بهترین رستوران های گیاهی استراسبورگ فرانسه را بشناسید

حمیده کریمی
حمیده کریمی سه شنبه، ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۰
بهترین رستوران های گیاهی استراسبورگ فرانسه را بشناسید

استراسبورگ، یکی از دیدنی‌ترین شهرهای فرانسه، از نظر تنوع رستوران، هیچ محدودیتی ندارد و به‌راحتی می‌توانید بهترین رستوران‌های گیاهی را در این شهر پیدا کنید.

استراسبورگ به خاطر غذاهای گیاهی مشهور نیست، ولی رستوران های استراسبورگ، تنوع زیادی دارند.

اگرچه استراسبورگ اکنون در فرانسه قرار دارد، اما ریشه آلمانی آن بسیار مشهود است. 

رستوران رفتن در این شهر، تفریح جذابی است که هرگز نباید از دست بدهید. اگر وگان و گیاه‌خوار هستید، در استراسبورگ می‌توانید در کافه‌ها و رستوران‌های زیادی غذای گیاهی بخورید. بعضی از رستوران‌های شهر تماما گیاهی هستند ولی بعضی از آن‌ها در کنار منوهای معمول سایر رستوران‌ها، یک منوی مخصوص غذای گیاهی دارند. به‌خصوص در سال‌های اخیر، تعداد رستوران‌ها و کافه‌های گیاهی شهر، رو به افزایش است. مدرن‌ترین غذاهای گیاهی و حتی غذاهای کلاسیک با تغییراتی اندک در منوی این رستوران‌ها پیدا می‌شود

در ادامه، چند مورد از بهترین کافه‌ها و رستوران‌های گیاهی استراسبورگ را معرفی می‌کنیم.

رستوران PUR Etc

رستوران های گیاهی استراسبورگ

رستوران PUR Etc یک کافه رستوران عالی برای خوردن بهترین غذاهای فرانسوی گیاهی است. در منوی رستوران بهترین غذاها با عطر و طعم خانگی پیدا می‌شود که همه آن‌ها با تازه‌ترین میوه‌ها و سبزیجات فصل تهیه می‌شوند. تمرکز اصلی این رستوران بر استفاده از مواد غذایی تازه است که بدون واسطه از مزرعه به رستوران منتقل می‌شود و تاثیر قابل‌توجهی بر کیفیت غذاها دارد. از دوشنبه تا شنبه از ۱۱ و نیم صبح تا ۹ شب برای سر زدن به این رستوران فرصت دارید.

رستوران Bistrot et Chocolat

رستوران Bistrot et Chocolat یک رستوران مدرن و گیاهی در استراسبورگ است که مشتریان پروپاقرصی دارد. منوی رستوران شامل انواع غذاها و دسرهای وگان است. سالاد روزانه و انواع کاری سبزیجات جزو محبوب‌ترین غذاهای منو است که معمولا مورد توجه مهمانان قرار می‌گیرد. همان طور که از اسم این رستوران مشخص است، غذای ویژه‌ی رستوران، انواع دسرهای شکلاتی است که نباید از دست بدهید. از دوشنبه تا پنجشنبه برای سر زدن به این رستوران می‌توانید برنامه‌ریزی کنید. از ساعت ۱۱ صبح تا ۷ شب وقت دارید که در این رستوران غذا بخورید.

رستوران Vélicious

رستوران های گیاهی استراسبورگ

رستوران Vélicious یک رستوران مدرن و گیاهی و در واقع یک کافه‌ قنادی و رستوران تماما وگان است. منوی این رستوران شامل انواع برگر، ساندویچ و سالاد است و مجموعه‌ای از دسرها و کیک‌های لذیذ در منوی آن خودنمایی می‌کند. از سه‌شنبه تا شنبه از ۱۲ ظهر تا ۱۰ شب وقت دارید که به این رستوران سر بزنید.

رستوران Au Potiron

رستوران Au Potiron یک رستوران گیاهی فرانسوی و یک پیتزافروشی است که منوی اصلی آن به پیتزاهای گیاهی اختصاص یافته است. تعدادی از این پیتزاها کاملا متناسب با ذائقه و نیاز وگان‌ها تهیه می‌شود و البته انواع غذاهای غیروگان شامل گراتن‌های پنیری هم در آن پیدا می‌شود. سوپ و انواع پیش‌غذا در منو وجود دارد که غذای خود را می‌توانید با آن‌ها شروع کنید. از دوشنبه تا شنبه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲ بامداد فرصت دارید که برای سر زدن به این رستوران برنامه‌ریزی کنید. 

رستوران Une Fleur des Champs

رستوران های گیاهی استراسبورگ

کافه رستوران Une Fleur des Champs یک کافه رستوران مدرن و گیاهی است که غذاهای باکیفیت و عالی برای مهمانان خود سرو می‌کند. موقعیت مرکزی آن باعث شده که به‌راحتی به همه‌جای شهر دسترسی داشته باشد. در حیاط این رستوران چندین میز و صندلی قرار دارد تا در فضای باز از روزهای آفتابی استراسبورگ لذت ببرید. این رستوران محبوب گیاهی البته چند نمونه غذای دریایی هم دارد. تخصص اصلی آن در ارائه‌ی سالادهای بی‌نظیر است. یک منوی کاملا وگان برای انواع دسر دارد که نباید آن را از دست بدهید. ساعت کاری این رستوران در روزهای مختلف هفته، متغیر است. بنابراین قبل از سر زدن به رستوران حتما ساعت کاری آن را چک کنید.

رستوران Velicious Burger

رستوران Velicious Burger یکی از رستوران‌های وگان استراسبورگ است که از دوشنبه تا شنبه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۰ شب باز است و از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. در این رستوران انواع فست‌فود، غذاهای غربی، آمریکایی و غذاهای وگان سرو می‌شود و می‌توانید از اینجا غذا سفارش دهید و بیرون ببرید. این رستوران دومین شعبه از رستوران Velicious است و در جولای ۲۰۱۷ افتتاح شد. تمرکز اصلی این رستوران بر ارائه‌ی برگرهای گیاهی با استفاده از مواد اولیه‌ی گیاهی است. انواع برگر، سیب‌زمینی سرخ‌کرده، سالاد، سوپ و نوشیدنی‌های طبیعی در منوی رستوران وجود دارد و تنوع آن، حتما شما را راضی می‌کند.

رستوران Harmonie Bowl & Juice

رستوران های گیاهی استراسبورگ

رستوران Harmonie Bowl & Juice یک رستوران وگان در استراسبورگ است که بهترین غذاهای گیاهی، ارگانیک و بدون گلوتن از نقاط مختلف دنیا از جمله از آسیا سرو می‌کند. این رستوران از دوشنبه تا پجشنبه از ساعت ۸ و نیم صبح تا ۶ بعدازظهر، جمعه‌ها از ۸ و نیم صبح تا ۱۰ شب و شنبه‌ها از ۸  نیم صبح تا ۶ بعدازظهر باز است. این رستوران، یکی از جدیدترین رستوران‌های شهر است و در آگوست سال ۲۰۱۷ افتتاح شده است. بهترین غذاهای گیاهی آسیایی، غذاهای سالم و متنوع‌ترین دمنوش‌ها و نوشیدنی‌ها را می‌توانید اینجا نوش جان کنید.

رستوران Cigkoftem

رستوران Cigkoftem یک رستوران گیاهی عالی در استراسبورگ است. این رستوران از دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۱ و نیم صبح تا ۱۲ شب، از جمعه تا شنبه از ساعت ۱۱ و نیم صبح تا ۱ و نیم بامداد و روزهای یکشنبه از ساعت ۱۱ و نیم صبح تا ۱۲ شب فعالیت می‌کند. در این رستوران غذاهای وگان، ترکی و فست‌فود سرو می‌شود و می‌توانید برای بیرون از رستوران هم غذا سفارش بدهید. تخصص اصلی رستوران بر ارائه‌ی غذاهای ترکی گیاهی است. یکی از مهم‌ترین غذاهای منو، نوعی کوفته است که با آرد، گوجه، انواع ادویه‌جات و... تهیه می‌شود و آن را مانند برگر همراه با نان لواش سرو می‌کنند.

رستوران Oses Cigköfte

رستوران های گیاهی استراسبورگ

رستوران Oses Cigköfte یک رستوران گیاهی عالی در استراسبورگ است که غذاهای وگان، فست‌فود و ترکی سرو می‌کند. می‌توانید غذای خود را سفارش دهید و بیرون از رستوران یا در محل اقامت خود نوش جان کنید. این رستوران یکی دیگر از شعبه‌های این مجموعه فست‌فود زنجیره‌ای ترکی است که کوفته‌ها و کباب‌های متنوع سرو می‌کند. یک نوع کوفته‌ی گیاهی مخصوص دارد که طرفداران زیادی پیدا کرده است. تقریبا همه غذاها وگان است مگر چند موردی که در آن‌ها از محصولات لبنی استفاده شده است.

رستوران Pizz'arome

رستوران Pizz'arome از سه‌شنبه تا شنبه آماده‌ی پذیرایی از مهمانان خود است. غذاهای رستوران شامل انواع غذاهای ایتالیایی، فست‌فود و غذاهای وگان است. می‌توانید برای بیرون از رستوران، غذا سفارش دهید. این پیتزافروشی فقط پیتزاهای وگان و گیاه‌خواری دارد. برای تهیه‌ی پیتزاها از تاپینگ‌های ساده‌ای مثل انواع سبزیجات استفاده می‌شود. غذاهای دیگری مثل راتاتویی، حمص و... نیز در منو وجود دارد.

رستوران Abyssinia

رستوران های گیاهی استراسبورگ

رستوران Abyssinia همه نوع غذایی دارد، ولی تعداد قابل‌ملاحظه‌ای غذای گیاهی هم در منوی آن پیدا می‌شود. غذاهای بین‌المللی را در منوی رستوران خواهید دید. غذاهای سنتی اتیوپی یکی دیگر از مهم‌ترین قسمت‌های منوی این رستوران است. این مدل غذاها را به‌شکل سنتی معمولا با دست می‌خورند. تنوع غذاهای گیاهی این رستوران بسیار قابل‌توجه است. اگر همراه با گروهی از دوستان خود سفر می‌کنید و هرکدام سلیقه و رژیم غذایی متفاوتی دارید، این رستوران، انتخاب خوبی برای شما است.

رستوران Al Diwan

رستوران Al Diwan یک رستوران تماما گیاهی نیست، ولی تعداد زیادی غذای گیاهی در منوی آن وجود دارد. این رستوران از دوشنبه تا شنبه از ساعت ۱۱ و نیم صبح تا ۲ بعدازظهر و از ۶ و نیم عصر تا ۱۰ شب آماده‌ی پذیرایی از مهمانان خود است.  در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای مدیترانه‌ای، خاورمیانه‌ای و به‌خصوص غذاهای لبنانی را نوش جان کنید. این رستوران سرویس برای بیرون بردن غذا دارد. گرچه یک رستوران تماما گیاهی نیست، غذاهای گیاهی آن تنوع قابل‌قبولی دارند. انواع مزه، حمص، موساکا و ساندویچ فلافل در منو وجود دارد. با توجه به اینکه غذای گوشتی هم در منوی رستوران وجود دارد، این رستوران برای کسانی مناسب است که با همسفران خود رژیم غذایی متفاوتی دارند و می‌خواهند با هم غذا بخورند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه