گزارش سالانه فلای تودی ۱۴۰۱: وقتی اعداد و ارقام حرف می‌زنند!

تیم  کجارو
تیم کجارو چهار شنبه، ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۰
گزارش سالانه فلای تودی ۱۴۰۱: وقتی اعداد و ارقام حرف می‌زنند!

گزارش سالانه فلای تودی در سال ۱۴۰۱، گویای آمار فروش، خدمات، محصولات جدید، رفتار کاربران، توسعه منابع انسانی و همچنین چشم‌اندازهای این شرکت است.

گزارش سالانه فلای تودی ۱۴۰۱ منتشر شد. این گزارش نگاهی دارد بر آنچه که در سال ۱۴۰۱ در فلای تودی گذشت و به بررسی آمار فروش، خدمات، محصولات جدید، رفتار کاربران، توسعه منابع انسانی و همچنین چشم‌اندازهای این شرکت می‌پردازد. نگاهی به این آمار نشان می‌دهد که سهم فلای تودی در صنعت گردشگری کشور قابل‌توجه بوده و نمی‌توان به‌راحتی آن را نادیده گرفت. در این گزارش به رشد ۱۲۹% فروش بلیط هواپیما و همچنین رشد ۳۴۰% رزرو هتل داخلی و خارجی در سال ۱۴۰۱ اشاره شده که نشان می‌دهد بازار فروش خدمات گردشگری در ایران تک قطبی نیست.  نسخه کامل گزارش فلای تودی در سال ۱۴۰۱ را می‌توانید از اینجا دانلود و مطالعه کنید.

 رشد ۱۲۹% فروش بلیط هواپیما

بر اساس گزارش منتشر شده، فلای تودی توانسته در بخـش پـرواز داخلـی و خارجی در سال ۱۴۰۱ نسـبت بـه سال ۱۴۰۲، رشـدی معادل با ۱۲۹% داشـته باشد. رشد فروش بلیط خارجی ۱۷۹% و بلیط داخلی ۷۹% بوده است.

 

گزارش سالانه فلای تودی

 

همچنین این گزارش نشان می‌دهد، در بخش فروش هتل داخلی و خارجی نیز فلای تودی رشد ۳۴۰% را نسبت به سال قبل تجربه کرده است. با توجه به آمار، رشد فروش هتل خارجی ۲۰۸% و هتل داخلی ۴۷۱% بوده که رقم قابل‌توجهی نسبت به گذشته محسوب می‌شود.

گزارش سالانه فلای تودی

با توجه به این گزارش، فلای تودی توانسته رتبه یک فروش بلیط هواپیما خارجی و همچنین هتل های خارجی را به خود اختصاص دهد.

۹۰۰ ایرلاین و ۱٫۵ میلیون هتل در دسترس کاربران

در گزارش سالانه فلای تودی آمده است، تعداد ۹۰۰ ایرلاین خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی و همچنین ۱٫۵ میلیون محل اقامت در سراسر جهان در سال گذشته در اختیار کاربران قرار گرفت. علاوه بر این ۱۱۷,۵۵۷,۰۳۰ نفر در سال ۱۴۰۱ از این سایت بازدید کردند.

 

رشد مخاطبان جوان در فلای تودی

در قسمت دیگری از گزارش فلای تودی به رشد کاربران اشاره شده است. در سالی که گذشت، خرید بلیط در گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ سال در فلای تودی رشد ۱۱۲% داشته است. همچنین آمار به دست آمده نشان می‌دهد که تعداد کاربران خانم نیز افزایش چشمگیری نسبت به سال قبل داشته که نه‌تنها استقبال این قشر از خدمات سایت فلای تودی را نشان می‌دهد، بلکه نشان از علاقه آن‌ها به سفر و کسب تجربه‌های جدید دارد.

گزارش سالانه فلای تودی

تخفیف باشگاه مشتریان

بر اساس داده‌های منتشر شده در گزارش فلای تودی، تخفیف این پلتفرم در باشگاه مشتریان به کاربران، معادل با خرید ۳۵,۹۰۰ بلیط هواپیمای تهران مشهد در سال ۱۴۰۱ بوده است.

 

گزارش سالانه فلای تودی

رونمایی از سفرکارت در سال ۱۴۰۱

در این گزارش آمده، محصول جدید فلای تودی به نام سفرکارت هدیه‌ای از جنس سفر به کاربران است. سفر کارت فلای تودی برای استفاده از خدمات خرید پرواز و رزرو هتل در این پلتفرم ارائه می‌شود. آمار این گزارش نشان می‌دهد، در سال اول رونمایی از این محصول، بیش از ۱۰ هزار عدد سفرکارت برای افراد و سازمان‌ها صادر شده است.

رشد ۳۰ درصدی منابع انسانی

در گزارش سالانه ۱۴۰۱ فلای تودی، آماری درباره توسعه منابع انسانی این شرکت نیز ارائه شده است. این آمار نشان می‌دهد تعداد کارکنان این شرکت در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال قبل آن، ۳۰ درصد رشد یافته و نسبت کارکنان خانم به آقا ۶۰% به ۴۰% است.

 

گزارش سالانه فلای تودی

در پایان گزارش فلای تودی هم به این نکته اشاره شده که در آینده‌ای نزدیک کاربران می‌توانند علاوه بر سفر هوایی، سفر با قطار را نیز تجربه کنند. همچنین خدماتی مانند ویزا و تور نیز به محصولات این شرکت گردشگری اضافه خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه