این حال، جاذبه‌ی بزرگ این اولین هتل W در دبی، رستوران‌های آن هستند؛ چراکه ماسیمو بوتورا (Massimo Bottura) از رستوران سه ستاره‌ی میشلن اُستریا فرانچسکانا و اِکیرا بک (Akira Back) از برنامه‌ی نمایشی سرآشپز آهنی که غذاهای ترکیبی کره‌ای و ژاپنی را برای اولین بار به خاورمیانه آورد، در آن فعالیت می‌کنند. علاوه بر گزینه‌های غذایی لوکس و درجه یک، این هتل با پارتی‌های به سبک جزیره‌ی ایبیزا که شامل دی‌جی‌های زنده و بارهای ۳۶۰ درجه می‌شود، به‌دنبال جذب شهروندان و گردشگران دبی است. در طول شب نیز در بخش W Lounge، گودال آتش طراحی شده است تا نمادی از آتش‌هایی باشد که قبایل بادیه‌نشین به دور آن جمع می‌شدند.

مطالب مرتبط:

منبع robbreport

دیدگاه